richting uden ofzo?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:15 schreef ZaZoe het volgende:
Ik zit midden in die grote rode pit in NO-Brabant, maar het valt hier tot nu toe allemaal enorm mee.
Hoor je ook de donders zoals ik ze net beschreef?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:14 schreef TommyGun het volgende:
Harde wind in Ehv, donkere lucht in aantocht!
Ah. Ik werk op t hoofdkantoor. Kijken of mijn collega vrijdag gebakken computers moet vervangen.quote:
Ik heb hier geen hagel gehad, wel veel regen!quote:
ze zullen toch wel een bliksemafleider op dat ding hebben?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ah. Ik werk op t hoofdkantoor. Kijken of mijn collega vrijdag gebakken computers moet vervangen.
Weet niet. Leek me op nijverdal ergensquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:15 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Mijn moeder schrok zich kapot.Waar zou het hebben ingeslagen? Ten Cate?
Uiteraardquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:19 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ze zullen toch wel een bliksemafleider op dat ding hebben?
Da ding blijft hier al zeker 20 minuten boven mijn hoofd liggen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:19 schreef DemonRage het volgende:
De neerslag kern lijkt te splitsen... maar hopelijk is het geen cell-splitting. Want dan gaan ze links en rechts van Eindhoven langs. En dan krijgt Den Bosch een rightmover te verwerken.
Neequote:Op woensdag 23 mei 2012 19:17 schreef Shispeed het volgende:
tering het zal nou wel weer flink knallen in nimma of niet?
Ja, wat zal ik eens zeggen. Het lijkt te schampen. Net wel regen gehad, maar bij lange na niet wat ik op die foto's zie.quote:
ben benieuwd wat het gaat doenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:19 schreef DemonRage het volgende:
De neerslag kern lijkt te splitsen... maar hopelijk is het geen cell-splitting. Want dan gaan ze links en rechts van Eindhoven langs. En dan krijgt Den Bosch een rightmover te verwerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |