Gefeliciflapstaareert.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:34 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik denk dat ik mij jarig zou moeten voelen, maar dat doe ik niet echt. Toch ben ik vandaag jarig!
Als je werkgever niet duidelijk is en de fout bij jou neerlegt zou ik toch eens een goed woordje met je werkgever hebben. Smerige actie imo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:51 schreef Fera het volgende:
Woedend. Sta op het punt om ontslag te nemen omdat mijn werkgever altijd zo verschrikkelijk onduidelijk is over deadlines. Ik dacht nog een dag of twee te hebben, bleek dat ik het gisteravond al in had moeten leveren. Zet dan een datum in de mail. Nu heb ik het zeker weer gedaan.![]()
Dit is al de zoveelste keer!
O ja, dat heb ik met de nog aan te schaffen plaat van JK Flesh. Verder sowieso wel goed, ik zou haast zin in mijn avonddienst zometeen hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:12 schreef formerjellybean het volgende:
Helemaal blij met de nieuwe cd van John Mayer, hem nu aan het luisteren en ja ik hou van deze man
Die moet ik ook nodig aanschaffen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:12 schreef formerjellybean het volgende:
Helemaal blij met de nieuwe cd van John Mayer, hem nu aan het luisteren en ja ik hou van deze man
Gelukkig is het goed opgelost, ik had een mailtje daarover gestuurd en ze heeft toegegeven dat 't haar fout was. We hebben ook afspraken gemaakt voor de toekomst, zodat het niet weer gebeurt. Ik vond het ook heel erg lullig, want ik ben heel erg van de deadlines en haal ze ook eigenlijk altijd ruim.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als je werkgever niet duidelijk is en de fout bij jou neerlegt zou ik toch eens een goed woordje met je werkgever hebben. Smerige actie imo.
OT: hele klas een uur te vroeg op schoolmaargoed, dan gaan we op de binnenplaats in het zonnetje zitten
Ik heb die CD ook en ik raad je hem zeker aan, hij is echt geweldig. Persoonlijk vind ik dit zijn beste album. En ik ken ze allemaal.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:28 schreef Miam het volgende:
[..]
Die moet ik ook nodig aanschaffen.is het wat?
OT; Goed wel. ik wacht op 2 leuke pakketjes!
Geweldig, ik ga`m even bestellenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb die CD ook en ik raad je hem zeker aan, hij is echt geweldig. Persoonlijk vind ik dit zijn beste album. En ik ken ze allemaal.
mooizo, goed opgelost dusquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig is het goed opgelost, ik had een mailtje daarover gestuurd en ze heeft toegegeven dat 't haar fout was. We hebben ook afspraken gemaakt voor de toekomst, zodat het niet weer gebeurt. Ik vond het ook heel erg lullig, want ik ben heel erg van de deadlines en haal ze ook eigenlijk altijd ruim.
Hema of de H&M. In Amsterdam heb je ook overal stalletjes met redelijke zonnebrillen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
mooizo, goed opgelost dushopen dathet niet meer voorkomt!
OT: 5 tussenuren ofzo en 3 tints donkerder door de zonzometeen zonnebrilletje kopen. Iemand een tip waar? Wil niet meer dan 30/40eu uitgeven, maar wel goed erbij lopen
V&D hebben ze er vaak veel en verder in elke drogist iig volgens mijquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
mooizo, goed opgelost dushopen dathet niet meer voorkomt!
OT: 5 tussenuren ofzo en 3 tints donkerder door de zonzometeen zonnebrilletje kopen. Iemand een tip waar? Wil niet meer dan 30/40eu uitgeven, maar wel goed erbij lopen
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:29 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hema of de H&M. In Amsterdam heb je ook overal stalletjes met redelijke zonnebrillen.
Ik ga vanavond met de koopavond eens kijkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
V&D hebben ze er vaak veel en verder in elke drogist iig volgens mij
OT: wel goed, nog maar een half dagje werken en dan een lang weekend
Ja ik vind hem heel goed , het is wel een beetje roadtrip muziek als je gaat toeren met autoquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:28 schreef Miam het volgende:
[..]
Die moet ik ook nodig aanschaffen.is het wat?
OT; Goed wel. ik wacht op 2 leuke pakketjes!
Lolwhut?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:19 schreef Houniet het volgende:
GOED.
Vanavond make-up party!!!!!!!!!!!!!11
ik mis mijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lolwhut?
OT: boos op stomme mensen met stomme opmerkingen terwijl ik aan het hardlopen ben.
Verder mis ik mijn![]()
Je zult in ieder geval wel enorm gaan zweten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:20 schreef Frag_adder het volgende:
Best wel lekker weer! heerlijk! alleen ben benieuwd of ik hier wel 3 uur in kan sporten straks...
Ga je 3 uur lang doen dan in godsnaam?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:20 schreef Frag_adder het volgende:
Best wel lekker weer! heerlijk! alleen ben benieuwd of ik hier wel 3 uur in kan sporten straks...
Jep, met 15 vrouwen.quote:
Mwah, kan ik niet even in een paar zinnetjes uitleggen, maar komt erop neer dat mijn sociale achterstand steeds groter word en dat niks ertegen lijkt te helpen. Maar je word toch elke keer als je iets doet weer met bepaalde dingen geconfronteerd, dus vraag ik mezelf af of het nog wel enige zin heeft.quote:Care to explain?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:31 schreef nicknicknickname het volgende:
Best wel goed![]()
Eindelijk het idee dat ik zonder mijn ex ook wel een leuk leven kan hebben! Loslaten is zo slecht nog niet. Had ik dat maar eerder gedaan![]()
Same here en ik word ziek van mensen die me elke week meevragen om te gaan zuipen van vrijdag tot zondag. En vakantiegeld is binnenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:27 schreef Trashcanman het volgende:
Pff. En moet zo nog 8 uur werken terwijl iedereen al weekend heeft
Ha, nee.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Je voelt je als een onrealistische vakantiebestemming? Mja... Abstact...
Tja, gezien je smaak in films enzo had het ook prima gekund dat je je als een onrealistische vakantiebestemming had gevoeldquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:32 schreef On het volgende:
[..]
Ha, nee.Ik heb dat gevoel, maar ik moet nog wel even. Terwijl het in mijn hoofd al zomervakantie is.
Edit: je had hem al door zie ik. :p
Kun je niet weigeren?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
genaaid, ik moet komen opdraven op mijn werk op 2e pinksterdag omdat die mensen daar hun zaakjes niet op orde hebben
Jawel maar ik kan moeilijk nee zeggenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:07 schreef Natalie het volgende:
[..]
Kun je niet weigeren?
Hier gaat alles goed, btw. Lekkere luie vrije dag, zodat ik morgen een dagje druk kan zijn
Dus als ik zeg dat je me nu ff een kratje bier komt brengen dan doe je dat ook nog.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:25 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Jawel maar ik kan moeilijk nee zeggen![]()
Nee dat nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dus als ik zeg dat je me nu ff een kratje bier komt brengen dan doe je dat ook nog.
Ik zweer bij Aeriusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:47 schreef zwartedoos het volgende:
Heerlijke dag gehad maar enorm veel last van hooikoorts, mn ogen doen zohoon pijn
quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:11 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik had gehoopt dat ik me prettiger zou voelen
Wat is er?!quote:
Reageer jij ook wel eens niet op een bericht van Houniet?quote:
Stoort het je?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Reageer jij ook wel eens niet op een bericht van Houniet?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
huilie huilie.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Probeer het nog eens, maar dan met een originele post.quote:
Lijkt me een erg fijn vooruitzicht.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
Gaar maar optimistisch. Over 73.5 uur loop ik voor de laatste keer óóit een tentamenzaal uit. Dus dan wil ik best nog even een paar dagen bikkelen om te zorgen dat 't met een knalcijfer is![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:31 schreef Plums het volgende:
Leuke verjaardag gehad, vanavond nog een feestje, ik voel me goed
Optimisme is wel verdwenen. Bah, m'n hoofd loopt over en er komt geen nuttige informatie uit als ik probeer antwoorden formuleren. Schiet niet opquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
Gaar maar optimistisch. Over 73.5 uur loop ik voor de laatste keer óóit een tentamenzaal uit. Dus dan wil ik best nog even een paar dagen bikkelen om te zorgen dat 't met een knalcijfer is![]()
Dit dus!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:46 schreef Gary_Oak het volgende:
Hooikoorts!Dan maar binnen blijven met dit prachtige weer.
Denkt je bankrekening anders overquote:Op zondag 27 mei 2012 11:24 schreef Partyboy1991 het volgende:
Nieuwe telefoon besteld en vakantie betaaldgoed
quote:Op zondag 27 mei 2012 13:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lekker ontbeten op een Nijmeegs terrasje, nu 2u bakken in de trein richting ouders. Straks misschien nog een duik nemen! Good life
quote:Op maandag 28 mei 2012 07:01 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Nou er werken toch wel meer mensen bij de Ikea?
Grappig die berichten van jou, hoe je dat meisje steeds leuker lijkt te vinden. t is zo cutequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing is impossible, the word itself says 'I'm possible'!
Goodluck!!quote:Op maandag 28 mei 2012 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
Zenuwachtig voor m'n tentamen van vanmiddag, maar verder goed. De zon schijnt zó heerlijk en ik ben aardig bruin geworden de laatste dagen; zie er gezond uit en voel me ook zo. Prima
Ditquote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
DitGing alleen maar even een vuilniszak naar de container brengen en kwam al niezend weer het huis binnenlopen.
Same here.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:13 schreef Miam het volgende:
[..]![]()
Heb inmiddels m`n oogmake-up maar verwijderd. ogen zijn knalrood en geirriteerd.
Ook ik nies me een breuk. of ik nou buiten ben of binnen zit, het maakt allemaal niks uit.
Hooikoorts komt hier ook met vlagen, heel irritant niesbuien van 7x achter elkaar.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:24 schreef Plums het volgende:
[..]
Grappig die berichten van jou, hoe je dat meisje steeds leuker lijkt te vinden. t is zo cute
OT: Hooikoorts is hier ook eens ingeslagen, wat een fucking kut niesbuien heb ik en last van m'n ogen. Maar verder een leuke dag voor de boeg met m'n kleine manDus al met al gaat het oké.
Verder vind ik het raar om 22 te zijn.
Net gemasturbeerd en daarna naar de McDonalds geweest?quote:
Heel lang verhaal over foute keuze's maken.quote:
quote:
Wow, das zwaar kut man. Ik spreek helaas uit ervaring. Sterkte ermee..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:36 schreef supaoshi het volgende:
Klote. Wilde nog een poosje gaan leren voor m'n natuurkunde examen, maar dat gaat een beetje lastig als je ouders ervoor kiezen niet morgen maar vandaag indirect mede te delen dat ze waarschijnlijk uit elkaar gaan.
Dus maar slapen en morgen er vroeg uit.
Dankjewel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wow, das zwaar kut man. Ik spreek helaas uit ervaring. Sterkte ermee..
- Nevermind, las het verkeerd -quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:51 schreef zwartedoos het volgende:
5 weken lang hoesten en kotsen ervan is geen lolletje![]()
Ze is vannacht alsnog gestorven... Mehquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
En dan krijg je te horen dat de kat van m'n pa waar ik elk weekend ben met spoed naar de dierenarts is gebracht en het misschien niet haalt![]()
kutzooi!
Sterkte. Nooit leuk als er wat gebeurd met die beesten...quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ze is vannacht alsnog gestorven... Meh
Rust in vrede arm beestje..
Dankjequote:Op woensdag 30 mei 2012 09:56 schreef supaoshi het volgende:
[..]
Sterkte. Nooit leuk als er wat gebeurd met die beesten...
Kan altijdquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:05 schreef Bienelientjee het volgende:
Vrees dat ik een beetje verliefd ben. En ik denk dat het een beetje wederzijds is. Maar ik vrees dat die liefde niet beantwoord kan worden vanwege de afstand.
Ik denk een opgeblazen gevoelquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:43 schreef Gummiebeer het volgende:
Van 0 euro rondkomen deze maand.
Hoe ik mij voel hoef ik denk ik niet in te vullen..dat kunnen jullie zelf wel invullen..
hahaha... garpigquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik denk een opgeblazen gevoelprobeer een Rennie
Dat wel. En volgens mij zou die het ook wel willen. Alleen zit hij vooral met het geld in zijn maag. De kosten van het heen en weer reizen. (Nederland, Engeland, vliegtuig en auto)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |