Whyyyquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:03 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Alle nagels weer afgebetenGoei busy priem
Ja, die had ik al gezienquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
HAHAHA lindy lees dat facebook ding over SAONM surveillanten
Nee die vrouw met jammer dat ik te oud voor je benquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, die had ik al gezien![]()
Een gast die ik ken had ook aan de stok met zo'n dude:
'je hebt geen uvt-pas, je moet de zaal verlaten'
- nee, ik heb een id bij me, dat mag ook.
'niet, je moet een uvt-pas hebben, je moet de zaal verlaten'
- Ja, dan zul je me moeten dragen, want ik ga niet.
Die lijken me ook gaaf! Heb nu voor het eerst flipflopflapflepfluppie fantasy op en vind hem stiekum toch wel erg gaafquote:
Je mier?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:05 schreef megamandy het volgende:
Die van mij eet tenminste spinnen, heb je tenminste iets aan
Hont schoppen tegen zijn zere heupquote:
Jaaaaaaaaaaaaaa _o-quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee die vrouw met jammer dat ik te oud voor je ben![]()
Ja dat doet die van mij ook.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:05 schreef megamandy het volgende:
Das hendig!quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:05 schreef megamandy het volgende:
I haz a mad naoquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
Stress omdat de verkansie voorbij is; denk ik![]()
Ze zijn weer korter dan kort.. Als in... bijten tot ik niet meer verder kan bijten
Kaddersquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das hendig!![]()
Wij hadden een tijdje terug een redelijk grote spin in huis enen ik vonden dat beiden niet zo tof... Dus proberen om de kat erop af te sturen maar die was er zelf ook bang van
Mijn jongste kat is wel gek op muggen, het liefst zelf vers gevangen. Is ook goed om de honger te stillenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:06 schreef rosakai het volgende:
[..]
Ja dat doet die van mij ook.
Ik hoef dat beest straks geen eten meer te geven
Again: whyyyyyyquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
Stress omdat de verkansie voorbij is; denk ik![]()
Ze zijn weer korter dan kort.. Als in... bijten tot ik niet meer verder kan bijten
Oeh, een Wim-katquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:08 schreef rosakai het volgende:
Mijn oude kat at altijd mijn haar elastiekjes op.
quote:
Geen reden om dan je nagels maar op te vretenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:09 schreef PriemGirl het volgende:
Jaa kweetttttkan maar niet wennen dat de verkansie voorbij is...
Zo geen zin meer om te werken.. ooit
![]()
Ik wil eeuwigen verkansie maar daar zijn we niet rijk genoeg voor
Bwhehehehequote:Op donderdag 24 mei 2012 15:11 schreef megamandy het volgende:
Mhuahahaha mijn kat was net klaar met wassen en toen heb ik heb helemaal geaaid dus was hij boos
Volgende keer eerst boter in je handen smerenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:11 schreef megamandy het volgende:
Mhuahahaha mijn kat was net klaar met wassen en toen heb ik heb helemaal geaaid dus was hij boos
Dat moet je aan schaar vragenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:12 schreef rosakai het volgende:
Sq je hebt nog geen uitleg over lijken wassen gedaan.
http://schagelnaartje.wordpress.comquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:12 schreef rosakai het volgende:
Zit dat er nu al op?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
surfing for boys op de tenen, lijken wassen. Zonder pijn
Oeh goeiequote:Op donderdag 24 mei 2012 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgende keer eerst boter in je handen smeren
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:11 schreef megamandy het volgende:
Wij hadden aangifte gedaan en volgens dat aangifteprogramma moesten we betalen. Dus wijquote:
Punker kad makenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:14 schreef Loqi het volgende:
[..]of net een pluk haar de verkeerde kant op wrijven
Oef, sterkte, dat wordt afzienquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:14 schreef Lindytje het volgende:
Over 20 minuten op pad naar de gym... lekker zweten
Ik wil mijn geldquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij hadden aangifte gedaan en volgens dat aangifteprogramma moesten we betalen. Dus wij![]()
Krijgen we brief van de belasting thuis: u ontvangt geen voorlopige aanslag
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://schagelnaartje.wordpress.com
Ik gok dat ze wel airco hebben, dus dat komt wel goed denk ikquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oef, sterkte, dat wordt afzien
Ik vind je onderschrift dan wel weer super humorquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:12 schreef rosakai het volgende:
??quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind je onderschrift dan wel weer super humor
Tuuk welquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil mijn geld![]()
Anders ben ik fucking arm deze maand, ik heb erop gerekend![]()
Zal wel komen toch?
kheb de mijne ook nog nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil mijn geld![]()
Anders ben ik fucking arm deze maand, ik heb erop gerekend![]()
Zal wel komen toch?
Armen poussenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:17 schreef Loqi het volgende:
poussen hier hebben moeite met de warmte
[..]
kheb de mijne ook nog niet
gek is dat he?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik de mijne ook nog niet,al wel, en samen ingevuld
Ik moest zorgtoeslag terugbetalen. Had het vorig jaar al opgezegd, ze bleven het alsnog storten. Nu krijgen ze alles weer terugquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:22 schreef megamandy het volgende:
Bij de belasting moet ik de ene brief naar Heerlen opsturen en de andere komt dan weer uit Amersfoort ofzo
Naja vind het niet echt een carrierestapquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:30 schreef Lindytje het volgende:
Waarom deer achter?
(ik weet niet goed wat je plannen zijn...)
ik pak altijd zo groot mogelijk, dan zit t kruis iig niet bij mn knieënquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:32 schreef megamandy het volgende:
Pantymatenik heb maat 40/42 aan want de maat hieronder was 36/38 en dat zijn meestal van die kindermaten.
Zijn jullie geen fiscaal partner oid?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik de mijne ook nog niet,al wel, en samen ingevuld
Jawel, daarom vind ik het ook zo vreemdquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zijn jullie geen fiscaal partner oid?
Pic! Pic!quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
oh en die summer neons heb je nodig, si si!
twocoaters jonge
Vette shit, jonge!quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
twocoaters jonge
Neenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
twocoaters jonge
Ja I know.. Deed daarstraks een poging om FlipFlop Fantasy te fotograferen en dat vond m'n telefoon ook niet zo leuk..quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan mijn camera niet aan
Genoeg goeien pics op the web tho
Neons staan juist tof op stompjesquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neen![]()
+ geen nagels; dus sowieso geen zin in nagellak falen
Bijt je voeten, hoef je ook geen schoenen meer te falen!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neen![]()
+ geen nagels; dus sowieso geen zin in nagellak falen
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bijt je voeten, hoef je ook geen schoenen meer te falen!!![]()
![]()
You're welcome
Succes !! Zweet zequote:
Stompjes als in 'er is nog een rand van 3 mm vinger te zien boven de nagel'? Dan vind ik vellen kleuren juist echt niet tofquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neons staan juist tof op stompjes
Oh leuk! Leuk kadoquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:32 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en ik heb ze ook, maar slechts een beetje bekeken want ik krijg ze voor mijn verjaardag(de neons dus
)
Duidelijk welquote:
Paper Mario is ook echt heel lekquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Duidelijk wel![]()
nu nog even mijn ouders zo ver krijgen dat ze paper mario kopen voor me en mijn schoonouders dat ze me bloemen voor in mijn haar geven, dan heb ik precies wat ik hebben wil
Jaa, en erkomt nu een 3d-versie voor de 3dsquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Paper Mario is ook echt heel lek![]()
En bloemen voor in je haar? Speldjes ofzo?
Ikke welquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Stompjes als in 'er is nog een rand van 3 mm vinger te zien boven de nagel'? Dan vind ik vellen kleuren juist echt niet tof
Serieus?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jaa, en erkomt nu een 3d-versie voor de 3dskomt precies uit op de dg dt ik het vier
En idd, speldjes, van topvintageik heb er 1 en iedereen denkt dat 'ie echt is, dus nu wil ik er meer
Nee eerst gewoon, want ze zijn echt suuupergoedkoop nuquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:44 schreef Incantrix het volgende:
X-box met dat bewegingsding? Schijnt wel übercool te zijn!
waarom wil je een xbox? je ehbt toch een ps3!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:41 schreef RenRen- het volgende:
Ik twijfel trouwens of ik een xbox zal kopen. Ik wil er al zo lang één!
JAA PAPER MARIO VOOR DE 3DS! EN NIEUWE SUPER MARIO BROS 2 VOOR 3DS! EN KINGDOM HEARTS 3D VOOR 3DS!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jaa, en erkomt nu een 3d-versie voor de 3dskomt precies uit op de dag dat ik het vier
En idd, speldjes, van topvintageik heb er 1 en iedereen denkt dat 'ie echt is, dus nu wil ik er meer
Ik kijk er al helemaal naar uitquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Serieus?Jammer dat ik geen 3ds heb, want dat spel is echt zo leuk
Oh ik zal het eens opzoeken
Ohja, nsmb!! Wanneer komt die uit??quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JAA PAPER MARIO VOOR DE 3DS! EN NIEUWE SUPER MARIO BROS 2 VOOR 3DS! EN KINGDOM HEARTS 3D VOOR 3DS!
Ik pak ze dan altijd ff op en ga uitgebreid kroelen. Krijgen ze het spontaan warm van en je ziet ze voorlopig niet meerquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
Warme harige bontjassen die tegen je aan schurken met dit weer![]()
duurt nog wel ffquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, nsmb!! Wanneer komt die uit??
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
xbox heeft ook zoveel leuke spellen! en hele leuke dansspellen ook welquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom wil je een xbox? je ehbt toch een ps3!
Dat is dus de reden dat ik thuis altijd iets van een huispak of fitnessbroek oid aanheb... Die beesten weten altijd je kleren te verpestenquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
ohhai, ik zie een jurk zonder klauwgaten en haren! I'll fix it for you!
Zoiets?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
Straalt je zus warmte uit?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ben ik gemeen als ik eigenlijk voornamelijk het huis uit wil omdat mijn zus hier continu zit?
Wii heeft die ook, en dan heb je ook gelijk mario en nintendoquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
xbox heeft ook zoveel leuke spellen! en hele leuke dansspellen ook wel
Ja, zou ik leuk vindenquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik kijk er al helemaal naar uiten ik wil m best eens meenemen naar een meetofzo, kun je 'm proberen
Is dat ook een hele nieuwe KH?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JAA PAPER MARIO VOOR DE 3DS! EN NIEUWE SUPER MARIO BROS 2 VOOR 3DS! EN KINGDOM HEARTS 3D VOOR 3DS!
Je bent iig eerlijk!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ben ik gemeen als ik eigenlijk voornamelijk het huis uit wil omdat mijn zus hier continu zit?
Ik heb ook een wii, maar dan moet je zo'n irritant ding in je handen houdenquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wii heeft die ook, en dan heb je ook gelijk mario en nintendo
wtf doe je onder een dekenquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
(die bobbel onder de deken ben ik)
quote:
Neuh, ze zeurt graag.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Straalt je zus warmte uit?
dign is niet irritant hoor, plus wii is lekker makkelijk modden en alels op hd flikkerenquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb ook een wii, maar dan moet je zo'n irritant ding in je handen houdenOf je slaat jezelf tegen je kop
helaasquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]ik vind dat die ook 30 juni uit moet komen, kan ik die ook mooi ff voor mijn verjaardag laten kopen
Voor welke spellen wil je de xbox dan? Want de meetste grote namen komen wel op beide uit of je moet al spellen zoals Halo willen spelen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee eerst gewoon, want ze zijn echt suuupergoedkoop nuDan zie ik wel of ik kinect erbij neem
Lol serieus?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dign is niet irritant hoor, plus wii is lekker makkelijk modden en alels op hd flikkeren
Why?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
staat koud te worden.
bb is gonna kill me twice
Dit vraag ik mij ook af.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lol serieus?Is dat moeilijk om zelf te doen?
Oeh gaat ie je doodvermoorden.. Daarna nog eens tot leven wekken.. om je nogmaals dood te vermoorden !!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
staat koud te worden.
bb is gonna kill me twice
Een aantal van die dansspellen, en een aantal RPG's komen alleen voor de xbox uit, en ik ben een rpgliefhebberquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Voor welke spellen wil je de xbox dan? Want de meetste grote namen komen wel op beide uit of je moet al spellen zoals Halo willen spelen.
Ik heb toen voor de xbox gekozen omdat ik kramp in mijn handen krijg van de ps-controller
Dus eigenlijk bestel jij nagellak voor zijn eigen bestwil, hij houdt er goeden zakjes aan overquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
bubselbestellingen: weer 9 ziplockzakjes voor bb's lego![]()
nee maar als je t niet wilt verkutten kan ik het voor je doenquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lol serieus?Is dat moeilijk om zelf te doen?
Ik zou het liever niet willen verkutten neequote:Op donderdag 24 mei 2012 16:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee maar als je t niet wilt verkutten kan ik het voor je doen
en kingdomhearts 3d is alleen voor de 3ds
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dus eigenlijk bestel jij nagellak voor zijn eigen bestwil, hij houdt er goeden zakjes aan over
Ik lig ook gewoon onder de deken als ik slaap, ook met 30 graden, en vaak nog tot m'n kin opgetrokken ook...quote:
Alleen wel een angsthaas, want ik durf het niet in d'r gezicht te zeggen.quote:
als k hem mod heb je nog steeds garantiequote:Op donderdag 24 mei 2012 16:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zou het liever niet willen verkutten neeIk heb hem ook al zo lang dat er toch geen garantie meer op zit
ik lig plat op mijn buik als een zeester zonder dekbed in de zomerquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik lig ook gewoon onder de deken als ik slaap, ook met 30 graden, en vaak nog tot m'n kin opgetrokken ook...
Zo lief van jequote:
Heb ik volgens mij sowieso al niet meerquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als k hem mod heb je nog steeds garantie
The visuals..quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik lig plat op mijn buik als een zeester zonder dekbed in de zomer
Ik ook. Ik heb alleen het nadeel dat ik 's nachts heel erg opwarm, als een soort slaap-opvliegerquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik lig ook gewoon onder de deken als ik slaap, ook met 30 graden, en vaak nog tot m'n kin opgetrokken ook...
nee dan niet iddquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zo lief van je
[..]
Heb ik volgens mij sowieso al niet meerIk heb hem sinds 06 of 07
De enige houding met warm weer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik lig plat op mijn buik als een zeester zonder dekbed in de zomer
Zoals Fablequote:Op donderdag 24 mei 2012 16:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Een aantal van die dansspellen, en een aantal RPG's komen alleen voor de xbox uit, en ik ben een rpgliefhebberi
Vond mijn fysio ook. Waarom?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wel beetje mee oppassen he
Oke, nog een reden dus om het te doen. Maar jij zou dat voor mij kunnen doen een keer?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee dan niet idd
dan zou ik hem sowieso gaan modden, de cd lezer van de wii heeft ongeveer een levensduur van 2 tot 3 jaar voordat hij begint met opbranden als je hem regelamtig gebruikt. Als je games vanaf een HD speelt gebruik je de cd speler niet dus dan gaat die langer mee
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vond mijn fysio ook. Waarom?
Omdat ik meer moet afvallen.
Emoslinger plz
je moet ook nooit latere delen eerst spelen, de kwaliteit is dan veel beter dus dan is de vorige minder leuk plus dat je gewoon een heel stuk van het verhaal mistquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:59 schreef megamandy het volgende:
Alleen heb ik eerst Fable 3 gespeeld en nu ben ik bang dat als ik 1 en 2 wil spelen dat die tegenvallen
Want dat had ik ook heel erg met Assassins Creed, eerst 2 gespeeld en toen vond ik aan 1 niets meer aan, maar toch moeten uitspelen van mijzelf![]()
![]()
kippen schoppen in zelda is veel leukerquote:
Yes dearquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oke, nog een reden dus om het te doen. Maar jij zou dat voor mij kunnen doen een keer?
en dan een zak chips opkanen!quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:02 schreef PriemGirl het volgende:
17u omg omg omg omg
Hont ophalen en dan naar huus... dan klagen dat ik nog moet koken... daarna beseffen dat het al bijna 20u is en de avond weer bijna voorbij
Dus....
Het is ook gewoon tof.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:10 schreef Mss het volgende:
Oh mensen, ik ben zoooo achterlijk blij he, niet normaal
Ja duh!quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:10 schreef Mss het volgende:
Oh mensen, ik ben zoooo achterlijk blij he, niet normaal
stamp of gewoon?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omg de buren eten zuurkool, met dit weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ho mai.
Zondag rustdag voor el boobies?
ja met mijn dekbed en kussen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb alleen het nadeel dat ik 's nachts heel erg opwarm, als een soort slaap-opvliegerEn dan word ik half in paniek helemaal nat wakker om 5 uur en dan zoek ik naar afkoeling en dat krijg ik nergens...
Mijn kussens zijn echt niet luchtdoorlatend, ze worden zo warmquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja met mijn dekbed en kussen.HEUJ DIE ZIJN LEKKER KOUD. OMNOM
Hebben zij ook zo'n genante ontgroening gedaan? Is het nou echt de moeite waard om zo een ontgroening te doen en zo te gek te worden gezet om bij zo'n groep te komen? Ik snap het totaal niet, maar als MBO'er is het natuurlijk echt een ver-van-mijn-bed-show, dat kennen we totaal nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Nope, ik ken wel een aantal corpsmensen.
Mja, zij vinden van wel, want jaarband en alles. Het is wel echt een enorme kakkersclub bestaande uit alles wat geld heeft en ze kijken op praktisch alles neer. Ook op HBO'ers btw.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hebben zij ook zo'n genante ontgroening gedaan? Is het nou echt de moeite waard om zo een ontgroening te doen en zo te gek te worden gezet om bij zo'n groep te komen? Ik snap het totaal niet, maar als MBO'er is het natuurlijk echt een ver-van-mijn-bed-show, dat kennen we totaal niet
Jaarband?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja, zij vinden van wel, want jaarband en alles. Het is wel echt een enorme kakkersclub bestaande uit alles wat geld heeft en ze kijken op praktisch alles neer. Ook op HBO'ers btw.
Gelukkig heb je daarom tegenwoordig ook een gigantisch aanbod aan studentenverenigingen die niet corporaal zijn en zelfs geen ontgroening hebben. Daar heb ik ook bij gezeten, vond het zelf een stuk leuker.
volgens mijn telefoon 28.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hier in huis is het altijd heel koel
en ik schat dat het in Den Haag geen 30 graden is..
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:23 schreef RenRen- het volgende:
Fiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ho mai.
Zondag rustdag voor el boobies?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Dat wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
het is toch zo.![]()
jezus mens. wat zet je jezelf goed voor lul.![]()
eerst smeert ze yoghurt op haar gezicht.... vervolgens giet ze de rest van het pak over haar voorkant.... dat is deel twee van het filmpje. Alleen te zien voor leden.
Fiets z'n comment was het leukste.quote:
Ik ga zo een salade maken voor naast de restjes bami.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:42 schreef RenRen- het volgende:
Ik denk dat het patatdag isIk heb geen zin in te koken en mijn moeder ligt te slapen, dus ik denk zomaar dat zij ook weinig zin heeft om te koken
Ook lekker toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga zo een salade maken voor naast de restjes bami.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ook lekker toch?
Ik denk dat we kapsalon doen, hebben we onze aardappelen, groenten en vlees.
Wat, geen goed excuus?quote:
Nog nooit gegeten, is dat lekker?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Portie nasi uit de vriezer opwarmen![]()
Knorr Wereldgerechten Nasi Rames nasi
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ook lekker toch?
Ik denk dat we kapsalon doen, hebben we onze aardappelen, groenten en vlees.
Ik vind het wel lekker jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat, geen goed excuus?
[..]
Nog nooit gegeten, is dat lekker?
Ik ben jaloers, het tikt hier in mijn slaapkamer net niet de 28 aan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
In huis is het 21beneden althans, op mijn slaapkamer weet ik niet..
Ik zal er eens naar kijkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker jaIs alleen luie nasi, je hoeft er bijna niks voor te doen
Alleen is voor 4-5 personen en wij zijn met 2 dus we houden altijd over. Maar vanuit de vriezer is het ook goed te doen.
Hallo!quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:50 schreef princess-a het volgende:
Whooaaaaa vakantiegeld![]()
![]()
![]()
En hi honeys!!
Ik ben zo blij met dit huisquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben jaloers, het tikt hier in mijn slaapkamer net niet de 28 aan.
[..]
Ik zal er eens naar kijkenIkvind het nooit zo erg als het te veel is, inderdaad om die reden
Ja, lekker koelquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met dit huisin ons oude huis was het nu ws warmer als buiten geweest, lekker onder een plat dak
Overdag wel. 's nachts openquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:53 schreef RenRen- het volgende:
houden jullie dan je ramen dicht met dit weer?
Boven is het in elk geval niet warmer als benedenquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, lekker koelDe badkamer hier is alleen maar koel.
Ja, het is goed te doen. Eindhoven is 27 nu trouwens.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Boven is het in elk geval niet warmer als beneden
Skjoe, dat valt ook nog wel mee met 30 graden denk ik
Misschien moet ik dat maar proberen, want het is hier ds echt vies warm, en ik heb gewoon bovenburen en weinig zon in mijn kamer.quote:
Haai!quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:50 schreef princess-a het volgende:
Whooaaaaa vakantiegeld![]()
![]()
![]()
En hi honeys!!
Oooww, chill.. Zal ik eens op lief's ultrasonische weerstation kijken wat we hier meten?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, het is goed te doen. Eindhoven is 27 nu trouwens.
Zet jij serieus je ramen open als het heet is?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat maar proberen, want het is hier ds echt vies warm, en ik heb gewoon bovenburen en weinig zon in mijn kamer.
Doe esquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oooww, chill.. Zal ik eens op lief's ultrasonische weerstation kijken wat we hier meten?
Lekkeeerrrquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Haai!
Dat van mij is ook binnen, jee!!
24 meiquote:
Sorryquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
24 mei
24 uur
24% korting op alle schoenen
waarom klikte ik daarop??
Is dat ook in de winkel?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
hier p-a:
http://www.stepswebshop.nl/home.aspx
Alles in mijn maat is gelukkig uitverkochtquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
hier p-a:
http://www.stepswebshop.nl/home.aspx
Ja ook in de winkelquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Is dat ook in de winkel?
heb je moaarrr??
Shitquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ook in de winkel
Nee dit was het even
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
ShitIk heb flatjes nodig, jurkjes, zomerse shirtjes, broeken, zwart vestje en en en en en
Jaaaa!!quote:
geniet er van!quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jaaaa!!Was ook veel dus dan mag dat best
Liefquote:
Priemballon?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
de priemballon heeft holo glitters zie ik nu
zeg check jij de FB niet?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lief
[..]
Priemballon?Holo, need now!
Oohhh die!! Tuurlijk wel, ik heb toch zelfs gereageerd in de baas z'n tijdquote:
laf.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:26 schreef Lindytje het volgende:
Ik belde mijn ouders op: zeg, hebben jullie zondag niet heel toevallig een BBQ bij jullie, dat wij komen eten??
Zijn ze een weekend weg...
Omdat ik mijn huis weer uit moet omdat ze de hele vloer opnieuw moeten doenquote:
Muh, dus toch ';(quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Omdat ik mijn huis weer uit moet omdat ze de hele vloer opnieuw moeten doen
yeps ...
insert emoslinger
fuuuuuuquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
yeps ...
insert emoslinger
Oh, ze gaan m toch helemaal opnieuw doen? Sukkelsquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
yeps ...
insert emoslinger
Ik zit te denken om donderdag naar alkmaar te vertrekken met de katten zodat ze dan aan de slag kunnen, ik moet donderdagavond en vrijdag toch in Alkmaar zijn dus naja, dan ga ik zaterdagavond weer naar huis en zou ik er weer overheen mogen lopen. En dan kunnen de meubels naar de andere kant van het huis en dan kunnen ze na het weekend de rest doen, maar dan hoeven de katten iig niet meer uit het huis te zijnquote:
Wat een gekut zegquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zit te denken om donderdag naar alkmaar te vertrekken met de katten zodat ze dan aan de slag kunnen, ik moet donderdagavond en vrijdag toch in Alkmaar zijn dus naja, dan ga ik zaterdagavond weer naar huis en zou ik er weer overheen mogen lopen. En dan kunnen de meubels naar de andere kant van het huis en dan kunnen ze na het weekend de rest doen, maar dan hoeven de katten iig niet meer uit het huis te zijn
sukkolsquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Yeps, en ze wouden eerst niet eens aan schadevergoeding doen
Krijg nu uiteindelijk 1000 euro korting, is nog niet veel maargoed, is wel de vloer eindelijk okay
Oh, jammer, ik dacht dat je met je hernieuwde levensvreugde weer even porno aanh het inhalen was ofzo.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, jammer, ik dacht dat je met je hernieuwde levensvreugde weer even porno aanh het inhalen was ofzo.
Mijn kind rent uitzinnig rondjes terwijl mijn lief zijn nieuwe fiets in elkaar zet. En hij moet over een uur gepoetst en wel in bed liggen
Faalhazen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Yeps, en ze wouden eerst niet eens aan schadevergoeding doen
Krijg nu uiteindelijk 1000 euro korting, is nog niet veel maargoed, is wel de vloer eindelijk okay
Ja hij lag daar zo zieligquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
swarte, dacht je dat eny echt dood was?
Ja maar hij leek wel echt dood op die fotoquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
oh mijn tante dacht het ook.
Mijn humor is te cru
Ik vind het wel lulzquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
oh mijn tante dacht het ook.
Mijn humor is te cru
Awquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja maar hij leek wel echt dood op die fotoik dacht echt van nou ja dat kan ze er ook nog wel bij hebben na alle shit van de laatste tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |