SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Shit gets old.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:04 schreef Michhas het volgende:
OUWE VOGELZOEKER GEILE KIKKER HAAS KOE PENIS HANGOOR STIERENKL
Dat kan maar 1 iemand zijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:05 schreef Parvus het volgende:
Wtf die CD-hoes.. Wie heeft daar nou weer tijd in gestoken
Idovon back up in this bitch?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:05 schreef Parvus het volgende:
Wtf die CD-hoes.. Wie heeft daar nou weer tijd in gestoken
Die soppende verhalen van jou passen nietquote:
Terug van weggeweest en nog steeds in de racequote:
Tijd voor een nieuwe verzamel cdquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:15 schreef Parvus het volgende:
[..]
Terug van weggeweest en nog steeds in de race
Gepaard met vrees, lijk ik als een beest
Ja dit is Parvaaa, Nimma gestoord bitches verwennaaaa
Lekkere comeback, beter dan die wiggers in dit topic.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:15 schreef Parvus het volgende:
[..]
Terug van weggeweest en nog steeds in de race
Gepaard met vrees, lijk ik als een beest
Ja dit is Parvaaa, Nimma gestoord bitches verwennaaaa
Zei de wigger tegen de wigger.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:18 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Lekkere comeback, beter dan die wiggers in dit topic.
quote:
Ik ben geen wigger, noem mij een straatsoldaat.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:18 schreef Kutstudent het volgende:
Hmm, wordt zojuist voor een gala gevraagd door een leuke chick, dat gala is alleen 3 dagen voor m'n tentamens, maar wel onbeperkt zuips voor 20 E, wat te doen, wat te doen?
Het spel afsluiten en leren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:18 schreef Kutstudent het volgende:
Hmm, wordt zojuist voor een gala gevraagd door een leuke chick, dat gala is alleen 3 dagen voor m'n tentamens, maar wel onbeperkt zuips voor 20 E, wat te doen, wat te doen?
Ja dit is dan toch je antwoord. Je kan bovendien ook gaan met die chick en je niet lam zuipen en een leuke avond met haar hebben. Misschien mag je zelfs in het broekje!!!quote:
Niet overdrijvenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dit is dan toch je antwoord. Je kan bovendien ook gaan met die chick en je niet lam zuipen en een leuke avond met haar hebben. Misschien mag je zelfs in het broekje!!!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dit is dan toch je antwoord. Je kan bovendien ook gaan met die chick en je niet lam zuipen en een leuke avond met haar hebben. Misschien mag je zelfs in het broekje!!!
quote:
quote:
Trots.quote:aSe 38
15 uur geleden voor het laatst gezien en speelde Modern Warfare® 3
Mi mang, waar ben al die tijd geweest? Hoe is het met je werk?quote:
3 minuten tochquote:
Noob van het jaar.quote:Blazarr
18-5-2012 voor het laatst gezien en speelde Call of Duty Black Ops
Herpes ook.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Blops is nog steeds de beste COD die ooit gemaakt is.
Je moeder heeft de beste cod die ooit is gemaaktquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Blops is nog steeds de beste COD die ooit gemaakt is.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je moeder heeft de beste cod die ooit is gemaakt
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
quote:
Heeft ze mijn kopie van blops dan? Damn son maar eens terug vragen danquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lol, wtf. Lucht is blauw als een mofo hier.quote:
Dusquote:Congratulations!
You've earned a reward!
30% Off GUNNAR Optiks Gaming Eyewear
Hey, die kreeg ik ook, van Raptrquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus
http://www.gunnars.com/shop/Call-Of-Duty-MW3-Gaming-Eyewear.html
[ afbeelding ]
Ja inderdaad, zie net dat ik al meer Raptr rewards heb gekregenquote:
kek brilletje man!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus
http://www.gunnars.com/shop/Call-Of-Duty-MW3-Gaming-Eyewear.html
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
30 % korting jonguhhhhhhhhhquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
100 dollar voor zo'n bril._____________!
Ja, zonder dan, zemmel.quote:
Kijk dan :quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, zonder dan, zemmel.
Pros
Can help reduce eye strain and fatigue.
Comfortable to wear for long periods of time.
Adjustable nose-pieces.
Can be used with headphones.
Cons
You'll look like Bono.
Doesn't allow you to see through clothing.
At $100, these are expensive.
Adds an amber tinge, though easy to get used to.
http://www.imdb.com/title/tt0387808/quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Water is voor de dommen. Als ik president word ga ik ervoor zorgen dat er overal gatorade uit de kranen stroomt.
Waarom koop je dan een nieuwe desktop? Stel dan meteen die shit samen die je uiteindelijk wilt hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:39 schreef Michhas het volgende:
Nieuwe desktop gekocht, eens even kijken hoever ik dat ding uit kan breiden qua processor/gehuegen/video.
Omdat ik niet in een keer alles kan betalen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waarom koop je dan een nieuwe desktop? Stel dan meteen die shit samen die je uiteindelijk wilt hebben.
Budget natuurlijk hequote:Op woensdag 23 mei 2012 14:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waarom koop je dan een nieuwe desktop? Stel dan meteen die shit samen die je uiteindelijk wilt hebben.
Oh wacht, je bedoelt behuizing?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat ik niet in een keer alles kan betalen.
En de kast die ik nu heb is te klein om aanpassingen in te doen.
Dit dusquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Budget natuurlijk he. En als je meteen een kast hebt waar je redelijk wat ruimte hebt, kun je later alles toch inbouwen
?
Nee man, het is wel echt een pc. De componenten zijn niet denderend, maar alles beter dan wat ik nu heb (1.6 GHz single core processor, 1G werkgeheugenquote:
Aha oke.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee man, het is wel echt een pc. De componenten zijn niet denderend, maar alles beter dan wat ik nu heb (1.6 GHz single core processor, 1G werkgeheugen_! ). Dus ik kan nu gewoon aan de slag met de nieuwe pc, en dan stukje bij beetje uitbouwen.
Als je er echt op gaat gamen ja. Met 400-500eu ben je wel zoet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:51 schreef KoningStoma het volgende:
Als je een nieuwe desktop wil kan je denk ik beter 700-800 euro sparen en er eentje bouwen of laten bouwen.
Mac Pro.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:05 schreef SoldMayor het volgende:
Voor Minecraft heb je dan wel weer high end bazen pc nodig natuurlijk.
Het is een oneindige wereld, bestaande uit blokjes van 1m3. Dat het op oudere pc's werkt is best knap.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:05 schreef SoldMayor het volgende:
Voor Minecraft heb je dan wel weer high end bazen pc nodig natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:08 schreef Fsmxi het volgende:
Het is zoverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Ik zou niet terug willen naar xpquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:13 schreef Michhas het volgende:
Windows 7Wat een poep.
Ik knal XP er denk ik weer op
Zet gewoon 8 er op over een tijdje voor 15 euro.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:13 schreef Michhas het volgende:
Windows 7Wat een poep.
Chrome is snellerquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:15 schreef Michhas het volgende:
Internet ExplorerWat een poep.
Firefox erop geknald.
Betalen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zet gewoon 8 er op over een tijdje voor 15 euro.
Hmm 7 werkt wel lekker hoor! Nja XP ook wel, maar Vista was echt baggerquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:13 schreef Michhas het volgende:
Windows 7Wat een poep.
Stiekem toch snel genoeg!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een japangifje(nsfw)
Zeker. Ik heb een maand geleden een nieuwe desktop gebouwd voor zo'n 600 euro. Ik game nauwelijks op mijn pc, maar als je het wil moet het wel normaal kunnen, toch?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Als je er echt op gaat gamen ja. Met 400-500eu ben je wel zoet.
Heeft geen zin man, dan krijg je het daarna alleen maar warmerquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:42 schreef Pixell het volgende:
Ik denk dat ik maar een koude douche ga nemen, het is te fucking warm
Wat zijn je specs?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik was wel iets meer kwijt dan 600 euro voor mijn pc![]()
![]()
En daarna nog 2x 24 inch gekocht
Als je veel gamet, is dat zeker niet raar nee. Ik heb vooral een allround pc die alles goed doet en het goed blijft doen voor 3-4 jaarquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik was wel iets meer kwijt dan 600 euro voor mijn pc![]()
![]()
En daarna nog 2x 24 inch gekocht
Dual GTX680's/HD6990's en waterkoeling, 24 uur per dag Diablo en Battlefield 3 spelenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:02 schreef Pixell het volgende:
Ik heb ook wel wat meer dan 600¤ neergeteld
Voor 270 heb je al een betere upgrade kit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:10 schreef Michhas het volgende:
Ga het geheugen nog uitbreiden naar 2x4G DDR3, videokaartje bijplaatsen, misschien de processor nog vervangen.
Heb hier 330 voor betaald, werkt prima. Met evt. uitbouw zal ik ook wel op 500-600 terechtkomen.
Lol, hangt ook echt stil boven Arnhemquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:11 schreef Michhas het volgende:
http://www.buienradar.nl/
Zien jullie die stip in het oosten? Dat is recht boven Arnhem, de onweersbui is hier gewoon ontstaan
Precies weet ik ze nietquote:
* Nick-GizMo Kijkt naar de artiesten, ziet Wolter Kroes. Ja dit is serieusquote:
3x Sony Vegas. 2x Photoshop en 8x Winrar en er is niks aan de handquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Precies weet ik ze niet.
i7 900 nog wat
Moederbord weet ik sowieso niet meer
120gb SSD
+ 2TB
12gb werkgeheugen
En videokaart volgens mij : GeForce GTX 560 Ti Twin Frozr II van MSI
Verder natuurlijke grote kast
Voor wat gebruik jij het zo geweldig dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
3x Sony Vegas. 2x Photoshop en 8x Winrar en er is niks aan de hand.
Maar meer gekocht omdat vrij cheap was
Ik probeer het te gebruiken ! Dat is het verschilquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Voor wat gebruik jij het zo geweldig dan?
Lol, waarom 3x en 2x? 3x filmpje renderen en 2x foto openen ofzo?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik probeer het te gebruiken ! Dat is het verschil
Ah meer om aan te geven dat gewoon perfect werktquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lol, waarom 3x en 2x? 3x filmpje renderen en 2x foto openen ofzo?
Je weet dat je meerdere bestanden in 1 PS kan openen he.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah meer om aan te geven dat gewoon perfect werkt. Maar ja 3x renderen werkt goed, en photoshop heb ik bijna altijd 2x open
Ja maar dat vind ik echt bagger hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je weet dat je meerdere bestanden in 1 PS kan openen he. [ afbeelding ]
600+quote:
LOLOLOLOLOLOLOLquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik echt bagger hoor. Liever 2x een programma open
Ja sorry hoor, maar werkt net zo fijnquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar werkt net zo fijn
Was wel te verwachten jaquote:
Dit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mich ga toch niet aan de diablo dan zien we je nooit meer op xbl
Dan moet je er ook gewoon voor gaanquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:17 schreef Michhas het volgende:
Ik denk dat Diablo 2 wel in mijn top 5 van meest gespeelde games staat.
Heb lang gewacht op Diablo 3.
Als je het doet, doe het dan goed.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik heb nog wel een WoW serial liggen, samen met TBC uitbreiding
Ooit gekregen manquote:
oké man, okéquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Als je het doet, doe het dan goed.
Neem Minecraft en Starcraft 2 ook en WoW als bonus.
Nu weet jij eens hoe het voelt. Al die dames die jij doorweekt in de broek maakt met je motor hebben hier dagelijk last van.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:33 schreef Bozz187 het volgende:
Holy shit kwam net bij ede een witte muur van hagel naar beneden, en natuurlijk had ik weer geen regenvoering in me jas zitten. meteen helemaal doorweekt. en toch maar ff gestopt onder een viaduct
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ga lekker bbq'en allemaal ofzo.quote:
Ja volgende week in Weertquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ga lekker bbq'en allemaal ofzo.
true, het is stiekem ook een beetje aangenaamquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:35 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nu weet jij eens hoe het voelt. Al die dames die jij doorweekt in de broek maakt met je motor hebben hier dagelijk last van.
Daar gaat het niet om. Als ik moe ben kan ik ook niet chill studeren. Ik heb zat chille avonden zonder hard te zuipen hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Overigens was dat 2de gedeelte van mijn verhaal wel serieus hoor. Je hoort ook een leuke avond te kunnen hebben zonder lam te zijn
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik weet niet, heel dat JB gebeuren is eenwaard. Alleen dat nummer met Usher is nog wel cool vanwege de beat.
Maar dit doet ie toch wel lekker![]()
Het is 3 dagen voor je tentamen? Leer van te voren evt al? Ga naar dat gala toe, drink wat biertjes, pomp ondertussen dat vrouwke vol en dan heb je nog 2 dagen om te lerenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Als ik moe ben kan ik ook niet chill studeren. Ik heb zat chille avonden zonder hard te zuipen hoor.
Er kan namelijk helemaal niet hard genoeg gezopen worden.
Ja centen verdienen doet ie welquote:
En dan zo'n kankerlelijk barrel kopen.quote:
Ik moet het allemaal halen, anders vlieg ik eruit, vandaar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het is 3 dagen voor je tentamen? Leer van te voren evt al? Ga naar dat gala toe, drink wat biertjes, pomp ondertussen dat vrouwke vol en dan heb je nog 2 dagen om te leren
Waar twijfel je dan over?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik moet het allemaal halen, anders vlieg ik eruit, vandaar.
Precies, geld als water hebben en dan neem je ditquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En dan zo'n kankerlelijk barrel kopen.![]()
Gekregen van zn manager. Sowieso jb.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En dan zo'n kankerlelijk barrel kopen.![]()
Ik zou mijn manager uitlachen, en hem daarna ontslaan. Beetje aankomen met zo'n dingquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gekregen van zn manager. Sowieso jb.nick
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zou mijn manager uitlachen, en hem daarna ontslaan. Beetje aankomen met zo'n ding![]()
Waarom rollen mensen met een dergelijk inkomen niet gewoon in stijl?
Als ik zoveel knaken had gewoon lekker Audi R8 voor dagelijks gebruik, en voor de rest zie ik het dan wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zou mijn manager uitlachen, en hem daarna ontslaan. Beetje aankomen met zo'n ding![]()
Waarom rollen mensen met een dergelijk inkomen niet gewoon in stijl?
Als je zoveel geld hebt, ga je toch lekker chill in een oude Amerikaanse bak cruisen? Beetje 1 op 4 rijden, ultracomfortabel, rustig cruisenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als ik zoveel knaken had gewoon lekker Audi R8 voor dagelijks gebruik, en voor de rest zie ik het dan wel.
Ik zei toch, sowiesoquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gekregen van zn manager. Sowieso jb.nick
Ja, die staat dus bij mijn wagenpark. Maar voor dagelijks gebruik gewoon een zieke adrenalinebak.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je zoveel geld hebt, ga je toch lekker chill in een oude Amerikaanse bak cruisen? Beetje 1 op 4 rijden, ultracomfortabel, rustig cruisen![]()
[ afbeelding ]
Waarschuwing : Waarschuwing extreem weer: vooral in het oosten zware onweersbuienquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:20 schreef Michhas het volgende:
Fucking dikke storm hierHet is echt superdonker ineens.
Zuiden mi mangquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:20 schreef Michhas het volgende:
Fucking dikke storm hierHet is echt superdonker ineens.
Ik heb hier heel veel ervaring mee.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:29 schreef Kutstudent het volgende:
Iemand ervaring met Adobe dreamweaver? Ik wil snel een site in elkaar draaien.
Hoezo dat dan? Dreamweaver is niet zo pittigquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:29 schreef Kutstudent het volgende:
Shit is makkelijk, maar doe liever alles zelf in notepad++.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:29 schreef Kutstudent het volgende:
Chill. Dan is dat inderdaad wat ik nodig heb.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Shit is makkelijk, maar doe liever alles zelf in notepad++.
Wat ga je fixxen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Chill. Dan is dat inderdaad wat ik nodig heb.
kladblok ftwquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Shit is makkelijk, maar doe liever alles zelf in notepad++.
Site voor HHS portfolio. Kan ik al m'n projecten en shit opzetten en dan in m'n cv doorlinken.quote:
Soort van tieners/negerinnensite zeg maar?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Site voor HHS portfolio. Kan ik al m'n projecten en shit opzetten en dan in m'n cv doorlinken.
Nah, dan zou ie wel gewoon banga lijst zeggenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Soort van tieners/negerinnensite zeg maar?
Backdoor Slutsquote:
Die drie heren zouden jou wel helemaal vol mogen pompen met smeuïge, hete mannensappen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:17 schreef tliciouz het volgende:
Dafuq die reclame van de c1000! Enige leuke er aan is Robin, Nigel en Gregory
Ja was net buiten op dat moment, zeiknat en fucking harde knallen. Dus maar ff ergens onder carport gaan staanquote:
Lol hier nog tan2 lekker. Fucking heet in de sportschool, goed voor cardio.quote:
Jij bent gekquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lol hier nog tan2 lekker. Fucking heet in de sportschool, goed voor cardio.
Wat nou weer?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij bent gekHet is dat het deze week niet kan ivm werk maar anders sta ik om half 8 in de sportschool met zulk weer.
Wat is dat toch met jou de laatste tijdquote:
Niks joh, gewoon PI vergeten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jou de laatste tijdIk leg het toch daarna uit wat ik daarmee bedoel. Dat je met dit weer na 12e nog in de sportschool staat. Ik zou het dan echt veel te warm hebben en ga juist vroeg om de warmte voor te zijn, maar goed.
Nee niet bang om te zweten, maar het is echt moeilijk benauwd daar binnen. Airco doen ze daar echt nooit aan alleen als het 40 graden is ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Niks joh, gewoon PI vergeten.Ben je bang om te zweten? Juist extra hulp die hitte, goed voor droog trainen.
Scrap that, fucking eng buiten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lol hier nog tan2 lekker. Fucking heet in de sportschool, goed voor cardio.
Haha toch welquote:
Gelukkig komt het pas in de avond hier en is het in de middag bij jullie.quote:
Hier tussen 7 en 8quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gelukkig komt het pas in de avond hier en is het in de middag bij jullie.
quote:
HOAX!quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja was net buiten op dat moment, zeiknat en fucking harde knallen. Dus maar ff ergens onder carport gaan staan
Welk merkquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wtf ik voel me alsof ik drugs op heb maar ik heb alleen nieuwe vitaminen pillen wat is deze
Uhm Fringe? Maar die volg je alquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:00 schreef KoningStoma het volgende:
Nick wat was die serie waar je het over had, met die paranomale shit ect.
Onnit. Heel bizar ik voel me super scherp en veel fitter dat heb ik nog nooit gehad van supplementenquote:
Wtfquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wtf ik voel me alsof ik drugs op heb maar ik heb alleen nieuwe vitaminen pillen wat is deze
Dat is toch positief ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onnit. Heel bizar ik voel me super scherp en veel fitter dat heb ik nog nooit gehad van supplementen
Is ook positief het werkt kennelijk op de dopamine levels in je lichaam. Zijn wel vrij prijzig helaas.quote:
Maar waarom slik je ze dan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is ook positief het werkt kennelijk op de dopamine levels in je lichaam. Zijn wel vrij prijzig helaas.
Ja diequote:Op donderdag 24 mei 2012 00:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm Fringe? Maar die volg je al. Ik denk dat we het nu over Touch hebben toch?
http://www.imdb.com/title/tt1821681/
Ja is wel tof hoor, Volg hem sowieso omdat een bekende van me er vrij positief over is, en Kiefer Sutherland is ook een baasquote:
Maar 12.000 users he !quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:18 schreef KoningStoma het volgende:
Hij heeft een 8.1, dus zal het wel wat zijn. Ik ga morgen eens even kijken.
You're onnit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onnit. Heel bizar ik voel me super scherp en veel fitter dat heb ik nog nooit gehad van supplementen
Is goed voor je. Eerste 150 pillen zijn van een sponsorquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar waarom slik je ze dan als ik vragen mag?
Daar komt de giraffe uit de broekspijp.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is goed voor je. Eerste 150 pillen zijn van een sponsor
Ah sponsor! mr big guyquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is goed voor je. Eerste 150 pillen zijn van een sponsor
Sponsoring loopt niet via mij maar via Michael Kuiper UFC fighter die met ons trained. Alleen krijgt de hele groep die shit best relaxed gratis shit enzoquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah sponsor! mr big guyEn dan wil jij dat ik met jou mee ga om in de ring te staan, ik zal nogal gek zijn
Gratis is gratis toch? We blijven toch Nederlandersquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sponsoring loopt niet via mij maar via Michael Kuiper UFC fighter die met ons trained. Alleen krijgt de hele groep die shit best relaxed gratis shit enzo
Zie net dat wij ook nog redelijk wat troep krijgenquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:45 schreef SoldMayor het volgende:
En het begint weer te onweren hier.![]()
Dikke bui weer op buienradar.
Niet scherp genoeg?quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toch maar even slapen gamen lukte iig voor geen flikker
quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:22 schreef Kutstudent het volgende:
Gewoon rustig nog kkhard staan beuken op balkon trouwens.
Ik wilde eerst colors [osten idd maar die kent iedereen toch alquote:Op donderdag 24 mei 2012 01:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sowieso 2 van de betere nummers van hun!
Ja denk het wel! komt omdat gewoon lekker nummer is!quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik wilde eerst colors [osten idd maar die kent iedereen toch al
Madamequote:
sacré bleuquote:
J'ai chaudquote:
Quelle robe superbe tu as mise!quote:Op donderdag 24 mei 2012 07:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
je m'appele herbert, herbert hommosuele
Répétez, s'il vous plaît.quote:
C'est une robe pour les hommes primitifs.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Répétez, s'il vous plaît.
Merci beaucoup.
Calmez-vous brosefine.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:15 schreef Bozz187 het volgende:
Kanker stokbrood kauwers. wat is het toch een ontzettende kut taal
Sexyquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:15 schreef Bozz187 het volgende:
Kanker stokbrood kauwers. wat is het toch een ontzettende kut taal
quote:
Ik moest lachen om de naam Don Carpaccio, maar voor de rest snap ik niet dat je zoiets post. Fijn een filmpje van je studentenclubje, maar je hebt er niet eens een aandeel in. Je lijkt wel een groupiequote:Op donderdag 24 mei 2012 01:50 schreef Kutstudent het volgende:
Jullie vinden dit waarschijnlijk toch niks, maar ik post het toch, want deze shit is awesome.![]()
Hèhè !quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de naam Don Carpaccio, maar voor de rest snap ik niet dat je zoiets post. Fijn een filmpje van je studentenclubje, maar je hebt er niet eens een aandeel in. Je lijkt wel een groupie
quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
Je m'apelle Herbert et ta chatte sent le camembert.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
Je m'apelle Herbert et ta chatte sent le camembert.
Hoi hoi!quote:
Lol,je was ook echt aan het praten alsof je pillen op hadquote:Op donderdag 24 mei 2012 01:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toch maar even slapen gamen lukte iig voor geen flikker
Had ie ook.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lol,je was ook echt aan het praten alsof je pillen op had
Het is stil aan de verhuurderskant,maar in principe was hij akkoord. Moeten nog even wat zaken in het contract opnemen,en dus woest onderhandelenquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoi hoi!nog nieuws betreft je woning
?
Mooi vooruitzicht tochquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is stil aan de verhuurderskant,maar in principe was hij akkoord. Moeten nog even wat zaken in het contract opnemen,en dus woest onderhandelen![]()
Nee valt mee,maar het is nog even wachten,hopelijk vandaag weer nieuws dat echt alles definitief is
Zeker,ben ik goed inquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mooi vooruitzicht tochhaha dat woest onderhandelen moet wel goed komen toch
?
Wat leuk!quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is stil aan de verhuurderskant,maar in principe was hij akkoord. Moeten nog even wat zaken in het contract opnemen,en dus woest onderhandelen![]()
Nee valt mee,maar het is nog even wachten,hopelijk vandaag weer nieuws dat echt alles definitief is
Het gaat om het thema, die mensen in dat filmpje boeien me echt geen reet, behalve Michelle misschien.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de naam Don Carpaccio, maar voor de rest snap ik niet dat je zoiets post. Fijn een filmpje van je studentenclubje, maar je hebt er niet eens een aandeel in. Je lijkt wel een groupie
Lekker manquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Yes,hopen dat alles snel geregeld is. Ik heb namelijk absoluut geen geduld met dit soort dingen,ik wil dat alles direct dezelfde dag geregeld is,hahaquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het gaat om het thema, die mensen in dat filmpje boeien me echt geen reet, behalve Michelle misschien.En als je denkt dat ik daar geen aandeel in heb: Vorig jaar toen wij die zeilvereniging hadden opgezet waren we verantwoordelijk voor het binnenhalen van zo'n 80 van de ongeveer 300 nieuwe leden, die in de enquete aangaven in meer of mindere mate vanwege de zeilvereniging lid te zijn geworden.
Promokoningen.
Helumaal in Tilly man.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Yes,hopen dat alles snel geregeld is. Ik heb namelijk absoluut geen geduld met dit soort dingen,ik wil dat alles direct dezelfde dag geregeld is,haha
Mochten we erin zitten,dan stuur ik snel een uitnodiging voor een housewarming!
Je hebt maar te komen. Uitnodigingen voor parties sla je niet af.quote:
You a poor nigga?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
¤35 voor een retourtje, vergoed je dat?
Oh?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |