Ik zou het liever niet willen verkutten neequote:Op donderdag 24 mei 2012 16:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee maar als je t niet wilt verkutten kan ik het voor je doen
en kingdomhearts 3d is alleen voor de 3ds
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dus eigenlijk bestel jij nagellak voor zijn eigen bestwil, hij houdt er goeden zakjes aan over
Ik lig ook gewoon onder de deken als ik slaap, ook met 30 graden, en vaak nog tot m'n kin opgetrokken ook...quote:
Alleen wel een angsthaas, want ik durf het niet in d'r gezicht te zeggen.quote:
als k hem mod heb je nog steeds garantiequote:Op donderdag 24 mei 2012 16:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zou het liever niet willen verkutten neeIk heb hem ook al zo lang dat er toch geen garantie meer op zit
ik lig plat op mijn buik als een zeester zonder dekbed in de zomerquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik lig ook gewoon onder de deken als ik slaap, ook met 30 graden, en vaak nog tot m'n kin opgetrokken ook...
Zo lief van jequote:
Heb ik volgens mij sowieso al niet meerquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als k hem mod heb je nog steeds garantie
The visuals..quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik lig plat op mijn buik als een zeester zonder dekbed in de zomer
Ik ook. Ik heb alleen het nadeel dat ik 's nachts heel erg opwarm, als een soort slaap-opvliegerquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik lig ook gewoon onder de deken als ik slaap, ook met 30 graden, en vaak nog tot m'n kin opgetrokken ook...
nee dan niet iddquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zo lief van je
[..]
Heb ik volgens mij sowieso al niet meerIk heb hem sinds 06 of 07
De enige houding met warm weer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik lig plat op mijn buik als een zeester zonder dekbed in de zomer
Zoals Fablequote:Op donderdag 24 mei 2012 16:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Een aantal van die dansspellen, en een aantal RPG's komen alleen voor de xbox uit, en ik ben een rpgliefhebberi
Vond mijn fysio ook. Waarom?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wel beetje mee oppassen he
Oke, nog een reden dus om het te doen. Maar jij zou dat voor mij kunnen doen een keer?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee dan niet idd
dan zou ik hem sowieso gaan modden, de cd lezer van de wii heeft ongeveer een levensduur van 2 tot 3 jaar voordat hij begint met opbranden als je hem regelamtig gebruikt. Als je games vanaf een HD speelt gebruik je de cd speler niet dus dan gaat die langer mee
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vond mijn fysio ook. Waarom?
Omdat ik meer moet afvallen.
Emoslinger plz
je moet ook nooit latere delen eerst spelen, de kwaliteit is dan veel beter dus dan is de vorige minder leuk plus dat je gewoon een heel stuk van het verhaal mistquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:59 schreef megamandy het volgende:
Alleen heb ik eerst Fable 3 gespeeld en nu ben ik bang dat als ik 1 en 2 wil spelen dat die tegenvallen
Want dat had ik ook heel erg met Assassins Creed, eerst 2 gespeeld en toen vond ik aan 1 niets meer aan, maar toch moeten uitspelen van mijzelf![]()
![]()
kippen schoppen in zelda is veel leukerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |