Naja vind het niet echt een carrierestapquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:30 schreef Lindytje het volgende:
Waarom deer achter?
(ik weet niet goed wat je plannen zijn...)
ik pak altijd zo groot mogelijk, dan zit t kruis iig niet bij mn knieënquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:32 schreef megamandy het volgende:
Pantymatenik heb maat 40/42 aan want de maat hieronder was 36/38 en dat zijn meestal van die kindermaten.
Zijn jullie geen fiscaal partner oid?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik de mijne ook nog niet,al wel, en samen ingevuld
Jawel, daarom vind ik het ook zo vreemdquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zijn jullie geen fiscaal partner oid?
Pic! Pic!quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
oh en die summer neons heb je nodig, si si!
twocoaters jonge
Vette shit, jonge!quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
twocoaters jonge
Neenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
twocoaters jonge
Ja I know.. Deed daarstraks een poging om FlipFlop Fantasy te fotograferen en dat vond m'n telefoon ook niet zo leuk..quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan mijn camera niet aan
Genoeg goeien pics op the web tho
Neons staan juist tof op stompjesquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neen![]()
+ geen nagels; dus sowieso geen zin in nagellak falen
Bijt je voeten, hoef je ook geen schoenen meer te falen!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neen![]()
+ geen nagels; dus sowieso geen zin in nagellak falen
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bijt je voeten, hoef je ook geen schoenen meer te falen!!![]()
![]()
You're welcome
Succes !! Zweet zequote:
Stompjes als in 'er is nog een rand van 3 mm vinger te zien boven de nagel'? Dan vind ik vellen kleuren juist echt niet tofquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neons staan juist tof op stompjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |