Dat moet goedkomen! is weinig bijzonders aan en je zit lekker hoogquote:Op donderdag 24 mei 2012 07:37 schreef LadyBlack het volgende:
Straks naar Berlijn
En straks voor het eerst zo'n 9-persoonsbusje rijden
Met die dingen kan je ook met 40 over een rotondequote:Op donderdag 24 mei 2012 07:37 schreef LadyBlack het volgende:
Straks naar Berlijn
Dat leek mij ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat moet goedkomen! is weinig bijzonders aan en je zit lekker hoog
En Berlijn lijkt me ook tof, gaan we misschien deze zomer heen.
Gaaf en gaaf, heel veel plezier, denk aan je draaicirkel en lengte bij in- en uitvoegen en post pics/verhalen als je terugbentquote:Op donderdag 24 mei 2012 07:37 schreef LadyBlack het volgende:
Straks naar Berlijn
Mwah, moe zijn kun je met een tukkie oplossen, en de hoofdpijn met een glas water en een paracetamolquote:Op donderdag 24 mei 2012 07:58 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Nog steeds moe en hoofdpijnleuk, dit weer
Ik slaap slecht door de warmte en paracetamol helpt bij mij hoogstzelden tot nooitquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mwah, moe zijn kun je met een tukkie oplossen, en de hoofdpijn met een glas water en een paracetamol
Hm, minderquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik slaap slecht door de warmte en paracetamol helpt bij mij hoogstzelden tot nooit
Geen airco, maar met de deuren tegenover elkaar open gaat het wel. Het is wel aan de warme kantquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He lub, is het op jou werkplek nog een beetje uit te houden of heb je airco in de zaak
Net gehadquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:13 schreef Soempie het volgende:
Ophelia, veel succes vandaag en hopelijk ook veel plezier.Hoe laat heb je de echo?
Ik heb daar zo'n hekel aan, dat hoog zittenquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:49 schreef iamredleader het volgende:
Dat hoogzitten is inderdaad fijn, ja. Ben ik ook erg op gesteld met onze Scenic, fijn uitzicht rondom
Gisteren ook al met de ipad in de tuin... ik moest stiekem toch even denken aan Bill Burrquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb me ook nuttig gemaakt. De hoognodige strijk werd alle strijk. Nu nog even wegpakken en ben ik 'klaar' voor vandaag.
good busy.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb gisteren trouwens mijn vakantiegeld gekregenvan Randstad, that is
Geen leuke schoenen voor mij, het gaat mooi naar DUO.
quote:
opsturen magquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:11 schreef Nembrionic het volgende:
TM, ik vond hier opeens een Digitenne antenne...
Wat verantwoordelijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb gisteren trouwens mijn vakantiegeld gekregenvan Randstad, that is
Geen leuke schoenen voor mij, het gaat mooi naar DUO.
Heb ik ook hoor, maar ik doe liever een maandelijkse overboeking dan afstand van mijn vakantiegeld.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil er gewoon vanafen hoef nog niet terug te betalen, maar hoe sneller dat veel te hoge bedrag minder wordt, hoe liever ik het zie.
dat zijn de betere bestedingen van het vakantiegeldquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:12 schreef MadMaster het volgende:
Nog een half dagje en dan 11 dagen vrijaf en op pad.
Dit keer heb ik het geloof ik ook echt even nodig...
Dat is al 3 x besteed, vrees ik...quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat zijn de betere bestedingen van het vakantiegeld
bij mij ook, maar vakantie heb ik dit jaar nog niet gehadquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is al 3 x besteed, vrees ik...![]()
Ik ook niet, bedenk ik me nu.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
bij mij ook, maar vakantie heb ik dit jaar nog niet gehad
Bye Opheliaquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik ga maar eens wat onkruid verwijderen
Najaarvakantie is normaal al beslote en meestal al geboekt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Beter MM. Heb ik ook wel weer zin in, maar het zal wel najaar worden voordat het zo ver is.
quote:
Waar ga je nu elf dagen naar toe MM?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Najaarvakantie is normaal al beslote en meestal al geboekt.
Nu nog helemaal niets geregeld. Vliegtickets zijn ook krankzinnig duur momenteel...
[..]
http://www.ryanair.com/nl/vluchten/eindhoven-naar-boedapestquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Najaarvakantie is normaal al beslote en meestal al geboekt.
Nu nog helemaal niets geregeld. Vliegtickets zijn ook krankzinnig duur momenteel...
[..]
http://www.ryanair.com/nl/reisvoorwaarden#regulations-tableoffeesquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://www.ryanair.com/nl/vluchten/eindhoven-naar-boedapest
11 euro zit je in Boedapest
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Net gehad![]()
![]()
Mini deed het uiteraard helemaal goed, ze kon alleen niet zien welk smaakje het is. (ik beloof plechtig dat ik mijn best ga doen om het allemaal wat minder eng te vinden)
En dan moet ik natuurlijk hier aan denken:quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, kinderen zijn net bankstellen. Ze gaan zo naar binnen maar naar buiten is weer een heel ander verhaal
Ons bankstel is demontabelquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, kinderen zijn net bankstellen. Ze gaan zo naar binnen maar naar buiten is weer een heel ander verhaal
Nee, maar mini wilde ook niet echt meewerken, we hebben alleen maar onderdelen gezien.quote:
Schotland --> Islay Whisky festivalquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waar ga je nu elf dagen naar toe MM?
Boedapest staat niet op onze vakantielijst...quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://www.ryanair.com/nl/vluchten/eindhoven-naar-boedapest
11 euro zit je in Boedapest
Ah dat wordt dus verplicht lallen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schotland --> Islay Whisky festival
wtf, ik dacht dat het een eufemisme was.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Overigens: het is warm in de zon (dat onkruid zoekt het maar even uit)
O joh, ik dacht dat dit al de 20-weken echo was.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nee, maar mini wilde ook niet echt meewerken, we hebben alleen maar onderdelen gezien.![]()
Maar volgende week de 20-weken, dan krijgen we er vast een paar mee.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
wtf, ik dacht dat het een eufemisme was.
Neuh, ik lal zelden van whisky.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dat wordt dus verplicht lallen?
quote:Een dom blondje stapt een cybercafé binnen en vraagt aan een medewerker of ze een mailtje mag sturen.
'Ja, natuurlijk,' antwoordt de man, die meteen in de mot heeft dat hij met een dom blondje te doen heeft, 'dat is dan vijftig euro.'
'Vijftig euro?!' roept het domme blondje. 'Zoveel geld heb ik niet bij me, hoor!'
'Tja,' zucht de medewerker, 'dan gaat het niet door, vrees ik.'
'Toe meneer,' jammert het blondje. 'Mijn mama ligt ziek te bed, en ik wil haar koste wat het kost bereiken. Ik zou echt alles doen om te mogen e-mailen.'
'Echt alles?' vraagt de medewerker.
'Ja meneer,' antwoordt het blondje, 'het is heel, heel, héél belangrijk voor me.'
'Oké,' zegt de medewerker, 'kom maar even mee.'
Hij troont het blondje mee naar een achterkamertje, sluit de deur achter zich, gebiedt haar op haar knieën te gaan zitten en opent zijn gulp.
'Wel juffrouw,' zegt hij, 'haal 'm er nu maar eens uit.'
Het blondje haalt het lid van de medewerker uit diens gulp, neemt het in haar handen, buigt langzaam naar voren, tuit de lippen en zegt dan: 'Hallo mama, hoor je mij?
Vianen is echt een crime met het OVquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:48 schreef Etcetera het volgende:
FUUUU... ik zou donderdag naar Vianen, afspraak om 11u. Is die afspraak verzet naar 15:30Ben ik vet laat thuis.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gisteren ook al met de ipad in de tuin... ik moest stiekem toch even denken aan Bill Burr
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
'Een eufemisme voor wat?' is dan de eerste vraag die bij me opkomt.
Het duurt een half uur met de bus vanuit Utrecht, die ook nog eens niet vaak rijdt.quote:
Zo nu en danquote:
Morgen niet dusquote:
Nee morgen niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Morgen niet dus
Ik heb trouwens de antenne van de Digitenne gevonden.
Volgende weekquote:
Dat zou wel heel handig zijn geweestquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het duurt een half uur met de bus vanuit Utrecht, die ook nog eens niet vaak rijdt.
Als je om 11 uur had gemoeten, had ik je nog wel willen oppikken. Ik moet er morgen zijn
Waarom moeten wij uniten?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:20 schreef Etcetera het volgende:
Tracking cookies verboden SC'ers, unite!
Ik vond het ook wel een gewaagde uitspraakquote:
En terechtquote:en ik werd de keuken ingestuurd
Dusquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een gewaagde uitspraak
Nietquote:En terecht
Er werd ook niet gelachen. Er werd ge-quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dusgeeft niet het recht tot uitlachen
![]()
quote:Niet
Ik ben gek op katten. Vooral met een roomsausje. Problem?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de kattenliefhebbers hier, wat moeten we met het kattenoverschot in Nederland. Er zijn er 85000 over. Iemand?
Hier pizza gegeten vanwege dezelfde reden.quote:
laat de asiels even contact opnemen met de lokale Chinees?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben gek op katten. Vooral met een roomsausje. Problem?
Nee en neequote:Op donderdag 24 mei 2012 19:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zijn er hier nog mensen die lol hebben in het kijken naar Eurovisie songfestival en die Nederland vanavond af wil zien gaan?
een semi open boek tentamen dus?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:52 schreef Soempie het volgende:
Dat hebben ze ook ondervangen: geen printjes.
Maargoed, ik ga weer verder met leren.![]()
Nouja, open boek dus gewoon, alleen losse printjes mogen niet. Niet dat je tijd hebt om die boeken open te doen trouwens.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
een semi open boek tentamen dus?
Hier in huis ook.quote:
Ik heb ooit een tentamen gehad waarbij je 1 A4'tje erbij mocht houden. Nu had een slimmerd een samenvatting gemaakt met lettergrootte 7 of zoiets, dubbelzijdig en met kleurcodering. Die werd veelvuldig gedeeldquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:52 schreef Soempie het volgende:
Dat hebben ze ook ondervangen: geen printjes.
Maargoed, ik ga weer verder met leren.![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ooit een tentamen gehad waarbij je 1 A4'tje erbij mocht houden. Nu had een slimmerd een samenvatting gemaakt met lettergrootte 7 of zoiets, dubbelzijdig en met kleurcodering. Die werd veelvuldig gedeeld
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ooit een tentamen gehad waarbij je 1 A4'tje erbij mocht houden. Nu had een slimmerd een samenvatting gemaakt met lettergrootte 7 of zoiets, dubbelzijdig en met kleurcodering. Die werd veelvuldig gedeeld
Nee en neequote:Op donderdag 24 mei 2012 19:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zijn er hier nog mensen die lol hebben in het kijken naar Eurovisie songfestival en die Nederland vanavond af wil zien gaan?
PM me maar.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wie kan en wil er vanavond een vragenlijst voor mij nakijken op formulering en logica?
Nog maar een paar dagen, dan wordt het beter qua etenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:21 schreef MaJo het volgende:
geen tijd gehad om op fok te komen vandaag. De werkdagen van meer dan 12 uur zijn aangebroken en veel te weinig en slecht eten
maar het is voor een goed doel
Nu even in bad en dan weer verder
Daar zijn we ook wel aan toequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nog maar een paar dagen, dan wordt het beter qua eten
Ik heb maandag afgesproken een dagje nog wat te doen dus ik zat te denken aan maandagavond of dinsdag.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar zijn we ook wel aan toewanneer kom jij deze kant op?
Een BBU-saus?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:04 schreef Nembrionic het volgende:
Zojuist een BBQ-saus gemaakt waar je U tegen zegt
die is toch nu op tv?quote:
Daar ben ik ook niet zo goed in.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het songfestival is voor mij de jaarlijkse bevestiging dat ik echt geen benul heb qua zuiverheid van zang. Misschien kan ik daarom punkmuziek zo waarderen
Oeh!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:20 schreef Soempie het volgende:
Pff, zojuist bijna een hartverzakking. Keek in het rooster waar het tentamen morgen is, staat er: tentamen op 24-05 om zo en zo laat..enz.![]()
Maar moest toch 25-05 zijn.
Oh thank god ik ben niet de enigequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het songfestival is voor mij de jaarlijkse bevestiging dat ik echt geen benul heb qua zuiverheid van zang.
Bij Joan kon ik het net in de samenvatting wel horen, maar bij het laatste nummer vond ik het allemaal nog wel meevallenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet zo goed in.
Heb met een half oor geluisterd, maar volgens mij zijn er erg veel moderne dance-achtige liedjes. You and Me heeft als voordeel dat het één van de weinige vrolijke folky popsongs is, weinig concurrentie op dat gebied.
Succes morgen dan maarquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:20 schreef Soempie het volgende:
Pff, zojuist bijna een hartverzakking. Keek in het rooster waar het tentamen morgen is, staat er: tentamen op 24-05 om zo en zo laat..enz.![]()
Maar moest toch 25-05 zijn.
Die russen moeten gewoon dit 20-minuten durende stukje instrumentale muziek insturen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:40 schreef wyccie het volgende:
Ik weet wel dat ik dit Russische gejank vals vind klinken.
Succes, Soempie.
Maandag/dinsdag is denk ik het handigstquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb maandag afgesproken een dagje nog wat te doen dus ik zat te denken aan maandagavond of dinsdag.
Andere optie is zaterdag en dan gewoon maandag mijn ding doen maar zondag is een redelijk nutteloze dag vermoed ik.
Ja inderdaadquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, goed nieuws wat betreft het eetstandje begreep ik![]()
Ja, dat leek me dus ook alquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maandag/dinsdag is denk ik het handigstOp zaterdag zijn mijn ouders 40 jaar getrouwd dus dan gaan we met het gezin uit eten. Zondag is toch wel min of meer rustdag voor zover dat mogelijk is
Ik ga dan denk ik ook weer eens naar Utrecht, kijken of Noa me nog herkent
Ik ga even lekker puzzelen en bekijken wat leuk/lekker/handig isquote:Ja inderdaad
Is hij de opdrachtgever of het onderwerp?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat leek me dus ook al
En morgen moet ik fotos maken van Lange Frans
Het onderwerp, samen met Michael Bryan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is hij de opdrachtgever of het onderwerp?
Goed bezigquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het onderwerp, samen met Michael Bryan.
Ik heb er serieus over nagedacht, mocht de situatie zich voordoen dat ik moet vragen of hij ijs in zijn cola wil o.i.d.....dat ik dat gewoon níet ga vragenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goed bezig. Vergeet vooral niet te vragen of hij ijsblokjes in zijn drinken wil
Was dat niet het laatste jaar voor de halve finales werden ingevoerd?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef ß het volgende:
In 2004 heeft Nederland voor het laatst de finale gehaald.
Nee volgens wiki het eerste jaar met halve finales, het is dus 1 keer gelukt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was dat niet het laatste jaar voor de halve finales werden ingevoerd?
Deze snap ik nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goed bezig. Vergeet vooral niet te vragen of hij ijsblokjes in zijn drinken wil
Wat voor soort shoot is het/waar is het voor? (je hoeft niet precies de opdrachtgever te zeggen, maar wat voor iets het is bedoel ikquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb er serieus over nagedacht, mocht de situatie zich voordoen dat ik moet vragen of hij ijs in zijn cola wil o.i.d.....dat ik dat gewoon níet ga vragen
Ook niet vanwege de opdrachtgever
Dit bevestigd voor mij alleen maar dat het echt alleen nog maar om politieke verhoudingen gaat. Niet dat dit nummer nou zo fantastisch was maar 9 keer niet doorgaan omdat de nummers te slecht zouden zijn gaat er bij mij niet inquote:
Alle ouders hier in de zaal (en de rest ook trouwens) even skippen naar nr 527. Das pas opvoedenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die russen moeten gewoon dit 20-minuten durende stukje instrumentale muziek insturen.
Wel met video op de achtergrond natuurlijk
Bij mij wel. We hebben echt alleen maar bagger afgeleverd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit bevestigd voor mij alleen maar dat het echt alleen nog maar om politieke verhoudingen gaat. Niet dat dit nummer nou zo fantastisch was maar 9 keer niet doorgaan omdat de nummers te slecht zouden zijn gaat er bij mij niet in
Zijn dat de kijkcijfers? De laatste jaren vind ik het wel bagger maar een paar jaar terug was het zo slecht nog niet. En met bagger kun je ook winnen, kijk maar naar Finland destijdsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij mij wel. We hebben echt alleen maar bagger afgeleverd.
2008; 20 mei (deelname Hind): 1,8 miljoen
2009; 14 mei (deelname Toppers): 2,5 miljoen
2010; 27 mei (deelname Sieneke): 2.452.000
2011; 12 mei (deelname 3JS): 2.012.000
2012; 24 mei (deelname Joan Franka) :
Lordi had de gimmick van de kostuums, was duidelijk anders dan de meeste stemmen en ook niet te onderschatten: ze waren er (volgens mij) als eerste mee om zo'n gimmick neer te zetten. Dat heeft ze waarschijnlijk aardig wat stemmen opgeleverd van metalheads enerzijds en proteststemmers anderzijders. Een jaar later zou Lordi geen schijn van kans hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, dat zijn de kijkcijfers.
En Lordi won omdat het een absurde gimmick was, denk ik zo. Ik vond er ook geen fuck aan
Dat zullen ze met die oma's ook wel willen doen.
Juist! Op zich is politiek stemmen niets nieuws: dat gebeurde in de jaren '70/'80/'90 (de tijd waarin ik het Songfestival enthousiast volgde) ook wel. Maar het was toendertijd bij lange na niet zo erg als nu. Nu geven bijvoorbeeld de Baltische staten altijd elkaar het maximale aantal punten. En de Oost-Europese staten vormen nu duidelijk één blok. West Europa komt er nauwelijks nog aan te pas. Ierland heeft bijvoorbeeld gewonnen in 1970, 1980, 1992, 1993, 1994 en 1996. En daarna nooit meer. En Nederland heeft viermaal gewonnen: de laatste keer was in 1975. En ja, de liedjes die Nederland de laatste jaren instuurt zijn inderdaad slecht. Maar het is wel duidelijk dat het festival steeds meer een Oost-Europese aangelegenheid wordt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit bevestigd voor mij alleen maar dat het echt alleen nog maar om politieke verhoudingen gaat. Niet dat dit nummer nou zo fantastisch was maar 9 keer niet doorgaan omdat de nummers te slecht zouden zijn gaat er bij mij niet in
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:12 schreef Whiteguy het volgende:
Alle ouders hier in de zaal (en de rest ook trouwens) even skippen naar nr 527. Das pas opvoeden
denk je dat je daar gelukkiger van wordt als?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas sta ik nog niet bovenaan zo'n pyramide![]()
Nee, ik denk niet gelukkiger, maar hopelijk wel meer centjesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
denk je dat je daar gelukkiger van wordt als?
Hoi Opheliaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge![]()
Soemp succes vandaag![]()
Lekker alles open gezet, huis afkoelen
Heb je je handdoek al klaarliggen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoi Ophelia
Hier ook wat ramen vast opengezet, het is lekker koel nu
Dat dus! Maar alles waait goddomme van mijn aanrecht af.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:32 schreef iamredleader het volgende:
Hier ook wat ramen vast opengezet, het is lekker koel nu
Je koffiemachine ook?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:00 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dat dus! Maar alles waait goddomme van mijn aanrecht af.
Prikkeldraad, stroom, of anders een hor?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:30 schreef B.ertha het volgende:
Gisteren stonden onze ramen ook open. Totdat één van de kittens wel heel verleidelijk naar het kozijn zat te kijken, toen durfde ik hem niet meer open te laten staatn
Daar moet ik iets op verzinnen, anders wordt het een hete zomer
popnagelsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:34 schreef B.ertha het volgende:
Prikkeldraad lijkt me niet zo'n succesDaar komen ze wel doorheen en liggen ze bloedend op het balkon van de benedenburen.
Een hor lijkt me de beste optie, maar ik weet nog niet hoe die te bevestigen (metalen kozijnen)
magnetenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:34 schreef B.ertha het volgende:
Prikkeldraad lijkt me niet zo'n succesDaar komen ze wel doorheen en liggen ze bloedend op het balkon van de benedenburen.
Een hor lijkt me de beste optie, maar ik weet nog niet hoe die te bevestigen (metalen kozijnen)
Gewoon even laten pruttelen...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:42 schreef Wiebelkont het volgende:
Elke keer als ik iets probeer te eten begint die aap praatjes te maken!
Die aap lijkt zeker op z'n vaderquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:42 schreef Wiebelkont het volgende:
Elke keer als ik iets probeer te eten begint die aap praatjes te maken!
wtfquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:52 schreef MaJo het volgende:
Mijn broer heeft waarschijnlijk TBCHij liep al maanden te hoesten, was kilo's afgevallen en kon niet meer rechtop lopen van de pijn maar de dokter deed het steeds af met een griepje
nu is hij gelukkig in het ziekenhuis voor onderzoeken en wordt hij eindelijk serieus genomen
Dat is het ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:30 schreef ß het volgende:
Volgens mij is het door hun zelf gemaakt als reclame
Behoorlijk ja, en besmettelijk ook, het ziet er naar uit dat hij open TBC heeft namelijkquote:
Thanksquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:21 schreef iamredleader het volgende:
Nou, MaJo, beterschap voor je broer
Hier een drukke ochtend, nu even ontspannen in de eetkamer; Jair is buiten in het badje aan het spelen, en het deeg voor challe is aan het rijzen
Oh ja dat is zeker link. Gelukkig is niet iedere TBC besmettelijk maar als het open is, dan is het linke soep.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:42 schreef MaJo het volgende:
Behoorlijk ja, en besmettelijk ook, het ziet er naar uit dat hij open TBC heeft namelijk
goed geshopt?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk, meer blauw op staat. Hartstikke goed.
[ afbeelding ]
dan ga ik me ook maar eens misdragen ergens in Den Haagquote:
Binnenkort weer Schiphol als het goed is.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Nem, kom jij wel eens in de buurt van Schiphol? of nog verder mijn kant op?
Dat had je je van tevoren moeten bedenken natuurlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:33 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik draag het commando weer terug over aan Soempie! Zo'n hele dag achter een baby en 3 katten aanrennen is niks voor mij.
Ze zal zich wel melden zodra Mattís zijn wortelprut op heeft.
ik heb een boiler in de aanbieding geloof ik.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Binnenkort weer Schiphol als het goed is.
Kom nou, ik zit hier met 3 kids in de tuin, een waterbadje en heb handen vrij voor de iPad. Kwestie van delegeren / laten gaanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:33 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik draag het commando weer terug over aan Soempie! Zo'n hele dag achter een baby en 3 katten aanrennen is niks voor mij.
Ze zal zich wel melden zodra Mattís zijn wortelprut op heeft.
En dat jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
Dat had je je van tevoren moeten bedenken natuurlijk
Heeft ie ook, daarom ben ik thuis en hij niet doordeweeks.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat had je je van tevoren moeten bedenken natuurlijk
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat leek me dus ook al
En morgen moet ik fotos maken van Lange Frans
Het verneukeratieve is ook dat de incubatietijd bizar lang is, wie weet heeft de directe familie het ook welquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ja dat is zeker link. Gelukkig is niet iedere TBC besmettelijk maar als het open is, dan is het linke soep.
Worden de mensen met wie je broer veel contact heeft niet onderzocht? Van wat ik begrijp is het wel goed te behandelen? Maargoed, dat haal ik ook maar van gezondheidsplein.nlquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het verneukeratieve is ook dat de incubatietijd bizar lang is, wie weet heeft de directe familie het ook wel
Dat inderdaad.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:17 schreef Soempie het volgende:
Vergat ik helemaal te zeggen: sterkte voor je broer in elk geval, MaJo.
Ja dat is zeker een risico. Zeker met je pa.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het verneukeratieve is ook dat de incubatietijd bizar lang is, wie weet heeft de directe familie het ook wel
Als je er op tijd bij bent wel jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Worden de mensen met wie je broer veel contact heeft niet onderzocht? Van wat ik begrijp is het wel goed te behandelen?
Nouja, als dus blijkt dat de rest het ook heeft, dan is de rest er in elk geval op tijd bij.quote:
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, als dus blijkt dat de rest het ook heeft, dan is de rest er in elk geval op tijd bij.
En als argument gebruiken dat ze kracht putten uit deze teleurstellingquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:11 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een masochisten bij de TROS. Ze willen toch door blijven gaan met het songfestival.
Het lijkt wel een religieuze zender.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En als argument gebruiken dat ze kracht putten uit deze teleurstelling
Ik welquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Had je trouwens m'n boilerpost gelezen?
En ik dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij de weg Ophelia, als je interesse hebt, heb ik een presentje voor je. PM je adres maar als je het wilt hebben
Jij geeft je adres niet.quote:
Ik las taart. Dacht even dat je ook aan het taartenbakken was geslagen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:43 schreef Soempie het volgende:
Anders had ik je die kaart met die naakte prins en sneeuwwitje kunnen sturen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik las taart. Dacht even dat je ook aan het taartenbakken was geslagen.![]()
Wanneer heb je uitslag van je tentamen?
Ik had afgelopen week ook een toets, wat een klotevragen. Heb het nog wel nagekeken, maar volgens mij heb ik ongeveer de helft tot 2/3 goed. De rest zijn aftrekpunten (correction for guessing). Gelukkig wordt de uitslag berekend aan de hand van de uitslag van andere studenten, het gaat dus om relatieve kennis, anders was ik behoorlijk gezakt.
Woops, had ik even gemist. Eh hoe groot is dat ding want ik was het hele gebeuren eigenlijk alweer vergetenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Had je trouwens m'n boilerpost gelezen?
Durex Play?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:01 schreef Wiebelkont het volgende:
*met vinger boven de 'play' knop zweeft
Afstandsbediening van de HD-Recorder, alwaar ik zojuist via FTP de laatste episode van een bepaalde Amerikaanse serie naar heb geüpload.quote:
House of GoTquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:04 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Afstandsbediening van de HD-Recorder, alwaar ik zojuist via FTP de laatste episode van een bepaalde Amerikaanse serie naar heb geüpload.
Maar Soempie is wat sloom met reageren.
Dat ding is ergens tussen 60 en 80 liter, in de trein meenemen gaat lastig worden denk ik.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Woops, had ik even gemist. Eh hoe groot is dat ding want ik was het hele gebeuren eigenlijk alweer vergetenEn als ik op Schiphol ben, dan ben ik wel met de trein.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:58 schreef wyccie het volgende:
Ik zou ook wel met dat soort hobby's bezig willen zijn, maar ik heb net mijn keuken weer op orde.![]()
Ze schijnen enorm lekker te zijn. En het is veel werk.quote:
Laatste laatstequote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
House of GoT
House indien je laatste als laatste bedoelt.
GoT indien je laatste als nieuwste bedoelt
Dat wordt dus autowerk. Dat ding ligt op je werk toch? Ligt 'ie erg in de weg?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat ding is ergens tussen 60 en 80 liter, in de trein meenemen gaat lastig worden denk ik.
Kom er nu aan!!!quote:
Hij ligt op t werk ja en ligt niet in de weg, maar als ie wat langer moet blijven liggen dan stel ik hem wel even veiligquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat wordt dus autowerk. Dat ding ligt op je werk toch? Ligt 'ie erg in de weg?
Mijn bezoek heeft die teringbende van daarvoor nooit gezien.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:05 schreef Soempie het volgende:
Heeft je bezoek het nog opgemerkt? Ik las vandaag ergens dat je ook gewoon heel opvallende, gave, mooie dingen (vazen of weet ik wat) neer kunt zetten, zodat bezoek niet meer let op de viezigheid en rommel.![]()
quote:Als ik het niet haal moet ik volgend jaar het vak inkopen, omdat ik met die langstudeerdersboete zit dan.
Ik bedoel: waar heb je het (recept) vandaan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ze schijnen enorm lekker te zijn. En het is veel werk.
Gaarnequote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hij ligt op t werk ja en ligt niet in de weg, maar als ie wat langer moet blijven liggen dan stel ik hem wel even veilig
http://www.bbq-nl.com/2007/05/noskos-classic-spareribs.htmlquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:09 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoel: waar heb je het (recept) vandaan?
Episch veel werk, geloof ik graag.
Een mop sauce is wat dunner, anders van smaak en daar smeer je je ribs tijdens het bbq-en en roken ieder uur mee in. De sauce doe je er het laatste uur op en geeft de dikke "gel" zeg maar. En dan kun je dan op het allerlaatste ook nog een keer doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:29 schreef wyccie het volgende:
De Butt Rub.
Hier geldt hetzelfde als bij de taarten, lijkt me ook gaaf om zelf te maken, maar zo veel gerommel. En ik heb geen barbecue. Misschien dat ik het een keer voorstel bij een vriendin die tuin en barbecue heeft.
Die eerste link heeft het over een rub, een mop sauce en een BBQ sauce. Is dat laatste niet wat dubbel of is de mop sauce iets anders?
Dat bakje met appelsap vond ik al apart toen je dat eerder noemde, maar nu zie ik het ook op de foto. Hoe zit dat, waarom appelsap?
Hoe het met de horecaribs gaat weet ik niet. Meestal is het een rub met onder andere rookcondensaat en op het laatste de sauce. Ik denk dat ze niet eens een mop sauce gebruiken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:44 schreef wyccie het volgende:
Oh jee, dat laatste is lastig.
Ik haal wel eens spareribs bij de Turk, of Egyptenaar eigenlijk. Dus die heeft dan al de rub en mop sauce gehad. Ik zie ze dan wel de sauce smeren inderdaad.
Zin in de zomer en BBQ's.![]()
Een dag op de pot?quote:Zin in appelsap, maar ik herinner me de laatste keer appelsap nog wel.
Ja he?quote:
Ja, is gezellig, leukquote:
Ah, de boete blijft dan toch wel staan. Jammer, want dat is nou juist het grootste bedrag.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:58 schreef Soempie het volgende:
wyccie, ik moet dan inderdaad het vak zelf inkopen en voor m'n diploma moet ik dan 1 of 2 maanden ingeschreven staan. Dat is dan dus maar een deel van het collegegeld + de boete.
Nouja, het collegegeld wordt dan + 3000 euro en dat wordt dus ook door al die maanden gedeeld. Dat is wat de studieadviseur vertelde in elk geval.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, de boete blijft dan toch wel staan. Jammer, want dat is nou juist het grootste bedrag.
Zelf moet ik nog steeds een keer uitzoeken hoe het met mij zit.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:12 schreef wyccie het volgende:
Alweer netjes de afwas gedaan. Sorry dat ik het steeds noem, maar ik ben zo trots op mezelf.![]()
Kan ik me goed voorstellen, wel ontzettend zonde.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:14 schreef Soempie het volgende:
Maar heb vandaag heel veel mensen gesproken die dus gaan stoppen, omdat ze het niet meer kunnen betalen of geen master gaan doen.
Handig, zo'n downloaderquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:15 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Ik had zelf ook altijd een hekel aan de afwas, dus ik snap de trots wel.![]()
Nem, ik heb de docu aan Wiebel doorgegeven.
Pas je op voor Alberto?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:32 schreef wyccie het volgende:
Ik ben niet zo'n fietser, maar ik heb dan ook geen goede fiets. Mijn vouwfiets rijdt nog beter.
Misschien ga ik dan wel wandelen, al héél lang niet meer gedaan. Of toch de park checken.
Misschien gaan ze wel samenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |