abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112024979
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 17:46 schreef dvr het volgende:

[..]

Dat zullen we dan binnenkort wel in je stroomverbruikstatistieken terugzien :P

Ik heb zelf voor 20 euro een stroommetertje gekocht om al mijn apparatuur eens door te meten en stille slurpers te ontmaskeren. Ik heb inmiddels een versterker betrapt die in stand-by meer dan 40W verbruikt, maar er moet meer te vinden zijn.

nb: Ik zou het leuk vinden als je in dat valutagrafiekje ook de Noorse kroon en liefst ook de Hong Kong en Singapore dollars zou kunnen opnemen.
Settop box weg en Cİ+ maakt een hoop uit. Ook in geluid.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 17:57:39 #202
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_112025093
Belasting betalen is voor nitwits. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 18:21:41 #203
78918 SeLang
Black swans matter
pi_112025818
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 17:46 schreef dvr het volgende:

[..]

Dat zullen we dan binnenkort wel in je stroomverbruikstatistieken terugzien :P
Ja inderdaad. Die wordt namelijk lager! :D
Mijn vorige TV verbruikte ongeveer 150 Watt, deze maar 70 Watt (gecombineerd met het nieuwe home cinema - LEDS _O_). Verder kan ik nu rechtsteeks via internet kijken of films vanaf een USB stick terwijl ik dat vroeger via m'n PC moest doen, wat ook weer 80 Watt extra verbruik was.

quote:
Ik heb zelf voor 20 euro een stroommetertje gekocht om al mijn apparatuur eens door te meten en stille slurpers te ontmaskeren. Ik heb inmiddels een versterker betrapt die in stand-by meer dan 40W verbruikt, maar er moet meer te vinden zijn.
Dat is ideaal :Y. Ik heb inderdaad ook zo'n ding. Toen ik dat home cinema kocht stond ik erop dat ik eerst in de winkel aan de stekker het stroomverbruik wilde opmeten. Die verkopers snapten er niets van :'). Ik check van alles het stroomverbruik. Van vogelhuisje tot wasmachine.

quote:
nb: Ik zou het leuk vinden als je in dat valutagrafiekje ook de Noorse kroon en liefst ook de Hong Kong en Singapore dollars zou kunnen opnemen.
Ik zal eens kijken maar waarschijnlijk wordt dat te veel werk omdat ik dan data uit verschillende bronnen moet compileren.

[ Bericht 0% gewijzigd door SeLang op 25-05-2012 18:30:18 ]
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_112025984
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 18:21 schreef SeLang het volgende:

Dat is ideaal :Y. Ik heb inderdaad ook zo'n ding. Toen ik dat home cinema kocht stond ik erop dat ik eerst aan de stekker het stroomverbruik wilde opmeten. Die verkopers snapten er niets van :'). Ik check van alles het stroomverbruik. Van vogelhuisje tot wasmachine.
heb je ook een big ass tv in dat vogelhuisje laten inbouwen? ;)
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 18:28:54 #205
78918 SeLang
Black swans matter
pi_112026082

Deze meisjes gaan een promotie campagne voeren om Japanse bonds te verkopen _O-

quote:
Japan hires top girlband AKB48 to sell government bonds

Japan's cash-strapped government is reportedly turning to popular music group AKB48 to help it sell government bonds, as interest in the low-yield paper wanes.
http://www.telegraph.co.u(...)overnment-bonds.html
Misschien een idee voor de Grieken en Spanjaarden :+
Mijn reisverslagen
  vrijdag 25 mei 2012 @ 18:32:50 #206
78918 SeLang
Black swans matter
pi_112026242
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 18:26 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

heb je ook een big ass tv in dat vogelhuisje laten inbouwen? ;)
Nee maar die vogeltjes hebben wel een eigen blog en ze kunnen vrienden toevoegen op Facebook.
Totdat die een kat ze van het nest jaagde :(
Mijn reisverslagen
  vrijdag 25 mei 2012 @ 18:33:52 #207
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_112026288
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 18:21 schreef SeLang het volgende:

Dat is ideaal :Y. Ik heb inderdaad ook zo'n ding. Toen ik dat home cinema kocht stond ik erop dat ik eerst in de winkel aan de stekker het stroomverbruik wilde opmeten. Die verkopers snapten er niets van :'). Ik check van alles het stroomverbruik. Van vogelhuisje tot wasmachine.

Mensen zitten mij ook altijd raar aan te kijken als ik zeg dat een primaire eis is dat het apparaat wat ik wil aanschaffen zo zuinig mogelijk moet zijn in verbruik.

Volgens mij heb ik alles in huis minimaal A label en het meeste A+(+)
Mijn 42inch A++ led TV verbruikt bijv maar 45 watt. Mijn vorige 40inch deed 180watt.
pi_112026963
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 18:28 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]

Gaan ze hoertjes spelen voor de topmannen van de Bank of Japan?
  vrijdag 25 mei 2012 @ 19:00:26 #209
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_112027213
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 18:32 schreef SeLang het volgende:

[..]

Nee maar die vogeltjes hebben wel een eigen blog en ze kunnen vrienden toevoegen op Facebook.

oh zitten zij achter al dat getwitter waar iedereen het over heeft ;)
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_112028739
Hulde voor de Kunduz-coalitie voor het oplossen van de kredietcrisis!

quote:
DNB: Bankenbelasting zeer slecht

De invoering van de bankenbelasting kan in het ergste geval zorgen voor een daling van de huizenprijzen van negentien procent over tien jaar. Dat schrijft De Nederlandsche Bank (DNB) in een brief aan de Tweede Kamer.

In het slechtste scenario daalt daarnaast de consumptie en het niveau van investeringen met vijf procent ten opzichte van een scenario zonder invoering van de bankenbelasting. De kredietverlening aan bedrijven en huishoudens daalt in deze situatie bovendien elk jaar met twintig miljard, mocht de maatregel doorgaan.

DNB heeft de gevolgen van de bankenbelasting op verzoek van staatssecretaris van Financiën Frans Weekers (VVD) doorgerekend. In het minst slechte scenario heeft de taks een negatief effect van in totaal tien miljard op de kredietverlening over tien jaar, en een tot twee procent minder kredietverlening en lagere huizenprijzen. DNB acht dit scenario echter 'minder realistisch'.

De centrale bank geeft wel aan dat de effecten van de bankenbelasting alleen bij 'grove benadering' zijn te berekenen. "Het daadwerkelijke effect zal ergens tussen de twee scenario's in liggen." Volgens de bank is het echter in alle tussenvarianten duidelijk dat een bankenbelasting 'slecht verenigbaar is met de wenselijkheid de kredietverlening voor huishoudens en het bedrijfsleven op peil te houden'.

Ook het effect op de stabiliteit van banken zal niet goed zijn, stelt DNB. "De belasting bemoeilijkt de opbouw van buffers en verkleint zodoende de weerbaarheid van de financiële sector."

Woensdag ging de Tweede Kamer al akkoord met de verdubbeling van de belasting naar zeshonderd miljoen. De belasting is onderdeel van het Kunduz-akkoord. De Nederlandse Vereniging van Banken gaf toen aan het onbegrijpelijk te vinden dat de Kamer het advies van DNB niet heeft afgewacht.
Oh wacht...
pi_112040878
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 18:28 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Misschien een idee voor de Grieken en Spanjaarden :+
Lol! Voor het scrollen zag ik alleen de foto en de zin erna en dacht ik dat je zat te trollen. Blijken die gekke Japanners gewoon bloedserieus. :')
  zaterdag 26 mei 2012 @ 02:01:12 #212
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_112042880
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 19:36 schreef pberends het volgende:
Hulde voor de Kunduz-coalitie voor het oplossen van de kredietcrisis!

[..]

Oh wacht...
ja die Kunduz mensen die weten het wel
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 26 mei 2012 @ 02:04:02 #213
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_112042931

Kan iemand dit verklaren? Als het een grap is dan is ze wel een erg goede actrice. Zorgwekkend om te zien dat deze mensen Europa besturen.
Bedankt Hans.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 02:04:26 #214
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_112042935
Dallara Says Greek Euro Exit May Exceed 1 Trillion Euros

The cost of Greece exiting the euro would be unmanageable and probably exceed the 1 trillion euros ($1.25 trillion) previously estimated by the Institute of International Finance, the group’s managing director said.

The Washington-based IIF’s projection from earlier this year is “a bit dated now” and “probably on the low side,” Charles Dallara said in an interview in Rome today. “Those who think that Europe, and more broadly the global economy, are really prepared for a Greek exit should think again.”
Enlarge image Dallara Says Estimated EU1 Trillion Greek Euro Exit on Low Side

The European Central Bank’s exposure to Greek liabilities is more than twice as big as the ECB’s capital, said Dallara, who represented banks in their negotiations with the Greek government on its debt restructuring. As a result, he predicted the bank would be unable to provide liquidity and stabilize the euro-area financial sector.

“The ECB will be insolvent” if Greece were to exit the euro, Dallara said. “Europe would have to first and foremost recapitalize its central bank.”

Concern about Europe’s crisis has erased about $4 trillion from global equity values, as policymakers continue to argue over how to stabilize the 17-nation euro area and limit regional contagion. European Union President Herman Van Rompuy said today that contingency planning for Greece leaving the euro “isn’t a priority,” while Morgan Stanley economist Elga Bartsch has said Greece has a 1-in-3 chance of a euro exit.
Previous Estimate

In February, the IIF estimated that Greece’s liabilities, in the event of a euro exit, could be crippling. “It is hard to see how they would not exceed 1 trillion euros,” the group said in an internal Feb. 18 report that hasn’t been made public.

Spain, Italy and the already-bailed out Ireland and Portugal “remain quite vulnerable to changes in market sentiment” as Europe’s sovereign debt crisis continues, Dallara said. He urged policy makers to remember the shockwave caused by the failure of Lehman Brothers Holding Inc., and that what appears to be a “containable event” may in fact bring on financial meltdown.

For Greece, in its fifth year of recession, it may be more effective to offer extra money to help its battered economy recover, Dallara said. Because Greece’s economy has shrunk so much faster than expected, it may need more time to meet its budget targets and repay its international loans, he said.
Aiding Economy

Greece’s shrinking economy could be aided “at a cost” of an additional 10 billion euros. “We’re talking about very modest sums compared to what’s already on the table,” he said.

“A small olive branch here carefully defined, nuanced in its presentation, not as an alternative to fundamental reform but a recognition that some elements of this program were not that well designed, would be a wise thing and I would do it sooner rather than later,” Dallara said.

It’s not clear whether Spain will need a bailout as it seeks to help its banks weather the euro crisis, he said. A planned audit of bank loan books is likely to show that the Spanish banking sector’s woes are “manageable” overall, Dallara predicted.

Spain is grappling with how to handle Bankia SA, which was nationalized earlier this month, and other problems in the savings-bank sector. Dallara said the systemic risk posed by Bankia “has been somewhat exaggerated” and that independent inquiries will provide an outside assessment of Spain’s financial condition.
‘Substantial Headway’

“If it is of manageable proportions, then I think it is the decision of the Spanish government to decide” whether to pursue outside aid, Dallara said.

“The magnitude remains to be determined and I think we should exercise a bit of patience and allow this process to run its course and realize that as it is, Spain is making substantial headway in budget reduction,” Dallara said.

In the long run, the euro area will need to address the “fundamental structural flaw” of sharing a currency while allowing national governments to control fiscal policy, he said. He urged Germany to drop its opposition to shared debt and instead seek a system where joint euro bonds could be an “incentive” to fiscal restraint and structural reform.

“The only way to help markets see past that obscurity is to remove the cloud of uncertainties of national fiscal position and move toward unification,” Dallara said.
pi_112043071
Griekenland eruit gooien kost meer dan 1000 miljard (trillion) maar Griekenland erin houden zorgt ervoor dat de wereld in de greep blijft van het onzekere en niet houdbare system van een monetaire unie tussen landen die geen echte unie zijn. Tja, tja, tja. Waar zullen we voor kiezen? Jarenlange onzekerheid of knopen doorhakken, uithuilen en ons leven beteren?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_112043411
Uithuilen en leven beteren.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_112044436
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 02:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Griekenland eruit gooien kost meer dan 1000 miljard (trillion) maar Griekenland erin houden zorgt ervoor dat de wereld in de greep blijft van het onzekere en niet houdbare system van een monetaire unie tussen landen die geen echte unie zijn. Tja, tja, tja. Waar zullen we voor kiezen? Jarenlange onzekerheid of knopen doorhakken, uithuilen en ons leven beteren?
Welke kosten komen er zoal bij kijken dan? Ik snap dat het niet voor niks gaat, echter 1 triljoen is wel heel hoog.
pi_112044593

http://beleggenopdegolven(...)ad-bovenstaande.html

quote:
De verliezen na een Griekse exit zouden neerkomen op de 240 miljard euro aan noodleningen van de eurolanden en het Internationaal Monetair Fonds, 130 miljard euro aan bloostelling van het Europese Systeem van Centrale Banken en 25 miljard euro aan exposure bij commerciële Europese, met name Franse banken.
http://www.deaandeelhoude(...)st_400_miljard_euro/

Dit lijkt me wat meer in lijn dan de genoemde 1000 miljard.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 08:44:52 #219
323876 michaelmoore
pi_112044635
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 02:38 schreef bedachtzaam het volgende:
Uithuilen en leven beteren.
er is niets dat niet met een forse dosis inflatie kan worden opgelost
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_112044886
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 08:44 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

schuld
schuld
schuld
schuld
schuld
schuld
schuld
schuld
schuld
schuld
schuld
schuld
schuld
schuld
schuld

Het antwoord, nog meer schuld aangaan om schulden te betalen en een goed gevulde trog voor de varkens, het melk en stemvee betaalt :)
  zaterdag 26 mei 2012 @ 09:13:25 #221
78918 SeLang
Black swans matter
pi_112044911
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 08:44 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Inderdaad. Daarmee is Zimbabwe ook een economische grootmacht geworden.
Mijn reisverslagen
  zaterdag 26 mei 2012 @ 09:43:19 #222
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_112045226
quote:
1 ding zit er volgens mij niet bij..... EU-banken die gesteund moeten worden (die exposure hebben op Gr.). Niet al het schuldpapier zit bij de ECB of IMF.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 mei 2012 @ 09:48:59 #223
862 Arcee
Look closer
pi_112045302
Pull the fucking plug!
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_112045478
quote:
Dat is enkel de directe blootstelling.
pi_112045651
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 09:43 schreef Drugshond het volgende:

[..]

1 ding zit er volgens mij niet bij..... EU-banken die gesteund moeten worden (die exposure hebben op Gr.). Niet al het schuldpapier zit bij de ECB of IMF.
Hoe groot zijn de voordelen als griekenland de euro zou verlaten. Daar houden de economen die deze doomcijfers presenteren ook nooit rekening mee. Mijn subjectieve gevoel zegt me dat er een zucht van verlichting over de wereldeconomie zou komen als griekenland de euro verlaat.
pi_112045722
Achmea had van de week een interessante analyse, waaruit bleek dat ze een groot direct voordeel hadden bij een Grexit. Doordenkertje :)

Nee, niet omdat ze CDO's hebben. :)
Hint: ze hebben een Griekse (verzekerings)dochter.

Om maar even aan te illustreren dat niemand bij benadering kan inschatten wat een Grexit tot gevolg heeft (nog afgezien was Basp1 zegt).
pi_112046474
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 02:04 schreef bascross het volgende:

Kan iemand dit verklaren? Als het een grap is dan is ze wel een erg goede actrice. Zorgwekkend om te zien dat deze mensen Europa besturen.
Merkel heeft waarschijnlijk haar topografie lessen gehad in een tijd dat de landkaart er heel anders uitzag. Toen zij naar school ging lang Berlijn gewoon zo'n beetje midden in het land waar ze woonde. Nu zit het ergens in de rechterbovenhoek van een omgekeerde gespiegelde L. Heel geweldig is het niet dat ze het niet kan aanwijzen maar echt raar is het ook niet.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 12:32:08 #228
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_112048024
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 11:07 schreef HiZ het volgende:

[..]

Merkel heeft waarschijnlijk haar topografie lessen gehad in een tijd dat de landkaart er heel anders uitzag. Toen zij naar school ging lang Berlijn gewoon zo'n beetje midden in het land waar ze woonde. Nu zit het ergens in de rechterbovenhoek van een omgekeerde gespiegelde L. Heel geweldig is het niet dat ze het niet kan aanwijzen maar echt raar is het ook niet.
:? Het is een kaart zonder landsgrenzen... Die verandert niet in enkele decennia (of millennia)..
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 26 mei 2012 @ 12:33:35 #229
323876 michaelmoore
pi_112048057
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 12:32 schreef Perrin het volgende:

[..]

:? Het is een kaart zonder landsgrenzen... Die verandert niet in enkele decennia (of milennia)..
een kaart van Europa en die Merkel wees naar een deel rechts onder Sint-Petersburg in de buurt van Moskou
  zaterdag 26 mei 2012 @ 12:36:06 #230
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_112048112
Te sneu voor woorden iig dat ze niet weet hoe Duitsland ligt tov makkelijke herkenningspunten als het Scandinavische schiereiland.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:19:59 #231
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_112050298
quote:

[..]

bij de vakantieman wist toch ook niemand aan te wijzen waar Nederland lag, of het land waar ze op vakantie gingen. Feit is dat 99% van de mensen nog nooit een landkaart heeft gezien en dus geen benul heeft waar de landen liggen tov elkaar. Merkel is geen uitzondering. Het viel me allegszinds nog mee dat ze de kaart van Europa herkende.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:22:19 #232
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_112050347
quote:

[..]

Ze wijst Rusland aan en daarnaast is Berlijn niet Schubbekutteveen.
Bedankt Hans.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:24:49 #233
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_112050401
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:22 schreef bascross het volgende:

[..]

Ik zei al dat veel mensen geen enkel benul hebben van topografie. Dat kun je haar ook niet kwalijk nemen ,niet iedereen heeft topografie gehad op school.BOvendien is het voor al aardig lang geleden.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_112050414
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:22 schreef bascross het volgende:

[..]

Hamburg had ze geen probleem mee.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:27:31 #235
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_112050473
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Ik zei al dat veel mensen geen enkel benul hebben van topografie. Dat kun je haar ook niet kwalijk nemen ,niet iedereen heeft topografie gehad op school.BOvendien is het voor al aardig lang geleden.
Wat heeft dit met topografie te maken? De leider van Duitsland heeft geen idee waar Berlijn ligt en ze wijst ook nog eens Rusland aan, dus ze heeft ook geen idee hoe Duitsland eruit ziet op de kaart. :D Dat zou je als leider toch wel mogen weten.
Bedankt Hans.
pi_112050480
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:27 schreef bascross het volgende:

[..]

Wat heeft dit met topografie te maken? De leider van Duitsland heeft geen idee waar Berlijn ligt en ze wijst ook nog eens Rusland aan, dus ze heeft ook geen idee hoe Duitsland eruit ziet op de kaart. :D Dat zou je als leider toch wel mogen weten.
Ja geweldig is het niet, maar je vroeg om een verklaring.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:29:04 #237
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_112050506
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:28 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ja geweldig is het niet, maar je vroeg om een verklaring.
Niet geweldig? Het is fucking retarded. De verklaring vind ik trouwens matig.
Bedankt Hans.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:34:47 #238
323876 michaelmoore
pi_112050639
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:25 schreef HiZ het volgende:

[..]

Hamburg had ze geen probleem mee.
Nadat ze werd gewezen waar Berlijn lag.

Iedereen weet dat Duitsland onder Denemarken ligt, en boven Italie , die laars
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:38:29 #239
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_112050739
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:27 schreef bascross het volgende:

[..]

Zou Rutte weten waar Nederland ligt op de kaart van Europa? Ik vraag het me af!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_112051115
Maar goed, on topic. Als die bedragen ook maar een beetje trekken dan is het het moment bij uitstek om te stekker uit de euro te trekken. Maar dan moet ik wel zeggen dat ik het niet zo geloofwaardig vind.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:55:55 #241
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_112051176
Eén triljoen lijkt mij ook wat overdreven, dan is het noodfonds ook meteen leeg.
Bedankt Hans.
pi_112051270
Het was gewoon een fucking grap van Merkel :') Jezus, mensen..
pi_112051316
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Zou Rutte weten waar Nederland ligt op de kaart van Europa? Ik vraag het me af!
Als je niet weet waar Berlijn ligt ben je gewoon een achterlijke mongool. Daar zijn geen excuses voor te verzinnen.
pi_112052501
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:55 schreef bascross het volgende:
Eén triljoen lijkt mij ook wat overdreven, dan is het noodfonds ook meteen leeg.
Dan zou het noodfonds leegzijn door Griekenland alleen? Weinig geloofwaardig.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:54:25 #245
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_112052626
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:01 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Als je niet weet waar Berlijn ligt ben je gewoon een achterlijke mongool. Daar zijn geen excuses voor te verzinnen.
Het was volgens mij een blinde, vrij onduidelijke wereldkaart. Dan liggen Rusland en Berlijn ineens best dicht bij elkaar. Ze zal toch echt wel weten waar Berlijn ligt.

Trouwens, ik heb ook geen topografie van bv Zuid-Amerika gehad op school, maar weet wel bijna alles te liggen. Heeft met interesse te maken, niet met school.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 16:25:14 #246
323876 michaelmoore
pi_112053501
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:50 schreef HiZ het volgende:

[..]

Dan zou het noodfonds leegzijn door Griekenland alleen? Weinig geloofwaardig.
Als er een tweede keer 4 miljard geld in de EMS gestort moet worden dan breekt de pleuris pas echt uit in Nederland

60% Van de politici in de tweede kamer zouden als lemmingen JA stemmen om Nederland in de afgrond te duwen als hen dat gevraagd werd door de EUSSR bestuur , met Bleker voorop

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 26-05-2012 17:40:37 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 mei 2012 @ 19:30:24 #247
862 Arcee
Look closer
pi_112058746
quote:
Kentering in zicht in Griekenland

` Drie weken voor de verkiezingen in
Griekenland staan de pro-Europese
partijen volgens peilingen weer op een
meerderheid.De conservatieven en
socialisten zouden meer dan de helft
van de parlementszetels behalen.

De conservatieve Nieuwe Democratie zou
de grootste partij worden.De partij wil
het bezuinigingspakket uitvoeren,zoals
is afgesproken met de eurolanden en het
IMF.Het radicaal-linkse Syriza,dat fel
tegen de bezuinigingen is,staat tweede.

De Grieken moeten op 17 juni opnieuw
naar de stembus,nadat het na de vorige
verkiezingen niet was gelukt om een
regering te vormen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_112059824
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:30 schreef Arcee het volgende:

[..]

Propaganda :P En anders probeerd de EU wel de verkiezingen te belazeren.
Ik volg het allemaal wat minder wordt er gefrustreerd van.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 20:03:40 #249
323876 michaelmoore
pi_112059928
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:00 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Propaganda :P En anders probeert de EU wel de verkiezingen te belazeren.

Dat denk ik ook ja
Ze doen alles om hun gelijk te krijgen, Poetin kan er nog wat van leren
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 mei 2012 @ 20:28:11 #250
862 Arcee
Look closer
pi_112060882
Oh ja, bron was Teletekst. Was ook makkelijk herkenbaar natuurlijk. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')