Lekker toch !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
NastySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Zanger Tim - Hitsige Oma's Soppen Op Mijquote:
Wat? Que?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:07 schreef Bozz187 het volgende:
Oh bedenk me net, nog helemaal geen berichten gelezen over Pierre en zijn bbq avonturen
Zanger Tim - Bronstige oma's ritselen mijn koevoeten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zanger Tim - Hitsige Oma's Soppen Op Mij
Zeker waar,is dit jaar wat minder. Die gast waar we altijd barbecueden is verhuisd uit mijn straat,dus we hebben die relaxe stek niet meer. Desondanks zijn er op verschillende locaties al vleesfestijnen gehouden hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:45 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja vorig jaar was elke dag, "groote lappen vlees en erdinger" zoals je zelf graag zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |