Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Plaatje doet me denken aan een man uit een documentaire van een paar maanden terug. Die had zijn teennagels laten verwijderen zodat er geen blaren onder de tenen kwamen tijdens ultramarathons.
Plaatje doet me denken aan een man uit een documentaire van een paar maanden terug. Die had zijn teennagels laten verwijderen zodat er geen blaren onder de tenen kwamen tijdens ultramarathons.
woooowwww, dat is extreem!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Op woensdag 23 mei 2012 21:45 schreef YUR het volgende: Drassss en ik kunnen worden toegevoegd aan de zevenheuvelenloop en GotC aan de Ladies Run
voor ik ging had ik verwacht dat ik het niet zou volmaken, want moe van de warmte, Ik heb enkel bij hetzelfde stoplicht waar ik de vorige keer een kleine minuut moest wachten, even iets gas teruggenomen en een meter of tien a 15 gewandeld, toen sprongen de stoplichten weer op groen en kon ik doorrennen. Toen er bij een ander stoplicht een automobilist gebaarde dat ik door kon rennen ondanks dat m'n stoplicht op rood stond, vond ik dat het niet kon maken om de zes km niet vol te maken
(tis inclusief vijf minuten inlopen en vijf minuten cooldown)
Ook weer 20 minuutjes op de teller gezet vanmiddag Was wel blij dat ik de helft van de ronde in de schaduw kon lopen, pfiew wat was het warm (nouja: vochtig, dat was vooral het probleem).
ik had wel een flesje water mee, maar ik baalde eigenlijk dat ik er siroop door gegooid had. Had op een gegeven moment de behoefte om water in m'n gezicht te gooien van de warmte
Op woensdag 23 mei 2012 22:49 schreef sylvesterrr het volgende: Morgen maar eens een nieuw shirt kopen. Shirt met lange mouwen is me ietsiepietsie te warm met dit weer.