quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:07 schreef Coricarsi het volgende:
Het intro van het volgende filmpje doet mij denken aan een bekend nummer. De klank komt precies overeen, de tekst 'teduh tuh teduh' heeft een iets andere volgorde, .. hoort u zelf maar:
Te horen van 0:00 tot 0:07.
Nee, dat is hem niet. Het melodietje wordt echt gezongen door een vrouw, in de zelfde klank als op het filmpje. Alleen de volgorde van de 'tuh' en 'tuduhs' is anders.quote:
haha ah nu ken ik hem ook ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:26 schreef Coricarsi het volgende:
En dan ga je in het DUITS googlen en dan vind je hem... mocht je nog nieuwsgierig zijn. Dit was hem:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:38 schreef donnie1992 het volgende:
Liedje bij 1:32 tot 1:36..
Ken em van een oldschool gta sa stunt filmpje wat ik ergens begin 200 had :p
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:42 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Wie weet hoe het achtergrondliedje van 0:25 tot 0:32 heet? BVD
Thank you, zat net het filmpje verder te kijken, weet je toevallig ook van welk nummer het deuntje is dat na 0:32 komt?quote:
Uit de jaren '60:quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:52 schreef Tropanzia het volgende:
Een vrij bekend lied uit de jaren 70/80, gezongen door volgens mij Britse band. Enkel mannenstemmen.
Kon het niet goed horen vanmiddag, maar volgens mij zongen ze iets over een ''phonecell'' o.i.d.
Het bekendste van het liedje is toch wel de: Naa Naa na na na na Naa Naa Naa Naa
http://vocaroo.com/i/s0Z5WpZnHj7R
Dank u!!!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Uit de jaren '60:
Uit de jaren '90:
Wat ben ik nou bang dat ik die Nanananana verkeerd in heb gezongenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Uit de jaren '60:
Uit de jaren '90:
Hmm, ik haal toch echt dit nummer uit jouw geneurie, en Deep Purple is toch zeker een Britse band....quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:19 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Wat ben ik nou bang dat ik die Nanananana verkeerd in heb gezongen![]()
Volgens mij was het dit lied niet.
Was echt een britse band.
Met een uiterst bekende: ''Nananannaana''
En aangezien mijn ingezongen versie ook een bekende ''nananananana'' was, en ik het lied niet helemaal goed herinner. Is dat mis gegaan.![]()
Sorry.... Wie weet welke ik toch bedoel? Misschien jijzelf??
BVD
Ja dat klopt, dat nummer neurie ik ook zeker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hmm, ik haal toch echt dit nummer uit jouw geneurie, en Deep Purple is toch zeker een Britse band....
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:27 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ja dat klopt, dat nummer neurie ik ook zeker.
Maar, volgens mij was dat nummer niet die ik vanmiddag hoorde.... Maarja, nou weet ik ook hoe die heet, en dat is ook wel een mooi nummer.
Da's het origineel, maar het betreft geen band en is niet Brits...quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:31 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Hij is wel een paar keer gecovered.
Neurie die dan even in...quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:37 schreef Tropanzia het volgende:
Nee sorry mensen ik heb de verkeerde ´´Nanananana´´ ingeneuried.
Ik zoek dus een andere, Die dus ook bij de beschrijving past.
Beatles - hey Jude. Heel veel genananaquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:37 schreef Tropanzia het volgende:
Nee sorry mensen ik heb de verkeerde ´´Nanananana´´ ingeneuried.
Ik zoek dus een andere, Die dus ook bij de beschrijving past.
Heb je meer info? Wat voor een soort muziek was het (op welke andere band lijkt het bijvoorbeeld)?, Hoe zag de zanger eruit? Waar ging de tekst over?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:48 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Uit het vorige topic:
Het is een long shot, maar misschien is er iemand die me kan helpen?
Ik zoek naar een Nederlandstalig nummer die ik rond 2000 een paar keer op, volgens mij, Alter8 heb gezien van TMF, maar het was meer pop-achtig. Ik weet nog dat er een stukje in voorkwam waarin de zanger op een draaimolen zat.
Deze zit mij nu al een aantal jaren dwars, dus als iemand hem weet is hij officeel mijn held van de maand!
Volgens mij:quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Heb je meer info? Wat voor een soort muziek was het (op welke andere band lijkt het bijvoorbeeld)?, Hoe zag de zanger eruit? Waar ging de tekst over?
Een beetje in het straatje van Is Ook Schitterend / Vals Licht / Lichter Laaie / Te Water wat stijl en tijdsgeest betreft?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:37 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Volgens mij:
- Had de zanger zwart haar en een wit shirt aan (op de draaimolen in ieder geval)
- Een deel
- Het liedje klonk volgens mij een beetje als van Dik Hout. Ik vermoed ook dat het een liefdesliedje was. De tekst staat me echter totaal niet meer bij, maar volgens mij zat er een stukje in waarin woorden aan elkaar geplakt werden tot één woord als dat logisch klinktEenbeetjeopdezemanier.
- Het liedje heb ik maar twee keer langs zien komen tijdens alter8 dus erg bekend zal het niet zijn.
Ik kom er waarschijnlijk nooit meer achter he?
Ja dat klopt, maar het is geen Beatles-muziek.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:22 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Beatles - hey Jude. Heel veel genanana
Dat lijkt me inderdaad de goede hoek! Nu al bedankt voor het meedenkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Een beetje in het straatje van Is Ook Schitterend / Vals Licht / Lichter Laaie / Te Water wat stijl en tijdsgeest betreft?
En je weet zeker dat het een band is, en niet een alleen zanger? En hoe groot is de kans dat we met Belgen te maken hebben?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:02 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad de goede hoek! Nu al bedankt voor het meedenken
Op de melodie van ''Daar bij de waterkant''quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:05 schreef cookie18 het volgende:
ik ben opzoek naar een nummer waar ik enkel nog maar een korte zin uit ken namelijk:
you can depend on me
het klonk erg jaren 80 en volgens mij waren het een dame en een heer
kan het mis hebben
pls help want het hangt de hele tijd al in me hoofd
nou volgens mij klonk het nou weer niet zoquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Op de melodie van ''Daar bij de waterkant''
You cááááán depend on me.... You cáááááán depend on me.
Bedankt, maar nee.quote:
Het kan allebei inderdaad, maar de band kwam zelf ook voor in de clip.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En je weet zeker dat het een band is, en niet een alleen zanger? En hoe groot is de kans dat we met Belgen te maken hebben?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:05 schreef cookie18 het volgende:
ik ben opzoek naar een nummer waar ik enkel nog maar een korte zin uit ken namelijk:
you can depend on me
kan het mis hebben
NOu het was wel wat gezelliger hoor:Pquote:
Deze?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:05 schreef cookie18 het volgende:
you can depend on me
kan het mis hebben
Clarence Clemmons - You're à friend of mine?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:05 schreef cookie18 het volgende:
you can depend on me
kan het mis hebben
Nou dat zei je er niet bij hoorquote:
Mag ik jou en Chatgirl ontzettend bedanken:Dquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:05 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Clarence Clemmons - You're à friend of mine?
Graag gedaan!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef cookie18 het volgende:
[..]
Mag ik jou en Chatgirl ontzettend bedanken:D
Mijn dank is groot
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:00 schreef ejvdb het volgende:
Eindjaren 90 was er een beeje zo'n dance/techno nummer waarin je in de clip de hele tijd een wesp als computeranimatie zag vliegen... iemand enig idee?
Iemand die het door Shazam of soundhound kan halen? Ik heb dit niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:00 schreef Loppe het volgende:
Deze: http://kiwi6.com/file/mcerfvm27a
(vind het nergens, can you help me please?)
Carl Orff - Gassenhauerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:13 schreef Loppe het volgende:
[..]
Iemand die het door Shazam of soundhound kan halen? Ik heb dit niet.
Dank bij voorbaat.
Lloyd - elke stap. Dacht ikquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:23 schreef skinup het volgende:
weet iemand wie de nederlandse versie van puff daddy & faith evans ill be missing you zingt
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:52 schreef Tropanzia het volgende:
Een vrij bekend lied uit de jaren 70/80, gezongen door volgens mij Britse band. Enkel mannenstemmen.
Kon het niet goed horen vanmiddag, maar volgens mij zongen ze iets over een ''phonecell'' o.i.d.
Het bekendste van het liedje is toch wel de: Naa Naa na na na na Naa Naa Naa Naa
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:13 schreef Lutte het volgende:
Hai,
Ik zoek een nummer dat op dit moment erg populair is, staat onder veel programma's. Blij nummer, het enige dat je telkens hoort is: tuhtuhtuhtuh *heuj* (zo klinkt het). Vreselijke beschrijving, maar hier zitten wat helden
Bvd!
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:17 schreef Chocolaatje96 het volgende:
Hee fokkers !
Ik ben opzoek naar een (geloof ik) best bekend nummer en van 5 jaar geleden ofzoo:
het ging zo : i love this city, tuduutuutuuduu tudututututuu.
Ik wist niet dat er ook zo een leuke clip bij zat hahaaquote:
Gevonden! Het was Little talks van Of monsters and men.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:13 schreef Lutte het volgende:
Hai,
Ik zoek een nummer dat op dit moment erg populair is, staat onder veel programma's. Blij nummer, het enige dat je telkens hoort is: tuhtuhtuhtuh *heuj* (zo klinkt het). Vreselijke beschrijving, maar hier zitten wat helden
Bvd!
Wild guess: Mumford & Sons?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:05 schreef Nober het volgende:
Zoek ook een band, hadden in 2009 een album uitgebracht en dat sloeg best aan, stonden op meerdere festivals. Volgens mij komen ze uit Ierland maar ik heb geen idee meer hoe ze zich noemde.
Alizee?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:34 schreef Lesterr het volgende:
nummer ergens tussen 2000 en 2004 denk ik.
Franse dancetrack-achtig . Wat ik voor me zie is dat een meisje uitgaat, en ze staat met haar kleine zusje bij de bushalte?Oh en het kon ook nog wel eens regenen..
Graag gedaanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja die!! Helemaal niet Iers zie ik nu maar bedankt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:25 schreef einschtein het volgende:
Oke, paar minuten geleden een reclame op RTL5 van So You Think You Can Dance USA. Daar zit een dubstep-achtig nummer in.
Help
Ik heb wel de commercial voor je. Ik herken het zelf niet, maar misschien iemand anders hier die er wel wat van kan maken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:25 schreef einschtein het volgende:
Oke, paar minuten geleden een reclame op RTL5 van So You Think You Can Dance USA. Daar zit een dubstep-achtig nummer in.
Help
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:41 schreef rdefauw het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer maar ik zou niet weten hoe die heet.
Hij is wel is op de radio te horen.
Het liedje gaat ongeveer zo: tutu tutu tutu tududutu
En je hoort die kerel volgens mij ook een keer zingen iets van: only in my miiiind.
Meer kan ik er niet van maken helaas..
Wie, o, wie kan mij helpen zoeken?
Alvast bedankt!
Het komt ramvaak voor dat er tracks ietwat worden aangepast. Een edit dus. Die zijn dan enkel en alleen voor die mix bedoeld. Ik kan em ook niet vinden. Wel vet dat er nog meer Nicolas Jaar fans zijn hier. Wat een held is die man tochquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:48 schreef Tchock het volgende:
Ik vroeg me af of iemand me kan helpen met het vinden van de track die je tussen 1:06:05 en 1:08:45 ongeveer hoort in deze mix:
Nicolas Jaar - Essential Mix (05-19-2012) by EverybodywantstobetheDJ
In de tracklist staat '26. The Field - The Little Heart Beats So Fast [Kompakt]' en dat klopt ook wel denk ik, maar in de mix zelf zit een remix die ik niet kan vinden. Die zoek ik dus.
Wie kan me helpen?
Edit: het lijkt ook een beetje op '27. Sneaky Sound System - Always By Your Side (Nicolas Jaar Remix) [Modular]' maar dat is het ook niet precies
final countdown?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:28 schreef rdefauw het volgende:
paul-89, die is het ook niet.
wel bedankt voor je reactie (dat liedje komt al wel iets meer in de buurt)
tudu tututututu tutududu tututututu tutudududu tututu
en aan het eind zingt die kerel iets van: only in my miiiiiiiiiind
(volgensmij aan het eind weet niet zeker)
Kun je het anders even neuriën? Maakt niet uit hoe vaak je tutuututudududututut opschrijft, we horen niets.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:28 schreef rdefauw het volgende:
paul-89, die is het ook niet.
wel bedankt voor je reactie (dat liedje komt al wel iets meer in de buurt)
tudu tututututu tutududu tututututu tutudududu tututu
en aan het eind zingt die kerel iets van: only in my miiiiiiiiiind
(volgensmij aan het eind weet niet zeker)
Ik hoor dan altijd Tetrisquote:Op zondag 27 mei 2012 12:32 schreef starla het volgende:
[..]
Kun je het anders even neuriën? Maakt niet uit hoe vaak je tutuututudududututut opschrijft, we horen niets.
Ohhh wat jammerquote:Op zondag 27 mei 2012 12:07 schreef Case4 het volgende:
[..]
Het komt ramvaak voor dat er tracks ietwat worden aangepast. Een edit dus. Die zijn dan enkel en alleen voor die mix bedoeld. Ik kan em ook niet vinden. Wel vet dat er nog meer Nicolas Jaar fans zijn hier. Wat een held is die man toch
Upload het hier, dan kunnen wij luisteren zonder het te downloadenquote:Op zondag 27 mei 2012 12:53 schreef rdefauw het volgende:
je kan hier geen kleine opnamebestandjes uploaden, ofwel?
oke hier is 'iequote:Op zondag 27 mei 2012 12:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Upload het hier, dan kunnen wij luisteren zonder het te downloaden
http://zippyshare.com/
quote:Op zondag 27 mei 2012 13:00 schreef rdefauw het volgende:
[..]
oke hier is 'ie
http://www7.zippyshare.com/v/31813352/file.html
en ja, lelijk gefluit ik weet het
Graag gedaan.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:03 schreef rdefauw het volgende:
[..]
Dankjewel!
Eindelijk, heb gister avond heel internet afgezocht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |