okequote:Op donderdag 24 mei 2012 19:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is gewoon iets invoeren in de Spytool, zo simpel is het.![]()
En de Spytool gebruikte ik vorig jaar ook al.
Oprotten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar blijven die pics van jou jojo
Ik ben inderdaad om op te eten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar jij bent blijkbaar lekker.. althans die illusie hebben de meeste, en lekkere wijven zijn niet 'kankerdik'.
Je hoeft mij niet uit te leggen hoe het werkt, ik vraag alleen waarom je het volgt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom zou je jezelf gaan zitten spytoolen 3 keer per week? Jij bent ook zeker zo'n figuur die haarzelf googlet?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik doe dat ook hoor. Belachelijk hoeveel hitsquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf gaan zitten spytoolen 3 keer per week? Jij bent ook zeker zo'n figuur die haarzelf googlet?
Waarom zou ik mezelf googlen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf gaan zitten spytoolen 3 keer per week? Jij bent ook zeker zo'n figuur die haarzelf googlet?
Joh, dat hoef je ons niet te vertellen.. je hebt net al gezegd dat dat je kloon is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik doe dat ook hoor. Belachelijk hoeveel hitsDat ik niet beroemd ben snap ik niet.
Dan moet je meer bereiken in je leven.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Waarom zou ik mezelf googlen?Er valt gelukkig bijna niks over mij te vinden online.
In ieder geval niet als ik op mijn echte naam zoek.
Mensen zonder pics van Jojoortje.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar blijven die pics van jou jojo
Het antwoord is gewoon logisch: zodat ik weet wat mensen over mij zeggen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
Ontwijkt mijn (normale) vragen, geen pics in DM, spytool'ed haar zelf ..
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Idd. Iedereen heeft de rar. toch wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |