Wat is ias?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gisteravond 2x 35k betaald voor 2x blauwe 55int/15%IAS ringen (level 53)..
increased attack speedquote:
Als ik online ben, wil ik wel meelopen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:28 schreef totalvamp het volgende:
Iemand hier die vanavond rond 9 uur samen met mij op Nightmare act2 wil doen?
Heb zelf een Monk level 43
Mij wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:37 schreef stefanhaan het volgende:
Hell monsters kunnen je niet 1 hitten als je goeie gear hebt.
Inferno monsters daarentegen kunnen tot wel 100k dmg doen met 1 hit.
Ja dat dus.. Erg fijne stat voor extra dps, zeker als je al een goed wapen hebt en al lekker in je primary stat zit.quote:
Chef moet mij nog ff accepten als Friend, want ik zie hem nog nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:50 schreef beelz het volgende:
Fok!naam---Battletag---------------------Class
Drizzt---------Moredhel1983#2262----Witch Doctor
beelz----------beelz#2833---------------Wizard
Chef-----------MarkChef#2634----------Demon Hunter
Little-----------Littlerabbit#2996--------Monk
Hoe laat gaan we beginnen?
Wacht maar totdat je in act 4 zit met die lompe gasten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb nog maar weinig 1-shots gehad op Hell op dit moment. Dat gaan er zometeen nog minder worden.
Hij is niet online nu.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Chef moet mij nog ff accepten als Friend, want ik zie hem nog niet
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Act 2 voelt wel een stuk realistischer aan nu het ook 50 graden op mijn kamer is moet ik zeggen.
Act 2 voelt wel een stuk realistischer aan nu het ook 50 graden op mijn kamer is moet ik zeggen.
Jammer, Demon Hunter is in progress ook gelijk met broertje nu... Ach dan maar ff de tuin in, zwaar leven ditquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Chef moet mij nog ff accepten als Friend, want ik zie hem nog niet
C:\<user>\Documents\Diablo IIIquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf als ik een printscreen in game maak kopieer ik alsnog Fok! welke open staat achter het spel
[..]
Jammer, Demon Hunter is in progress ook gelijk met broertje nu... Ach dan maar ff de tuin in, zwaar leven dit
Duurde bij mij toch ook zeker een google search voor ik dat door hadquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
C:\<user>\Documents\Diablo III
Ah bedankt, daar had ik echt nooit achter gekomenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
C:\<user>\Documents\Diablo III
Hehe. Ik zit op 57 en bij nu bij diablo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah bedankt, daar had ik echt nooit achter gekomen
Wat een lelijke helm zeg maar wel boven de 10k dps nu. Al klopt mijn level niet helemaal geloof ik. Ik ben nu level 54 en half op Hell terwijl ik de Skeletonking net pas verslagen heb
[ afbeelding ]
dm je tag dan doen we diablo op hell wel samenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:15 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hehe. Ik zit op 57 en bij nu bij diablo.
Hier ook. Level 54 en net de Spider Queen afgemaakt. Toen gestopt omdat het te extreem ging laggen gisteravond (bij de queen kon ik opeens al niet meer bewegen). En bij de eerste beste aanval na de queen lag ik dood op de grond voordat ik een beest had gezien...quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah bedankt, daar had ik echt nooit achter gekomen
Wat een lelijke helm zeg maar wel boven de 10k dps nu. Al klopt mijn level niet helemaal geloof ik. Ik ben nu level 54 en half op Hell terwijl ik de Skeletonking net pas verslagen heb
[ afbeelding ]
DH's die denken dat ze kunnen tanken tegen allesquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:25 schreef Murdera het volgende:
Eergister even public, komen er 3 demonhunters bij.
Met z'n 4en in die spidercaverns, elke keer omstebeurt dood.
Wij gingen harder dood dan die spinnetjes.
Was een game met 4 wizards (tussen level 52 en 54). Dat ging best hard...quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:25 schreef Murdera het volgende:
Eergister even public, komen er 3 demonhunters bij.
Met z'n 4en in die spidercaverns, elke keer omstebeurt dood.
Wij gingen harder dood dan die spinnetjes.
Die ken ik niet, maar we werden automatisch bij elkaar gezet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
DH's die denken dat ze kunnen tanken tegen alles
Wat, je kent me wel. Ik sta in je lijstquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dm je tag dan doen we diablo op hell wel samen
Ohquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:37 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Wat, je kent me wel. Ik sta in je lijst
Kunnen ze ook welquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
DH's die denken dat ze kunnen tanken tegen alles
Dat is geen tanken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:48 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Kunnen ze ook wel
Met SS en Prep xD
hij is waardeloosquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:11 schreef Lamabal het volgende:
Ha, in het cow level vind een vriend van mij een legendary.
[ afbeelding ]
Daarom. Hij baalt dat hij hem nu vind, maar hij ziet er echt episch uit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hij is waardeloosmaar ziet er wel vet uit
Shit vinden. Droppen bij een boss en chests dacht ik.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat moet je allemaal kopen voor die cow level?
Iemand heeft een opsomming gemaakt paar topics terug.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat moet je allemaal kopen voor die cow level?
quote:Plans for the Staff of Herding — Found in Act 4. It’s a random drop from Izual. Kill Izual for Blacksmith Plans for the Herding Staff (use the last waypoint). Head to The Great Span.
Black Mushroom — Found in Act 1. The Black Mushroom is located in a patch of mushrooms in Cathedral level 1 (second waypoint).
Leoric’s Shinbone — Found in Act 1. Leoric’s Shinbone is located at random in the fireplace (found by walking right when you enter) in Leoric’s Manor (use Leoric’s Manor waypoint).
Wirt’s Bell — Found in Act 2. Wirt’s Bell costs 100,000 gold in Caldeum’s Bazaar. To purchase it from a vendor, talk to the Squirt Merchant.
Liquid Rainbow — Found in Act 2 after you saved an NPC. To get to the Dahlgur Oasis use the Path of the Oasis waypoint. The Rare Merchant is located at the bottom of the map. Find the Mysterious Chest in the Mysterious Cave (a random dungeon).
Gibbering Gemstone — Found in Act 3 on the quest where you destroy the ballistae. Gibbering Gemstone drops from Chiltara, a RARE mob in the Caverns of Frost level 2. If you see Ice Cave Falls (AKA ice caverns) as a dungeon then you need to reload the game. Load using The Bridge of Korsikk waypoint.
Craft the Staff of Herding: Then you just need to get the recipe drop, pay your blacksmith 60,000 gold and craft it! (on Normal difficulty mode).
How to upgrade your Staff of Herding: After you kill Izual in nightmare, before you kill Diablo, go to town and buy the nightmare Staff of Herding plans for 1 gold (vendor located by the healer/mercenaries)
Note: All these items (besides Wirt’s Bell) are rare or random spawn or even both. So, you may have to do multiple run throughs.
To enable it on higher difficulties you need to find the recipe on that level and pay the blacksmith again. In total you need:
Normal – 150,000 gold.
Nightmare – 200,000 gold.
Hell – 500,000 gold.
Inferno – 1 million gold.
Die van jouw is wel uitgebreider. Met name over het stukje om het te doen op een niveau hoger dan normal.quote:
Ah iig al 2 black mushrooms vroeg mij al af waar deze toe diende.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
• Black Mushroom – Found rarely in a room on Cathedral level one.
• Wirt’s Cowbell – Act II vendor sells it for 100,000 gold.
• Liquid Rainbow – Spawns in the Mysterious Cave in the Mysterious Chest in the Oasis, Act 2. Save the old man and he will open the chest.
• Gibbering Gemstone – Random drop from Chiltara in the Caverns of Frost, Act 3. It’s in the Ballistae fight area. If you get Ice Caverns exit out try again. The mob is random.
• Leoric’s Shinbone – Found rarely in the fireplace in Leoric’s Manor.
• Plan: Staff of Herding – To teach the recipe to Haedrig. Drops randomly from Izual, Act 4.
Succes. Als je alles hebt, dan even over tristram road wandelen.
Voor nightmare moet je nogmaals craften met 200k gold, hell 500k gold, en Inferno 1000k gold.
En let op , je mag alleen naar dat level in als je Diablo op die difficulty hebt verslagen.
Je kunt er ook de legendary hamburger vindenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:11 schreef Lamabal het volgende:
Ha, in het cow level vind een vriend van mij een legendary.
[ afbeelding ]
Dat komt veel voor. Blue en green zijn soms beter dan legendary.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:37 schreef LompeHork het volgende:
Ik vind sowieso alle legendary's die ik tot nu toe heb gezien echt tegenvallen. Vaak ook nog slechtere stats dan rare items.
Groen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:38 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dat komt veel voor. Blue en green zijn soms beter dan legendary.
Ergens is dat raar. Je zou zeggen dat een "legendarisch" voorwerp beter isquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:38 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dat komt veel voor. Blue en green zijn soms beter dan legendary.
Set Items. Als je de set compleet hebt dan geeft dat nog meer plussen.quote:
Bij my account ergens zie je welke spellen je hebt aangeschaft, en daar achter staat ook de gameclient download.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:41 schreef hans1988 het volgende:
Heb zonet de digital download versie gekocht van battlenet, maar er komt nergens een download-link of iets dergelijks
Ga naar je account en check de games die je hebt. Daar moet Diablo 3 tussen staan en dan kun je de client downloaden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:41 schreef hans1988 het volgende:
Heb zonet de digital download versie gekocht van battlenet, maar er komt nergens een download-link of iets dergelijks
Als het zo simpel was had ik dat dus niet gezegd, want daar staat dus gewoon nog steeds "Purchase Diablo 3 now!"quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:42 schreef beelz het volgende:
[..]
Ga naar je account en check de games die je hebt. Daar moet Diablo 3 tussen staan en dan kun je de client downloaden.
Dit had je ook kunnen weten als je gewoon had gelezen wat er op het scherm stond na je aankoop...
Dan moet je even wachten tot ie processed is, je krijgt dan ook een mailtje.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:45 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Als het zo simpel was had ik dat dus niet gezegd, want daar staat dus gewoon nog steeds "Purchase Diablo 3 now!"
En bij download game clients staat ook niks
Precies, ik zag oranje en was helemaal blij, maar het viel vies tegenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ergens is dat raar. Je zou zeggen dat een "legendarisch" voorwerp beter is
Zelf heb ik trouwens inmiddels 2 legendary's gevonden, 1 two handed axe (die ik net als Karina niet gebruik) en een one-handed sword, maar dat was ook een baggerding.
Klopt. Dat is ook een nadeel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ergens is dat raar. Je zou zeggen dat een "legendarisch" voorwerp beter is
Zelf heb ik trouwens inmiddels 2 legendary's gevonden, 1 two handed axe (die ik net als Karina niet gebruik) en een one-handed sword, maar dat was ook een baggerding.
Ik had een groen item gevonden maar die vond ik ruk en die heb ik dus gesalvaged... Nog geen 30 minuten later vond ik het tweede item uit die setquote:
Bestaan die uberhaupt dan?quote:
Zuurquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:51 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik had een groen item gevonden maar die vond ik ruk en die heb ik dus gesalvaged... Nog geen 30 minuten later vond ik het tweede item uit die set
Geen idee, ik heb ze nog niet gevonden, anderen hier blijkbaar wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:51 schreef STING het volgende:
[..]
Bestaan die uberhaupt dan?
Groen is toch de kleur van lore books?
Of is een set item een ander kleur groen?
Oow dat stukje van die mail had ik gemist, mijn excusesquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:47 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dan moet je even wachten tot ie processed is, je krijgt dan ook een mailtje.
Als je de CE aan je account hebt toegevoegd, krijg je een nieuw stel + de 2 dyes in de inventory van elke nieuwe char die je aanmaakt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:09 schreef cherrycoke het volgende:
waar kan je die wings halen uit de CE editie?
gewoon een nieuw char aanmaken dus?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:15 schreef Aleria het volgende:
[..]
Als je de CE aan je account hebt toegevoegd, krijg je een nieuw stel + de 2 dyes in de inventory van elke nieuwe char die je aanmaakt.
(Ik gebruikte de stash om ze naar m'n bestaande chars te krijgen.)
dankjewel!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:15 schreef Aleria het volgende:
[..]
Als je de CE aan je account hebt toegevoegd, krijg je een nieuw stel + de 2 dyes in de inventory van elke nieuwe char die je aanmaakt.
(Ik gebruikte de stash om ze naar m'n bestaande chars te krijgen.)
Wel eerlijk dat je het opbiechtquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:25 schreef Fuszy het volgende:
Ik ging net dood in de inn tijdens act 1. De eerste keer dat je leah spreekt.
Ik faal behoorlijk hard
Waarom zou je in godsnaam set items salvagen...zelfs als het een crap item is zou ik dat nog niet doenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:51 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik had een groen item gevonden maar die vond ik ruk en die heb ik dus gesalvaged... Nog geen 30 minuten later vond ik het tweede item uit die set
na een run in een random dungeon zit je bag al vol met gems/blue/rare itemsquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:51 schreef Altron het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam set items salvagen...zelfs als het een crap item is zou ik dat nog niet doen![]()
Valt tegen. Op hell voor een championpack gemiddeld 1 bluequote:Op donderdag 24 mei 2012 17:25 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
na een run in een random dungeon zit je bag al vol met gems/blue/rare items
random stats zijn randomquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:33 schreef jagga het volgende:
ik raak er op uit gekeken, de itemkoorts is gewoon non-existent.
Legendaries vinden, WOOOO 20 mins later een blue vinden die gewoon betere stats heeft. wat de neuk?
Het vinden van een legendary hoort iets speciaals te zijn net zoals in D2.
Dat is het gewoon niet. Dat de dropchance low is, a la, daar kan ik mee leven dat weet je gewoon.
Maar als er dan iets dropt, en het wordt gewoon overtroffen door een blue, of iets wat je van de AH afplukt voor weinig, wat voor lol is er dan te vinden in het vinden van de legendary ?
Trieste zooi, echt.
Ja maar het vinden van een legendary is erg low. Dan zou je verwachten dat de stats wel imba moeten zijn.quote:
Niet toevallig een verschil in level requirement?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:33 schreef jagga het volgende:
Legendaries vinden, WOOOO 20 mins later een blue vinden die gewoon betere stats heeft. wat de neuk?
Dat is het gewoon niet. Dat de dropchance low is, a la, daar kan ik mee leven dat weet je gewoon.
Maar als er dan iets dropt, en het wordt gewoon overtroffen door een blue, of iets wat je van de AH afplukt voor weinig, wat voor lol is er dan te vinden in het vinden van de legendary ?
Trieste zooi, echt.
Dit, erg jammer inderdaadquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:33 schreef jagga het volgende:
Trieste zooi, echt.
Ik ben zelf nog niet echt ver, maar ik hoor wel dat legendaries qua stats gewoon niet op kunnen tegen de betere magic / rares van hetzelfde level. In combinatie met de droprate is dat wel wat jammer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:40 schreef STING het volgende:
[..]
Niet toevallig een verschil in level requirement?
Die legendary is specifiek voor het unicorn level. Best vaag dat die zo slap is sinds je toch al act 4 normal bijna moet hebben uitgespeeld om er te komen. Dan heb je altijd al iets beters voordat je die vind (of kan vinden)quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:12 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Daarom. Hij baalt dat hij hem nu vind, maar hij ziet er echt episch uit.
De stats op beide gevonden legendaries zijn vooral om te janken er zit werkelijk geen enkele logica achter. Maar ach boeiend nu hebben de goede rare's gewoon de prijs van een legendary.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog niet echt ver, maar ik hoor wel dat legendaries qua stats gewoon niet op kunnen tegen de betere magic / rares van hetzelfde level. In combinatie met de droprate is dat wel wat jammer.
Maar goed, dat zijn gelukkig dingen die ze kunnen fixen in patches.
Ja klopt, je zit nu een beetje met hetzelfde als na de release van D2. Daar waren de rares ook beter dan de uniques. Dat is met LoD en patches wel verandering in gekomen uiteindelijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De stats op beide gevonden legendaries zijn vooral om te janken er zit werkelijk geen enkele logica achter. Maar ach boeiend nu hebben de goede rare's gewoon de prijs van een legendary.
Tot je die blauwe crossbow op de AH ziet met bijna 2x zoveel DPS.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:48 schreef Lamabal het volgende:
Deze is dan weer niet zo slecht: (Van reddit)
[ afbeelding ]
Omdat ik niet op zat te lettenquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:51 schreef Altron het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam set items salvagen...zelfs als het een crap item is zou ik dat nog niet doen![]()
True. Ze staan erop met 1.4k dmgquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:50 schreef seto het volgende:
[..]
Tot je die blauwe crossbow op de AH ziet met bijna 2x zoveel DPS.
Klopt. Net wat ik wou posten.quote:
Ach ja, daar hebben we marktmechanismen voor.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:53 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Klopt. Net wat ik wou posten.
Mensen denken omdat ze 1.4k dmg hebben ze vies veel geld er voor moeten vragen.
Hoogste is 1.4k dmg met een prijs van 25 mil
Mooie Sauron helmquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:57 schreef Lamabal het volgende:
Lijk verdomme wel een mongol.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:57 schreef Lamabal het volgende:
[ afbeelding ]
Op Inferno zal je je ook als een mongool voelen met Barb.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:57 schreef Lamabal het volgende:
[ afbeelding ]
Zal vast wel. Gelukkig is hell er ook nog altijd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:58 schreef seto het volgende:
[..]
Op Inferno zal je je ook als een mongool voelen met Barb.
Weinig strengthquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:57 schreef Lamabal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem toch aan dat er verschil in drops zit. Wel zuur als je met Barb op Hell moet spelen waar je mindere drops krijgt en dus al helemaal niet verder komt in Inferno of je de pleuris moet farmen om inferno zooi via AH te moeten kopen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:00 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Zal vast wel. Gelukkig is hell er ook nog altijd.
En dood gaan is niet zo heel erg.
Wat? Ik weet dat ik weinig strenght heb. Word aan gewerktquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weinig strengthen je ziet er behoorlijk kneuzig uit ja, als ik jouw was zou ik op zoek gaan naar roze dye om het af te maken
die helm!
[ afbeelding ]
Damn, die helmquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:08 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Wat? Ik weet dat ik weinig strenght heb. Word aan gewerkt
[ afbeelding ]
http://www.diablowiki.com/Category:Diablo_III_Dyesquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:08 schreef Lamabal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whahaha, mooie helm! Waar heb je die vandaan getoverd?!quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:08 schreef Lamabal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vriend van me kreeg hem.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:13 schreef Aleria het volgende:
[..]
Whahaha, mooie helm! Waar heb je die vandaan getoverd?!
and donequote:Op donderdag 24 mei 2012 18:49 schreef Berend. het volgende:
Heeft iemand misschien een guest pass voor mij zodat ik de starters edition kan proberen? Zou erg tof zijn! DM me dan aub
vond ik ook, dacht dat NM ook zo ging zijn, eerste act was ook nog simpel, 2 ca va en vanaf 3 mag je toch wel knokken om te overlevenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:53 schreef Hukkie het volgende:
Ik vind/vond 'normal' wel heel erg simpel. Heb Diablo zonder problemen met mn Barb afgemaakt met maar 254 DPS. Kan me herinneren dat D2 op normal een stuk lastiger was.
Top! Super bedankt. Als iemand toevallig nog een guest pass over heeft zodat ik met een vriend kan spelen zou het ook fijn zijn!quote:
Oke hopen dat het idd beter wordt. Ga de komende dagen eerst met mn Wizard naar Diablo toe.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:55 schreef Syphixx het volgende:
[..]
vond ik ook, dacht dat NM ook zo ging zijn, eerste act was ook nog simpel, 2 ca va en vanaf 3 mag je toch wel knokken om te overleven
hell en inferno ga je vlink vaak dood of je moet rennen voor je leven hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:57 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Oke hopen dat het idd beter wordt. Ga de komende dagen eerst met mn Wizard naar Diablo toe.
Misschien dit in OP toevoegen? Die vraag gaat sowieso vaker komen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
• Black Mushroom – Found rarely in a room on Cathedral level one.
• Wirt’s Cowbell – Act II vendor sells it for 100,000 gold.
• Liquid Rainbow – Spawns in the Mysterious Cave in the Mysterious Chest in the Oasis, Act 2. Save the old man and he will open the chest.
• Gibbering Gemstone – Random drop from Chiltara in the Caverns of Frost, Act 3. It’s in the Ballistae fight area. If you get Ice Caverns exit out try again. The mob is random.
• Leoric’s Shinbone – Found rarely in the fireplace in Leoric’s Manor.
• Plan: Staff of Herding – To teach the recipe to Haedrig. Drops randomly from Izual, Act 4.
Succes. Als je alles hebt, dan even over tristram road wandelen.
Voor nightmare moet je nogmaals craften met 200k gold, hell 500k gold, en Inferno 1000k gold.
En let op , je mag alleen naar dat level in als je Diablo op die difficulty hebt verslagen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:53 schreef Hukkie het volgende:
Ik vind/vond 'normal' wel heel erg simpel. Heb Diablo zonder problemen met mn Barb afgemaakt met maar 254 DPS. Kan me herinneren dat D2 op normal een stuk lastiger was.
Normal hebben ze zo makkelijk gemaakt om het voor de casuals makkelijk te maken. Zodat hun ook gewoon het verhaal kunnen afmaken. Heel Act1 wordt trouwens beschouwd als tutorial. Als je dus al eerdere diablo games heb gespeeld of veel Action-RPG's speelt moet je meer kijken naar act 3 en 4 NM en verder.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:55 schreef Syphixx het volgende:
vond ik ook, dacht dat NM ook zo ging zijn, eerste act was ook nog simpel, 2 ca va en vanaf 3 mag je toch wel knokken om te overleven
Gratis dusquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
Huh ik krijg net een email dat mijn authenticator is verzondenIk heb al lang zo een ding en heb er echt niet nog eentje besteld.
Wil hem wel van je overkopen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
Huh ik krijg net een email dat mijn authenticator is verzondenIk heb al lang zo een ding en heb er echt niet nog eentje besteld.
Ja of een nieuwe manier van een of andere scam, maar als dat ding straks echt in de bus ligt, dan is het idd een foute.quote:
Gewoon even mailen naar Blizzard lijkt mij, weet je in ieder geval of het "legit" is of dat iemand je probeert op te lichtenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja of een nieuwe manier van een of andere scam, maar als dat ding straks echt in de bus ligt, dan is het idd een foute.
Als binnenkomt, mag je hem hebbenquote:
Ga ik morgen even doen, via het contactformulier denk ik.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon even mailen naar Blizzard lijkt mij, weet je in ieder geval of het "legit" is of dat iemand je probeert op te lichten
Een van de grote flaws van D3. In D2 wilde je graag Uniques vinden, in D3 zijn ze bijna allemaal kut.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:37 schreef LompeHork het volgende:
Ik vind sowieso alle legendary's die ik tot nu toe heb gezien echt tegenvallen. Vaak ook nog slechtere stats dan rare items.
Good luckquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga ik morgen even doen, via het contactformulier denk ik.
Precies, dat mis ik wel een beetje. Ook op de AH worden heel veel legendary items aangeboden, als ik dan naar die stats kijk moet ik altijd een beetje lachen van binnen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:50 schreef 16meter het volgende:
[..]
Een van de grote flaws van D3. In D2 wilde je graag Uniques vinden, in D3 zijn ze bijna allemaal kut.
Eerder huilenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Good luckIk heb ook ooit overwogen zo'n ding aan te schaffen, maar ik hou het bij de app voor m'n telefoon
[..]
Precies, dat mis ik wel een beetje. Ook op de AH worden heel veel legendary items aangeboden, als ik dan naar die stats kijk moet ik altijd een beetje lachen van binnen.
Slaat nergens meer. Veels te veel mensen met 0 verstand.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh nee, ik lach wel, die shit verkoopt nog ook op de AH
frost nova ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:24 schreef So_Surreal het volgende:
Wat is voor een wizard een goede spel om 1 enemy tegelijkertijd VEEL damage te doen?
Ik kan alleen maar multiple target spells vinden
Ander wapen kopen, je DPS is erg laag.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:24 schreef So_Surreal het volgende:
Wat is voor een wizard een goede spel om 1 enemy tegelijkertijd VEEL damage te doen?
Die frost ray ofzo toch? Slowt enemies, en dus prima voor 1 op 1 kiten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:24 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb muislag, al een paar dagen lang, zwaar irritant.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:43 schreef Monolith het volgende:
Ben ik nou de enige die al drie dagen absurde lag heeft?
staat bij mij ook de SSD, werkt wel soepeler inderdaadquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:43 schreef STING het volgende:
Zo, D3 op m'n nieuwe SSD gezet en geen vertragingen meer als ik het spel net opgestart heb.
En spel moeten herstarten, en een goed item kwijt wat me in het begin 150 life extra gaf (toch zo'n 15% erbij in feitequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:27 schreef Jump het volgende:
Pff, ik kan alles doen behalve lopen. Hero staat vast midden in een veld
Same herequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:47 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
staat bij mij ook de SSD, werkt wel soepeler inderdaad
Ben het eigenlijk wel wat met je eens, verschil is dat ik nu lvl 60 benquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wizard net weer een kans gegeven, en weer beu vóór lvl 10
Juist de uitdaging om er een te maken die alles aankan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:13 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ben het eigenlijk wel wat met je eens, verschil is dat ik nu lvl 60 ben
Dat is allemaal goed en wel, maar als ik het gewoon niet zo tof meer vind heb ik daar zo weinig aanquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Juist de uitdaging om er een te maken die alles aankan.
Precies, zodra je meerdere skills hebt en divers zijn kan je alle kanten opquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:26 schreef seto het volgende:
Wizard begint pas vanaf lvl 20 een beetje interessant te worden imo.
Achja, WD en Barb liggen mij vele malen beterquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:26 schreef seto het volgende:
Wizard begint pas vanaf lvl 20 een beetje interessant te worden imo.
Frost is single target maar qua dps gezien scoren alle spells ongeveer evenhoog.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:24 schreef So_Surreal het volgende:
Lolol. Ticket aanmaken. Krijg je een rollback. Wss zo'n 4 of 3 levels terug.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:37 schreef ems. het volgende:
Ok. Dus. Ik log in en al mijn items zijn weg van zowel mijn 55 DH als 45 monk. Mag ik dan ook eindelijk een keer gehacked zijn?En wat is nu mijn plan van aanpak?
Dat is mooi kut dus.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:38 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Lolol. Ticket aanmaken. Krijg je een rollback. Wss zo'n 4 of 3 levels terug.
Volgens mij gebeurt het via public games, die vaak gespeeld?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is mooi kut dus.
En ik begrijp dan ook niet hoe. Ik klik geen domme shit aan in luche emails, doublecheck alles. Maar bij blizzard is het op de een of andere manier altijd raak. Mijn WoW account was ook al gehacked, een jaar nadat ik was gestopt met spelen
Totaal niet. Alleen met vrienden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:57 schreef seto het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt het via public games, die vaak gespeeld?
Wat mij trouwens wel bij het volgende brengt;quote:
Lukt niet met je battlenet account (dus email + pass)? Ik heb nl. al eens iemand gezien die met z'n battletag + pass in wilde loggenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:18 schreef Der_Michael het volgende:
Heb vanavond Diablo ook eindelijk gehaald, netjes geïnstalleerd....dit ging allemaal goed. Ook een battle account aangemaakt. Alleen nu wil ik me aanmelden in de game, maar ik kan niet inloggen. Doe ik iets fout???
Dat dusquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lukt niet met je battlenet account (dus email + pass)? Ik heb nl. al eens iemand gezien die met z'n battletag + pass in wilde loggen
Class?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf mijn dps is ineens naar 5k volgens de stats en kom maar niet achter de reden waaromMet precies de zelfde gear en abilities was het eerder 10+ k
quote:
lol ik ben nu bezig voor de 2de staff, net voor het eerst een rondje door pony normal heen gelopen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:31 schreef Murdera het volgende:
Net het ponylevel gedaan.
Ik moet zeggen dat het een vreemde voldoening geeft op daar alles tot bloederige pulp te blazen.
2 levels hoger dus en 2 betere items erbij? en toch is mijn damage ineens gehalveerd en had ik moeite met de Butcher on Hellquote:
10k dps is ook wel sick hoog, maarja, ik zit dan ook nog maar in NM met 1215 oidquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best wel kut ditHet is dat ik The Butcher samen met broertje deed anders stond ik er nu nog
Is je attackspeed niet flink omlaag oid?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 levels hoger dus en 2 betere items erbij? en toch is mijn damage ineens gehalveerd en had ik moeite met de Butcher on Hell![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm lijkt mij sterk enkel mijn belt vervangen en dan nog... 2 levels hoger en gehalveerdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is je attackspeed niet flink omlaag oid?
Btw, Gruwelijke helm
Als je op je level 9 doelt I'm in. Toch veelte benauwd en warm.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, ik sta klaar voor de 0:00-3:00 rush
Tering, ik doe iets gruwelijk fout.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 levels hoger dus en 2 betere items erbij? en toch is mijn damage ineens gehalveerd en had ik moeite met de Butcher on Hell![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naja schijnbaar klopte er niks van die 10k maar zo heb ik dus wel een dag lang rondgelopen met de bijhorende damagequote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tering, ik doe iets gruwelijk fout.
Ik ben 1 level hoger, en dit ben ik:
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja schijnbaar klopte er niks van die 10k maar zo heb ik dus wel een dag lang rondgelopen met de bijhorende damage
Al met al toch frustrerendquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nice.
Misschien idd een gefixede item.
Maar ook als ik jouw 2e (normale) screenshot vergelijk doe ik iets fout.
9 is naar 12 gegaan, samen met wickedweirdo en beelzquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm lijkt mij sterk enkel mijn belt vervangen en dan nog... 2 levels hoger en gehalveerd
[..]
Als je op je level 9 doelt I'm in. Toch veelte benauwd en warm.
Eikel! maar is niet anders. Al ga ik alsnog ff inloggen om de AH af te struinen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
9 is naar 12 gegaan, samen met wickedweirdo en beelz
Je bent niet de enige. Ben ook alles kwijt. Al mijn items en 469.000 gold. En als je de forums op Blizzard bekijkt gaat het om een gigantisch lek.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is mooi kut dus.
En ik begrijp dan ook niet hoe. Ik klik geen domme shit aan in luche emails, doublecheck alles. Maar bij blizzard is het op de een of andere manier altijd raak. Mijn WoW account was ook al gehacked, een jaar nadat ik was gestopt met spelen
Gebruikte je Sharpshooter passive? Daar was iets wilds mee, waardoor de getoonde DPS heel hoog werd, misschien hebben ze daar iets mee gedaan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja schijnbaar klopte er niks van die 10k maar zo heb ik dus wel een dag lang rondgelopen met de bijhorende damage
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:30 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Gebruikte je Sharpshooter passive? Daar was iets wilds mee, waardoor de getoonde DPS heel hoog werd, misschien hebben ze daar iets mee gedaan.
heb je iets met attack speed verloren? en sharpshooter increased je crit langzaam dus gaat je dps ook omhoog..quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je computer is besmet met een keylog die elke keer als jij in D3/WoW of de Battle.net website je password invuld om in te loggen deze automatisch naar een derde stuurt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is mooi kut dus.
Hoe komt die erop en hoe raak je er vanaf? Ik download eigelijk nooit maar ben een tijd terug ook gehacked in WoW (nadat ik al zeker 4 maanden helemaal niet meer gespeeld had)... gebruik nu wel een authenticator gelukkig.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 04:19 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Je computer is besmet met een keylog die elke keer als jij in D3/WoW of de Battle.net website je password invuld om in te loggen deze automatisch naar een derde stuurt.
quote:Battle.net®/Diablo III Security Concerns
Over the past couple of days, players have expressed concerns over the possibility of Battle.net® account compromises. First and foremost, we want to make it clear that the Battle.net and Diablo III servers have not been compromised. In addition, the number of Diablo III players who’ve contacted customer service to report a potential compromise of their personal account has been extremely small. In all of the individual Diablo III-related compromise cases we’ve investigated, none have occurred after a physical Battle.net Authenticator or Battle.net Mobile Authenticator app was attached to the player’s account, and we have yet to find any situation where a Diablo III player's account was accessed outside of “traditional” compromise methods (i.e. someone logging using an account's login email and password).
To that end, we’ve also seen discussions regarding the possibility of account compromises occurring in ways that didn’t involve these “traditional” methods -- for example, by “session spoofing” a player’s identity after he or she joins a public game. Regarding this specific example, we’ve looked into the issue and found no evidence to indicate compromises are occurring in this fashion, and we’ve determined the methods being suggested to do so are technically impossible. However, you have our assurance that we’ll continue to investigate reports such as these and keep you informed of important updates.
The best defense against account theft still includes smart password management (e.g. using a unique password for every site/service and keeping your password to yourself) and scanning for malware and viruses regularly, as well as following additional preventative steps found here. In the end, while no security method is 100% foolproof, the physical Battle.net Authenticator and Battle.net Mobile Authenticator app are great ways to provide your account with an extra layer of protection.
Same hier. Had dus ook een of andere gast in me recently played friendlist staan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:12 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat mij trouwens wel bij het volgende brengt;
In de "recently played with" (wat ik voorheen nooit had want zoals gezegd speelde ik uitsluitend met friends) staat opeens een of andere Joey, die totaal niet reageert op mijn whispers op zijn lvl 1 demon hunter.
Heb zijn battletag maar gelijk even bij de ticket vermeld. Ik ruik kakkerlak.
Er schijnen ook mensen met authenticators die zijn besmet dan? Geen idee hoe dat ding werkt hoor, maar mensen met zo'n apparaatje zijn schijnbaar ook gehackt, of tenminste, dat zeggen ze in comments.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 04:19 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Je computer is besmet met een keylog die elke keer als jij in D3/WoW of de Battle.net website je password invuld om in te loggen deze automatisch naar een derde stuurt.
Nee, dat is niet waar. Dat zijn van die heerlijke forum-trolls...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er schijnen ook mensen met authenticators die zijn besmet dan? Geen idee hoe dat ding werkt hoor, maar mensen met zo'n apparaatje zijn schijnbaar ook gehackt, of tenminste, dat zeggen ze in comments.
Niet dat ik iets bijzonders heb, maar goed, het zal ze vooral om het goud gaan zodat ze dat in RMAH kunnen sellen. Sadness, dat wel
Dat zeg ik: ik heb geen ideequote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Dat zijn van die heerlijke forum-trolls...
Mwoah weet ik dus nog net niet. Kijk die link die ik eerst gaf zal denk ik ook wel een troll zijn gewoon omdat hij bij de media werkt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Dat zijn van die heerlijke forum-trolls...
Precies. Blizzard kan natuurlijk ook gewoon ontkennen, dat valt ook niet te bewijzen. maar wat ik me dan afvraag, dat goud en dergelijke gaat toch ergens heen, dus dat moet uiteindelijk toch na te trekken zijn. Maar goed, ik ben geen eckte hacker, dus die zullen zich wel weer achter vijftig proxies, TOR en dergelijke verschuilen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:01 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Mwoah weet ik dus nog net niet. Kijk die link die ik eerst gaf zal denk ik ook wel een troll zijn gewoon omdat hij bij de media werkt.
Maar ik blijf toch wel lezen dat mensen een authenticator hadden. Naja misschien dat ze ook wel keihard liegen. Zal heus wel, het valt niet echt te bewijzen.
Ticket aangemaakt: in mijn order history staat niets over een tweede authenticator, alleen de eerste, maar die heb ik dus al sinds 2009. Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Good luckIk heb ook ooit overwogen zo'n ding aan te schaffen, maar ik hou het bij de app voor m'n telefoon
[..]
Maar uiteindelijk zal het naar een andere account gaan, en ook al gebruiken ze tussen accounts, je weet dat die allemaal medeplichtig zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. Blizzard kan natuurlijk ook gewoon ontkennen, dat valt ook niet te bewijzen. maar wat ik me dan afvraag, dat goud en dergelijke gaat toch ergens heen, dus dat moet uiteindelijk toch na te trekken zijn. Maar goed, ik ben geen eckte hacker, dus die zullen zich wel weer achter vijftig proxies, TOR en dergelijke verschuilen.
Je snapt dat je er ook heen kan linken?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:00 schreef Snoepje5 het volgende:
Zojuist wel een leuke build voor wizzard ontdekt[ afbeelding ]
Daarom. Al dat goud moet inderdaad ergens heen gaan. Ze zullen wel vies veel characters hebben of weet ik het allemaal. De hackers zijn toch niet te traceren.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. Blizzard kan natuurlijk ook gewoon ontkennen, dat valt ook niet te bewijzen. maar wat ik me dan afvraag, dat goud en dergelijke gaat toch ergens heen, dus dat moet uiteindelijk toch na te trekken zijn. Maar goed, ik ben geen eckte hacker, dus die zullen zich wel weer achter vijftig proxies, TOR en dergelijke verschuilen.
Dit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er schijnen ook mensen met authenticators die zijn besmet dan? Geen idee hoe dat ding werkt hoor, maar mensen met zo'n apparaatje zijn schijnbaar ook gehackt, of tenminste, dat zeggen ze in comments.
Niet dat ik iets bijzonders heb, maar goed, het zal ze vooral om het goud gaan zodat ze dat in RMAH kunnen sellen. Sadness, dat wel
Stom vraagje, surf jij met IE?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ticket aangemaakt: in mijn order history staat niets over een tweede authenticator, alleen de eerste, maar die heb ik dus al sinds 2009. Ik ben benieuwd.
had de link niet en de afbeelding stond op een sitequote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je snapt dat je er ook heen kan linken?
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#ZlYQfP!Wfd!bZcbbb
Ik heb ook WoW gespeelt, vanaf 2005 en ik ben nog nooit gehacked. /klopt af. Ook niet met Diablo.quote:
Ah. Maar nu weet je dat je het ook gewoon zelf kunt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:08 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
had de link niet en de afbeelding stond op een site
Wat heeft dat te maken met karina's comment en IE? Snap de link even nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb ook WoW gespeelt, vanaf 2005 en ik ben nog nooit gehacked. /klopt af. Ook niet met Diablo.
Op 7,7 miljoen gebruikers, zijn die 10000 (ofzo) personen die "gehackt" zijn gewoon ontzettend laag...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:07 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dit.
Daarbij krijg je een error als je al ingelogd bent en nemen je zaakje over. Ze weten niet eens je password en login gegevens. Al jaren speel ik games via steam, origin ubisoft en maak vaak betalingen via de creditcard. Het is de eerste keer dat me dit is overkomen. En dit velen met mij. Je moet de forums maar eens lezen en google gebruiken. Dan zie je dat het niet om enkele personen gaat Daarbij gebruik ik een officieele scanner waarbij ik wekelijks automatisch scan etc.
Daarbij is het opvallend dat alleen je stash en gold weg is. Je verdere gegevens zijn ongemoeid.
Tuurlijk durft Blizzard het niet toe te geven dat er een exploit, glitch is waar gebruik van gemaakt kan worden.
Nee, ik kreeg opeens een email van Blizzard dat er een authenticator verzonden was, maar ik heb er nooit eentje besteld, ik heb er al lang eenquote:
De RSA tokens die ik ken gaan ongeveer 3 jaar mee, als je de huidige token in 2009 hebt ontvangen dan zou dat kunnen kloppenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg opeens een email van Blizzard dat er een authenticator verzonden was, maar ik heb er nooit eentje besteld, ik heb er al lang een
Tja nog nooit zijn er zoveel threads aangemaakt en klachten geweest op dit gebied na circa 2 weken na release. Daarbij niet iedereen meld het in forums natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op 7,7 miljoen gebruikers, zijn die 10000 (ofzo) personen die "gehackt" zijn gewoon ontzettend laag...
Was ik te lui voorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah. Maar nu weet je dat je het ook gewoon zelf kunt.
Maar dan gaan ze toch niet zomaar een nieuwe sturen? Lijkt me een beetje vreemd. ZEKER als ze straks geld van mijn credit card gaan afhalen zonder toestemmingquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De RSA tokens die ik ken gaan ongeveer 3 jaar mee, als je de huidige token in 2009 hebt ontvangen dan zou dat kunnen kloppen
Wacht eerst maar tot je hem krijgtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dan gaan ze toch niet zomaar een nieuwe sturen? Lijkt me een beetje vreemd. ZEKER als ze straks geld van mijn credit card gaan afhalen zonder toestemmingAl is het maar 6 euro, het gaat om het principe.
True that. Dat mogen ze niet eens doen. Tenzij er iets in de kleine letters iets stond.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dan gaan ze toch niet zomaar een nieuwe sturen? Lijkt me een beetje vreemd. ZEKER als ze straks geld van mijn credit card gaan afhalen zonder toestemmingAl is het maar 6 euro, het gaat om het principe.
Het was geen gepland onderhoud.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:07 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Daarom. Al dat goud moet inderdaad ergens heen gaan. Ze zullen wel vies veel characters hebben of weet ik het allemaal. De hackers zijn toch niet te traceren.
Wat ik me wel nog afvraag is dat de vorige zondag de servers down waren. Ze zeggen maintenance en misschien was dat het ook wel. Maar waarom zou je op de drukste dag van de week een maintenance plannen?
Zondag is echt wel een dag dat je een piek krijgt qua spelers.
Staat niets over. Ik wacht het wel af. Er staat in de mail wel een link naar UPS track and trace, maar voor de zekerheid klik ik daar maar niet opquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:17 schreef Lamabal het volgende:
[..]
True that. Dat mogen ze niet eens doen. Tenzij er iets in de kleine letters iets stond.
waar haal je je arcane power vandaan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:00 schreef Snoepje5 het volgende:
Zojuist wel een leuke build voor wizzard ontdekt[ afbeelding ]
Lolol.quote:So... I played through normal and beat it as a Barbarian but I probably died at least 30-40 times. All of my friends were making fun of me and I couldn't figure out what I was doing wrong. My gear was fine, my skills were all set right but I kept dying. I'm definitely a hardcore gamer and I've beaten all the previous installments of Diablo and played WoW. Then I was running through Nightmare Act II with a friend and he asked me why I never use Revenge. What?
The Revenge skill is listed like this:
Revenge has a 15% chance to become active each time you are hit.
Inflict 220% weapon damage to all nearby enemies. You heal 5.0% of your maximum Life for each enemy hit.
I thought that it became "active" when it lit up down at the bottom. I had no idea you had to actually press it to use the skill.
My friends couldn't stop laughing at me. I felt like an idiot but, now I am absolutely destroying anything that walks in my path.
I was inspired to post this by the guy who couldn't find the auction house
Anyone else have any stupid stories to share?
Heel dat plaatje klopt niet, 1 van de passive skills kan ik niet eens terugvinden laat staan de primary attack.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:29 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
waar haal je je arcane power vandaan?
* er staat nu reduce cost to 0, maar in het spel is dat tot 12
Het kan opzich wel maar dan ga je richting het draaien van een emulator / development software voor een smartphone op je pc. Echt ideaal is het niet, want als je pc toch infected is dan kunnen ze dat ook vast loggen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:50 schreef Murdera het volgende:
Is er ook een authenticator mogelijk met een dumbphone en zonder apparaat te kopen?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Staat niets over. Ik wacht het wel af. Er staat in de mail wel een link naar UPS track and trace, maar voor de zekerheid klik ik daar maar niet op
Build kan gewoon: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#ZlYQfP!Wfd!bZcbbbquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heel dat plaatje klopt niet, 1 van de passive skills kan ik niet eens terugvinden laat staan de primary attack..
Ik speel nu met celestial orb, daar kun je een stuk beter mee kiten
passive skil is andere naam, zelfde icon.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heel dat plaatje klopt niet, 1 van de passive skills kan ik niet eens terugvinden laat staan de primary attack..
Ik speel nu met celestial orb, daar kun je een stuk beter mee kiten
Het is gewoon handig. Zeer handig. Leer er mee om gaan en het speelt makkelijker weg. Vind ikquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is elective mode default uit omdat het moeilijker is voor nieuwkomers of omdat het als noobish gezien word? Lijkt me wel leuk maar ik wil niet als een noob spelen
Het is standaard uit, zodat newbies ook een redelijk goede build kunnen maken. Met elective mode kun je namelijk ook flinke crap builds maken...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is elective mode default uit omdat het moeilijker is voor nieuwkomers of omdat het als noobish gezien word? Lijkt me wel leuk maar ik wil niet als een noob spelen
Straks nog even samen wat rond rennen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hmm dan ga ik wel voor deze build, is een stuk handiger tegen unique mobs die fucking irritant zijn
http://eu.battle.net/d3/e(...)er#WRYdXl!dbe!ZabcZb
Yup, daar was ik samen met wat vrienden ook al aan het denken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Blizzard zou shortcuts moeten maken om snel van build te kunnen veranderen
Ik ben op werk tot 17:00quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Straks nog even samen wat rond rennen?
Zijn er nog geen add ons dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Blizzard zou shortcuts moeten maken om snel van build te kunnen veranderen
Maphack bijvoorbeeld. Maar laat die add-ons net iets zijn waardoor je "gehackt" kan worden. Ik zal alleen de officiele tools van Blizzard zelf gebruiken.quote:
Prima. Kan ik nog even verder aan de kinderkamer.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Rond 18:30 dan? Ik ga eerst nog ff wat anders doen
Dat je wat jezelf aan doet?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:25 schreef Lamabal het volgende:
Zielig. Dat je dat jezelf aan doet.
Windows authenticator.
https://code.google.com/p/winauth/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |