Oh leuk! Leuk kadoquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:32 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en ik heb ze ook, maar slechts een beetje bekeken want ik krijg ze voor mijn verjaardag(de neons dus
)
Duidelijk welquote:
Paper Mario is ook echt heel lekquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Duidelijk wel![]()
nu nog even mijn ouders zo ver krijgen dat ze paper mario kopen voor me en mijn schoonouders dat ze me bloemen voor in mijn haar geven, dan heb ik precies wat ik hebben wil
Jaa, en erkomt nu een 3d-versie voor de 3dsquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Paper Mario is ook echt heel lek![]()
En bloemen voor in je haar? Speldjes ofzo?
Ikke welquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Stompjes als in 'er is nog een rand van 3 mm vinger te zien boven de nagel'? Dan vind ik vellen kleuren juist echt niet tof
Serieus?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jaa, en erkomt nu een 3d-versie voor de 3dskomt precies uit op de dg dt ik het vier
En idd, speldjes, van topvintageik heb er 1 en iedereen denkt dat 'ie echt is, dus nu wil ik er meer
Nee eerst gewoon, want ze zijn echt suuupergoedkoop nuquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:44 schreef Incantrix het volgende:
X-box met dat bewegingsding? Schijnt wel übercool te zijn!
waarom wil je een xbox? je ehbt toch een ps3!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:41 schreef RenRen- het volgende:
Ik twijfel trouwens of ik een xbox zal kopen. Ik wil er al zo lang één!
JAA PAPER MARIO VOOR DE 3DS! EN NIEUWE SUPER MARIO BROS 2 VOOR 3DS! EN KINGDOM HEARTS 3D VOOR 3DS!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jaa, en erkomt nu een 3d-versie voor de 3dskomt precies uit op de dag dat ik het vier
En idd, speldjes, van topvintageik heb er 1 en iedereen denkt dat 'ie echt is, dus nu wil ik er meer
Ik kijk er al helemaal naar uitquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Serieus?Jammer dat ik geen 3ds heb, want dat spel is echt zo leuk
Oh ik zal het eens opzoeken
Ohja, nsmb!! Wanneer komt die uit??quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JAA PAPER MARIO VOOR DE 3DS! EN NIEUWE SUPER MARIO BROS 2 VOOR 3DS! EN KINGDOM HEARTS 3D VOOR 3DS!
Ik pak ze dan altijd ff op en ga uitgebreid kroelen. Krijgen ze het spontaan warm van en je ziet ze voorlopig niet meerquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
Warme harige bontjassen die tegen je aan schurken met dit weer![]()
duurt nog wel ffquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, nsmb!! Wanneer komt die uit??
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
xbox heeft ook zoveel leuke spellen! en hele leuke dansspellen ook welquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom wil je een xbox? je ehbt toch een ps3!
Dat is dus de reden dat ik thuis altijd iets van een huispak of fitnessbroek oid aanheb... Die beesten weten altijd je kleren te verpestenquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
ohhai, ik zie een jurk zonder klauwgaten en haren! I'll fix it for you!
Zoiets?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
Straalt je zus warmte uit?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ben ik gemeen als ik eigenlijk voornamelijk het huis uit wil omdat mijn zus hier continu zit?
Wii heeft die ook, en dan heb je ook gelijk mario en nintendoquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
xbox heeft ook zoveel leuke spellen! en hele leuke dansspellen ook wel
Ja, zou ik leuk vindenquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik kijk er al helemaal naar uiten ik wil m best eens meenemen naar een meetofzo, kun je 'm proberen
Is dat ook een hele nieuwe KH?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JAA PAPER MARIO VOOR DE 3DS! EN NIEUWE SUPER MARIO BROS 2 VOOR 3DS! EN KINGDOM HEARTS 3D VOOR 3DS!
Je bent iig eerlijk!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ben ik gemeen als ik eigenlijk voornamelijk het huis uit wil omdat mijn zus hier continu zit?
Ik heb ook een wii, maar dan moet je zo'n irritant ding in je handen houdenquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wii heeft die ook, en dan heb je ook gelijk mario en nintendo
wtf doe je onder een dekenquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
(die bobbel onder de deken ben ik)
quote:
Neuh, ze zeurt graag.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Straalt je zus warmte uit?
dign is niet irritant hoor, plus wii is lekker makkelijk modden en alels op hd flikkerenquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb ook een wii, maar dan moet je zo'n irritant ding in je handen houdenOf je slaat jezelf tegen je kop
helaasquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]ik vind dat die ook 30 juni uit moet komen, kan ik die ook mooi ff voor mijn verjaardag laten kopen
Voor welke spellen wil je de xbox dan? Want de meetste grote namen komen wel op beide uit of je moet al spellen zoals Halo willen spelen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee eerst gewoon, want ze zijn echt suuupergoedkoop nuDan zie ik wel of ik kinect erbij neem
Lol serieus?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dign is niet irritant hoor, plus wii is lekker makkelijk modden en alels op hd flikkeren
Why?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
staat koud te worden.
bb is gonna kill me twice
Dit vraag ik mij ook af.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lol serieus?Is dat moeilijk om zelf te doen?
Oeh gaat ie je doodvermoorden.. Daarna nog eens tot leven wekken.. om je nogmaals dood te vermoorden !!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
staat koud te worden.
bb is gonna kill me twice
Een aantal van die dansspellen, en een aantal RPG's komen alleen voor de xbox uit, en ik ben een rpgliefhebberquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Voor welke spellen wil je de xbox dan? Want de meetste grote namen komen wel op beide uit of je moet al spellen zoals Halo willen spelen.
Ik heb toen voor de xbox gekozen omdat ik kramp in mijn handen krijg van de ps-controller
Dus eigenlijk bestel jij nagellak voor zijn eigen bestwil, hij houdt er goeden zakjes aan overquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
bubselbestellingen: weer 9 ziplockzakjes voor bb's lego![]()
nee maar als je t niet wilt verkutten kan ik het voor je doenquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lol serieus?Is dat moeilijk om zelf te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |