Dat moet goedkomen! is weinig bijzonders aan en je zit lekker hoogquote:Op donderdag 24 mei 2012 07:37 schreef LadyBlack het volgende:
Straks naar Berlijn
En straks voor het eerst zo'n 9-persoonsbusje rijden
Met die dingen kan je ook met 40 over een rotondequote:Op donderdag 24 mei 2012 07:37 schreef LadyBlack het volgende:
Straks naar Berlijn
Dat leek mij ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat moet goedkomen! is weinig bijzonders aan en je zit lekker hoog
En Berlijn lijkt me ook tof, gaan we misschien deze zomer heen.
Gaaf en gaaf, heel veel plezier, denk aan je draaicirkel en lengte bij in- en uitvoegen en post pics/verhalen als je terugbentquote:Op donderdag 24 mei 2012 07:37 schreef LadyBlack het volgende:
Straks naar Berlijn
Mwah, moe zijn kun je met een tukkie oplossen, en de hoofdpijn met een glas water en een paracetamolquote:Op donderdag 24 mei 2012 07:58 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Nog steeds moe en hoofdpijnleuk, dit weer
Ik slaap slecht door de warmte en paracetamol helpt bij mij hoogstzelden tot nooitquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mwah, moe zijn kun je met een tukkie oplossen, en de hoofdpijn met een glas water en een paracetamol
Hm, minderquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik slaap slecht door de warmte en paracetamol helpt bij mij hoogstzelden tot nooit
Geen airco, maar met de deuren tegenover elkaar open gaat het wel. Het is wel aan de warme kantquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He lub, is het op jou werkplek nog een beetje uit te houden of heb je airco in de zaak
Net gehadquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:13 schreef Soempie het volgende:
Ophelia, veel succes vandaag en hopelijk ook veel plezier.Hoe laat heb je de echo?
Ik heb daar zo'n hekel aan, dat hoog zittenquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:49 schreef iamredleader het volgende:
Dat hoogzitten is inderdaad fijn, ja. Ben ik ook erg op gesteld met onze Scenic, fijn uitzicht rondom
Gisteren ook al met de ipad in de tuin... ik moest stiekem toch even denken aan Bill Burrquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb me ook nuttig gemaakt. De hoognodige strijk werd alle strijk. Nu nog even wegpakken en ben ik 'klaar' voor vandaag.
good busy.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb gisteren trouwens mijn vakantiegeld gekregenvan Randstad, that is
Geen leuke schoenen voor mij, het gaat mooi naar DUO.
quote:
opsturen magquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:11 schreef Nembrionic het volgende:
TM, ik vond hier opeens een Digitenne antenne...
Wat verantwoordelijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb gisteren trouwens mijn vakantiegeld gekregenvan Randstad, that is
Geen leuke schoenen voor mij, het gaat mooi naar DUO.
Heb ik ook hoor, maar ik doe liever een maandelijkse overboeking dan afstand van mijn vakantiegeld.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil er gewoon vanafen hoef nog niet terug te betalen, maar hoe sneller dat veel te hoge bedrag minder wordt, hoe liever ik het zie.
dat zijn de betere bestedingen van het vakantiegeldquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:12 schreef MadMaster het volgende:
Nog een half dagje en dan 11 dagen vrijaf en op pad.
Dit keer heb ik het geloof ik ook echt even nodig...
Dat is al 3 x besteed, vrees ik...quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat zijn de betere bestedingen van het vakantiegeld
bij mij ook, maar vakantie heb ik dit jaar nog niet gehadquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is al 3 x besteed, vrees ik...![]()
Ik ook niet, bedenk ik me nu.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
bij mij ook, maar vakantie heb ik dit jaar nog niet gehad
Bye Opheliaquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik ga maar eens wat onkruid verwijderen
Najaarvakantie is normaal al beslote en meestal al geboekt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Beter MM. Heb ik ook wel weer zin in, maar het zal wel najaar worden voordat het zo ver is.
quote:
Waar ga je nu elf dagen naar toe MM?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Najaarvakantie is normaal al beslote en meestal al geboekt.
Nu nog helemaal niets geregeld. Vliegtickets zijn ook krankzinnig duur momenteel...
[..]
http://www.ryanair.com/nl/vluchten/eindhoven-naar-boedapestquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Najaarvakantie is normaal al beslote en meestal al geboekt.
Nu nog helemaal niets geregeld. Vliegtickets zijn ook krankzinnig duur momenteel...
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |