SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Komt wel goed schatje!quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zeker,ben ik goed inMaar ja,het is even geduld hebben..
Voor mij welquote:
Scherpquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Deze TT. Zelf wel beetje FB checken van een ander
Haha zo had ik het nog niet eens bekekenquote:
Niet zo scherp dus.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha zo had ik het nog niet eens bekeken![]()
Truequote:
Vandaag geregeld, morgen de sleutel en zaterdag housewarming?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Yes,hopen dat alles snel geregeld is. Ik heb namelijk absoluut geen geduld met dit soort dingen,ik wil dat alles direct dezelfde dag geregeld is,haha
Mochten we erin zitten,dan stuur ik snel een uitnodiging voor een housewarming!
En wanneer mag ie dan gaan verhuizen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vandaag geregeld, morgen de sleutel en zaterdag housewarming?
Morgenmiddag.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En wanneer mag ie dan gaan verhuizen?
Hij heeft morgen de sleutel toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En wanneer mag ie dan gaan verhuizen?
Hmm zit iets in jaquote:
Die zijn wel bruutquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:53 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan niet wachten.
Banequote:Op donderdag 24 mei 2012 11:53 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan niet wachten.
Ik ben best wel benieuwd hoe ziek hard Tom Hardy hiervoor getraind heeft, in Warrior had ie al echt belachelijke traps.quote:
Livocab.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ga naar de dokter. Zeg dat je alles al geprobeerd hebt (pilletjes, homeopatisch enz.) en vraag naar deze shit:
[ afbeelding ]
En dit:
[ afbeelding ]
Werkt als een tiet. Neusspray niet te vaak gebruiken, daar krijg je een bloedneus van.
Die gast was echt fucking ripped daar man, niet normaal.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben best wel benieuwd hoe ziek hard Tom Hardy hiervoor getraind heeft, in Warrior had ie al echt belachelijke traps.
Mindere film van Guy Ritchie. Snatch en Lock, Stock zijn vele malen beterquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die gast was echt fucking ripped daar man, niet normaal.
Ik zie hem alleen altijd nog als 'Handsome Bob' van Rock 'n' RollaGeniale film
Mindere film van Ritchie inderdaad, maar alsnog een betere film dan de gemiddelde filmquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mindere film van Guy Ritchie. Snatch en Lock, Stock zijn vele malen beter
Dafuq iddquote:
wtfquote:
Wel wat voor T.Bro, die jongen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wtf![]()
![]()
Deze blijft ook wel lachen :
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Fucking respect.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mister,
is dit wel een betere cover van een origineel nummer?
http://www.dumpert.nl/med(...)toto_cover_ever.html
Ik zit net te editten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij is wel tof idd!
http://www.dumpert.nl/med(...)_een_blockje_om.html
Ook wel baas.
Gymkhanaquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij is wel tof idd!
http://www.dumpert.nl/med(...)_een_blockje_om.html
Ook wel baas.
geval van gmta dus?quote:
Ja om te zien zeker, maar in Dirt 3 vond ik het na 3x al niet meer tofquote:
Inderdaad, had echt een gruwelijke hekel aan die eventsquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
geval van gmta dus?
[..]
Ja om te zien zeker, maar in Dirt 3 vond ik het na 3x al niet meer tof
Nee, is anders filmpje. Die van jou is ook moeilijk tof.quote:
Haha ja dat is wel tof idd, de moves ook welquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, is anders filmpje. Die van jou is ook moeilijk tof.
Hoor die jankende motor gaan man.![]()
![]()
Als ik ooit de kans krijg om aan high performance cars te werken dan sterf ik een gelukkig man.
Die nieuwe zit helemaal vol met die zooi toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Inderdaad, had echt een gruwelijke hekel aan die events
Geen idee, vond Dirt 3 verder erg veel op deel 2 lijken. Ik hoef het nieuwe deel niet zo nodig. Dirt 3 had ik ook maar gewonnen met een prijsvraag overigensquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die nieuwe zit helemaal vol met die zooi toch?
Waar fap jij dan op?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb dat gefap op auto's nooit begrepen. Zolang het me maar zo goedkoop mogelijk van A naar B brengt is het prima. Heb ooit in zo'n porsche gereden en Ja het gaat sneller maar wat boeit mij dat.
Stef heeft geen standaardquote:
Oja klopt. Dus dan is het niet vreemd als hij op rare dingen fapt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Stef heeft geen standaard [ afbeelding ]
Ik fap niet op auto's. Ik fap op die brullende bonk metaal die je ziet liggen als de motorkap opengaat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb dat gefap op auto's nooit begrepen. Zolang het me maar zo goedkoop mogelijk van A naar B brengt is het prima. Heb ooit in zo'n porsche gereden en Ja het gaat sneller maar wat boeit mij dat.
En vrouwen met een raar hoofd en indianentooiquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mannen in korte broekjes die elkaar los slaan
Absoluutquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En vrouwen met een raar hoofd en indianentooi
Ik fap wel op autos, mag ik ff?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik fap niet op auto's. Ik fap op die brullende bonk metaal die je ziet liggen als de motorkap opengaat.![]()
![]()
Na military grade materiaal zit in auto's de beste technieken die er bestaan. Bijna alle top engineers werken tegenwoordig bij aerospace/autobedrijven.
wtf? volg je die shit?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
Gefeliciteerd Stef, je chick heeft de halve finale gehaald.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Stef heeft geen standaard [ afbeelding ]
Ik dacht dat het pas vanavond wasquote:
Ja, vanavond is de halve finale.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het pas vanavond was
Ah oke, maar goed kijk die corrupte zooi toch nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, vanavond is de halve finale.
En zoiets laat je met jezelf doen omdat?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:41 schreef dreamzk het volgende:
http://www.leidschdagblad(...)hagelslag-en-ketchup
Omdat die wijven dat stoer vinden, en natuurlijk hopen ze dan dat de jongens dat leuk vindenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En zoiets laat je met jezelf doen omdat?
Maurice much?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:41 schreef dreamzk het volgende:
Here we go againquote:
Wat is het waard dan? Welke privileges krijg je er voor dan? Aanzienquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je zo diep gaat om ergens bij te horen mag ik hopen dat het de moeite waard is. Stel mee lopers
och bij Maumau gaat het veel dieper, tot in het gaatjequote:Op donderdag 24 mei 2012 14:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je zo diep gaat om ergens bij te horen mag ik hopen dat het de moeite waard is. Stel mee lopers
De teringquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:41 schreef dreamzk het volgende:
Die krijgt er iig nog iets voor terugquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:53 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
och bij Maumau gaat het veel dieper, tot in het gaatje
Kijk eens op www.nu.nl of www.telegraaf.nl, dan kom je nog eens wat te weten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah oke, maar goed kijk die corrupte zooi toch niet
dat is waarquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die krijgt er iig nog iets voor terug [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
telegraaf jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kijk eens op www.nu.nl of www.telegraaf.nl, dan kom je nog eens wat te weten.
Telegraaf jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
telegraaf ja? Nu.nl kijk ik wel hoor, maar dat euro-ik-zing-een-liedje-maar-je-moet-wel-op-mij-stemmen-want-anders-stem-ik-niet-op-jou boeit mij niks
Chick die de hele tijd dr hand voor de camera houdt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:41 schreef dreamzk het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:05 schreef KoningStoma het volgende:
Voor de 3e keer in een week wakker worden met migraine
Maak daar maar 4 van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Word je nu pas wakker dan? Touch nog gechecked?quote:
Ah oke. Ook lekker fucked danquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:15 schreef KoningStoma het volgende:
Nee en nee. Ik heb de hele ochtend/middag half slapend in mijn bed gelegen met de gordijnen dicht. Nu is het min of meer over.
Ga eens een keer naar buiten, dan heb je geen last van deze shit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:15 schreef KoningStoma het volgende:
Nee en nee. Ik heb de hele ochtend/middag half slapend in mijn bed gelegen met de gordijnen dicht. Nu is het min of meer over.
Denk dat fel licht niet goed is voor iemand met migraine aanvalquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ga eens een keer naar buiten, dan heb je geen last van deze shit.
Wat een treurnis. Midden op straat overdag.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:41 schreef dreamzk het volgende:
Ja, niet als ie migraine heeft he.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Denk dat fel licht niet goed is voor iemand met migraine aanval
Ja dacht dat je het daar over hadquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, niet als ie migraine heeft he.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dacht dat je het daar over had
Nee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ga eens een keer naar buiten, dan heb je geen last van deze shit.
Het leukste aan migraine hebben is wel dat er mensen zijn die wel even weten waardoor het komt en hoe het beter wordt.quote:
Meer zuipen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pfff iets te lang in de zon gezeten ofzogoed last van misselijkheid en koppijn ineens
Nah heb geen bier op vandaagquote:
Dat bedoel ik ook. Je bent gewoon uitgedroogd. Heb ik echt ontelbaar keer gehad in de zomer. Maar wees niet bang. Ik lag daarna meestal alleen maar de hele avond plat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah heb geen bier op vandaag. Maar besef net wel dat ik ook niks meer gedronken heb sinds 2en
Ik dacht dat je het over drank hadquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Je bent gewoon uitgedroogd. Heb ik echt ontelbaar keer gehad in de zomer. Maar wees niet bang. Ik lag daarna meestal alleen maar de hele avond plat.
Ja heb maar alvast fles water gepakt, bah bah wat is dit bagger zegquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:57 schreef Kutstudent het volgende:
1 liter water en een aspirientje helpt wel trouwens.
fixedquote:
Ik heb gehoord dat een lobotomie nog wel eens wil werken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het leukste aan migraine hebben is wel dat er mensen zijn die wel even weten waardoor het komt en hoe het beter wordt.
Als je in het HTC One X topic kijkt zie je ook dat mensen problemen hebben qua beeldscherm; dooie pixel, kleur, vlekken. Zag iemand ook al aan zn 4e toestel ofzo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:13 schreef KneusTeun het volgende:
samsung galxy note![]()
Mijn zusje is binnen 3 weken al toe aan het 4e nieuwe apparaat....
Die gaat dus overstappen naar andere telefoon, maar hoe bevalt die nieuwe HTC nu bij jullie?
Beter pak je geen asperine maar gewoon wat suiker en flink lauw water. Dan ben je er met een kwartier vanaf.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over drank had![]()
!
[..]
Ja heb maar alvast fles water gepakt, bah bah wat is dit bagger zeg. Nog niet eerder gehad dit, terwijl in Turkije ook vaak lang bleef liggen
Nja dat kan ik straks nog wel ff proberenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter pak je geen asperine maar gewoon wat suiker en flink lauw water. Dan ben je er met een kwartier vanaf.
Je moet nooit asperine en dat soort shit slikken vage rommel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja dat kan ik straks nog wel ff proberen, dadelijk eerst maar eens wat eten ofzo
Haha ga ik ook niet slikken, bij hoofdpijn pak ik ook maar heel soms een paracetamol. Heeft geen nut als je elke keer gaat slikken, want dan werkt het op een gegeven moment ook niet meerquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet nooit asperine en dat soort shit slikken vage rommel.
Dat was dan ook de leuke matige garp.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over drank had![]()
!
[..]
Ja heb maar alvast fles water gepakt, bah bah wat is dit bagger zeg. Nog niet eerder gehad dit, terwijl in Turkije ook vaak lang bleef liggen
gelukt dusquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat was dan ook de leuke matige garp.
Fap fap faptwitter:InfinityWard twitterde op woensdag 23-05-2012 om 19:59:17#MW3 Double XP should now be live (reminder: across all platforms and playlists) reageer retweet
is geen mw2 hequote:Op donderdag 24 mei 2012 19:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
Fap fap faptwitter:InfinityWard twitterde op woensdag 23-05-2012 om 19:59:17#MW3 Double XP should now be live (reminder: across all platforms and playlists) reageer retweet
Shut up.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
is geen mw2 he
bamisoeppppppppppp
Tuurlijk niet gek. Als je prestige mode doet en op het laatst op cancel drukt hoor je chicken sound.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tuurlijk niet gek. Als je prestige mode doet en op het laatst op cancel drukt hoor je chicken sound.
Chicken kip alles eten!
Ja vind het best, maar dan deze keer wel afmaken, en niet net zoals Kneus 2 wedstrijdjes mee doen en eruit naaienquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:26 schreef SoldMayor het volgende:
Nog wat mensen zin om weer eens toernooi te doen met FIFA?
Landenteam/EK toernooi.
Maurice? Tauch?
Nick en Stef zullen sowieso wel meedoen
En nelis ook wel denk ik zo.
Ja toen hadden we 4 wedstrijd tegen elkaar.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja vind het best, maar dan deze keer wel afmaken, en niet net zoals Kneus 2 wedstrijdjes mee doen en eruit naaien
is cool man, stuur maar party invitequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja toen hadden we 4 wedstrijd tegen elkaar.
Kunnen beter nu 2 doen.
Zo nog FIFA?
Ja ff koffie drinken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
is cool man, stuur maar party invite
Van naam veranderd toch? Dacht dat het eerst een andere naam hadquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:52 schreef SoldMayor het volgende:
Wordt wel aardige game dit denk ik.![]()
Gewoon GTA maar dan in Azie.
Ja was eerst True Crime.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Van naam veranderd toch? Dacht dat het eerst een andere naam had
Sowieso Squarequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja was eerst True Crime.
Die hadden in tijden van ps2 ook True Crime LA en NY.
Waren best wel vette games.
Nu dus over genomen door Square Enix![]()
En die hebben ook just cause gemaakt dus.
Ok ok, Maar het word wel koud buitenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:39 schreef Kutstudent het volgende:
Zei er iemand dat er harder gezopen moest worden??
NATUURLIJK MOET ER HARDER GEZOPEN WORDEN!![]()
Alleen als je niet hard genoeg hebt gezopen. Denk daar maar eens over na.quote:
hihiquote:
Ligt eraan welke gamemode.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:05 schreef Cliffy het volgende:
Heeft MW3 nog steeds dat domme geneuzel dat je niet in een party mag zitten als je MP wilt doen?
bij S&D mag dat niet neequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:05 schreef Cliffy het volgende:
Heeft MW3 nog steeds dat domme geneuzel dat je niet in een party mag zitten als je MP wilt doen?
Ah oke, is ze geefbaar? Meteen maar ff fok termen erin gooienquote:
Die had je ook bij mij in de lijst kunnen vinden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef Kutstudent het volgende:
Lol chai op facebook gevonden. Kijken hoelang het duurt voor ze reageert.
Vandaag was er weinig verschil tussen bf3 en mw3quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:06 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Toen ben ik dus maar weer BF3 gaan doen
Waar denk je dat ik die gevonden heb. Was aan het fappen op jou pics en toch zag ik haar ineens.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die had je ook bij mij in de lijst kunnen vinden.
En ik ben de lurker he?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik die gevonden heb. Was aan het fappen op jou pics en toch zag ik haar ineens.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah oke, is ze geefbaar? Meteen maar ff fok termen erin gooien
Babbelsquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alleen als je niet hard genoeg hebt gezopen. Denk daar maar eens over na.
http://battlelog.battlefi(...)7073218/2/187692004/quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Vandaag was er weinig verschil tussen bf3 en mw3 [ afbeelding ]
Alleen als je gedronken hebt dus?!quote:
Foktermen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah oke, is ze geefbaar? Meteen maar ff fok termen erin gooien
Ja, maar in de jets was het vooral dit soort ongein:quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:17 schreef Cliffy het volgende:
[..]
http://battlelog.battlefi(...)7073218/2/187692004/
http://battlelog.battlefi(...)7070889/2/187692004/
http://battlelog.battlefi(...)7068613/2/187692004/
http://battlelog.battlefi(...)7063105/2/187692004/
http://battlelog.battlefi(...)7060285/2/187692004/
Ging best aardig hoor
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
In het donker fitnessen omdat niemand me mag zien.![]()
Fucking Nick, he made a funny one.
Dus toch een standaardquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb vanavond met het domste wijf ooit gepraat. Zelfs ik zou dr niet gedaan hebben
Ze werd geil van die kerel in Twilight enough said. Echter gaf ik dr nog een herkansing na dit debacle en vond ze het raar dat ik niet meer drinkquote:
Maar je lijkt toch wel op die gast uit twilight? Handsome boykie alles. Instant balthasar met haar dan toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze werd geil van die kerel in Twilight enough said. Echter gaf ik dr nog een herkansing na dit debacle en vond ze het raar dat ik niet meer drink. Het erge was dat ze nog vroeg of ik dr naar huis wou brengen nadat ik dr 10 minuten voor lul aan het zetten was waar mijn maten bij zaten
Gewoon profiteren toch? Elke avond de puddingbuks gebruiken is ook niet allesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze werd geil van die kerel in Twilight enough said. Echter gaf ik dr nog een herkansing na dit debacle en vond ze het raar dat ik niet meer drink. Het erge was dat ze nog vroeg of ik dr naar huis wou brengen nadat ik dr 10 minuten voor lul aan het zetten was waar mijn maten bij zaten
Aha! Jij kent hem dus welquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:22 schreef SoldMayor het volgende:
Afscheid nemen bestaat niet
Ik ga wel weg maar verlaat je niet
Mijn lief, je moet me geloven
Al doet het pijn
Zeker weer op FB gezienquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar je lijkt toch wel op die gast uit twilight? Handsome boykie alles. Instant balthasar met haar dan toch?
Ga weg gek heb wel wat beters te doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gewoon profiteren toch? Elke avond de puddingbuks gebruiken is ook niet alles
[ afbeelding ]
[..]
Aha! Jij kent hem dus wel
Echte mannen zijn nub van de kaart. Ik ha lekker slapen hihihi later klootvioolquote:
Dit dat faaljoekelquote:Op vrijdag 25 mei 2012 05:01 schreef Kutstudent het volgende:
beetje mij bellen en shit he klapmongwaal.
Heh wat? Nee man.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zeker weer op FB gezien [ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi wasbeerquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]Hoe dan? Nel? NahhhhhhhhhhhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
joekel...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoi wasbeer![]()
[..]
Hoe dan? Nel? Nahhhhhhhhhhhhhhhhh
Damn dat ik dat ff vergeetquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nicky, nickolien, nickje, nicka, anick, anicka.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wel.Een boere kaasomelet aub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Sjanickua.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Scheer je weg donshaartjequote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gertje F Baby!!!
Hier is je favoriete voetballer :
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel, misschien straks weer klessebessenquote:
wat leuk!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ga jij zelf scheren
Viese kaashofd
Of avonturen van Maureen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:07 schreef Bozz187 het volgende:
Oh bedenk me net, nog helemaal geen berichten gelezen over Pierre en zijn bbq avonturen
That's gay.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, misschien straks weer klessebessen![]()
![]()
you know you want itquote:
Lekker toch !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
NastySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Zanger Tim - Hitsige Oma's Soppen Op Mijquote:
Wat? Que?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:07 schreef Bozz187 het volgende:
Oh bedenk me net, nog helemaal geen berichten gelezen over Pierre en zijn bbq avonturen
Zanger Tim - Bronstige oma's ritselen mijn koevoeten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zanger Tim - Hitsige Oma's Soppen Op Mij
Zeker waar,is dit jaar wat minder. Die gast waar we altijd barbecueden is verhuisd uit mijn straat,dus we hebben die relaxe stek niet meer. Desondanks zijn er op verschillende locaties al vleesfestijnen gehouden hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:45 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja vorig jaar was elke dag, "groote lappen vlees en erdinger" zoals je zelf graag zegt
Bourgondisch leven is onze Pierre niet vies vanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zeker waar,is dit jaar wat minder. Die gast waar we altijd barbecueden is verhuisd uit mijn straat,dus we hebben die relaxe stek niet meer. Desondanks zijn er op verschillende locaties al vleesfestijnen gehouden hoor
Absoluut niet,lol. Ik pas in dat opzicht prima in Brabantquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bourgondisch leven is onze Pierre niet vies van
Hier ook man. Godverdomme effectief m'n kop eraf geschroefd vannacht. Kwam ik daar even een clubgenoot tegen die om en nabij de duizend!!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Absoluut niet,lol. Ik pas in dat opzicht prima in Brabant![]()
Godverdomme,ik heb van 6 tot 10 geslapen en dat is met drank op net te weinig
Ja,je klonk erg gezellig vannacht moet ik zeggenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hier ook man. Godverdomme effectief m'n kop eraf geschroefd vannacht. Kwam ik daar even een clubgenoot tegen die om en nabij de duizend!!!!gratis munten had weggesnaaid ergens dus heel de avond gratis gezopen.
Heb je die munten niet voor iets anders gebruikt?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hier ook man. Godverdomme effectief m'n kop eraf geschroefd vannacht. Kwam ik daar even een clubgenoot tegen die om en nabij de duizend!!!!gratis munten had weggesnaaid ergens dus heel de avond gratis gezopen.
Oja jij had mij nog gebeld.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja,je klonk erg gezellig vannacht moet ik zeggen
Leek me de meest geschikte manier om uit te leggen dat ik niet weer bezopen MW3 wilde spelenquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb je die munten niet voor iets anders gebruikt?
[..]
[..]
[..]
[..]
Deze man weet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:37 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
negatief, handdoeken worden terplekken geregeld bij een lekker wijf op het strand
Met handdoek zit je een soort van gebonden aan je eigen plek. Is niet goed. Je moet op jacht kunnen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:39 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Niet chicks met je eigen handdoek roggelen
op mijn handdoek staat een naakte vrouw, daar regel je alleen potten meequote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:39 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Niet chicks met je eigen handdoek roggelen
Pft, handdoek over je schouder, lopen, alles!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Met handdoek zit je een soort van gebonden aan je eigen plek. Is niet goed. Je moet op jacht kunnen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:44 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Pft, handdoek over je schouder, lopen, alles!Opperbaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
[..]
Pft, handdoek over je schouder, lopen, alles!Like a baws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
[..]
Pft, handdoek over je schouder, lopen, alles!Hoelang is je haar gast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |