abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 30 juni 2012 @ 18:05:33 #201
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_113599879
Ik ben je negativiteit gewoon beu. Waarom klaag je over iets dar je vooraf al weet? Das hetzelfde als gaan wandelen in de regen en achteraf zeuren dat je nat bent... :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_113601966
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 18:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben je negativiteit gewoon beu. Waarom klaag je over iets dar je vooraf al weet? Das hetzelfde als gaan wandelen in de regen en achteraf zeuren dat je nat bent... :D
Ik klaag er toch ook niet over dat ik vind dat ik teveel geld heb betaald voor mijn games? Ik koop gewoon geen downloadable-games voor de 3DS om die reden en geef iemand anders gelijk die moet wennen aan de prijzen voor de 3DS. Dat is een prima discussie die hier gewoon op zijn plaats is, dus jij moet ook niet zo zeuren omdat er een keer iets niet pro-Nintendo gepost wordt hier.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_113602669
niet pro nintendo posten in een nintendo topic is gewoon trollen
pi_113606961
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_113608640
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 19:36 schreef wuuht het volgende:
niet pro nintendo posten in een nintendo topic is gewoon trollen
Dat is onzin natuurlijk. Discussie is gewoon mogelijk. Trollen is ongefundeerd roepen dat Nintendo kut is en dat is niet zo, want wat dit betreft hebben Microsoft en Sony het net zo slecht geregeld. Als je met alleen pro-Nintendo wilt praten dan kun je beter naar Nintendo.nl of met Roy gaan PMen :P

Maar goed, ontopic! Ik heb zin in New Super Mario Bros 2! De focus op veel muntjes is een beetje jammer, maar het blijft een leuke platformer en hij komt gelukkig al redelijk snel! Plus dat ik Super Mario 3D land niet zo leuk vond vanwege het 3D, al moet ik die game nog maar eens een kans geven, heb het eerste level nog niet eens uitgespeeld omdat ik het niet fijn vond spelen.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_113610081
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 22:23 schreef koei het volgende:

[..]

Dat is onzin natuurlijk. Discussie is gewoon mogelijk. Trollen is ongefundeerd roepen dat Nintendo kut is en dat is niet zo, want wat dit betreft hebben Microsoft en Sony het net zo slecht geregeld. Als je met alleen pro-Nintendo wilt praten dan kun je beter naar Nintendo.nl of met Roy gaan PMen :P

Maar goed, ontopic! Ik heb zin in New Super Mario Bros 2! De focus op veel muntjes is een beetje jammer, maar het blijft een leuke platformer en hij komt gelukkig al redelijk snel! Plus dat ik Super Mario 3D land niet zo leuk vond vanwege het 3D, al moet ik die game nog maar eens een kans geven, heb het eerste level nog niet eens uitgespeeld omdat ik het niet fijn vond spelen.
Ik denk eerder dat het hier over gaat dat op elk dingetje of game wat er uit komt je wel iets op aan te merken hebt, en negativiteit zijn mensen na een tijdje wel zat ja. Ik wil je niet aanvallen ofzo, maar ik ben het ook wel zat dat er elke keer wel iets te zeuren valt blijkbaar ... Niets tegen jou, maar wel tegen je manier van posten, of misschien als je het niet zo bedoeld op je manier van dingen overbrengen.
pi_113610270
Ik denk dat ik vanaf maandag weer lekker in de bus Zelda OOT op ga pakken, ik was weer eens vergeten dat ik daar ook nog mee bezig was :') Ik heb laatst een tetris potje van bijna een uur gedaan met 2 miljoen highscore :9 ik kan die game echt uren spelen, beetje jammer dat het muziekje maar in een loepje blijft lopen, nog ff en ik hoor het zelfs nog in mijn slaap!

Ik kan echt niet wachten op SMB2 :9 Ook Kingdom Hearts, benieuwd of dat iets wordt! Denk dat ik het eerst even in de winkel probeer om te kijken hoe het speelt voordat ik hem aanschaf :Y
pi_113612711
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 23:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Ook Kingdom Hearts, benieuwd of dat iets wordt! Denk dat ik het eerst even in de winkel probeer om te kijken hoe het speelt voordat ik hem aanschaf :Y
Er is een demo in de eShop.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_113612868
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 23:53 schreef Aether het volgende:

[..]

Er is een demo in de eShop.
Zal hem morgen ff downen, thanks :9
pi_113621974
Mutant Mudds was te kort ;(
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  zondag 1 juli 2012 @ 14:14:54 #212
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_113627627
quote:
7s.gif Op zondag 1 juli 2012 10:52 schreef Jesse_ het volgende:
Mutant Mudds was te kort ;(
Alle kristallen gehaald? Of bedoel je enkel de levels? Want ondanks dat er niet super veel levels zijn weet ik al wel dat ik nooit 100% ga halen :P

Mighty Switch Force is ook wel tof trouwens.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_113628293
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2012 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Alle kristallen gehaald? Of bedoel je enkel de levels? Want ondanks dat er niet super veel levels zijn weet ik al wel dat ik nooit 100% ga halen :P

Mighty Switch Force is ook wel tof trouwens.
100%. De G en V levels waren wel erg tof, maar de poorten er naar toe hadden ze wel wat beter mogen verstoppen :P
De unlockable is ook gaaf trouwens :)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_113662533
quote:
Deze demo zit nog niet in de eshop of wel?

Ik vond trouwens Kingdom Hearts een beetje heel erg chaotisch. In de trant van 'wtf doe ik?'. Zal wel aan mij liggen... Verder ook erg kleurrijk enzo. Weet nog niet helemaal wat ik er van vind.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_113662568
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 09:14 schreef maxmit het volgende:

[..]

Deze demo zit nog niet in de eshop of wel?

Ik vond trouwens Kingdom Hearts een beetje heel erg chaotisch. In de trant van 'wtf doe ik?'. Zal wel aan mij liggen... Verder ook erg kleurrijk enzo. Weet nog niet helemaal wat ik er van vind.
Nee, is Japanse demo. Spel moet nog uitkomen in Japan en is nog niet voor Europa aangekondigd.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_113662837
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 09:17 schreef Aether het volgende:

[..]

Nee, is Japanse demo. Spel moet nog uitkomen in Japan en is nog niet voor Europa aangekondigd.
Dat dacht ik al. Kan alleen de video hier niet afspelen. YT geblokked op werk :(

Bravely Default lijkt me wel leuk overigens.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_113685209


When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_113685734
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_113735350
3DS Virtual Console
Castlevania: The Adventure (Game Boy, Konami, 2.70/3) — Considering the enthusiasm that normally greets a new Castlevania title from within the Nintendo Life team, it's painful to say that this particular release apparently fails to bring the best of the series to Game Boy. Watch out for our upcoming review.

3DS Download Software
Zombie Slayer Diox (UFO Interactive, 5.40/6) — A zombie invasion, as we all know, can only be tackled properly by a guitarist, a magic amp and some serious rock and roll. While a rhythm game with zombies and 3D may sound appealing, check out our Zombie Slayer Diox review for all of the horrifying details.

DSiWare
Escape the Virus: Swarm Survival (Teyon, 200pts, 31 blocks) — With plenty of similarities to WiiWare game Viral Survival, you have to collect DNA and avoid viruses. It may be simple, but as our Escape the Virus: Swarm Survival review suggests, it has an infectious and addictive charm.

3DS DLC
Theatrhythm: Final Fantasy additional tracks (Square Enix, (0.90, 1 each) — The full retail title arrives in stores the day after this week's update, and those who pick up the boxed game will be able to download additional content right from the start. The list of available tracks is below, which will cost 7.20 or 8 if you choose to buy all of them.

A Fleeting Dream (FF10)
Ride On (FF08)
Cosmo Canyon (FF07)
In Search of Light (FF05)
Fighting Fate (FF13)
Fighters of the Crystal (FF11)
The Final Battle (FF04)
Battle Theme 1 (FF02)

3DS Demo
Mutant Mudds (Renegade Kid, Free) — For those still on the fence about putting down some eShop funds for this retro-styled 3D platformer, there'll be a demo to try and persuade you. Perhaps this free taster and our Mutant Mudds review will be able to tempt you into a purchase.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_113752604
quote:
Waarom moet je de accuoplader apart erbij kopen??
pi_113753579
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:48 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien dat de xl wel beter of lekkerder in de hand ligt, maar ik vind de 3ds er op het oog mooier of beter uitgewerkt uitzien. Eerlijk gezegd. Helemaal het bovenste gedeelte, open en dicht. Ik vind de glans, ondanks de vette-vinger-vlekken (3VS :') ) mooier dan het matte van de xl. Vind dat matte goedkoper aandoen misschien wel.

En voor thuis op de bank spelen is zo'n grotere mooier ivm de grootte van het scherm enzo, maar ik persoonlijk heb denk ik toch nog liever de 'normale' (mijn eigen).
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_113755507
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 10:52 schreef Hanstin het volgende:

[..]

Waarom moet je de accuoplader apart erbij kopen??
Nintendo zoiets heeft van: je hebt al genoeg van die dingen thuis liggen.
En daardoor kan de prijs weer laag worden gehouden.

Vreemd genoeg krijgen ze in Amerika wel een lader erbij.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_113756296
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 12:20 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Nintendo zoiets heeft van: je hebt al genoeg van die dingen thuis liggen.
En daardoor kan de prijs weer laag worden gehouden.

Vreemd genoeg krijgen ze in Amerika wel een lader erbij.
Had liever een universele lader gezien (100-240V) en/of een USB-aansluiting om op te kunnen laden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 4 juli 2012 @ 13:17:24 #224
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_113757402
Micro-usb was het beste geweest ja.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_113778517
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')