* Nick-GizMo Kijkt naar de artiesten, ziet Wolter Kroes. Ja dit is serieusquote:
3x Sony Vegas. 2x Photoshop en 8x Winrar en er is niks aan de handquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Precies weet ik ze niet.
i7 900 nog wat
Moederbord weet ik sowieso niet meer
120gb SSD
+ 2TB
12gb werkgeheugen
En videokaart volgens mij : GeForce GTX 560 Ti Twin Frozr II van MSI
Verder natuurlijke grote kast
Voor wat gebruik jij het zo geweldig dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
3x Sony Vegas. 2x Photoshop en 8x Winrar en er is niks aan de hand.
Maar meer gekocht omdat vrij cheap was
Ik probeer het te gebruiken ! Dat is het verschilquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Voor wat gebruik jij het zo geweldig dan?
Lol, waarom 3x en 2x? 3x filmpje renderen en 2x foto openen ofzo?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik probeer het te gebruiken ! Dat is het verschil
Ah meer om aan te geven dat gewoon perfect werktquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lol, waarom 3x en 2x? 3x filmpje renderen en 2x foto openen ofzo?
Je weet dat je meerdere bestanden in 1 PS kan openen he.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah meer om aan te geven dat gewoon perfect werkt. Maar ja 3x renderen werkt goed, en photoshop heb ik bijna altijd 2x open
Ja maar dat vind ik echt bagger hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je weet dat je meerdere bestanden in 1 PS kan openen he. [ afbeelding ]
600+quote:
LOLOLOLOLOLOLOLquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik echt bagger hoor. Liever 2x een programma open
Ja sorry hoor, maar werkt net zo fijnquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar werkt net zo fijn
Was wel te verwachten jaquote:
Dit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mich ga toch niet aan de diablo dan zien we je nooit meer op xbl
Dan moet je er ook gewoon voor gaanquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:17 schreef Michhas het volgende:
Ik denk dat Diablo 2 wel in mijn top 5 van meest gespeelde games staat.
Heb lang gewacht op Diablo 3.
Als je het doet, doe het dan goed.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik heb nog wel een WoW serial liggen, samen met TBC uitbreiding
Ooit gekregen manquote:
oké man, okéquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Als je het doet, doe het dan goed.
Neem Minecraft en Starcraft 2 ook en WoW als bonus.
Nu weet jij eens hoe het voelt. Al die dames die jij doorweekt in de broek maakt met je motor hebben hier dagelijk last van.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:33 schreef Bozz187 het volgende:
Holy shit kwam net bij ede een witte muur van hagel naar beneden, en natuurlijk had ik weer geen regenvoering in me jas zitten. meteen helemaal doorweekt. en toch maar ff gestopt onder een viaduct
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dit is dan toch je antwoord. Je kan bovendien ook gaan met die chick en je niet lam zuipen en een leuke avond met haar hebben. Misschien mag je zelfs in het broekje!!!
quote:
quote:
Ga lekker bbq'en allemaal ofzo.quote:
Ja volgende week in Weertquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ga lekker bbq'en allemaal ofzo.
true, het is stiekem ook een beetje aangenaamquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:35 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nu weet jij eens hoe het voelt. Al die dames die jij doorweekt in de broek maakt met je motor hebben hier dagelijk last van.
Daar gaat het niet om. Als ik moe ben kan ik ook niet chill studeren. Ik heb zat chille avonden zonder hard te zuipen hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Overigens was dat 2de gedeelte van mijn verhaal wel serieus hoor. Je hoort ook een leuke avond te kunnen hebben zonder lam te zijn
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik weet niet, heel dat JB gebeuren is eenwaard. Alleen dat nummer met Usher is nog wel cool vanwege de beat.
Maar dit doet ie toch wel lekker![]()
Het is 3 dagen voor je tentamen? Leer van te voren evt al? Ga naar dat gala toe, drink wat biertjes, pomp ondertussen dat vrouwke vol en dan heb je nog 2 dagen om te lerenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Als ik moe ben kan ik ook niet chill studeren. Ik heb zat chille avonden zonder hard te zuipen hoor.
Er kan namelijk helemaal niet hard genoeg gezopen worden.
Ja centen verdienen doet ie welquote:
En dan zo'n kankerlelijk barrel kopen.quote:
Ik moet het allemaal halen, anders vlieg ik eruit, vandaar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het is 3 dagen voor je tentamen? Leer van te voren evt al? Ga naar dat gala toe, drink wat biertjes, pomp ondertussen dat vrouwke vol en dan heb je nog 2 dagen om te leren
Waar twijfel je dan over?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik moet het allemaal halen, anders vlieg ik eruit, vandaar.
Precies, geld als water hebben en dan neem je ditquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En dan zo'n kankerlelijk barrel kopen.![]()
Gekregen van zn manager. Sowieso jb.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En dan zo'n kankerlelijk barrel kopen.![]()
Ik zou mijn manager uitlachen, en hem daarna ontslaan. Beetje aankomen met zo'n dingquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gekregen van zn manager. Sowieso jb.nick
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zou mijn manager uitlachen, en hem daarna ontslaan. Beetje aankomen met zo'n ding![]()
Waarom rollen mensen met een dergelijk inkomen niet gewoon in stijl?
Als ik zoveel knaken had gewoon lekker Audi R8 voor dagelijks gebruik, en voor de rest zie ik het dan wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zou mijn manager uitlachen, en hem daarna ontslaan. Beetje aankomen met zo'n ding![]()
Waarom rollen mensen met een dergelijk inkomen niet gewoon in stijl?
Als je zoveel geld hebt, ga je toch lekker chill in een oude Amerikaanse bak cruisen? Beetje 1 op 4 rijden, ultracomfortabel, rustig cruisenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als ik zoveel knaken had gewoon lekker Audi R8 voor dagelijks gebruik, en voor de rest zie ik het dan wel.
Ik zei toch, sowiesoquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gekregen van zn manager. Sowieso jb.nick
Ja, die staat dus bij mijn wagenpark. Maar voor dagelijks gebruik gewoon een zieke adrenalinebak.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je zoveel geld hebt, ga je toch lekker chill in een oude Amerikaanse bak cruisen? Beetje 1 op 4 rijden, ultracomfortabel, rustig cruisen![]()
[ afbeelding ]
Waarschuwing : Waarschuwing extreem weer: vooral in het oosten zware onweersbuienquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:20 schreef Michhas het volgende:
Fucking dikke storm hierHet is echt superdonker ineens.
Zuiden mi mangquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:20 schreef Michhas het volgende:
Fucking dikke storm hierHet is echt superdonker ineens.
Ik heb hier heel veel ervaring mee.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:29 schreef Kutstudent het volgende:
Iemand ervaring met Adobe dreamweaver? Ik wil snel een site in elkaar draaien.
Hoezo dat dan? Dreamweaver is niet zo pittigquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:29 schreef Kutstudent het volgende:
Shit is makkelijk, maar doe liever alles zelf in notepad++.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:29 schreef Kutstudent het volgende:
Chill. Dan is dat inderdaad wat ik nodig heb.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Shit is makkelijk, maar doe liever alles zelf in notepad++.
Wat ga je fixxen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Chill. Dan is dat inderdaad wat ik nodig heb.
kladblok ftwquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Shit is makkelijk, maar doe liever alles zelf in notepad++.
Site voor HHS portfolio. Kan ik al m'n projecten en shit opzetten en dan in m'n cv doorlinken.quote:
Soort van tieners/negerinnensite zeg maar?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Site voor HHS portfolio. Kan ik al m'n projecten en shit opzetten en dan in m'n cv doorlinken.
Nah, dan zou ie wel gewoon banga lijst zeggenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Soort van tieners/negerinnensite zeg maar?
Backdoor Slutsquote:
Die drie heren zouden jou wel helemaal vol mogen pompen met smeuïge, hete mannensappen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:17 schreef tliciouz het volgende:
Dafuq die reclame van de c1000! Enige leuke er aan is Robin, Nigel en Gregory
Ja was net buiten op dat moment, zeiknat en fucking harde knallen. Dus maar ff ergens onder carport gaan staanquote:
Lol hier nog tan2 lekker. Fucking heet in de sportschool, goed voor cardio.quote:
Jij bent gekquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lol hier nog tan2 lekker. Fucking heet in de sportschool, goed voor cardio.
Wat nou weer?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij bent gekHet is dat het deze week niet kan ivm werk maar anders sta ik om half 8 in de sportschool met zulk weer.
Wat is dat toch met jou de laatste tijdquote:
Niks joh, gewoon PI vergeten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jou de laatste tijdIk leg het toch daarna uit wat ik daarmee bedoel. Dat je met dit weer na 12e nog in de sportschool staat. Ik zou het dan echt veel te warm hebben en ga juist vroeg om de warmte voor te zijn, maar goed.
Nee niet bang om te zweten, maar het is echt moeilijk benauwd daar binnen. Airco doen ze daar echt nooit aan alleen als het 40 graden is ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Niks joh, gewoon PI vergeten.Ben je bang om te zweten? Juist extra hulp die hitte, goed voor droog trainen.
Scrap that, fucking eng buiten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lol hier nog tan2 lekker. Fucking heet in de sportschool, goed voor cardio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |