De knullen separeren ze daar van de echte kerels die bijvoorbeeld 'Barend', 'Arie' of 'Herman' heten.quote:
tan²quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:20 schreef Plastic_zak het volgende:
wel jammer dat we een woord niet meer mogen gebruiken
Jammer dat je de 22e niet komt, kan ik je niet in een gracht tyfenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:20 schreef Plastic_zak het volgende:
rot op danquote:
sry ik kan niet 1 dag terug in de tijdquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jammer dat je de 22e niet komt, kan ik je niet in een gracht tyfen
Als je nou had gelezen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:20 schreef Plastic_zak het volgende:
volgende maand sufkutquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
sry ik kan niet 1 dag terug in de tijd
Ik was eerst verbaasd, toen geschrokken, daarna verdrietig, vervolgens boos en nu kan ik er om lachen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nu is het opeens niet erg vind je ja???
Niet goed genoeg dan.quote:
behalve als ze jouw topic kapen!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik was eerst verbaasd, toen geschrokken, daarna verdrietig, vervolgens boos en nu kan ik er om lachen.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De knullen separeren ze daar van de echte kerels die bijvoorbeeld 'Barend', 'Arie' of 'Herman' heten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |