Turkije kan ons ook helpen (daar krijgen we gegarandeerd punten van) en we komen hopelijk ook al gauw in beeld bij Zweden en Noren die al genoeg op hun buurland hebben gestemd (overige Scandinavische landen zijn al geweest). Portugal houdt doorgaans ook wel van folklore. Sowieso denk ik dat westerse landen ook eerder de neiging hebben om op een ander westers land te stemmen (uitgezonderd diaspora). Hopelijk gunnen de Oost-Europese landen ons ook nog wat punten, zoals Bulgarije net als vorig jaar.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:50 schreef Vrieskist het volgende:
Laten we hopen dat die Europese landen ons kunnen helpen tegen de Balkan
UK, Duitsland iig vandaag, en volgens mij Frankrijk ook.. oh was al gezegd, nouja ik denk dat die landen dat we daarbij iig de gunstigste hebben getroffen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:23 schreef Quarant het volgende:
Wanneer mogen de 5 direct ingelote landen stemmen, alleen zaterdag of ook vandaag en/of eergisteren?
Tnx!quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:25 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Het zijn er zes inclusief Azerbeidzjan. Dat land mocht samen met Spanje en Italië dinsdag stemmen, vanavond zijn Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk aan de beurt.
twitter:KoosShow6 twitterde op donderdag 24-05-2012 om 15:16:26Joan ontspannen tijdens laatste repetitie. Act straalt plezier uit! Spannend hoor... reageer retweet
quote:
quote:
Ik had niet anders verwacht. Des te toffer zou het zijn als het Joan vanavond WEL lukt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Oke. 74% van de Nederlanders denkt dat Joan de finale niet haalt vanavond.
140% van de nederlanders denkt dat deze peilingen onzin zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Oke. 74% van de Nederlanders denkt dat Joan de finale niet haalt vanavond.
Klopt nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
140% van de nederlanders denkt dat deze peilingen onzin zijn.
Het is een feitelijk onjuist statement van Dries. Ze doet mee, ze is één van de kanshebbers op een finaleplaats; net als alle andere deelnemers.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:58 schreef iBenny het volgende:
Dries Roelvink: "Joan Franka totaal kansloos"__!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |