Ik dacht dat je het over drank hadquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Je bent gewoon uitgedroogd. Heb ik echt ontelbaar keer gehad in de zomer. Maar wees niet bang. Ik lag daarna meestal alleen maar de hele avond plat.
Ja heb maar alvast fles water gepakt, bah bah wat is dit bagger zegquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:57 schreef Kutstudent het volgende:
1 liter water en een aspirientje helpt wel trouwens.
fixedquote:
Ik heb gehoord dat een lobotomie nog wel eens wil werken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het leukste aan migraine hebben is wel dat er mensen zijn die wel even weten waardoor het komt en hoe het beter wordt.
Als je in het HTC One X topic kijkt zie je ook dat mensen problemen hebben qua beeldscherm; dooie pixel, kleur, vlekken. Zag iemand ook al aan zn 4e toestel ofzo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:13 schreef KneusTeun het volgende:
samsung galxy note![]()
Mijn zusje is binnen 3 weken al toe aan het 4e nieuwe apparaat....
Die gaat dus overstappen naar andere telefoon, maar hoe bevalt die nieuwe HTC nu bij jullie?
Beter pak je geen asperine maar gewoon wat suiker en flink lauw water. Dan ben je er met een kwartier vanaf.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over drank had![]()
!
[..]
Ja heb maar alvast fles water gepakt, bah bah wat is dit bagger zeg. Nog niet eerder gehad dit, terwijl in Turkije ook vaak lang bleef liggen
Nja dat kan ik straks nog wel ff proberenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter pak je geen asperine maar gewoon wat suiker en flink lauw water. Dan ben je er met een kwartier vanaf.
Je moet nooit asperine en dat soort shit slikken vage rommel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja dat kan ik straks nog wel ff proberen, dadelijk eerst maar eens wat eten ofzo
Haha ga ik ook niet slikken, bij hoofdpijn pak ik ook maar heel soms een paracetamol. Heeft geen nut als je elke keer gaat slikken, want dan werkt het op een gegeven moment ook niet meerquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet nooit asperine en dat soort shit slikken vage rommel.
Dat was dan ook de leuke matige garp.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over drank had![]()
!
[..]
Ja heb maar alvast fles water gepakt, bah bah wat is dit bagger zeg. Nog niet eerder gehad dit, terwijl in Turkije ook vaak lang bleef liggen
gelukt dusquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat was dan ook de leuke matige garp.
Fap fap faptwitter:InfinityWard twitterde op woensdag 23-05-2012 om 19:59:17#MW3 Double XP should now be live (reminder: across all platforms and playlists) reageer retweet
is geen mw2 hequote:Op donderdag 24 mei 2012 19:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
Fap fap faptwitter:InfinityWard twitterde op woensdag 23-05-2012 om 19:59:17#MW3 Double XP should now be live (reminder: across all platforms and playlists) reageer retweet
Shut up.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
is geen mw2 he
bamisoeppppppppppp
Tuurlijk niet gek. Als je prestige mode doet en op het laatst op cancel drukt hoor je chicken sound.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tuurlijk niet gek. Als je prestige mode doet en op het laatst op cancel drukt hoor je chicken sound.
Chicken kip alles eten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |