Ik vind hem lelijkquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pre-order bonus bij GameStation en GAME (beide UK) voor New Mario 2.
[ afbeelding ]
Handig met zo'n touwtje; kun je 'm weer uit een betaalautomaat terughalen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind de goudkleurige paddestoel sleutelhanger bij Nedgame er leuker uitzien.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Tip +1quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:53 schreef pjats het volgende:
[..]
Ik vind de goudkleurige paddestoel sleutelhanger bij Nedgame er leuker uitzien.
Gisteren gespeeld, op het eerste gezicht (en gehoor) een toffe game. Ik wacht nog steeds op een Elite Beat Agents 2, maar dit komt aardig in de buurt van wat ik ervan hoop. Vanavond weer verder, eens kijken of het echt lastig gaat wordenquote:
Absoluut niet! Ik hoop dat ik 'm nog op de kop kan tikken voor m'n vakantie naar China. Altijd lastig met zulke Nintendo releases.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:10 schreef Aether het volgende:
Hier mensen van plan om NSMB2 digitaal te kopen i.p.v. fysiek?
Ik zou daar nu geen moeite meer mee hebben. Ik ben vanuit iOS toch al gewend dat al mijn aankopen enkel digitaal bestaan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:10 schreef Aether het volgende:
Hier mensen van plan om NSMB2 digitaal te kopen i.p.v. fysiek?
wantzquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tip +1
Ik denk dat ik 'm daar dan maar ga bestellen
[ afbeelding ]
Ja, of die Circle Pad Pro er dus op past of dat dat niet meer lukt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 05:33 schreef Pheno het volgende:
Zijn er nog vragen voor de XL? Dan kan ik die meenemen bij het uitproberen van dat ding.
IIRC: MP3 en AAC: in de root van de SD-kaart kopiëren en in de ‘muziek-app’ voor SD-card kiezen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:34 schreef JK het volgende:
[..]
Ja, of die Circle Pad Pro er dus op past of dat dat niet meer lukt.
Kan je eigenlijk MP3's afspelen op de 3DS, volgens mij niet of kijk ik al een jaar niet goed?
Maar er is nog niets bekend over een Europese release.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:59 schreef Aether het volgende:
45 tracks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je alles gewoon kon kopiëren? Zolang dezelfde 3DS wordt gebruikt zou het moeten werken?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand zo hoe je wisselt van SD-kaart met gegevensbehoud? Nu er steeds meer games digitaal beschikbaar zijn en ik steeds meer eShop-games wil houden loopt het kaartje van 2GB vol. Ik wil er een van 16GB halen zodat ik even vooruit kan.
Nee, wel Amerikaanse. Ga er van uit dat Europa 'm ook krijgt (alhowel Kirby wel minder populair is i.v.m. Japan/Amerika).quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:56 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Maar er is nog niets bekend over een Europese release.
Dat wordt dan nog interessant als mensen overstappen naar de XL.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:08 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alles gewoon kon kopiëren? Zolang dezelfde 3DS wordt gebruikt zou het moeten werken?
[..]
Dat kan niet direct, alleen via een transfer waarbij alles naar de XL wordt gekopieerd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wordt dan nog interessant als mensen overstappen naar de XL.
Dus dan moeten mensen een oplader en een geheugenkaartje kopen? of zat dat laatste er wel bij?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:20 schreef Aether het volgende:
[..]
Dat kan niet direct, alleen via een transfer waarbij alles naar de XL wordt gekopieerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |