SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Shit gets old.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:04 schreef Michhas het volgende:
OUWE VOGELZOEKER GEILE KIKKER HAAS KOE PENIS HANGOOR STIERENKL
Dat kan maar 1 iemand zijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:05 schreef Parvus het volgende:
Wtf die CD-hoes.. Wie heeft daar nou weer tijd in gestoken
Idovon back up in this bitch?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:05 schreef Parvus het volgende:
Wtf die CD-hoes.. Wie heeft daar nou weer tijd in gestoken
Die soppende verhalen van jou passen nietquote:
Terug van weggeweest en nog steeds in de racequote:
Tijd voor een nieuwe verzamel cdquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:15 schreef Parvus het volgende:
[..]
Terug van weggeweest en nog steeds in de race
Gepaard met vrees, lijk ik als een beest
Ja dit is Parvaaa, Nimma gestoord bitches verwennaaaa
Lekkere comeback, beter dan die wiggers in dit topic.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:15 schreef Parvus het volgende:
[..]
Terug van weggeweest en nog steeds in de race
Gepaard met vrees, lijk ik als een beest
Ja dit is Parvaaa, Nimma gestoord bitches verwennaaaa
Zei de wigger tegen de wigger.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:18 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Lekkere comeback, beter dan die wiggers in dit topic.
quote:
Ik ben geen wigger, noem mij een straatsoldaat.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:18 schreef Kutstudent het volgende:
Hmm, wordt zojuist voor een gala gevraagd door een leuke chick, dat gala is alleen 3 dagen voor m'n tentamens, maar wel onbeperkt zuips voor 20 E, wat te doen, wat te doen?
Het spel afsluiten en leren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:18 schreef Kutstudent het volgende:
Hmm, wordt zojuist voor een gala gevraagd door een leuke chick, dat gala is alleen 3 dagen voor m'n tentamens, maar wel onbeperkt zuips voor 20 E, wat te doen, wat te doen?
Ja dit is dan toch je antwoord. Je kan bovendien ook gaan met die chick en je niet lam zuipen en een leuke avond met haar hebben. Misschien mag je zelfs in het broekje!!!quote:
Niet overdrijvenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dit is dan toch je antwoord. Je kan bovendien ook gaan met die chick en je niet lam zuipen en een leuke avond met haar hebben. Misschien mag je zelfs in het broekje!!!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dit is dan toch je antwoord. Je kan bovendien ook gaan met die chick en je niet lam zuipen en een leuke avond met haar hebben. Misschien mag je zelfs in het broekje!!!
quote:
quote:
Trots.quote:aSe 38
15 uur geleden voor het laatst gezien en speelde Modern Warfare® 3
Mi mang, waar ben al die tijd geweest? Hoe is het met je werk?quote:
3 minuten tochquote:
Noob van het jaar.quote:Blazarr
18-5-2012 voor het laatst gezien en speelde Call of Duty Black Ops
Herpes ook.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Blops is nog steeds de beste COD die ooit gemaakt is.
Je moeder heeft de beste cod die ooit is gemaaktquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Blops is nog steeds de beste COD die ooit gemaakt is.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je moeder heeft de beste cod die ooit is gemaakt
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
quote:
Heeft ze mijn kopie van blops dan? Damn son maar eens terug vragen danquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lol, wtf. Lucht is blauw als een mofo hier.quote:
Dusquote:Congratulations!
You've earned a reward!
30% Off GUNNAR Optiks Gaming Eyewear
Hey, die kreeg ik ook, van Raptrquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus
http://www.gunnars.com/shop/Call-Of-Duty-MW3-Gaming-Eyewear.html
[ afbeelding ]
Ja inderdaad, zie net dat ik al meer Raptr rewards heb gekregenquote:
kek brilletje man!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus
http://www.gunnars.com/shop/Call-Of-Duty-MW3-Gaming-Eyewear.html
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
30 % korting jonguhhhhhhhhhquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
100 dollar voor zo'n bril._____________!
Ja, zonder dan, zemmel.quote:
Kijk dan :quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, zonder dan, zemmel.
Pros
Can help reduce eye strain and fatigue.
Comfortable to wear for long periods of time.
Adjustable nose-pieces.
Can be used with headphones.
Cons
You'll look like Bono.
Doesn't allow you to see through clothing.
At $100, these are expensive.
Adds an amber tinge, though easy to get used to.
http://www.imdb.com/title/tt0387808/quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Water is voor de dommen. Als ik president word ga ik ervoor zorgen dat er overal gatorade uit de kranen stroomt.
Waarom koop je dan een nieuwe desktop? Stel dan meteen die shit samen die je uiteindelijk wilt hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:39 schreef Michhas het volgende:
Nieuwe desktop gekocht, eens even kijken hoever ik dat ding uit kan breiden qua processor/gehuegen/video.
Omdat ik niet in een keer alles kan betalen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waarom koop je dan een nieuwe desktop? Stel dan meteen die shit samen die je uiteindelijk wilt hebben.
Budget natuurlijk hequote:Op woensdag 23 mei 2012 14:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waarom koop je dan een nieuwe desktop? Stel dan meteen die shit samen die je uiteindelijk wilt hebben.
Oh wacht, je bedoelt behuizing?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat ik niet in een keer alles kan betalen.
En de kast die ik nu heb is te klein om aanpassingen in te doen.
Dit dusquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Budget natuurlijk he. En als je meteen een kast hebt waar je redelijk wat ruimte hebt, kun je later alles toch inbouwen
?
Nee man, het is wel echt een pc. De componenten zijn niet denderend, maar alles beter dan wat ik nu heb (1.6 GHz single core processor, 1G werkgeheugenquote:
Aha oke.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee man, het is wel echt een pc. De componenten zijn niet denderend, maar alles beter dan wat ik nu heb (1.6 GHz single core processor, 1G werkgeheugen_! ). Dus ik kan nu gewoon aan de slag met de nieuwe pc, en dan stukje bij beetje uitbouwen.
Als je er echt op gaat gamen ja. Met 400-500eu ben je wel zoet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:51 schreef KoningStoma het volgende:
Als je een nieuwe desktop wil kan je denk ik beter 700-800 euro sparen en er eentje bouwen of laten bouwen.
Mac Pro.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:05 schreef SoldMayor het volgende:
Voor Minecraft heb je dan wel weer high end bazen pc nodig natuurlijk.
Het is een oneindige wereld, bestaande uit blokjes van 1m3. Dat het op oudere pc's werkt is best knap.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:05 schreef SoldMayor het volgende:
Voor Minecraft heb je dan wel weer high end bazen pc nodig natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:08 schreef Fsmxi het volgende:
Het is zoverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Ik zou niet terug willen naar xpquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:13 schreef Michhas het volgende:
Windows 7Wat een poep.
Ik knal XP er denk ik weer op
Zet gewoon 8 er op over een tijdje voor 15 euro.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:13 schreef Michhas het volgende:
Windows 7Wat een poep.
Chrome is snellerquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:15 schreef Michhas het volgende:
Internet ExplorerWat een poep.
Firefox erop geknald.
Betalen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zet gewoon 8 er op over een tijdje voor 15 euro.
Hmm 7 werkt wel lekker hoor! Nja XP ook wel, maar Vista was echt baggerquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:13 schreef Michhas het volgende:
Windows 7Wat een poep.
Stiekem toch snel genoeg!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een japangifje(nsfw)
Zeker. Ik heb een maand geleden een nieuwe desktop gebouwd voor zo'n 600 euro. Ik game nauwelijks op mijn pc, maar als je het wil moet het wel normaal kunnen, toch?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Als je er echt op gaat gamen ja. Met 400-500eu ben je wel zoet.
Heeft geen zin man, dan krijg je het daarna alleen maar warmerquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:42 schreef Pixell het volgende:
Ik denk dat ik maar een koude douche ga nemen, het is te fucking warm
Wat zijn je specs?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik was wel iets meer kwijt dan 600 euro voor mijn pc![]()
![]()
En daarna nog 2x 24 inch gekocht
Als je veel gamet, is dat zeker niet raar nee. Ik heb vooral een allround pc die alles goed doet en het goed blijft doen voor 3-4 jaarquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik was wel iets meer kwijt dan 600 euro voor mijn pc![]()
![]()
En daarna nog 2x 24 inch gekocht
Dual GTX680's/HD6990's en waterkoeling, 24 uur per dag Diablo en Battlefield 3 spelenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:02 schreef Pixell het volgende:
Ik heb ook wel wat meer dan 600¤ neergeteld
Voor 270 heb je al een betere upgrade kit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:10 schreef Michhas het volgende:
Ga het geheugen nog uitbreiden naar 2x4G DDR3, videokaartje bijplaatsen, misschien de processor nog vervangen.
Heb hier 330 voor betaald, werkt prima. Met evt. uitbouw zal ik ook wel op 500-600 terechtkomen.
Lol, hangt ook echt stil boven Arnhemquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:11 schreef Michhas het volgende:
http://www.buienradar.nl/
Zien jullie die stip in het oosten? Dat is recht boven Arnhem, de onweersbui is hier gewoon ontstaan
Precies weet ik ze nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |