nee he, niet jijquote:
watquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:29 schreef napoleonfour het volgende:
hm, het weer ruikt naar bier hierkut guus meeuwis met zijn regent mieters bier.
Moet je mijn broekpaling eens zien, soms staart dat beest me zo aan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jouw kat is altijd een rare vogel geweest
ja kweenie manquote:
ik snap hier niks vanquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:29 schreef napoleonfour het volgende:
hm, het weer ruikt naar bier hierkut guus meeuwis met zijn regent meters bier.
Waar was mijn uitnodigingquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja kweenie manruikt naar je huis als je een te gek feest heb gegeven
Die rechter lijkt een beetje op monoquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jersey? Eerder een screech kapsel.
[ afbeelding ]
Die in zijn jongere jaren dus.
P_z heeft geen krullen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jersey? Eerder een screech kapsel.
[ afbeelding ]
Die in zijn jongere jaren dus.
guus meeuwis met zijn hit het regent meter bier niet kennenquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die rechter lijkt een beetje op mono
Lieshout toch?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
guus meeuwis met zijn hit het regent meter bier niet kennenniet weten dat guusje uit tilburg komt
wat heeft dat te maken met de biergeur in jouw kamerquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
guus meeuwis met zijn hit het regent meter bier niet kennenniet weten dat guusje uit tilburg komt
je hebt gelijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Alsof jij naar tilburg wiltquote:
ja tochquote:
Hij heeft niet genoeg gepompt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat heeft dat te maken met de biergeur in jouw kamer
ik heb nachtmerries van die gast, ik zag en hoorde hem dronken zingen voor zijn pc om 5 uur s'ochtends oid.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nee het regent buiten zoquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat heeft dat te maken met de biergeur in jouw kamer
nah dan heeft ie hier rechten gestudeerd.quote:
Hij woont er nu wel meen ik me te herinneren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah dan heeft ie hier rechten gestudeerd.
ja centrum woont hijquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij woont er nu wel meen ik me te herinneren.
Ik zou ook niet verwachten dat hij aan het strand zou gaan wonen, aangezien daar altijd wel een meeuw is.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zou ook niet verwachten dat hij aan het strand zou gaan wonen, aangezien daar altijd wel een meeuw is.
very sharpquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zou ook niet verwachten dat hij aan het strand zou gaan wonen, aangezien daar altijd wel een meeuw is.
Mijn foto is lekkerder.quote:
quote:
139 kcal voor zo weinig gramquote:
Niet. Ik heb dit zojuist gratis gekregen van de man die mij 10 min daarvoor had beschuldigd van diefstal en aangifte tegen mij heeft gedaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |