De knullen separeren ze daar van de echte kerels die bijvoorbeeld 'Barend', 'Arie' of 'Herman' heten.quote:
tan²quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:20 schreef Plastic_zak het volgende:
wel jammer dat we een woord niet meer mogen gebruiken
Jammer dat je de 22e niet komt, kan ik je niet in een gracht tyfenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:20 schreef Plastic_zak het volgende:
rot op danquote:
sry ik kan niet 1 dag terug in de tijdquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jammer dat je de 22e niet komt, kan ik je niet in een gracht tyfen
Als je nou had gelezen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:20 schreef Plastic_zak het volgende:
volgende maand sufkutquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
sry ik kan niet 1 dag terug in de tijd
Ik was eerst verbaasd, toen geschrokken, daarna verdrietig, vervolgens boos en nu kan ik er om lachen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nu is het opeens niet erg vind je ja???
Niet goed genoeg dan.quote:
behalve als ze jouw topic kapen!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik was eerst verbaasd, toen geschrokken, daarna verdrietig, vervolgens boos en nu kan ik er om lachen.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De knullen separeren ze daar van de echte kerels die bijvoorbeeld 'Barend', 'Arie' of 'Herman' heten.
Dan breekt de hel los.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
behalve als ze jouw topic kapen!!
Mag ik nog 3jaar niet heenquote:
Ja maar ik ga er wel naartoequote:Op woensdag 23 mei 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mag ik nog 3jaar niet heen
En Awakenings is de volgende dag
Defqon zuigt.quote:
twitter:Plastic_zak twitterde op woensdag 16-05-2012 om 01:36:33Telefoon van steven g gejat, ps: ik bos je in roffa zuid g reageer retweet
Sinds ze mij niet meer toelaten wel jaquote:
Alsofquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:24 schreef wietparkiet het volgende:
twitter:Plastic_zak twitterde op woensdag 16-05-2012 om 01:36:33Telefoon van steven g gejat, ps: ik bos je in roffa zuid g reageer retweet
quote:
Internetheld eerste klas hiero.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof
Ik hoef alleen maar boos naar hem te kijken en dat kutjoch rent al weg
Maar hij durft toch niet
Dat is die G met dat stopcontact kapsel toch?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof
Ik hoef alleen maar boos naar hem te kijken en dat kutjoch rent al weg
Maar hij durft toch niet
Neequote:Op woensdag 23 mei 2012 20:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is die G met dat stopcontact kapsel toch?
Wie likt nu elke dag mijn plakkerige zak schoon?quote:
2e klas, 1e kan ik niet betalenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Internetheld eerste klas hiero.
De kat, net zoals altijdquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wie likt nu elke dag mijn plakkerige zak schoon?
Dan heb ik een blaffende kat. Wat is echt? Wat is nep? Hoe kan ik het weten?quote:
jouw kat is altijd een rare vogel geweestquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan heb ik een blaffende kat. Wat is echt? Wat is nep? Hoe kan ik het weten?
nee he, niet jijquote:
watquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:29 schreef napoleonfour het volgende:
hm, het weer ruikt naar bier hierkut guus meeuwis met zijn regent mieters bier.
Moet je mijn broekpaling eens zien, soms staart dat beest me zo aan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jouw kat is altijd een rare vogel geweest
ja kweenie manquote:
ik snap hier niks vanquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:29 schreef napoleonfour het volgende:
hm, het weer ruikt naar bier hierkut guus meeuwis met zijn regent meters bier.
Waar was mijn uitnodigingquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja kweenie manruikt naar je huis als je een te gek feest heb gegeven
Die rechter lijkt een beetje op monoquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jersey? Eerder een screech kapsel.
[ afbeelding ]
Die in zijn jongere jaren dus.
P_z heeft geen krullen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jersey? Eerder een screech kapsel.
[ afbeelding ]
Die in zijn jongere jaren dus.
guus meeuwis met zijn hit het regent meter bier niet kennenquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die rechter lijkt een beetje op mono
Lieshout toch?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
guus meeuwis met zijn hit het regent meter bier niet kennenniet weten dat guusje uit tilburg komt
wat heeft dat te maken met de biergeur in jouw kamerquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
guus meeuwis met zijn hit het regent meter bier niet kennenniet weten dat guusje uit tilburg komt
je hebt gelijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Alsof jij naar tilburg wiltquote:
ja tochquote:
Hij heeft niet genoeg gepompt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat heeft dat te maken met de biergeur in jouw kamer
ik heb nachtmerries van die gast, ik zag en hoorde hem dronken zingen voor zijn pc om 5 uur s'ochtends oid.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nee het regent buiten zoquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat heeft dat te maken met de biergeur in jouw kamer
nah dan heeft ie hier rechten gestudeerd.quote:
Hij woont er nu wel meen ik me te herinneren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah dan heeft ie hier rechten gestudeerd.
ja centrum woont hijquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij woont er nu wel meen ik me te herinneren.
Ik zou ook niet verwachten dat hij aan het strand zou gaan wonen, aangezien daar altijd wel een meeuw is.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zou ook niet verwachten dat hij aan het strand zou gaan wonen, aangezien daar altijd wel een meeuw is.
very sharpquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zou ook niet verwachten dat hij aan het strand zou gaan wonen, aangezien daar altijd wel een meeuw is.
Mijn foto is lekkerder.quote:
quote:
139 kcal voor zo weinig gramquote:
Niet. Ik heb dit zojuist gratis gekregen van de man die mij 10 min daarvoor had beschuldigd van diefstal en aangifte tegen mij heeft gedaan.quote:
Deze heb ik van Wander gekregen dus ook gratis, en lekkerderquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niet. Ik heb dit zojuist gratis gekregen van de man die mij 10 min daarvoor had beschuldigd van diefstal en aangifte tegen mij heeft gedaan.
Dat van mij is lekkerder.
Oke jij wint.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Deze heb ik van Wander gekregen dus ook gratis, en lekkerder
dat zeg ik toch ook debielquote:
Oh ik las het verkeerd. Sorry kusje lobiquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook debielvoor zo weinig gram zoveel.
quote:
oh is gucci.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh ik las het verkeerd. Sorry kusje lobi
quote:
Nu hopen dat het daadwerkelijk een positieve note is.quote:
forum@fok.nlquote:
Je kan het treinkaartje naar holly niet eens betalen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nu hopen dat het daadwerkelijk een positieve note is.
Je krijgt een biertje van me als ik 'm mag lezen.
Er is een verschil tussen 40 euro en 3 euro.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kan het treinkaartje naar holly niet eens betalen.
Abo nemenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nu hopen dat het daadwerkelijk een positieve note is.
Je krijgt een biertje van me als ik 'm mag lezen.
Twee Colombianen op één en twee toch?quote:
Ja, 35 euro.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen 40 euro en 3 euro.
Haha kijkt jouw vader jouw rekeningquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan ziet m'n pa op de rekening: FOK! Forum. En dan wordt meneer boos.
Betaal iemand anders en laat diegene het betalen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan ziet m'n pa op de rekening: FOK! Forum. En dan wordt meneer boos.
Helaas.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Haha kijkt jouw vader jouw rekening
Zou ook nog kunnen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Betaal iemand anders en laat diegene het betalen.
Ik wacht nog steeds op salaris andersquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je krijgt betaald, zo'n 30k per jaar.
Die heb ik vaker gehoord.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op salaris anders
Jou hoeven ze niet te betalen, heeft ook voor je ex werkgever gewerkt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op salaris anders
al die bazenposts en topics die ik ook maak, dan verwacht ik dat zeker wel jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je krijgt betaald, zo'n 30k per jaar.
Ja het is er nog steeds nietquote:
Royalties over qoutes betalen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
al die bazenposts en topics die ik ook maak, dan verwacht ik dat zeker wel ja
In een open veld liggen en leuter omhoog.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In een open veld liggen en leuter omhoog.
Danny is niet zo groot hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan je geen brief aan een hoge meneer schrijven oid.
Er gaat ook niks boven Groningen, duh.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.buienradar.nl/
Yes, het gaat niet over GroningenNiet met vingers in de oren slapen zometeen
voor een schokkend orgasme zekerquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In een open veld liggen en leuter omhoog.
bang zijn voor donderquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Jijquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er gaat ook niks boven Groningen, duh.
met vingers in oren slapenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
dit.quote:
Ik heb gister in de zon gelegen. En jij?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:49 schreef napoleonfour het volgende:
jij hebt wel altijd goeie verhalen Typisch, heb je er nog meer?
quote:waar ben jij mee bezig? mij uitmaken voor banga? wie denk je dat je bent man? raar wijf ik vond het eerst nog zielig voor je dat we je vals beschuldigd hebben wat ik nog steeds heel vaag vind en wou nog ff mn excuses maken morgen maar what the hell is jou probleem nu? ik laat me niet uitmaken voor banga :S
Intronic zei banga niet ikquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
steven, ik heb dat meisje boos achter me aan door die berichten op m'n status
[..]
Door een negerquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:53 schreef Intronic het volgende:
tfoe smatje doet stoer ze moet blij zijn als ze een keer verkracht wordt
"Banga."quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
steven, ik heb dat meisje boos achter me aan door die berichten op m'n status
[..]
ik ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb gister in de zon gelegen. En jij?
Jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Morgen wil ze even met me praten op school, zal ik het opnemen?
gewoon meteen slaanquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
ja doenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Met stemopname op je telefoon.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Niet als je het laat zien aan iemand, is namelijk verboden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
oh ik dacht met 2 blikjes met een draadje ertussenquote:
djoek haar gewoonquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh vals alarm, ze heeft dan examen.
Ze zegt 'ik zie je wel bij pinksteren'
Haha dat wordt een bitchfight.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh vals alarm, ze heeft dan examen.
Ze zegt 'ik zie je wel bij pinksteren'
Haha dat wordt een bitchfight.
Die hebben geen opnamefunctie.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oh ik dacht met 2 blikjes met een draadje ertussen
Heb nog wel een ploertendoder of tazer voor je als je wilquote:
Djoeken.quote:
Dit gaat naar de politiequote:Op woensdag 23 mei 2012 21:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Djoeken.
Gooi gewoon wat zoutzuur in haar gezicht. Voor 5 euro jat ik wel wat uit het lab voor je morgen.
Ik heb scriptie over GHB geschreven, kun je ook zelf makkelijk maken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:00 schreef wietparkiet het volgende:
doe GHB in haar fristi, Steven hooked je wel up met die shit
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:00 schreef wietparkiet het volgende:
doe GHB in haar fristi, Steven hooked je wel up met die shit
ik blijf bezigquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb nog wel een ploertendoder of tazer voor je als je wil
no shitquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb scriptie over GHB geschreven, kun je ook zelf makkelijk maken.
Maakte het al toen jij nog buiten aan het spelen was denk ikquote:
Jij maakte het eerst en ging daarna buiten spelen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maakte het al toen jij nog buiten aan het spelen was denk ik
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij maakte het eerst en ging daarna buiten spelen.
Ik heb het maar 2 keer gemaakt, maar daar had ik het toch niet over?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maakte het al toen jij nog buiten aan het spelen was denk ik
Niet elke week, en niet in mijn eigen mik, bij 16jarige meisjes tochquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb het maar 2 keer gemaakt, maar daar had ik het toch niet over?Zei alleen dat het makkelijk te maken is en toevallig moest ik daar voor een keuzevak een scriptie over maken. Al duw je het elke week in je mik, kan mij het verotten.
Hehe, mijn nichtje had dat in Italië in haar drankje. Ipv dat ze gewillig werd ging ze knock out. Teveel shit dus.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet elke week, en niet in mijn eigen mik, bij 16jarige meisjes toch
of precies genoegquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe, mijn nichtje had dat in Italië in haar drankje. Ipv dat ze gewillig werd ging ze knock out. Teveel shit dus.
Mijn nichtje is sws gewilligquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe, mijn nichtje had dat in Italië in haar drankje. Ipv dat ze gewillig werd ging ze knock out. Teveel shit dus.
Dat willen de meeste gasten ook, dat je knock out gaatquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeg dat haar leven voorbij is gauwquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn nichtje is sws gewilligdat kind is nu al zwanger
Dat is nu al te laatquote:
Oh, mijn ''onderzoek'' (google en wat foraquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat willen de meeste gasten ook, dat je knock out gaat
Alleen ik vind het altijd raar want die shit is echt heel smerig en proef je overal doorheen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2012 21:08:50 ]
Ze word verblind door een lief schattig babytje op jonge leeftijd, maar ach wie geeft een neukquote:
Nou kijk het zit zoquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, mijn ''onderzoek'' (google en wat fora) bleek juist uit dat het gebruikt werd om ze gewilliger te maken, niet volledig buiten bewustzijn.
Maar zo zie je maar, don't believe the internetz.
Een jongen gaf een neukquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ze word verblind door een lief schattig babytje op jonge leeftijd, maar ach wie geeft een neuk
Gewoon laten wegzinken, het redden niet waard.quote:
Ye dat had ik door, maar ik wilde ingaan op de party drug kant. Niet de misbruik kant.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou kijk het zit zo
Als je het bewust neemt dan word je er geil van en kan je er goede sex op hebben
Als je kwaad wil dan doe je teveel in een meisje haar drinken en gaat ze knock out en kan je haar verkrachten
meh, hij ketst net af denk ikquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
oh boy, volgens mij komt er wel een storm richting delfzijl
Breda wordt gewoon overgeslagenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
hij waait er gewoon over heenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik vind het tijdens het stappen niks eigenlijk, thuis zitten en chillen en film kijken is wel leuk met dat spulquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ye dat had ik door, maar ik wilde ingaan op de party drug kant. Niet de misbruik kant.
Is ze nog maar 15?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een pedofiel jagozer is 21, en zij is voor haar zestiende al een paar maanden moeder
ongelofelijk trots ja, mijn oudste nicht ging meteen uit huisquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
haar ouders zullen trots op haar zijn
Ìk zou mijn zusje echt niet meer aan kijken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ongelofelijk trots ja, mijn oudste nicht ging meteen uit huis
ken het voorstellen, elke dag dat gejank in huisquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ongelofelijk trots ja, mijn oudste nicht ging meteen uit huis
zei deed het sws alleen om haar ouders te stangenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ìk zou mijn zusje echt niet meer aan kijken.Seks prima, maar doe het dan fucking (hihihi) veilig.
hij gaat overdags naar paps als het goed isquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ken het voorstellen, elke dag dat gejank in huis
Maar ze heeft zichzelf ermeequote:Op woensdag 23 mei 2012 21:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zei deed het sws alleen om haar ouders te stangen
Je eigen ruiten ingooien om iemand eens goed te pakken te nemen, om deze logica kan men niet heen.quote:
Maar hij neukt wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja en helemaal als die 2 uit elkaar gaan, maar die gozer zit wajong alles
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja en helemaal als die 2 uit elkaar gaan, maar die gozer zit wajong alles
Schopje GAMquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:17 schreef Patje1987 het volgende:
Steven heb 3 flikkers met 4-1 op hun lazer gegeven met fifa. Ik scoorde de openingsgoal
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:17 schreef Patje1987 het volgende:
Steven heb 3 flikkers met 4-1 op hun lazer gegeven met fifa. Ik scoorde de openingsgoal
wat neef klappen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal wel leuk worden, neef klappen
Dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
Intro, het zat d'r wel diep hoor. Van dat banga.
bitchfight?!quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
Alles is al uitgepraat, binnenkort zie ik haar nog even 1 op 1. Gelukkig kan ze wel normaal doen dus geen bitchfight oid.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
Intro, het zat d'r wel diep hoor. Van dat banga.
als die gozer echt zo'n debiel is als ze zeggen dat hij is zal hij wel rare dingen gaan uitspokenquote:
te luiquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb al bijna een week hetzelfde op mijn nagels, wat is dit
alweerquote:
gewoon keihard 'DAAR MOET EEN PIEMEL IN' zingenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:31 schreef napoleonfour het volgende:
kamer naast mij heeft het over haar vriendje, wanneer ze voor het eerst seks hebben gehad. beetje ongemakkelijk samen met mijn roomies om dat te horen
Ach jullie kunnen daar nog niet over praten hihaho Xdquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:31 schreef napoleonfour het volgende:
kamer naast mij heeft het over haar vriendje, wanneer ze voor het eerst seks hebben gehad. beetje ongemakkelijk samen met mijn roomies om dat te horen
schreeuwen of het harder kanquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:31 schreef napoleonfour het volgende:
ach jah, waren het niet dat een roomie van mij haar vriend is hahaha. alles komt naar boven, piemel grootte dit dat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ach jullie kunnen daar nog niet over praten hihaho Xd
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon keihard 'DAAR MOET EEN PIEMEL IN' zingen
voor jullie is dit ook van toepassingquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ach jullie kunnen daar nog niet over praten hihaho Xd
volgende keer vragen of hij een grote piemel heeft. Dan is dat gesprek ook gelijk klaar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:31 schreef napoleonfour het volgende:
DAAAAAAAR MOEEET EEEEEEEEEEN PIEMEL INquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon keihard 'DAAR MOET EEN PIEMEL IN' zingen
Haha dat is wel grappig dan op zich.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach jah, waren het niet dat een roomie van mij haar vriend is hahaha. alles komt naar boven, piemel grootte dit dat.
hoe was jouw ontmaagding steven, kwijlen op haar buik terwijl je begeleider het condoom uitpakte?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
voor jullie is dit ook van toepassing
[..]
ben jij al ontmaagd door een man?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hoe was jouw ontmaagding steven, kwijlen op haar buik terwijl je begeleider het condoom uitpakte?
oh snapquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
voor jullie is dit ook van toepassing
[..]
Ik moest lachenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hoe was jouw ontmaagding steven, kwijlen op haar buik terwijl je begeleider het condoom uitpakte?
nog nooit condoom gebruikt eigenlijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Durf je dat bij one night stands?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nog nooit condoom gebruikt eigenlijk
zonder is beter
Ja hoorquote:
Ja dat denk je.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hoor
Ik leef ook nog steeds en heb geen ziektes
Jammer, druiperquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hoor
Nee sukkel, vorig jaar getestquote:
true, maar ik neem liever het risico niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hoor
xDquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:37 schreef stevenmac26 het volgende:
oke ik ga niet weer lapo stelen, veel plezier kinders
Joepiequote:Op woensdag 23 mei 2012 21:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij bent mijn vrouwelijke spouwer, altijd op een lijn.
Neequote:Op woensdag 23 mei 2012 21:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat denk je, je zat gwn aan de drugs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |