Oeh goeiequote:Op donderdag 24 mei 2012 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgende keer eerst boter in je handen smeren
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:11 schreef megamandy het volgende:
Mhuahahaha mijn kat was net klaar met wassen en toen heb ik heb helemaal geaaid dus was hij boos
Wij hadden aangifte gedaan en volgens dat aangifteprogramma moesten we betalen. Dus wijquote:
Punker kad makenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:14 schreef Loqi het volgende:
[..]of net een pluk haar de verkeerde kant op wrijven
Oef, sterkte, dat wordt afzienquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:14 schreef Lindytje het volgende:
Over 20 minuten op pad naar de gym... lekker zweten
Ik wil mijn geldquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij hadden aangifte gedaan en volgens dat aangifteprogramma moesten we betalen. Dus wij![]()
Krijgen we brief van de belasting thuis: u ontvangt geen voorlopige aanslag
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://schagelnaartje.wordpress.com
Ik gok dat ze wel airco hebben, dus dat komt wel goed denk ikquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oef, sterkte, dat wordt afzien
Ik vind je onderschrift dan wel weer super humorquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:12 schreef rosakai het volgende:
Sq je hebt nog geen uitleg over lijken wassen gedaan.
??quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind je onderschrift dan wel weer super humor
Tuuk welquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil mijn geld![]()
Anders ben ik fucking arm deze maand, ik heb erop gerekend![]()
Zal wel komen toch?
kheb de mijne ook nog nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil mijn geld![]()
Anders ben ik fucking arm deze maand, ik heb erop gerekend![]()
Zal wel komen toch?
Armen poussenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:17 schreef Loqi het volgende:
poussen hier hebben moeite met de warmte
[..]
kheb de mijne ook nog niet
gek is dat he?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik de mijne ook nog niet,al wel, en samen ingevuld
Ik moest zorgtoeslag terugbetalen. Had het vorig jaar al opgezegd, ze bleven het alsnog storten. Nu krijgen ze alles weer terugquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:22 schreef megamandy het volgende:
Bij de belasting moet ik de ene brief naar Heerlen opsturen en de andere komt dan weer uit Amersfoort ofzo
Naja vind het niet echt een carrierestapquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:30 schreef Lindytje het volgende:
Waarom deer achter?
(ik weet niet goed wat je plannen zijn...)
ik pak altijd zo groot mogelijk, dan zit t kruis iig niet bij mn knieënquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:32 schreef megamandy het volgende:
Pantymatenik heb maat 40/42 aan want de maat hieronder was 36/38 en dat zijn meestal van die kindermaten.
Zijn jullie geen fiscaal partner oid?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik de mijne ook nog niet,al wel, en samen ingevuld
Jawel, daarom vind ik het ook zo vreemdquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zijn jullie geen fiscaal partner oid?
Pic! Pic!quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
oh en die summer neons heb je nodig, si si!
twocoaters jonge
Vette shit, jonge!quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
twocoaters jonge
Neenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
twocoaters jonge
Ja I know.. Deed daarstraks een poging om FlipFlop Fantasy te fotograferen en dat vond m'n telefoon ook niet zo leuk..quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan mijn camera niet aan
Genoeg goeien pics op the web tho
Neons staan juist tof op stompjesquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neen![]()
+ geen nagels; dus sowieso geen zin in nagellak falen
Bijt je voeten, hoef je ook geen schoenen meer te falen!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neen![]()
+ geen nagels; dus sowieso geen zin in nagellak falen
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bijt je voeten, hoef je ook geen schoenen meer te falen!!![]()
![]()
You're welcome
Succes !! Zweet zequote:
Stompjes als in 'er is nog een rand van 3 mm vinger te zien boven de nagel'? Dan vind ik vellen kleuren juist echt niet tofquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neons staan juist tof op stompjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |