Ja, ik bedoelde aan stroom eigenlijk meer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dacht dat je voor 500/600 wel klaar was? Wij hebben ook zo'n zuilventilator, heeft echt geen zin, het lijkt miss iets koeler als je nog een raam of iets open hebt, omdat de lucht circuleert, maar als het echt vies warm dan voel je ook alleen maar iedere keer die vieze warme lucht tegen je aan geblazen wordenDoet niks anders dan de lucht beetje circuleren, niet echt koelen.
Ik heb hem nu aan staan, als ik ga slapen gaat dat fuck ding uitquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik herinner me wel eens zomers dat het zo warm was (2004?) dat we nachten met dat ding op stand max sliepen. En toen de hitte voorbij was kon ik niet meer wennen aan de rust, ik was die ventilator 9 uur per nacht gewend
Ja ik dacht ook meteen dat je stroom bedoelde. Aanschaffen valt best mee. Maar ja of je dan ook echt iets hebt wat goed koelt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde aan stroom eigenlijk meer.
Ik wil echt vet graag een airco
Ja das ook wel zo natuurlijk. We zitten hier op een hoek, dus t zou prima kunnen qua buiten aan de muur. Maar eens kijken hoe het opwarmt, nu is het nog goed koel te krijgen door 's avonds even alles open te gooien, maar als het straks ook 's nachts 20+ is dan werkt dat ook niet meer natuurlijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde aan stroom eigenlijk meer.
Ik wil echt vet graag een airco
Buiten aan de muur?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das ook wel zo natuurlijk. We zitten hier op een hoek, dus t zou prima kunnen qua buiten aan de muur. Maar eens kijken hoe het opwarmt, nu is het nog goed koel te krijgen door 's avonds even alles open te gooien, maar als het straks ook 's nachts 20+ is dan werkt dat ook niet meer natuurlijk
Ja, das een split unit airco, ipv zo'n zuil met een drogerslang door het raamquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Buiten aan de muur?
M'n ouders hadden vroeger zo'n ding, maar ik zit even te bedenken hoe dat ook alweer in elkaar zat...
Zijn dat de enige 2 opties?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, das een split unit airco, ipv zo'n zuil met een drogerslang door het raam
Split unit koelt het beste, maar is het duurste
Zo rechthoekig ding buiten, en binnen een wat subtielere unit, en verder geen slangen uit je raam ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Buiten aan de muur?
M'n ouders hadden vroeger zo'n ding, maar ik zit even te bedenken hoe dat ook alweer in elkaar zat...
Mja, en ik heb weinig zin in een stroomrekening van 100 euro, oid.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das ook wel zo natuurlijk. We zitten hier op een hoek, dus t zou prima kunnen qua buiten aan de muur. Maar eens kijken hoe het opwarmt, nu is het nog goed koel te krijgen door 's avonds even alles open te gooien, maar als het straks ook 's nachts 20+ is dan werkt dat ook niet meer natuurlijk
Ik wil niet meteen zo'n ding buiten plempen, eerst maar eens kijken wat binnen kan, tussen 500 en 1000 heb je nog van alles zie ik op een site staan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo rechthoekig ding buiten, en binnen een wat subtielere unit, en verder geen slangen uit je raam ofzo
Ik zou ook split willen. Maar ja, dat zeg ik, al kost ie 800 euro, boeien. Maar ik zit niet te wachten op een enorme stroomrekeningquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, das een split unit airco, ipv zo'n zuil met een drogerslang door het raam
Split unit koelt het beste, maar is het duurste
HEBBEN!quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
Oh deze bedoelde ik
http://www.aircoshop.nl/a(...)o-zonder-buitenunit/
Mjah, de vraag is hoe goed dat koelt dan denk ik? Het voert dus niks af, en waar haalt het die koude lucht vandaan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:11 schreef Qwea het volgende:
Wandmodel
Een wandmodel wordt veelal toegepast in woon- en slaapkamers en kleine kantoren. Het fraai vormgegeven, compacte binnendeel wordt hoog aan de wand gemonteerd en blaast fluisterstil de gekoelde lucht de ruimte in. Deze systemen worden geleverd met een infrarood afstandsbediening en zijn verkrijgbaar in cooling only en warmtepompuitvoering. Tegenwoordig zijn de meeste modellentevens uitgevoerd in het energiezuinige invertersysteem.
Zoiets, denk ik.
Ik weet het nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, de vraag is hoe goed dat koelt dan denk ik? Het voert dus niks af, en waar haalt het die koude lucht vandaan?
Bills bills billsquote:
Geen idee, hoe doet een koelkast het?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, de vraag is hoe goed dat koelt dan denk ik? Het voert dus niks af, en waar haalt het die koude lucht vandaan?
goeie!quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, hoe doet een koelkast het?
ITS MAGICquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, hoe doet een koelkast het?
Jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das de geluidsproductie neem ik aan
Nou voor 1000 euro zal deze ook wel een goeie motor hebben I hopequote:Op woensdag 23 mei 2012 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ITS MAGIC
Maar een koelkast heeft een flinke (en vooral luidruchtige) koelmotor
ik hoor mijn koelkast nooitquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ITS MAGIC
Gewoon op jezelf werpen zodra je gaat liggenquote:
Ja, maar die zit dus aan zo'n ding buiten vast he, is dus een split unit, ergens moet de warmte heen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:11 schreef Qwea het volgende:
Wandmodel
Een wandmodel wordt veelal toegepast in woon- en slaapkamers en kleine kantoren. Het fraai vormgegeven, compacte binnendeel wordt hoog aan de wand gemonteerd en blaast fluisterstil de gekoelde lucht de ruimte in. Deze systemen worden geleverd met een infrarood afstandsbediening en zijn verkrijgbaar in cooling only en warmtepompuitvoering. Tegenwoordig zijn de meeste modellentevens uitgevoerd in het energiezuinige invertersysteem.
Zoiets, denk ik.
Neuh, zit redelijk ingepakt, stalen frampje er omheen, wellicht inbouw, dus nog wat kastjes er omheen. Dat kan je allemaal niet om zo'n airco bouwen, en weet niet of t wel zo aan de muur kan, zo'n koelkast bevat toch ook allerlei vloeistoffen/gassen?quote:
Ik hoor m'n koelkast nooitquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ITS MAGIC
quote:
quote:
Wat een toestand allemaalquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:16 schreef Loveless85 het volgende:
zo'n koelkast bevat toch ook allerlei vloeistoffen/gassen?
En de losse Fridge hoor je hier helemaal niet.quote:
Heb even gekeken, maar er dit aan de achterkant gewoon een dikke buis van 15 cm dik, die door je muur moet, met een roostertjequote:Op woensdag 23 mei 2012 23:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga voor dat ding in de kamert, zonder extra hulpstukken buitenquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb even gekeken, maar er dit aan de achterkant gewoon een dikke buis van 15 cm dik, die door je muur moet, met een roostertje
Ik denk dat t redelijk andere techniek is, daarbij, een koelkast moet wat, een fiks geisoleerde ruimte van 1m3 ofzo koelen, geen kamer van 60m3, waar aan alle kanten de lucht in en uitstroomtquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En de losse Fridge hoor je hier helemaal niet.
En als de Fridge van 500 rustig is moet dat ding van 1000 dat ook kunnen, vind ik. Maar dat zal wel niet
Er moet echt iets naar buiten, een dikke slang, een buis door de muur, of een dunne slang van een split unitquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga voor dat ding in de kamert, zonder extra hulpstukken buiten
Dan heb je dus gewoon een ventilatorquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga voor dat ding in de kamert, zonder extra hulpstukken buiten
Ja, koelkast bevat idd vloeistofquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, zit redelijk ingepakt, stalen frampje er omheen, wellicht inbouw, dus nog wat kastjes er omheen. Dat kan je allemaal niet om zo'n airco bouwen, en weet niet of t wel zo aan de muur kan, zo'n koelkast bevat toch ook allerlei vloeistoffen/gassen?
Welke mongool gaat nou een gat van 15cm doorsnede borenquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb even gekeken, maar er dit aan de achterkant gewoon een dikke buis van 15 cm dik, die door je muur moet, met een roostertje
Ja, die neemt dus de plek in van een (stuk) raam, dus die heeft gewoon zijn hele achterkantje aan de buitenkant hangen. Wel foeilelijk, en dus niet 1 buisje, maar een hele unit uit je raam hangend, maar geen slangen of nog een EXTRA unit buiten neequote:Op woensdag 23 mei 2012 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
http://www.aircoshop.nl/a(...)-en-23-kw-verwarmen/
En deze dan, is dit alles in 1?Hop in je raam en klaar?
Wat is het probleemquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welke mongool gaat nou een gat van 15cm doorsnede borenIkke niet iig
Hier ben ik gestopt met lezen. Kom op Ll, ik ben vandaag fokking 75!! I sjit joe not, minuten bezig geweest om dat ventilator ding in elkaar te zettenquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is het probleemAls je het gewoon precies doet,
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier ben ik gestopt met lezen. Kom op Ll, ik ben vandaag fokking 75!! I sjit joe not, minuten bezig geweest om dat ventilator ding in elkaar te zettenEn dan moet ik precieze gaten in de muur gaan boren, afkitten en al? Voordat ik dat ding uitgepakt heb ben ik aan mijn 4de bier toe
En ik heb geen buitenmuur. Want daar zitten mijn ramen en mijn verwarmingquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is het probleemAls je het gewoon precies doet, netjes afkit, die airco hangt ervóór, je ziet er geen flikker van. Meestal heb je ook in een buitenmuur in je slaapkamer ofzo geen leidingen lopen. Misschien wat electra ofzo.
Ja, en dan uiteindelijk mo uit zijn kamer sleuren om het ff in elkaar te laten zetten. Godverdomme 10 min stond iequote:
Hoe moeilijk is het, echt hoor, gewoon een gat boren, je hebt er vast tools voor, lepelboortjes ofzo, weet ik 't, het lijkt me echt t werk niet hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier ben ik gestopt met lezen. Kom op Ll, ik ben vandaag fokking 75!! I sjit joe not, minuten bezig geweest om dat ventilator ding in elkaar te zettenEn dan moet ik precieze gaten in de muur gaan boren, afkitten en al? Voordat ik dat ding uitgepakt heb ben ik aan mijn 4de bier toe
*proest*quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
http://www.aircoserviceno(...)%20%5B800x600%5D.jpg
Op het dak, opgelost, slotje
Heb je een mooi voorbeeldplaatje om te laten zien hoe mooi het kan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:27 schreef Loveless85 het volgende:
Zo'n buiten unit verdient ook de schoonheidsprijs niet, maar is wel het meest effectief
Koelkast bevat gas, vroeger freon, nu vaker isobutaan, wordt in de compressor samengeperst door vloeistof, maar veranderd weer in een gas gedurende de cyclus. Het is ook bijzonder brandbaar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, koelkast bevat idd vloeistofvan dat blauwe drap dacht ik.
Nou, het kán niet mooi, maar dat kan dus sowieso niet, omdat je altijd zit óf met een slang (hoe kleiner je die neemt, hoe minder lucht je af kan voeren), of met zo'n ding IN je raam/kozijn alsof je een of andere bakkerij bentquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je een mooi voorbeeldplaatje om te laten zien hoe mooi het kan?
Ik moet even googlen wat een lepelboor is. Die heb ik iig nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het, echt hoor, gewoon een gat boren, je hebt er vast tools voor, lepelboortjes ofzo, weet ik 't, het lijkt me echt t werk niet hoor
En zo'n raamairco, dan lijk je Ali de shoarmatent met zo'n ding in je raam. Zo'n buiten unit verdient ook de schoonheidsprijs niet, maar is wel het meest effectief
Ik had toen we uit de flat gingen blauwe zooi uit mijn koelkast motor/bakje/achterkant/ whatever lopenquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Koelkast bevat gas, vroeger freon, nu vaker isobutaan, wordt in de compressor samengeperst door vloeistof, maar veranderd weer in een gas gedurende de cyclus. Het is ook bijzonder brandbaar.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:29 schreef Loveless85 het volgende:
of met zo'n ding IN je raam/kozijn alsof je een of andere bakkerij bent
Mensen die CV ketels plaatsenquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welke mongool gaat nou een gat van 15cm doorsnede borenIkke niet iig
Dan heb je waarschijnlijk iets anders gesloopt, een koelkast kan niet werken met koelvloeistof. Misschien de olie van je compressor, of een vergeten pannekoek achter je koelkast die tot aardolie is verteerd.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had toen we uit de flat gingen blauwe zooi uit mijn koelkast motor/bakje/achterkant/ whatever lopen
Kanonne, dat is 5x de schoorsteen, of is de maat niet kloppend?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.nextschoorsten(...)rsteen-producten/114
[ afbeelding ]
Een soort van behuizing voor je split unit, zie je dat lelijke ding niet meer\
Verschillende afwerkingen te vinden ook
Nee, zon schijnt gewoon de hele dag op die kant van het huis. Rond 11:00 is het al sauna en tot 20:00 jakkert de zon doorquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je een plat dak ofzo? Ik slaap heerlijk met dit weer!
Hij is kleiner dan hij op de foto lijkt maar wel groter dan de unit, dat kan gewoon niet anders omdat de lucht wel moet kunnen circuleren. Als je airco de warmte niet kwijt kan heb je er ook niets aan natuurlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kanonne, dat is 5x de schoorsteen, of is de maat niet kloppend?
Jaiks.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, zon schijnt gewoon de hele dag op die kant van het huis. Rond 11:00 is het al sauna en tot 20:00 jakkert de zon doorEn dat is het punt niet eens, maar buiten is het nóg erg warm hier
Dus raam open, geen nut.
Ik denk dat een gemiddeld huis wel een paar van deze kamers (qua temp) op de middelste verdieping heeftquote:
Ik heb het ook liever ijskoud waar je je op kan kledrn dan warmquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat een gemiddeld huis wel een paar van deze kamers (qua temp) op de middelste verdieping heeftIk ben een iets koudere in het vorige huis gewend, daar scheen vanaf 13:00 geen zon meer. Nu dus tot de avond. Maar ik ben een zeikerd, slaap het lekkerst in de winter, wegkruipen onder je dekbed
Wie is die nieuwe griet bij Boulevard?
Wij hebben een mobiele airco. Bevalt al jaren goed. Slang is aan de buitenkant niet te zien. Onze slaapkamer staat de hele dag zon op en in. Hij bevalt ons al jaren prima en is gelukkig zuinig in gebruik.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb het ook liever ijskoud waar je je op kan kledrn dan warm
Dat klinkt goed Strega! Ik denk dat we hier ook voor een mobiele gaan, zit vast wel een goeie tussen, die ook nog een beetje zuinig in gebruik is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Wij hebben een mobiele airco. Bevalt al jaren goed. Slang is aan de buitenkant niet te zien. Onze slaapkamer staat de hele dag zon op en in. Hij bevalt ons al jaren prima en is gelukkig zuinig in gebruik.![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:07 schreef Strega het volgende:
Tja, geen wonder dat ze zo bleek is als karnemelk.![]()
Meurnings poppedeintjequote:
Ja ik ben nog niet wakker, ik wist het heus, maar ga ineens twijfelen, net als het planten überhaupt, zaadjesquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:10 schreef Bos81 het volgende:
En Visje het zou geplant zijn geweest, want het hele werkwoord is planten..
Ja op het zakje stond idd dat het een goeie tijd was, zonnebloemen zijn zo leukquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:11 schreef oh-oh het volgende:
gepoot, gepot, geplant, gezaaid, in de grond gejakkerd, whatever joh.
Volgens mij precies de goede tijd hoor, die zullen wel gaan als een malle denk ik
Oepsquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben er ook dol op!
Mijnes heb ik te snel naar buiten gezet dit jaar, tegelijk met Sonic, die ging in winterslaap en de zonnebloemen ook![]()
Ah kak! Zijn er bij jullie ook al mensen met vakantie of dat nog niet?quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:36 schreef oh-oh het volgende:
Pis wat ben je hyper vandaag![]()
![]()
Hier is het alweer druk, net als gistermiddag![]()
Ik kan er echt zo moeilijk weer inkomen na de vakantie![]()
Ik heb echt al twee weken het idee dat ik met wapperende armen rondren in een grote chaos
Oh those are the daysquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:27 schreef oh-oh het volgende:
zat me te bellen nav mn smsje, ik nam maar niet op, ex komt ineens na 2 jaar op msn, Non op FB, en ik wist echt niet meer wat ik aan het doen was![]()
![]()
Als je als postvrouwke 40 dingen per week stuurt voor privé, dan moet het toch wel eens een keer fout gaan heurquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Jamaar, je weet toch dat ik dat normaal gewoon fatsoenlijk doe
![]()
Contactmomentjequote:Op donderdag 24 mei 2012 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Maar net had ik wel een shine momentje trouwens whehe![]()
Ook wel bizar hoor.
Baas had nummer nodig van een professor, maar die werkt al een paar jaar niet meer.
Ik bellen naar Uni, niet eens mn naam gezegd, alleen naam van de baas blabla.
We dachten nog dat gaat m niet worden ( we moesten hem met spoed hebben ergens over ).
Geeft die troela me zonder verdere vragen die man zn thuisnummer en alles dr op en dr aan![]()
Baas zat echt zo van![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben tegenwoordig zo moe, dan zet ik 's avonds koffie en dan doe ik een nieuwe pad in de Senseo, en daarna het busje met pads in de kast. En dan wil ik de knop indrukken, en vraag ik me af of ik de pad al verschoond heb
Leukquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:35 schreef Miniem het volgende:
Mijn vleeseters doen het goed met dit weer
Wat zaai je?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk![]()
Mijn Action zaaisels gaan ook lekker
Hoelang heb je het al?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog steeds dat vleeseterzaad niet gezaaid want geen turf
Ik moet nog steeds hier in de nieuwe bloementoko voor je kijken, maar ik kom er niet aan toequote:Op donderdag 24 mei 2012 10:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog steeds dat vleeseterzaad niet gezaaid want geen turf
Klavertje vier, Vergeet-me-niet, tomaat en aardbeiquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wat zaai je?
En zal een dezer dagen weer eens wat foto's maken.
Heb ook eea gezaaid.
Mijn kaardebol zaadjes doen het ook heel goed
Oh, dan zal het wel over datum zijn, ik heb het al minstens 3 jaar denk ik, maar dat kan makkelijk 6 zijn, tijdsbesef heb ik echt nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:38 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hoelang heb je het al?
Het is niet eeuwig houdbaar
Oh die is leuk zegquote:
Ja ik weet wat het is, ik haaaaat het, ben uren bezig als de honden er doorheen gerend hebbenquote:
Over datum niet perse, maar je moet vers zaad hebben dan heeft het het meeste kiemkracht.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, dan zal het wel over datum zijn, ik heb het al minstens 3 jaar denk ik, maar dat kan makkelijk 6 zijn, tijdsbesef heb ik echt niet
Iedereen riep ook dat de dingen van Action niet groeien, 4 van de 4 doen het hier prima. Zo zie je maar weerquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:40 schreef Miniem het volgende:
[..]
Over datum niet perse, maar je moet vers zaad hebben dan heeft het het meeste kiemkracht.
Nu zal het heel weinig zijn maar het valt altijd te proberen.
Dit is geen beeldspraak voor iets he?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:42 schreef DeZwabber het volgende:
Zaden blijven als je ze goed bewaard lang houdbaar hoor, ze hebben hele kluizen vol met zaden van honderd jaar oud
quote:
Koelkastquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:42 schreef DeZwabber het volgende:
Zaden blijven als je ze goed bewaard lang houdbaar hoor, ze hebben hele kluizen vol met zaden van honderd jaar oud
Ik zie ze al voor mequote:
Wel in chinezen sokjeskuifjesenstaartjes, niet in kortharen denk ikquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie ze al voor meIk vind ze er wel leuk uitzien, wist niet dat ze zo hardnekkig waren.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:46 schreef oh-oh het volgende:
Sjon die staat dan krijsend bij elk bolletje te schuimbekken buiten![]()
Kom je ook echt nooit meer vanafquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:47 schreef DeZwabber het volgende:
We hadden ooit een kaardebol in de achtertuin. Niet ingezaaid, die kwam vanzelf, maar ik mocht em niet weghalen. Het ding werd drie meter hoog
LOLquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kom je ook echt nooit meer vanaf![]()
Zelfs in de winter staat het er hoor![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:48 schreef oh-oh het volgende:
En hele stengels met die kleine prikdingen draaien zich om hondenpootjes en zo, ik denk dat ze stiekem ook vlees eten?
Grappig is datquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:47 schreef DeZwabber het volgende:
We hadden ooit een kaardebol in de achtertuin. Niet ingezaaid, die kwam vanzelf, maar ik mocht em niet weghalen. Het ding werd drie meter hoog
Semi- carnivoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:48 schreef oh-oh het volgende:
En hele stengels met die kleine prikdingen draaien zich om hondenpootjes en zo, ik denk dat ze stiekem ook vlees eten?
Scientific proof, I haz itquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Semi- carnivoormaar dat is nooit echt aangetoond.
Uhuh, en op een gegeven moment verdroogde dat ding en viel hij om, lag meteen de halve tuin er mee volquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kom je ook echt nooit meer vanaf![]()
Zelfs in de winter staat het er hoor![]()
[ afbeelding ]
Echt, ik denk dat het een van de meest hardnekkige planten is iddquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh, en op een gegeven moment verdroogde dat ding en viel hij om, lag meteen de halve tuin er mee vol
Je moet en ook gewoon kappen, maar hij kwam ieder jaar weer braaf opzetten. Op een gegeven moment niet meer, geen idee waarom
Ik zie je al lopenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:55 schreef oh-oh het volgende:
en die zijn zeer zeker hoger dan 1.50, hoger dan ik staan er zeker een boel veel hoor
IK BLIJF ER ALTIJD VER VANDAAN JA!!!quote:
quote:wikipedia.nl
In Nederland is de grote kaardebol wettelijk beschermd
quote:wikipedia.org
Teasel is also considered an invasive species in the United States. It is known to form a monoculture, capable of crowding out all native plant species, and therefore is discouraged and/or eliminated within restored open lands and other conservation areas.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:00 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vond dit wel grappig:
[quote=Wikipedia.nl]
In Nederland is de grote kaardebol wettelijk beschermd
All hail USA!quote:Teasel is also considered an invasive species in the United States. It is known to form a monoculture, capable of crowding out all native plant species, and therefore is discouraged and/or eliminated within restored open lands and other conservation areas.
quote:
Als je het bij houdt is er weinig aan de handquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:03 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, ik wens Miniem en de rest van de buurt veel plezier ermee![]()
Dat is letterlijk wat ik al jaren denk als we die kutdingen tegenkomen jaquote:
Uh huhquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:04 schreef Miniem het volgende:
[..]
Als je het bij houdt is er weinig aan de hand
Valt mee dat we een redelijke tuin hebbenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:05 schreef oh-oh het volgende:
Twee keer niezen en de hele buurt is bezaaid met die rotzooi
Lekker veel plek om te groeienquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:07 schreef Miniem het volgende:
[..]
Valt mee dat we een redelijke tuin hebben
maar komt goed![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb weer bammetjes bieslook-kruidenkaas, nom nom nom
Autsj!quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:31 schreef DeZwabber het volgende:
Word ik ineens uitgenodigd voor een barbecue, uhuh, ja dat gaat werken
Ach, altijd leuk om te weten dat je vrienden aan je denken, ook al denken ze niet hard genoeg om te herinneren dat je op dieet bentquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach, altijd leuk om te weten dat je vrienden aan je denken, ook al denken ze niet hard genoeg om te herinneren dat je op dieet bent
heldquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:17 schreef Bos81 het volgende:
Had ik mijn fiets geladen, rijd ik dus langs het huis, zie ik een auto staan, met pakjes. Ik zo van neeheee, net gemist. Maar hij stond nog bij de buren 2 deuren verder en zag me dus. Hij gaf me het pakje en ik kon mijn AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH doen
Hij zo heel droog, ja die![]()
![]()
Kleren zien er goed uit
LOLquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:17 schreef Bos81 het volgende:
Had ik mijn fiets geladen, rijd ik dus langs het huis, zie ik een auto staan, met pakjes. Ik zo van neeheee, net gemist. Maar hij stond nog bij de buren 2 deuren verder en zag me dus. Hij gaf me het pakje en ik kon mijn AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH doen
Hij zo heel droog, ja die![]()
![]()
Kleren zien er goed uit
Whehehequote:Op donderdag 24 mei 2012 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Ok, weer even een voorbeeld van hoe erg ik ben at the moment.
Post komt half uur geleden, ik zie vlop van Pisces en denk OEH OEH OEH, maar we wachtten op een belangrijke beschikking dus ik vis die er eerst uit, geef door aan collega etc. Collega komt hier ff koffie drinken. Blablabla.
Ik ga verder met post. Zie die vlop weer en denk aaaaaaaaaaah mèn, compleet vergeten net![]()
![]()
Ik maak een foto van de achterkant van de vlop want leuk.
Maak de vlop open, jubel jubel kir kir etc.
Maak foto van inhoud vlop.
Zit vervolgens te prutsen met paint om de foto van de achterkant en de inhoud samen te voegen![]()
Wat niet gaat zoals ik dat wil![]()
Om dan uiteindelijk ineens te denken GODVERDEHOERENDE MAAK DAN OOK GEWOON EVEN EEN FOTO VAN DE INHOUD OP DE VLOP DOMME KUT!
![]()
Echt, so not me hoor, damn, I feel like Q of zo![]()
[ afbeelding ]
Anyways, dank je wel Pisje, hijs extrabijzonderspeciaal, en de kaart is zo lief ook![]()
Lees eens goed. Ik vervang de kaas door de kokos, dus niet samen.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:06 schreef oh-oh het volgende:
I rest my case, I am a total nut these days![]()
![]()
Oh mijn Godin..... dat hadden wij gisteren bij de Hornbach. Vrouw, denk toch zeker 70 en dan schat ik jong, platgronings praten met een stem die je alleen maar krijgt na minstens 100 jaar zware shag roken. Geblondeerd, loshangend blond/grijs haar. Graatmager, kort zeer strakke witte (kinder)legging en een flodder doorkijkbloesje met broderie. Echt....te erg.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:22 schreef Bos81 het volgende:
Ik nie
Ik had trouwens maandag bij de Plus een enorm hotter than my Daughter moment. Was ik mijn spullen aan het inladen. Staat er opeens een grote vrouw van tegen de 50 naast me. Kort rokje, truitje tegen het hoerige aan en dan nog het ergste naast wat tattoos.............
haar haar was.... blauw![]()
Joan gemist dus?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Powernap gedaan, weer wakker worden nu met koffie
Ik werd net wakker voor het eerste liedje van vanavondquote:
Welk net?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
kijken jullie esf....
esf live topic gaat te snel
Ik kijk jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
kijken jullie esf....
esf live topic gaat te snel
Ik wacht op Zweden, die is wel leuk dacht ikquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
ik dacht Pisces is hier en die kijkt toch altijd
ik vind het saai
Maar die komen vandaag nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
En Italië en Duitsland leken ook wel oke in de voorstukjes Dinsdag
Whehe, ik heb geen idee wat er dit jaar aan gitaren bij zit.quote:
Paar rock nummertjes, maar ik heb niet echt iets gezie waar ik wow bij kan zeggen. Kort na Lordi kwam ik dacht weer FInland met een ander metalesk nummer,dat vond ik zelf beter dan Lordi, was ook meer power-sympho en daar hou ik helemaal van..quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, ik heb geen idee wat er dit jaar aan gitaren bij zit.
Ik kende alleen het refrein en dan valt het nu een beetje tegen op de andere stukken... maar al met al komt het wel in de top 3 of top 5 denk ik, zaterdagquote:
Ik ben speciaal naar de tv gelopen om dichtbij te kijkenquote:
holaquote:
ja die mag wel door tochquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben speciaal naar de tv gelopen om dichtbij te kijken
Ik laat hem geheel voor jouquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hola
[..]
ja die mag wel door toch
Linkin park vs Iron maidenquote:
jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Beetje Peter Andre en die Baywatch dude van vroeger
Ja, dat misschien meer. Hoewel ik er dan eerder Metallica vs Linkin Park van zal maken vanwege de drums. Die zijn bij metallica iets meer aanwezig dan bij Maiden.quote:
ik heb hoopquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had betere nummers verwacht vanavond, misschien maakt Joan nog kans
mwa, wel aardig rockstukje hoor, maar kon me niet bekoren. Maar ik moet toegeven dat ik nu niet in goede doen ben (licht overprikkeld)quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Bos wat vond je van Macedonië? 2e van vanavond?
Okequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
mwa, wel aardig rockstukje hoor, maar kon me niet bekoren. Maar ik moet toegeven dat ik nu niet in goede doen ben (licht overprikkeld)
Lekker tijdstip! Misschien hele avond uit staan plukken en zo laat mogelijk lossen nu de zon en warmte daalt?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:30 schreef Miniem het volgende:
savonds om half 11 snel nog ff een aanhanger stoeptegels "lossen"(neerflikkeren) wat een teringherrie
trustenquote:
Duitsland vind ik wel leukquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
Italië of Zweden wint. Anders misschien Duitsland...
Die Spaansequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
trusten
[..]
Duitsland vind ik wel leuk
Ik vind dat net een biggetje, wat een neus en vreemd gezichtquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:04 schreef oh-oh het volgende:
ooooooooooooooh dhollanders hebben ne valszingende indiaan hahahahahhaha, ook echt slecht zeg !
En Maria Mena van Zweden, of was het niks?quote:
We rommelen lekker verderquote:
ja klopt, daarom blijf ik nog ffquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hey werkt dat hier ook?
Da's toch de KSC running gag
Als je maar overleeft!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
We rommelen lekker verder![]()
zakelijk en prive lekkere ups en downs
maar ik overleef t wel
Jij alles ok?
Ik hoef geen ingewikkeld gedoe, alleen haar. Wat jij wil moet je zelf weten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja klopt, daarom blijf ik nog ff
is goed vaduz, dan bel ik even naar BOSnie voor een trio, aan mijn naam kan het niet liggen als ze nee zegt
ah geweldig dat het weer goed gaat met je paquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als je maar overleeft!
Hier wel lekker, pa even in ziekenhuis, nasleep van operatie. Maar dat gaat heel goed alweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |