okequote:Op donderdag 24 mei 2012 19:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is gewoon iets invoeren in de Spytool, zo simpel is het.![]()
En de Spytool gebruikte ik vorig jaar ook al.
Oprotten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar blijven die pics van jou jojo
Ik ben inderdaad om op te eten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar jij bent blijkbaar lekker.. althans die illusie hebben de meeste, en lekkere wijven zijn niet 'kankerdik'.
Je hoeft mij niet uit te leggen hoe het werkt, ik vraag alleen waarom je het volgt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom zou je jezelf gaan zitten spytoolen 3 keer per week? Jij bent ook zeker zo'n figuur die haarzelf googlet?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik doe dat ook hoor. Belachelijk hoeveel hitsquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf gaan zitten spytoolen 3 keer per week? Jij bent ook zeker zo'n figuur die haarzelf googlet?
Waarom zou ik mezelf googlen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf gaan zitten spytoolen 3 keer per week? Jij bent ook zeker zo'n figuur die haarzelf googlet?
Joh, dat hoef je ons niet te vertellen.. je hebt net al gezegd dat dat je kloon is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik doe dat ook hoor. Belachelijk hoeveel hitsDat ik niet beroemd ben snap ik niet.
Dan moet je meer bereiken in je leven.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Waarom zou ik mezelf googlen?Er valt gelukkig bijna niks over mij te vinden online.
In ieder geval niet als ik op mijn echte naam zoek.
Mensen zonder pics van Jojoortje.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar blijven die pics van jou jojo
Het antwoord is gewoon logisch: zodat ik weet wat mensen over mij zeggen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
Ontwijkt mijn (normale) vragen, geen pics in DM, spytool'ed haar zelf ..
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Idd. Iedereen heeft de rar. toch wel?
Een gepikeerd vrouwelijk dikkertje is altijd feestquote:
Nee hoor, logischer is "ik ben fokking onzeker"quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het antwoord is gewoon logisch: zodat ik weet wat mensen over mij zeggen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jezus wat een gedoe weer met dat dikkertje
Pas jij maar op voor je postrechten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jezus wat een gedoe weer met dat dikkertje
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Pas jij maar op voor je postrechten.
Paon is Frans voor pauw.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
Is Paon.. is dat van pwn? Dat je cool bent? Of wat is Paon..
Is Paon vriendjes met admins of wat, waarom dreigt ze? .. Waarom dreig je Paon? Ik ken je verder niet
Laat Mikey met rust joh gek. Juist om deze reden heb ik je in het verleden onvriendelijk bejegend; niet omdat je een grotere omvang hebt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Want ? jij mag iemand mongool noemen maar als iemand jou eens aanpakt wordt die persoon gebanned? hypocriet vind jezelf ook niet., achterlijk mens.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Mikey moet mij eens een keer met rust laten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Laat Mikey met rust joh gek. Juist om deze reden heb ik je in het verleden onvriendelijk bejegend; niet omdat je een grotere omvang hebt.
Waarom haat je trouwens 'bronies'? Houd je wel van brownies (waarom vraag ik dit het antwoord is duidelijk)
Een komma hoort niet achter een punt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Want ? jij mag iemand mongool noemen maar als iemand jou eens aanpakt wordt die persoon gebanned? hypocriet vind jezelf ook niet., achterlijk mens.
Mens ga in therapie..quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Een komma hoort niet achter een punt.
Dat uitgerekend jij andere mensen achterlijk durft te noemen.
Heb ik allang.quote:
Rot toch op., hypocriet en gestoord ben je. mijn posts in een of andere uitlach topic quoten en ondertussen bij admins janken omdat je zogenaamd gepest wordt.., Even als in het abo forum over VBL klagen terwijl je zelf vervolgens in show vbl weer belachelijk maakt.. eng wijf.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Heb ik allang.
Stop jij eens een keer met al die drugs, want je kraamt alleen maar onzin uit.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even als in het abo forum over VBL klagen
Die foto kwam zeker zomaar op het net? Niet zo aanstellen nou.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb het niet verspreid, iemand heeft "per ongeluk" een foto van mij naar stevenmac gestuurd en die heeft hem aan iedereen doorgestuurd.
En zet dan ook maar in de OP dat je het niet over buitenstaanders moet heben in deze SC.
Je hebt zelf omdat ik postte dat je wel vaker onzin loopt te verkondigen in deze SC lopen janken bij Opa, dus je bent zelf minstens net zo hypocriet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Rot toch op., hypocriet en gestoord ben je. mijn posts in een of andere uitlach topic quoten en ondertussen bij admins janken omdat je zogenaamd gepest wordt.., Even als in het abo forum over VBL klagen terwijl je zelf vervolgens in show vbl weer belachelijk maakt.. eng wijf.
Zag het al, is prima joh.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:46 schreef Typisch het volgende:
GGMM check even Euro 2012 topic hier, als je het goed keurt draai ik wel even een OP in elkaar.
Ik heb je enquette ingevuld trouwens, wanneer krijg ik m'n taart?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
Er gaat iets niet goed in de javascript van Fok! zo lijkt 't.
WIE HEEFT MIJN FOTO'S GELEKT? Nondeju.. nog een week, dan is me moeder weer thuis om te poetsen..quote:
Bij mij ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
WIE HEEFT MIJN FOTO'S GELEKT? Nondeju.. nog een week, dan is me moeder weer thuis om te poetsen..
Lezen is te moeilijk?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:59 schreef Helpmefok het volgende:
Dat is serieus lelijk maar Davy kennende heeft hij zich al drie keer afgetrokken want:
excessief groot (net als al die vieze negerreten die hij steeds post)
jonger dan 18 ()
blond en lelijk
Godver, dan zal de boel wel uit de hand lopen zonder jou supervisie.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Hou het vredig hé, ook als ik morgen een weekend wegga
ik ga steeds de ts zijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:01 schreef GGMM het volgende:
Oh, is het Eurovisiesongvestival bezig?
Zonder kapiteintje is daar ook geen reet aan.
Wat kinderachtig, godverdomme.quote:
Ja. wees blij. morgen heb je geen last van mijquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga behalve zielig elk topic te kapen ook nog er hier over janken als het je niet lukt?![]()
Echt fokkin' lelijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Waarom zo groot?En waarom al zo jong?
Kan niet wachten, als je terug bent mag je ook 2 weken griep hebben van mequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. wees blij. morgen heb je geen last van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |