Dries heeft toch geen smaak johquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is een feitelijk onjuist statement van Dries. Ze doet mee, ze is één van de kanshebbers op een finaleplaats; net als alle andere deelnemers.
Boeie..op Ned 1 is Lingo aan de gang..je mist niks.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:07 schreef Gemini99 het volgende:
Nederland 1 en 2 hebben storing bij mijziggo
@@
Je had op het foute knopje gekliktquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet, dan zal het wel meevallen ja.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:09 schreef grazz het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Vanavond meeklappen en zingen en alles..nahja zolang ze Joan maar niet afleiden
Ik heb net nog een wedje gemaakt, dus nu moet ze welquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]![]()
Geouwehoer over kansen. Joan gaat fluitend door naar de finale.
De jostiband is gearriveerd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:09 schreef grazz het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Vanavond meeklappen en zingen en alles..nahja zolang ze Joan maar niet afleiden
Ik heb alle liedjes die vanavond komen nog maar 1x beluisterd, maar na 1x zijn mijn favorieten Turkije, Bulgarije, Slovenië en Zweden. Maar van alle inzendingen vind ik IJsland het beste.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:26 schreef Fascination het volgende:
Wat zijn jouw favorieten, Madame_Paon?
Ik ga wel het esf missen zo...quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:09 schreef grazz het volgende:
[..]
Boeie..op Ned 1 is Lingo aan de gang..je mist niks.
Komt goed.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb net nog een wedje gemaakt, dus nu moet ze wel
twitter:songfestival twitterde op donderdag 24-05-2012 om 19:45:42Nog een laatste foto voor de bus! @JoanFranka #songfestival @Imjessemaria
reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |