SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Komt wel goed schatje!quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zeker,ben ik goed inMaar ja,het is even geduld hebben..
Voor mij welquote:
Scherpquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Deze TT. Zelf wel beetje FB checken van een ander
Haha zo had ik het nog niet eens bekekenquote:
Niet zo scherp dus.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha zo had ik het nog niet eens bekeken![]()
Truequote:
Vandaag geregeld, morgen de sleutel en zaterdag housewarming?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Yes,hopen dat alles snel geregeld is. Ik heb namelijk absoluut geen geduld met dit soort dingen,ik wil dat alles direct dezelfde dag geregeld is,haha
Mochten we erin zitten,dan stuur ik snel een uitnodiging voor een housewarming!
En wanneer mag ie dan gaan verhuizen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vandaag geregeld, morgen de sleutel en zaterdag housewarming?
Morgenmiddag.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En wanneer mag ie dan gaan verhuizen?
Hij heeft morgen de sleutel toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En wanneer mag ie dan gaan verhuizen?
Hmm zit iets in jaquote:
Die zijn wel bruutquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:53 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan niet wachten.
Banequote:Op donderdag 24 mei 2012 11:53 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan niet wachten.
Ik ben best wel benieuwd hoe ziek hard Tom Hardy hiervoor getraind heeft, in Warrior had ie al echt belachelijke traps.quote:
Livocab.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ga naar de dokter. Zeg dat je alles al geprobeerd hebt (pilletjes, homeopatisch enz.) en vraag naar deze shit:
[ afbeelding ]
En dit:
[ afbeelding ]
Werkt als een tiet. Neusspray niet te vaak gebruiken, daar krijg je een bloedneus van.
Die gast was echt fucking ripped daar man, niet normaal.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben best wel benieuwd hoe ziek hard Tom Hardy hiervoor getraind heeft, in Warrior had ie al echt belachelijke traps.
Mindere film van Guy Ritchie. Snatch en Lock, Stock zijn vele malen beterquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die gast was echt fucking ripped daar man, niet normaal.
Ik zie hem alleen altijd nog als 'Handsome Bob' van Rock 'n' RollaGeniale film
Mindere film van Ritchie inderdaad, maar alsnog een betere film dan de gemiddelde filmquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mindere film van Guy Ritchie. Snatch en Lock, Stock zijn vele malen beter
Dafuq iddquote:
wtfquote:
Wel wat voor T.Bro, die jongen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wtf![]()
![]()
Deze blijft ook wel lachen :
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Fucking respect.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mister,
is dit wel een betere cover van een origineel nummer?
http://www.dumpert.nl/med(...)toto_cover_ever.html
Ik zit net te editten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij is wel tof idd!
http://www.dumpert.nl/med(...)_een_blockje_om.html
Ook wel baas.
Gymkhanaquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij is wel tof idd!
http://www.dumpert.nl/med(...)_een_blockje_om.html
Ook wel baas.
geval van gmta dus?quote:
Ja om te zien zeker, maar in Dirt 3 vond ik het na 3x al niet meer tofquote:
Inderdaad, had echt een gruwelijke hekel aan die eventsquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
geval van gmta dus?
[..]
Ja om te zien zeker, maar in Dirt 3 vond ik het na 3x al niet meer tof
Nee, is anders filmpje. Die van jou is ook moeilijk tof.quote:
Haha ja dat is wel tof idd, de moves ook welquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, is anders filmpje. Die van jou is ook moeilijk tof.
Hoor die jankende motor gaan man.![]()
![]()
Als ik ooit de kans krijg om aan high performance cars te werken dan sterf ik een gelukkig man.
Die nieuwe zit helemaal vol met die zooi toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Inderdaad, had echt een gruwelijke hekel aan die events
Geen idee, vond Dirt 3 verder erg veel op deel 2 lijken. Ik hoef het nieuwe deel niet zo nodig. Dirt 3 had ik ook maar gewonnen met een prijsvraag overigensquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die nieuwe zit helemaal vol met die zooi toch?
Waar fap jij dan op?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb dat gefap op auto's nooit begrepen. Zolang het me maar zo goedkoop mogelijk van A naar B brengt is het prima. Heb ooit in zo'n porsche gereden en Ja het gaat sneller maar wat boeit mij dat.
Stef heeft geen standaardquote:
Oja klopt. Dus dan is het niet vreemd als hij op rare dingen fapt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Stef heeft geen standaard [ afbeelding ]
Ik fap niet op auto's. Ik fap op die brullende bonk metaal die je ziet liggen als de motorkap opengaat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb dat gefap op auto's nooit begrepen. Zolang het me maar zo goedkoop mogelijk van A naar B brengt is het prima. Heb ooit in zo'n porsche gereden en Ja het gaat sneller maar wat boeit mij dat.
En vrouwen met een raar hoofd en indianentooiquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mannen in korte broekjes die elkaar los slaan
Absoluutquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En vrouwen met een raar hoofd en indianentooi
Ik fap wel op autos, mag ik ff?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik fap niet op auto's. Ik fap op die brullende bonk metaal die je ziet liggen als de motorkap opengaat.![]()
![]()
Na military grade materiaal zit in auto's de beste technieken die er bestaan. Bijna alle top engineers werken tegenwoordig bij aerospace/autobedrijven.
wtf? volg je die shit?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
Gefeliciteerd Stef, je chick heeft de halve finale gehaald.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Stef heeft geen standaard [ afbeelding ]
Ik dacht dat het pas vanavond wasquote:
Ja, vanavond is de halve finale.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het pas vanavond was
Ah oke, maar goed kijk die corrupte zooi toch nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, vanavond is de halve finale.
En zoiets laat je met jezelf doen omdat?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:41 schreef dreamzk het volgende:
http://www.leidschdagblad(...)hagelslag-en-ketchup
Omdat die wijven dat stoer vinden, en natuurlijk hopen ze dan dat de jongens dat leuk vindenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En zoiets laat je met jezelf doen omdat?
Maurice much?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:41 schreef dreamzk het volgende:
Here we go againquote:
Wat is het waard dan? Welke privileges krijg je er voor dan? Aanzienquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je zo diep gaat om ergens bij te horen mag ik hopen dat het de moeite waard is. Stel mee lopers
och bij Maumau gaat het veel dieper, tot in het gaatjequote:Op donderdag 24 mei 2012 14:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je zo diep gaat om ergens bij te horen mag ik hopen dat het de moeite waard is. Stel mee lopers
De teringquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:41 schreef dreamzk het volgende:
Die krijgt er iig nog iets voor terugquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:53 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
och bij Maumau gaat het veel dieper, tot in het gaatje
Kijk eens op www.nu.nl of www.telegraaf.nl, dan kom je nog eens wat te weten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah oke, maar goed kijk die corrupte zooi toch niet
dat is waarquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die krijgt er iig nog iets voor terug [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
telegraaf jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kijk eens op www.nu.nl of www.telegraaf.nl, dan kom je nog eens wat te weten.
Telegraaf jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
telegraaf ja? Nu.nl kijk ik wel hoor, maar dat euro-ik-zing-een-liedje-maar-je-moet-wel-op-mij-stemmen-want-anders-stem-ik-niet-op-jou boeit mij niks
Chick die de hele tijd dr hand voor de camera houdt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:41 schreef dreamzk het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:05 schreef KoningStoma het volgende:
Voor de 3e keer in een week wakker worden met migraine
Maak daar maar 4 van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Word je nu pas wakker dan? Touch nog gechecked?quote:
Ah oke. Ook lekker fucked danquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:15 schreef KoningStoma het volgende:
Nee en nee. Ik heb de hele ochtend/middag half slapend in mijn bed gelegen met de gordijnen dicht. Nu is het min of meer over.
Ga eens een keer naar buiten, dan heb je geen last van deze shit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:15 schreef KoningStoma het volgende:
Nee en nee. Ik heb de hele ochtend/middag half slapend in mijn bed gelegen met de gordijnen dicht. Nu is het min of meer over.
Denk dat fel licht niet goed is voor iemand met migraine aanvalquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ga eens een keer naar buiten, dan heb je geen last van deze shit.
Wat een treurnis. Midden op straat overdag.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:41 schreef dreamzk het volgende:
Ja, niet als ie migraine heeft he.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Denk dat fel licht niet goed is voor iemand met migraine aanval
Ja dacht dat je het daar over hadquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, niet als ie migraine heeft he.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dacht dat je het daar over had
Nee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ga eens een keer naar buiten, dan heb je geen last van deze shit.
Het leukste aan migraine hebben is wel dat er mensen zijn die wel even weten waardoor het komt en hoe het beter wordt.quote:
Meer zuipen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pfff iets te lang in de zon gezeten ofzogoed last van misselijkheid en koppijn ineens
Nah heb geen bier op vandaagquote:
Dat bedoel ik ook. Je bent gewoon uitgedroogd. Heb ik echt ontelbaar keer gehad in de zomer. Maar wees niet bang. Ik lag daarna meestal alleen maar de hele avond plat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah heb geen bier op vandaag. Maar besef net wel dat ik ook niks meer gedronken heb sinds 2en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |