quote:
Geen reden om dan je nagels maar op te vretenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:09 schreef PriemGirl het volgende:
Jaa kweetttttkan maar niet wennen dat de verkansie voorbij is...
Zo geen zin meer om te werken.. ooit
![]()
Ik wil eeuwigen verkansie maar daar zijn we niet rijk genoeg voor
Bwhehehehequote:Op donderdag 24 mei 2012 15:11 schreef megamandy het volgende:
Mhuahahaha mijn kat was net klaar met wassen en toen heb ik heb helemaal geaaid dus was hij boos
Volgende keer eerst boter in je handen smerenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:11 schreef megamandy het volgende:
Mhuahahaha mijn kat was net klaar met wassen en toen heb ik heb helemaal geaaid dus was hij boos
Dat moet je aan schaar vragenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:12 schreef rosakai het volgende:
Sq je hebt nog geen uitleg over lijken wassen gedaan.
http://schagelnaartje.wordpress.comquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:12 schreef rosakai het volgende:
Zit dat er nu al op?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
surfing for boys op de tenen, lijken wassen. Zonder pijn
Oeh goeiequote:Op donderdag 24 mei 2012 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgende keer eerst boter in je handen smeren
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:11 schreef megamandy het volgende:
Wij hadden aangifte gedaan en volgens dat aangifteprogramma moesten we betalen. Dus wijquote:
Punker kad makenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:14 schreef Loqi het volgende:
[..]of net een pluk haar de verkeerde kant op wrijven
Oef, sterkte, dat wordt afzienquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:14 schreef Lindytje het volgende:
Over 20 minuten op pad naar de gym... lekker zweten
Ik wil mijn geldquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij hadden aangifte gedaan en volgens dat aangifteprogramma moesten we betalen. Dus wij![]()
Krijgen we brief van de belasting thuis: u ontvangt geen voorlopige aanslag
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://schagelnaartje.wordpress.com
Ik gok dat ze wel airco hebben, dus dat komt wel goed denk ikquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oef, sterkte, dat wordt afzien
Ik vind je onderschrift dan wel weer super humorquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:12 schreef rosakai het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |