Dat moet goedkomen! is weinig bijzonders aan en je zit lekker hoogquote:Op donderdag 24 mei 2012 07:37 schreef LadyBlack het volgende:
Straks naar Berlijn
En straks voor het eerst zo'n 9-persoonsbusje rijden
Met die dingen kan je ook met 40 over een rotondequote:Op donderdag 24 mei 2012 07:37 schreef LadyBlack het volgende:
Straks naar Berlijn
Dat leek mij ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat moet goedkomen! is weinig bijzonders aan en je zit lekker hoog
En Berlijn lijkt me ook tof, gaan we misschien deze zomer heen.
Gaaf en gaaf, heel veel plezier, denk aan je draaicirkel en lengte bij in- en uitvoegen en post pics/verhalen als je terugbentquote:Op donderdag 24 mei 2012 07:37 schreef LadyBlack het volgende:
Straks naar Berlijn
Mwah, moe zijn kun je met een tukkie oplossen, en de hoofdpijn met een glas water en een paracetamolquote:Op donderdag 24 mei 2012 07:58 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Nog steeds moe en hoofdpijnleuk, dit weer
Ik slaap slecht door de warmte en paracetamol helpt bij mij hoogstzelden tot nooitquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mwah, moe zijn kun je met een tukkie oplossen, en de hoofdpijn met een glas water en een paracetamol
Hm, minderquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik slaap slecht door de warmte en paracetamol helpt bij mij hoogstzelden tot nooit
Geen airco, maar met de deuren tegenover elkaar open gaat het wel. Het is wel aan de warme kantquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He lub, is het op jou werkplek nog een beetje uit te houden of heb je airco in de zaak
Net gehadquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:13 schreef Soempie het volgende:
Ophelia, veel succes vandaag en hopelijk ook veel plezier.Hoe laat heb je de echo?
Ik heb daar zo'n hekel aan, dat hoog zittenquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:49 schreef iamredleader het volgende:
Dat hoogzitten is inderdaad fijn, ja. Ben ik ook erg op gesteld met onze Scenic, fijn uitzicht rondom
Gisteren ook al met de ipad in de tuin... ik moest stiekem toch even denken aan Bill Burrquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb me ook nuttig gemaakt. De hoognodige strijk werd alle strijk. Nu nog even wegpakken en ben ik 'klaar' voor vandaag.
good busy.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb gisteren trouwens mijn vakantiegeld gekregenvan Randstad, that is
Geen leuke schoenen voor mij, het gaat mooi naar DUO.
quote:
opsturen magquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:11 schreef Nembrionic het volgende:
TM, ik vond hier opeens een Digitenne antenne...
Wat verantwoordelijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb gisteren trouwens mijn vakantiegeld gekregenvan Randstad, that is
Geen leuke schoenen voor mij, het gaat mooi naar DUO.
Heb ik ook hoor, maar ik doe liever een maandelijkse overboeking dan afstand van mijn vakantiegeld.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil er gewoon vanafen hoef nog niet terug te betalen, maar hoe sneller dat veel te hoge bedrag minder wordt, hoe liever ik het zie.
dat zijn de betere bestedingen van het vakantiegeldquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:12 schreef MadMaster het volgende:
Nog een half dagje en dan 11 dagen vrijaf en op pad.
Dit keer heb ik het geloof ik ook echt even nodig...
Dat is al 3 x besteed, vrees ik...quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat zijn de betere bestedingen van het vakantiegeld
bij mij ook, maar vakantie heb ik dit jaar nog niet gehadquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is al 3 x besteed, vrees ik...![]()
Ik ook niet, bedenk ik me nu.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
bij mij ook, maar vakantie heb ik dit jaar nog niet gehad
Bye Opheliaquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik ga maar eens wat onkruid verwijderen
Najaarvakantie is normaal al beslote en meestal al geboekt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Beter MM. Heb ik ook wel weer zin in, maar het zal wel najaar worden voordat het zo ver is.
quote:
Waar ga je nu elf dagen naar toe MM?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Najaarvakantie is normaal al beslote en meestal al geboekt.
Nu nog helemaal niets geregeld. Vliegtickets zijn ook krankzinnig duur momenteel...
[..]
http://www.ryanair.com/nl/vluchten/eindhoven-naar-boedapestquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Najaarvakantie is normaal al beslote en meestal al geboekt.
Nu nog helemaal niets geregeld. Vliegtickets zijn ook krankzinnig duur momenteel...
[..]
http://www.ryanair.com/nl/reisvoorwaarden#regulations-tableoffeesquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://www.ryanair.com/nl/vluchten/eindhoven-naar-boedapest
11 euro zit je in Boedapest
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Net gehad![]()
![]()
Mini deed het uiteraard helemaal goed, ze kon alleen niet zien welk smaakje het is. (ik beloof plechtig dat ik mijn best ga doen om het allemaal wat minder eng te vinden)
En dan moet ik natuurlijk hier aan denken:quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, kinderen zijn net bankstellen. Ze gaan zo naar binnen maar naar buiten is weer een heel ander verhaal
Ons bankstel is demontabelquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, kinderen zijn net bankstellen. Ze gaan zo naar binnen maar naar buiten is weer een heel ander verhaal
Nee, maar mini wilde ook niet echt meewerken, we hebben alleen maar onderdelen gezien.quote:
Schotland --> Islay Whisky festivalquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waar ga je nu elf dagen naar toe MM?
Boedapest staat niet op onze vakantielijst...quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://www.ryanair.com/nl/vluchten/eindhoven-naar-boedapest
11 euro zit je in Boedapest
Ah dat wordt dus verplicht lallen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schotland --> Islay Whisky festival
wtf, ik dacht dat het een eufemisme was.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Overigens: het is warm in de zon (dat onkruid zoekt het maar even uit)
O joh, ik dacht dat dit al de 20-weken echo was.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nee, maar mini wilde ook niet echt meewerken, we hebben alleen maar onderdelen gezien.![]()
Maar volgende week de 20-weken, dan krijgen we er vast een paar mee.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
wtf, ik dacht dat het een eufemisme was.
Neuh, ik lal zelden van whisky.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dat wordt dus verplicht lallen?
quote:Een dom blondje stapt een cybercafé binnen en vraagt aan een medewerker of ze een mailtje mag sturen.
'Ja, natuurlijk,' antwoordt de man, die meteen in de mot heeft dat hij met een dom blondje te doen heeft, 'dat is dan vijftig euro.'
'Vijftig euro?!' roept het domme blondje. 'Zoveel geld heb ik niet bij me, hoor!'
'Tja,' zucht de medewerker, 'dan gaat het niet door, vrees ik.'
'Toe meneer,' jammert het blondje. 'Mijn mama ligt ziek te bed, en ik wil haar koste wat het kost bereiken. Ik zou echt alles doen om te mogen e-mailen.'
'Echt alles?' vraagt de medewerker.
'Ja meneer,' antwoordt het blondje, 'het is heel, heel, héél belangrijk voor me.'
'Oké,' zegt de medewerker, 'kom maar even mee.'
Hij troont het blondje mee naar een achterkamertje, sluit de deur achter zich, gebiedt haar op haar knieën te gaan zitten en opent zijn gulp.
'Wel juffrouw,' zegt hij, 'haal 'm er nu maar eens uit.'
Het blondje haalt het lid van de medewerker uit diens gulp, neemt het in haar handen, buigt langzaam naar voren, tuit de lippen en zegt dan: 'Hallo mama, hoor je mij?
Vianen is echt een crime met het OVquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:48 schreef Etcetera het volgende:
FUUUU... ik zou donderdag naar Vianen, afspraak om 11u. Is die afspraak verzet naar 15:30Ben ik vet laat thuis.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gisteren ook al met de ipad in de tuin... ik moest stiekem toch even denken aan Bill Burr
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
'Een eufemisme voor wat?' is dan de eerste vraag die bij me opkomt.
Het duurt een half uur met de bus vanuit Utrecht, die ook nog eens niet vaak rijdt.quote:
Zo nu en danquote:
Morgen niet dusquote:
Nee morgen niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Morgen niet dus
Ik heb trouwens de antenne van de Digitenne gevonden.
Volgende weekquote:
Dat zou wel heel handig zijn geweestquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het duurt een half uur met de bus vanuit Utrecht, die ook nog eens niet vaak rijdt.
Als je om 11 uur had gemoeten, had ik je nog wel willen oppikken. Ik moet er morgen zijn
Waarom moeten wij uniten?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:20 schreef Etcetera het volgende:
Tracking cookies verboden SC'ers, unite!
Ik vond het ook wel een gewaagde uitspraakquote:
En terechtquote:en ik werd de keuken ingestuurd
Dusquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een gewaagde uitspraak
Nietquote:En terecht
Er werd ook niet gelachen. Er werd ge-quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dusgeeft niet het recht tot uitlachen
![]()
quote:Niet
Ik ben gek op katten. Vooral met een roomsausje. Problem?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de kattenliefhebbers hier, wat moeten we met het kattenoverschot in Nederland. Er zijn er 85000 over. Iemand?
Hier pizza gegeten vanwege dezelfde reden.quote:
laat de asiels even contact opnemen met de lokale Chinees?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben gek op katten. Vooral met een roomsausje. Problem?
Nee en neequote:Op donderdag 24 mei 2012 19:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zijn er hier nog mensen die lol hebben in het kijken naar Eurovisie songfestival en die Nederland vanavond af wil zien gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |