Schopje GAMquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:17 schreef Patje1987 het volgende:
Steven heb 3 flikkers met 4-1 op hun lazer gegeven met fifa. Ik scoorde de openingsgoal
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:17 schreef Patje1987 het volgende:
Steven heb 3 flikkers met 4-1 op hun lazer gegeven met fifa. Ik scoorde de openingsgoal
wat neef klappen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal wel leuk worden, neef klappen
Dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
Intro, het zat d'r wel diep hoor. Van dat banga.
bitchfight?!quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
Alles is al uitgepraat, binnenkort zie ik haar nog even 1 op 1. Gelukkig kan ze wel normaal doen dus geen bitchfight oid.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
Intro, het zat d'r wel diep hoor. Van dat banga.
als die gozer echt zo'n debiel is als ze zeggen dat hij is zal hij wel rare dingen gaan uitspokenquote:
te luiquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb al bijna een week hetzelfde op mijn nagels, wat is dit
alweerquote:
gewoon keihard 'DAAR MOET EEN PIEMEL IN' zingenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:31 schreef napoleonfour het volgende:
kamer naast mij heeft het over haar vriendje, wanneer ze voor het eerst seks hebben gehad. beetje ongemakkelijk samen met mijn roomies om dat te horen
Ach jullie kunnen daar nog niet over praten hihaho Xdquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:31 schreef napoleonfour het volgende:
kamer naast mij heeft het over haar vriendje, wanneer ze voor het eerst seks hebben gehad. beetje ongemakkelijk samen met mijn roomies om dat te horen
schreeuwen of het harder kanquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:31 schreef napoleonfour het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |