Omdat de trein er ook niet heengaatquote:
Er lijkt ook een deel richting Utrecht te gaan.quote:
Ja, of Zutphenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Sjeezes. Breda een forcefield? Kijk eens naar arnhem!
Twee dagen geleden ook al.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:02 schreef Straatcommando. het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het begint nu aardig te waaien in Utrecht met wat lichte regen
Of Bonn.quote:
Wat ben je aan het doen? Tafeltennissenquote:
Jaquote:
Rolgordijn beweegt door de wind.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen? Tafeltennissen
Nee, Enschede dan. Alles is hier weer langsheen getrokken. Een paar donders, een beetje regen... Als ik buienradar bekijk komt het er nog wel wat aan, maar of dat nog wat wordt...quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Waait zo voorbij.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik begin hoop te krijgen in Arnhem
Forse wind en de lucht wordt ook steeds donkerder
Pics man. Picsquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik begin hoop te krijgen in Arnhem
Forse wind en de lucht wordt ook steeds donkerder
Dat is ook strontvervelend, maar het valt me nu heel erg op, dat elke onweersbui die vol op ramkoers is, ook compleet stopt en om Arnhem heenbuigt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:05 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nee, Enschede dan. Alles is hier weer langsheen getrokken. Een paar donders, een beetje regen... Als ik buienradar bekijk komt het er nog wel wat aan, maar of dat nog wat wordt...
Hoe zou dat toch komen? Kan het te maken hebben met de samenstelling van de lucht boven de relatief grote steden?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is ook strontvervelend, maar het valt me nu heel erg op, dat elke onweersbui die vol op ramkoers is, ook compleet stopt en om Arnhem heenbuigt.
Hoop gerommel, klinkt wel dreigend.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Regen zet niet echt bijzonder hard door in Utrecht
Best wel rustgevend dat filmpje.quote:
omdat het regent en een beetje onweert?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:18 schreef zoem het volgende:
Het KNMI geeft code oranje voor Gelderland en Overijssel.
Het is een hoaxquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:13 schreef roislecxe het volgende:
Kijk voor de gein eens op buienradar naar het puntje van winterswijk. Constant in beeld, eromheen alles rood van de buien
Ik zit ook in Utrecht maar net wat noordelijker en hier motregent het geezllig een beetjequote:
Vergelijkbaar, hier in Goor heeft het geregend, maar de paarse pitten gaan langs me heenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:19 schreef Saekerhett het volgende:
Hengelo nog steeds geen druppel gevallen, gaat er echt precies langs heen hier
Als in echt onweer dat ook doorzet of af en toe een laf knalletje? In Zuid is dat laatste het geval...quote:
Uuh, noem jij dit hard?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:27 schreef Martin1234 het volgende:
Het regent behoorlijk hard momenteel in - Utrecht stad - nu!
Dit dusquote:
beetje motregenquote:
Waar is Utrecht stad voor jou?quote:
Mwah dat ook weer niet, het regent goed door maar echt kneiterhard nou ook weer nietquote:
Daar woon ik precies...en ik vind het maar laf. Maar ik was vooral benieuwd naar de locale verschillen, want 10 minuten geleden vond ik het hier wel hard regenen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:30 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Midden in de stad Utrecht lijkt mij.
Ik niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:31 schreef Magnificat het volgende:
Voor nu is het gedaan hier. Hoop dat die rode pit in Duitsland nog in mijn armen komt gewaaid
dies over een half uurtje ofzo hier, ik vertel je wel of het iets isquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:31 schreef Magnificat het volgende:
Voor nu is het gedaan hier. Hoop dat die rode pit in Duitsland nog in mijn armen komt gewaaid
dan gaat het zo bij jullie ook waaien, waar zit je?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:32 schreef ZaZoe het volgende:
Aarde donker in het oosten, zon schijnt in het westen, wind begint aan te trekken.
Locatie NO-Brabant
maar nog steeds lekker onbewolktquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:32 schreef flugeltje het volgende:
Het begint hier nu lekker benauwd te worden...
Ja ik ook maar nu niet meer, ook geen gedonder meer nu!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daar woon ik precies...en ik vind het maar laf. Maar ik was vooral benieuwd naar de locale verschillen, want 10 minuten geleden vond ik het hier wel hard regenen.
Ik bedoel de pit die nu nog in Duitsland is he, niet die NL al binnen is.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:32 schreef Shispeed het volgende:
[..]
dies over een half uurtje ofzo hier, ik vertel je wel of het iets is![]()
er vliegen al takjes van de boven af hier, gelukkig staat de wind de goede kant op want de vorige keer heb ik een paar kuub zooi uit de tuin kunnen vissen
Ja inderdaad... Maar nu zo effe binnen een half uur, drie kwartier van 'normaal' naar stikbenauwd...quote:
ah ik bedoel die ten oosten van Nijmegenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:34 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Ik bedoel de pit die nu nog in Duitsland is he, niet die NL al binnen is.
Picsquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:35 schreef seasushi het volgende:
Wij hebben het er op zitten.. Hele dorp staat onder water.. hagelstenen als knikkers . Het rommelt nog steeds. Succes ermee in de rest van Nederland.
hier staat alles open en nog niet echt benauwd, wel binnen en buiten even warm (24 graden)quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja inderdaad... Maar nu zo effe binnen een half uur, drie kwartier van 'normaal' naar stikbenauwd...
waar zit je ergens?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:35 schreef seasushi het volgende:
Wij hebben het er op zitten.. Hele dorp staat onder water.. hagelstenen als knikkers . Het rommelt nog steeds. Succes ermee in de rest van Nederland.
Lijkt me vrij zinloos om met dit extreme weer zover vooruit te kijken, kans dat het uiteindelijk uitkomt is minimaal.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:35 schreef Magnificat het volgende:
Kijk eens op EU radar om 21.15Het komt weer mijn kant op en wat een vlek!
En waar zit jij? Ik heb alleen maar laffe regen gehadquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:35 schreef seasushi het volgende:
Ik weet t, maar laat me ff in mijn waanquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:36 schreef YazooW het volgende:
[..]
Lijkt me vrij zinloos om met dit extreme weer zover vooruit te kijken, kans dat het uiteindelijk uitkomt is minimaal.
Kijk maar op de radar.quote:
Toch zal het niet aan de rivieren liggen. Daar zijn ze simpelweg te klein voor. Het IJsselmeer zou wel wat tegen kunnen houden.quote:
richting Montferland?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:38 schreef seasushi het volgende:
[..]
onder Doetinchem aan de Duitse grens
Nee. Dinxperloquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:39 schreef Shispeed het volgende:
[..]
richting Montferland?daar kom ik wel eens
quote:
En hier meteen weer 0.5 graden erbijquote:
In Oldenzaal regent en rommelt het al bijna een uurquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:19 schreef Saekerhett het volgende:
Hengelo nog steeds geen druppel gevallen, gaat er echt precies langs heen hier
24.2 nu hier, in huis nog een graad of 27quote:
30 hier binnenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
24.2 nu hier, in huis nog een graad of 27
bij mij binnen 27.0, op mijn balkon 25.5quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
24.2 nu hier, in huis nog een graad of 27
Ja . Dus het weer telt maar voor de helft..quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:42 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ah das dat half duitse half nederlandse plaatsje toch?
quote:
quote:18:34:38 23-05-12 GROUP-1 Prio 5 Waarschuwing voor extreem weer REGIO GELDERLAND-MIDDEN AH (Soort weer: onweer,regen) (Code: oranje)
Pff 30c is wel heel ergquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:45 schreef TommyGun het volgende:
[..]
30 hier binnen
Dat mensen dit plakweer lekker vinden zeg...
you are doomedquote:
Soort van zolderkamer...quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:49 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Pff 30c is wel heel erg
Hier 24c dat is nog wel redelijk te doen
Door het riool ja?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:49 schreef Spockjuh_ het volgende:
man man man, lijkt erop dat net voor apeldoorn het front in tweeën splits en dus boven- en onderlangs apeldoorn gaat... pfft....
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ] Gelukkig is het gestopt. Anders konden we water scheppen binnen.
De plantjes hebben in ieder geval weer genoeg water gehadquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Nijverdal.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Jemigquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat er nog staatquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De plantjes hebben in ieder geval weer genoeg water gehad
we zullen je gaan zoeken als het regentquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:52 schreef lipjes het volgende:
weet je wat, ik heb er zo een vertrouwen in dat het schild van breda weer stand houd, ik ga touren
blijft hier toch wel droog, nou tot straksquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
we zullen je gaan zoeken als het regent
Houdoequote:Op woensdag 23 mei 2012 18:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
blijft hier toch wel droog, nou tot straks
Hebben ze hier laatst ook gedaan, want kleine kinderen gingen letterlijk zwemmen voor de deur elke keer als het hard regende omdat dit stuk van de straat net op het laagste punt van de wijk ligt en het riool het niet aankon.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat er nog staatGelukkig gaan ze binnenkort met het riool bezig. Dan is het de volgende x stuk minder erg.
je kunt het nou beter laten liggen, zeker als het nog niet op hopen ligt. naar binnen halen is ook niet echt slim nou i.v.m. hooibroeiquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:53 schreef Tropanzia het volgende:
Beetje jammer voor de boeren die het gras nou net los hebben liggen.
Reed hier net ook een trekker+silagewagen vol gras langs, dwars door de grote knikkers hagel. Beetje knullig gezicht.
Waar woon jij dan in Enschede? Aangezien ze dat kort geleden hier ook gedaan hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben ze hier laatst ook gedaan, want kleine kinderen gingen letterlijk zwemmen voor de deur elke keer als het hard regende omdat dit stuk van de straat net op het laagste punt van de wijk ligt en het riool het niet aankon.
Het lijkt wel alsof een paar onweertjes verdwaald zijn want soms hoor je er inderdaad totaal uit het niks nog even éénquote:
Ja, een minuut of 5 tot 10 geleden ook al.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof een paar onweertjes verdwaald zijn want soms hoor je er inderdaad totaal uit het niks nog even één
Ik sta te spotten aan de nieuwe kade. Mooi uitzicht.quote:
Dit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:58 schreef Straatcommando. het volgende:
Ho eens!!! Absurde knal hier in Arnhem
Blijft goed warm hier ja. Dan maar bier en pizza's en me laten verrassen doordat eventuele donders. Met een schuin oog dit topic in de gaten houden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:57 schreef roislecxe het volgende:
Voorlopig niks te beleven in Breda, kga maar eens een keer iets nuttigs doen en kijk over een paar uur wel weer eens hoe het hier vlakbij met een sisser is uitgedoofd.
nee, ik zit zo rond de 25-27 graden grensquote:
Nog 2quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:58 schreef Straatcommando. het volgende:
Ho eens!!! Absurde knal hier in Arnhem
eindhoven ligt als ik via de buienradar ga kijken wel op koers, tilburg nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:00 schreef DemonRage het volgende:
Ik denk dat dat hongerige beest in noordoost Brabant nog wel deze kant op wil komen. Hier is nog wel wat buienvoedsel.
Yupz... hopelijk voor mij blijft die koers. De lucht in het NO is al een stukje donkerder.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eindhoven ligt als ik via de buienradar ga kijken wel op koers, tilburg niet
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
WOW wat was dat voor knal in Arnhem?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:03 schreef Swomp het volgende:
Het rommelt in M-Limburg, behoorlijk grijs nu, maar er lijkt niks te ontstaan.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:02 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Yupz... hopelijk voor mij blijft die koers. De lucht in het NO is al een stukje donkerder.
Maar echt... er zit een flink monster deze kant op te komen.
geultje graven met de buurt?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:04 schreef Daywalk3r het volgende:
Water wil nog niet weg. Als er nu weer een bui komt hebben we een probleem
Precies, met een biertje op het balkon (richting het zuid-oosten), merk vanzelf als er iets aankomt. Topic blijft wel open staan voor interessante filmpjes enzo, maar daar blijft het wel bij.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Blijft goed warm hier ja. Dan maar bier en pizza's en me laten verrassen doordat eventuele donders. Met een schuin oog dit topic in de gaten houden.
Volgens Buienradar komt er nog wel meer aan, boven Nijverdal....quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:04 schreef Daywalk3r het volgende:
Water wil nog niet weg. Als er nu weer een bui komt hebben we een probleem
must.... not.... be..... jealous.....quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:05 schreef DutchErrorist het volgende:
Zo wat een knallen in Arnhem... Godnondeju.
Dat hoorde ik dusquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:09 schreef Shispeed het volgende:
het is een halve minuut geleden op de schoorsteen van de energiecentrale in Nijmegen ingeslagen
ik denk het, ik zag het op de schoorsteen inslaan vanuit mijn kamerquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat hoorde ik dusWas dat die BAM BAM?
Centrum Helmond wordt akelig! Veel flitsen in de verte te zien.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In Den Haag en omgeving hoef ik dus wederom niks te verwachten....
Ja buien zijn er bijna.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:10 schreef Disorder het volgende:
Gaat Raalte nog wat krijgen? Zit niet bij een pc in de buurt en kan niet zien hoe de cellen bewegen.
stuur ook even richting tilburgquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:11 schreef DemonRage het volgende:
In Eindhoven is gedonder te horen in de verte, maar het klinkt meer als artillerie-geschut dat om de paar seconden een salvo afvuurt.
Nijverdal heeft de volle laag gekregen, maar ik garandeer je niks. Het is allemaal heel plaatselijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:10 schreef Disorder het volgende:
Gaat Raalte nog wat krijgen? Zit niet bij een pc in de buurt en kan niet zien hoe de cellen bewegen.
Bliksem ingeslagen ?quote:19:10:09 23-05-12 GROUP-1 PRIO 1 Brand Fabrikage/Opslag : : Kanaalweg : Eerbeek 8091 9881 8342 8341 (Middelbrand)
van electrabel?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:11 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik denk het, ik zag het op de schoorsteen inslaan vanuit mijn kamer
richting uden ofzo?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:15 schreef ZaZoe het volgende:
Ik zit midden in die grote rode pit in NO-Brabant, maar het valt hier tot nu toe allemaal enorm mee.
Hoor je ook de donders zoals ik ze net beschreef?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:14 schreef TommyGun het volgende:
Harde wind in Ehv, donkere lucht in aantocht!
Ah. Ik werk op t hoofdkantoor. Kijken of mijn collega vrijdag gebakken computers moet vervangen.quote:
Ik heb hier geen hagel gehad, wel veel regen!quote:
ze zullen toch wel een bliksemafleider op dat ding hebben?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ah. Ik werk op t hoofdkantoor. Kijken of mijn collega vrijdag gebakken computers moet vervangen.
Weet niet. Leek me op nijverdal ergensquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:15 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Mijn moeder schrok zich kapot.Waar zou het hebben ingeslagen? Ten Cate?
Uiteraardquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:19 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ze zullen toch wel een bliksemafleider op dat ding hebben?
Da ding blijft hier al zeker 20 minuten boven mijn hoofd liggen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:19 schreef DemonRage het volgende:
De neerslag kern lijkt te splitsen... maar hopelijk is het geen cell-splitting. Want dan gaan ze links en rechts van Eindhoven langs. En dan krijgt Den Bosch een rightmover te verwerken.
Neequote:Op woensdag 23 mei 2012 19:17 schreef Shispeed het volgende:
tering het zal nou wel weer flink knallen in nimma of niet?
Ja, wat zal ik eens zeggen. Het lijkt te schampen. Net wel regen gehad, maar bij lange na niet wat ik op die foto's zie.quote:
ben benieuwd wat het gaat doenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:19 schreef DemonRage het volgende:
De neerslag kern lijkt te splitsen... maar hopelijk is het geen cell-splitting. Want dan gaan ze links en rechts van Eindhoven langs. En dan krijgt Den Bosch een rightmover te verwerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |