Gewoon profiteren toch? Elke avond de puddingbuks gebruiken is ook niet allesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze werd geil van die kerel in Twilight enough said. Echter gaf ik dr nog een herkansing na dit debacle en vond ze het raar dat ik niet meer drink. Het erge was dat ze nog vroeg of ik dr naar huis wou brengen nadat ik dr 10 minuten voor lul aan het zetten was waar mijn maten bij zaten
Aha! Jij kent hem dus welquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:22 schreef SoldMayor het volgende:
Afscheid nemen bestaat niet
Ik ga wel weg maar verlaat je niet
Mijn lief, je moet me geloven
Al doet het pijn
Zeker weer op FB gezienquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar je lijkt toch wel op die gast uit twilight? Handsome boykie alles. Instant balthasar met haar dan toch?
Ga weg gek heb wel wat beters te doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gewoon profiteren toch? Elke avond de puddingbuks gebruiken is ook niet alles
[ afbeelding ]
[..]
Aha! Jij kent hem dus wel
Echte mannen zijn nub van de kaart. Ik ha lekker slapen hihihi later klootvioolquote:
Dit dat faaljoekelquote:Op vrijdag 25 mei 2012 05:01 schreef Kutstudent het volgende:
beetje mij bellen en shit he klapmongwaal.
Heh wat? Nee man.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zeker weer op FB gezien [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |