Ik klaag er toch ook niet over dat ik vind dat ik teveel geld heb betaald voor mijn games? Ik koop gewoon geen downloadable-games voor de 3DS om die reden en geef iemand anders gelijk die moet wennen aan de prijzen voor de 3DS. Dat is een prima discussie die hier gewoon op zijn plaats is, dus jij moet ook niet zo zeuren omdat er een keer iets niet pro-Nintendo gepost wordt hier.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben je negativiteit gewoon beu. Waarom klaag je over iets dar je vooraf al weet? Das hetzelfde als gaan wandelen in de regen en achteraf zeuren dat je nat bent...
Dat is onzin natuurlijk. Discussie is gewoon mogelijk. Trollen is ongefundeerd roepen dat Nintendo kut is en dat is niet zo, want wat dit betreft hebben Microsoft en Sony het net zo slecht geregeld. Als je met alleen pro-Nintendo wilt praten dan kun je beter naar Nintendo.nl of met Roy gaan PMenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:36 schreef wuuht het volgende:
niet pro nintendo posten in een nintendo topic is gewoon trollen
Ik denk eerder dat het hier over gaat dat op elk dingetje of game wat er uit komt je wel iets op aan te merken hebt, en negativiteit zijn mensen na een tijdje wel zat ja. Ik wil je niet aanvallen ofzo, maar ik ben het ook wel zat dat er elke keer wel iets te zeuren valt blijkbaar ... Niets tegen jou, maar wel tegen je manier van posten, of misschien als je het niet zo bedoeld op je manier van dingen overbrengen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:23 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk. Discussie is gewoon mogelijk. Trollen is ongefundeerd roepen dat Nintendo kut is en dat is niet zo, want wat dit betreft hebben Microsoft en Sony het net zo slecht geregeld. Als je met alleen pro-Nintendo wilt praten dan kun je beter naar Nintendo.nl of met Roy gaan PMen
Maar goed, ontopic! Ik heb zin in New Super Mario Bros 2! De focus op veel muntjes is een beetje jammer, maar het blijft een leuke platformer en hij komt gelukkig al redelijk snel! Plus dat ik Super Mario 3D land niet zo leuk vond vanwege het 3D, al moet ik die game nog maar eens een kans geven, heb het eerste level nog niet eens uitgespeeld omdat ik het niet fijn vond spelen.
Er is een demo in de eShop.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Ook Kingdom Hearts, benieuwd of dat iets wordt! Denk dat ik het eerst even in de winkel probeer om te kijken hoe het speelt voordat ik hem aanschaf
Alle kristallen gehaald? Of bedoel je enkel de levels? Want ondanks dat er niet super veel levels zijn weet ik al wel dat ik nooit 100% ga halenquote:
100%. De G en V levels waren wel erg tof, maar de poorten er naar toe hadden ze wel wat beter mogen verstoppenquote:Op zondag 1 juli 2012 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alle kristallen gehaald? Of bedoel je enkel de levels? Want ondanks dat er niet super veel levels zijn weet ik al wel dat ik nooit 100% ga halen
Mighty Switch Force is ook wel tof trouwens.
Deze demo zit nog niet in de eshop of wel?quote:
Nee, is Japanse demo. Spel moet nog uitkomen in Japan en is nog niet voor Europa aangekondigd.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:14 schreef maxmit het volgende:
[..]
Deze demo zit nog niet in de eshop of wel?
Ik vond trouwens Kingdom Hearts een beetje heel erg chaotisch. In de trant van 'wtf doe ik?'. Zal wel aan mij liggen... Verder ook erg kleurrijk enzo. Weet nog niet helemaal wat ik er van vind.
Dat dacht ik al. Kan alleen de video hier niet afspelen. YT geblokked op werkquote:Op maandag 2 juli 2012 09:17 schreef Aether het volgende:
[..]
Nee, is Japanse demo. Spel moet nog uitkomen in Japan en is nog niet voor Europa aangekondigd.
Misschien dat de xl wel beter of lekkerder in de hand ligt, maar ik vind de 3ds er op het oog mooier of beter uitgewerkt uitzien. Eerlijk gezegd. Helemaal het bovenste gedeelte, open en dicht. Ik vind de glans, ondanks de vette-vinger-vlekken (3VSquote:Op maandag 2 juli 2012 19:48 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nintendo zoiets heeft van: je hebt al genoeg van die dingen thuis liggen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:52 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Waarom moet je de accuoplader apart erbij kopen??
Had liever een universele lader gezien (100-240V) en/of een USB-aansluiting om op te kunnen laden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:20 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Nintendo zoiets heeft van: je hebt al genoeg van die dingen thuis liggen.
En daardoor kan de prijs weer laag worden gehouden.
Vreemd genoeg krijgen ze in Amerika wel een lader erbij.
Ik vind hem lelijkquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pre-order bonus bij GameStation en GAME (beide UK) voor New Mario 2.
[ afbeelding ]
Handig met zo'n touwtje; kun je 'm weer uit een betaalautomaat terughalen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind de goudkleurige paddestoel sleutelhanger bij Nedgame er leuker uitzien.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Tip +1quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:53 schreef pjats het volgende:
[..]
Ik vind de goudkleurige paddestoel sleutelhanger bij Nedgame er leuker uitzien.
Gisteren gespeeld, op het eerste gezicht (en gehoor) een toffe game. Ik wacht nog steeds op een Elite Beat Agents 2, maar dit komt aardig in de buurt van wat ik ervan hoop. Vanavond weer verder, eens kijken of het echt lastig gaat wordenquote:
Absoluut niet! Ik hoop dat ik 'm nog op de kop kan tikken voor m'n vakantie naar China. Altijd lastig met zulke Nintendo releases.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:10 schreef Aether het volgende:
Hier mensen van plan om NSMB2 digitaal te kopen i.p.v. fysiek?
Ik zou daar nu geen moeite meer mee hebben. Ik ben vanuit iOS toch al gewend dat al mijn aankopen enkel digitaal bestaan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:10 schreef Aether het volgende:
Hier mensen van plan om NSMB2 digitaal te kopen i.p.v. fysiek?
wantzquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tip +1
Ik denk dat ik 'm daar dan maar ga bestellen
[ afbeelding ]
Ja, of die Circle Pad Pro er dus op past of dat dat niet meer lukt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 05:33 schreef Pheno het volgende:
Zijn er nog vragen voor de XL? Dan kan ik die meenemen bij het uitproberen van dat ding.
IIRC: MP3 en AAC: in de root van de SD-kaart kopiren en in de ‘muziek-app’ voor SD-card kiezen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:34 schreef JK het volgende:
[..]
Ja, of die Circle Pad Pro er dus op past of dat dat niet meer lukt.
Kan je eigenlijk MP3's afspelen op de 3DS, volgens mij niet of kijk ik al een jaar niet goed?
Maar er is nog niets bekend over een Europese release.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:59 schreef Aether het volgende:
45 tracks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je alles gewoon kon kopiren? Zolang dezelfde 3DS wordt gebruikt zou het moeten werken?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand zo hoe je wisselt van SD-kaart met gegevensbehoud? Nu er steeds meer games digitaal beschikbaar zijn en ik steeds meer eShop-games wil houden loopt het kaartje van 2GB vol. Ik wil er een van 16GB halen zodat ik even vooruit kan.
Nee, wel Amerikaanse. Ga er van uit dat Europa 'm ook krijgt (alhowel Kirby wel minder populair is i.v.m. Japan/Amerika).quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:56 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Maar er is nog niets bekend over een Europese release.
Dat wordt dan nog interessant als mensen overstappen naar de XL.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:08 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alles gewoon kon kopiren? Zolang dezelfde 3DS wordt gebruikt zou het moeten werken?
[..]
Dat kan niet direct, alleen via een transfer waarbij alles naar de XL wordt gekopieerd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wordt dan nog interessant als mensen overstappen naar de XL.
Dus dan moeten mensen een oplader en een geheugenkaartje kopen? of zat dat laatste er wel bij?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:20 schreef Aether het volgende:
[..]
Dat kan niet direct, alleen via een transfer waarbij alles naar de XL wordt gekopieerd.
http://www.nintendo.nl/NO(...)3ds_32020_47012.htmlquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:21 schreef Pheno het volgende:
Ik ga het vanmiddag even uitproberen, mocht ie binnen zijn. Anders wordt het zaterdagavond
Access Denied, firewall op het werk, daarom vraag ik het hierquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:23 schreef Aether het volgende:
[..]
http://www.nintendo.nl/NO(...)3ds_32020_47012.html
Nintendo wordt geblokkeerd maar FOK! niet?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Access Denied, firewall op het werk, daarom vraag ik het hier
Wat een kut argument zeg!quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:20 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Nintendo zoiets heeft van: je hebt al genoeg van die dingen thuis liggen.
En daardoor kan de prijs weer laag worden gehouden.
Vreemd genoeg krijgen ze in Amerika wel een lader erbij.
Zal wel de Europese versie zijn (afbeelding is van Japanse).quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:21 schreef Reintji het volgende:
Holy smokes!
http://bit.ly/NdAL59
Zijn mooie exemplaren, maar dit is toch wat gortig.
Nee, denk trouwens ook niet dat er een prijsverlaging aankomt aangezien de normale 3DS goedkoper is dan de XLquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:38 schreef Reintji het volgende:
Zijn er trouwens ook prijsverlagingen aangekondigd voor de gewone nu de XL aan het einde van de maand uitkomt?
quote:Falcom may be expanding its Legend of Heroes series to non PlayStation platforms shortly. A seasonal company report on Falcom at Toyo Keizai's investor resources page says "The Kiseki series has been limited to PSP, but starting next term it will be offered on 3DS and a variety of other targets." ("Kiseki" is the Japanese name for the line of Legend of Heroes games that includes Trails in the Sky).
I'm too cheap to pay the 3,500 quarterly fee to access Toyo's financial reports, so I haven't verified if the quote, which appears at Game Jouhou, is actually at the site. Those with access can see the report here.
The latest PSP installment, Nayuta no Kiseki (which does away with the Legend of Heroes name), is due for release on July 26. The franchise is also coming to PlayStation Vita through an updated port of Zero no Kiseki.
http://andriasang.com/con1wg/3ds_legend_of_heroes
Misschien krijg je meer voor je Mario-3DSquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:27 schreef Jesse_ het volgende:
dat is best een aardige deal.
83e voor een 3DSXL.
Als ik het geld had had ik het nog gedaan ook
Dat mag ik hopenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:31 schreef Aether het volgende:
[..]
Misschien krijg je meer voor je Mario-3DS
Ja:quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:38 schreef DE_krumpel het volgende:
maar is het scherm op scherm probleem nu al opgelost bij de xl?
zo te zien niet
Dat ga ik wel doen denk. Heb het 3ds nieuws al een tijdje niet meer gevolgd. Is er nog iets boeiends uitgekomen de laatste paar maanden?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:27 schreef Jesse_ het volgende:
dat is best een aardige deal.
83e voor een 3DSXL.
Als ik het geld had had ik het nog gedaan ook
Hebben!quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:29 schreef Yi-Long het volgende:
Zelda Windwaker aangekondigd voor 3DS:
http://www.nintendofanforum.com/showthread.php?t=10192
Hoop incl. ontbrekende laatste dungeons...!quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:29 schreef Yi-Long het volgende:
Instant buy!quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:29 schreef Yi-Long het volgende:
Door 1 persoon op een random forum?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:29 schreef Yi-Long het volgende:
Rood is zo sexy.quote:
Stond een overtuigend plaatje bij van een gouden 3DS bundle met Zelda Windwaker, en een datum voor december, in het artikel dat naar het forum linkte, maar dan moet je inloggen, en ik heb er geen account dus dat lukt niet...quote:
Waarom?quote:Ik ga er eigenlijk vanuit dat het gewoon klopt en nog even bevestigd moet worden door N
Nintendo heeft niet eens zo lang geleden te kennen gegeven dat ze twijfelen over een remake van Majora's Mask, of Link to the Past of een vervolg op LttP. Ik denk dat die Wind Waker remake nog wel even op zich laat wachten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...omdat het een kwestie van tijd is/was voor die game opnieuw uitgebracht zou worden.
quote:Gisteren zei Iwata het volgende:
"Attaching a second analogue stick is possible but it would have made the system even bigger. It perhaps puts a burden on people that really want that second stick, [but] it’s a call we had to make and these people will have to live with it. When we looked at the design of the 3DS XL we had to look at various factors. One was battery life, one was the overall size of the unit, and we had to make some trade-offs. The choice, if we were going to include the second analogue stick, was to reduce the size of the battery or make the unit much bigger. "
Je denkt dat het geen toeval isquote:
Wil wel weten:quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:29 schreef Pheno het volgende:
Alleen moet die weer terug
Maar die actie van Gamemania maakt het interessant om toch over te gaan. Nou ja, eerst maar de review schrijven van dezeNog dingen die jullie willen weten? Ik ga er niet mee gooien, dus op de vraag of ie onbreekbaar is krijg je geen antwoord
- scherpte (zijn pixels net zo goed zichtbaar als op de DSi XL, of is het beter door hogere resolutie?)quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:29 schreef Pheno het volgende:
Nog dingen die jullie willen weten? Ik ga er niet mee gooien, dus op de vraag of ie onbreekbaar is krijg je geen antwoord
Resolutie is gelijk dus pixels zijn groter.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:10 schreef matthijst het volgende:
[..]
- scherpte (zijn pixels net zo goed zichtbaar als op de DSi XL, of is het beter door hogere resolutie?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |