Een gepikeerd vrouwelijk dikkertje is altijd feestquote:
Nee hoor, logischer is "ik ben fokking onzeker"quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het antwoord is gewoon logisch: zodat ik weet wat mensen over mij zeggen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jezus wat een gedoe weer met dat dikkertje
Pas jij maar op voor je postrechten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jezus wat een gedoe weer met dat dikkertje
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Pas jij maar op voor je postrechten.
Paon is Frans voor pauw.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
Is Paon.. is dat van pwn? Dat je cool bent? Of wat is Paon..
Is Paon vriendjes met admins of wat, waarom dreigt ze? .. Waarom dreig je Paon? Ik ken je verder niet
Laat Mikey met rust joh gek. Juist om deze reden heb ik je in het verleden onvriendelijk bejegend; niet omdat je een grotere omvang hebt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Want ? jij mag iemand mongool noemen maar als iemand jou eens aanpakt wordt die persoon gebanned? hypocriet vind jezelf ook niet., achterlijk mens.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Mikey moet mij eens een keer met rust laten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Laat Mikey met rust joh gek. Juist om deze reden heb ik je in het verleden onvriendelijk bejegend; niet omdat je een grotere omvang hebt.
Waarom haat je trouwens 'bronies'? Houd je wel van brownies (waarom vraag ik dit het antwoord is duidelijk)
Een komma hoort niet achter een punt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Want ? jij mag iemand mongool noemen maar als iemand jou eens aanpakt wordt die persoon gebanned? hypocriet vind jezelf ook niet., achterlijk mens.
Mens ga in therapie..quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Een komma hoort niet achter een punt.
Dat uitgerekend jij andere mensen achterlijk durft te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |