Djoeken.quote:
Dit gaat naar de politiequote:Op woensdag 23 mei 2012 21:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Djoeken.
Gooi gewoon wat zoutzuur in haar gezicht. Voor 5 euro jat ik wel wat uit het lab voor je morgen.
Ik heb scriptie over GHB geschreven, kun je ook zelf makkelijk maken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:00 schreef wietparkiet het volgende:
doe GHB in haar fristi, Steven hooked je wel up met die shit
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:00 schreef wietparkiet het volgende:
doe GHB in haar fristi, Steven hooked je wel up met die shit
ik blijf bezigquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb nog wel een ploertendoder of tazer voor je als je wil
no shitquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb scriptie over GHB geschreven, kun je ook zelf makkelijk maken.
Maakte het al toen jij nog buiten aan het spelen was denk ikquote:
Jij maakte het eerst en ging daarna buiten spelen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maakte het al toen jij nog buiten aan het spelen was denk ik
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij maakte het eerst en ging daarna buiten spelen.
Ik heb het maar 2 keer gemaakt, maar daar had ik het toch niet over?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maakte het al toen jij nog buiten aan het spelen was denk ik
Niet elke week, en niet in mijn eigen mik, bij 16jarige meisjes tochquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb het maar 2 keer gemaakt, maar daar had ik het toch niet over?Zei alleen dat het makkelijk te maken is en toevallig moest ik daar voor een keuzevak een scriptie over maken. Al duw je het elke week in je mik, kan mij het verotten.
Hehe, mijn nichtje had dat in Italië in haar drankje. Ipv dat ze gewillig werd ging ze knock out. Teveel shit dus.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet elke week, en niet in mijn eigen mik, bij 16jarige meisjes toch
of precies genoegquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe, mijn nichtje had dat in Italië in haar drankje. Ipv dat ze gewillig werd ging ze knock out. Teveel shit dus.
Mijn nichtje is sws gewilligquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe, mijn nichtje had dat in Italië in haar drankje. Ipv dat ze gewillig werd ging ze knock out. Teveel shit dus.
Dat willen de meeste gasten ook, dat je knock out gaatquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeg dat haar leven voorbij is gauwquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn nichtje is sws gewilligdat kind is nu al zwanger
Dat is nu al te laatquote:
Oh, mijn ''onderzoek'' (google en wat foraquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat willen de meeste gasten ook, dat je knock out gaat
Alleen ik vind het altijd raar want die shit is echt heel smerig en proef je overal doorheen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2012 21:08:50 ]
Ze word verblind door een lief schattig babytje op jonge leeftijd, maar ach wie geeft een neukquote:
Nou kijk het zit zoquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, mijn ''onderzoek'' (google en wat fora) bleek juist uit dat het gebruikt werd om ze gewilliger te maken, niet volledig buiten bewustzijn.
Maar zo zie je maar, don't believe the internetz.
Een jongen gaf een neukquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ze word verblind door een lief schattig babytje op jonge leeftijd, maar ach wie geeft een neuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |