Omdat de trein er ook niet heengaatquote:
Er lijkt ook een deel richting Utrecht te gaan.quote:
Ja, of Zutphenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Sjeezes. Breda een forcefield? Kijk eens naar arnhem!
Twee dagen geleden ook al.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:02 schreef Straatcommando. het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het begint nu aardig te waaien in Utrecht met wat lichte regen
Of Bonn.quote:
Wat ben je aan het doen? Tafeltennissenquote:
Jaquote:
Rolgordijn beweegt door de wind.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen? Tafeltennissen
Nee, Enschede dan. Alles is hier weer langsheen getrokken. Een paar donders, een beetje regen... Als ik buienradar bekijk komt het er nog wel wat aan, maar of dat nog wat wordt...quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Waait zo voorbij.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik begin hoop te krijgen in Arnhem
Forse wind en de lucht wordt ook steeds donkerder
Pics man. Picsquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik begin hoop te krijgen in Arnhem
Forse wind en de lucht wordt ook steeds donkerder
Dat is ook strontvervelend, maar het valt me nu heel erg op, dat elke onweersbui die vol op ramkoers is, ook compleet stopt en om Arnhem heenbuigt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:05 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nee, Enschede dan. Alles is hier weer langsheen getrokken. Een paar donders, een beetje regen... Als ik buienradar bekijk komt het er nog wel wat aan, maar of dat nog wat wordt...
Hoe zou dat toch komen? Kan het te maken hebben met de samenstelling van de lucht boven de relatief grote steden?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is ook strontvervelend, maar het valt me nu heel erg op, dat elke onweersbui die vol op ramkoers is, ook compleet stopt en om Arnhem heenbuigt.
Hoop gerommel, klinkt wel dreigend.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Regen zet niet echt bijzonder hard door in Utrecht
Best wel rustgevend dat filmpje.quote:
omdat het regent en een beetje onweert?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:18 schreef zoem het volgende:
Het KNMI geeft code oranje voor Gelderland en Overijssel.
Het is een hoaxquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:13 schreef roislecxe het volgende:
Kijk voor de gein eens op buienradar naar het puntje van winterswijk. Constant in beeld, eromheen alles rood van de buien
Ik zit ook in Utrecht maar net wat noordelijker en hier motregent het geezllig een beetjequote:
Vergelijkbaar, hier in Goor heeft het geregend, maar de paarse pitten gaan langs me heenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:19 schreef Saekerhett het volgende:
Hengelo nog steeds geen druppel gevallen, gaat er echt precies langs heen hier
Als in echt onweer dat ook doorzet of af en toe een laf knalletje? In Zuid is dat laatste het geval...quote:
Uuh, noem jij dit hard?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:27 schreef Martin1234 het volgende:
Het regent behoorlijk hard momenteel in - Utrecht stad - nu!
Dit dusquote:
beetje motregenquote:
Waar is Utrecht stad voor jou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |