Dan moet je er ook gewoon voor gaanquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:17 schreef Michhas het volgende:
Ik denk dat Diablo 2 wel in mijn top 5 van meest gespeelde games staat.
Heb lang gewacht op Diablo 3.
Als je het doet, doe het dan goed.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik heb nog wel een WoW serial liggen, samen met TBC uitbreiding
Ooit gekregen manquote:
oké man, okéquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Als je het doet, doe het dan goed.
Neem Minecraft en Starcraft 2 ook en WoW als bonus.
Nu weet jij eens hoe het voelt. Al die dames die jij doorweekt in de broek maakt met je motor hebben hier dagelijk last van.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:33 schreef Bozz187 het volgende:
Holy shit kwam net bij ede een witte muur van hagel naar beneden, en natuurlijk had ik weer geen regenvoering in me jas zitten. meteen helemaal doorweekt. en toch maar ff gestopt onder een viaduct
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dit is dan toch je antwoord. Je kan bovendien ook gaan met die chick en je niet lam zuipen en een leuke avond met haar hebben. Misschien mag je zelfs in het broekje!!!
quote:
quote:
Ga lekker bbq'en allemaal ofzo.quote:
Ja volgende week in Weertquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ga lekker bbq'en allemaal ofzo.
true, het is stiekem ook een beetje aangenaamquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:35 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nu weet jij eens hoe het voelt. Al die dames die jij doorweekt in de broek maakt met je motor hebben hier dagelijk last van.
Daar gaat het niet om. Als ik moe ben kan ik ook niet chill studeren. Ik heb zat chille avonden zonder hard te zuipen hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Overigens was dat 2de gedeelte van mijn verhaal wel serieus hoor. Je hoort ook een leuke avond te kunnen hebben zonder lam te zijn
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik weet niet, heel dat JB gebeuren is eenwaard. Alleen dat nummer met Usher is nog wel cool vanwege de beat.
Maar dit doet ie toch wel lekker![]()
Het is 3 dagen voor je tentamen? Leer van te voren evt al? Ga naar dat gala toe, drink wat biertjes, pomp ondertussen dat vrouwke vol en dan heb je nog 2 dagen om te lerenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Als ik moe ben kan ik ook niet chill studeren. Ik heb zat chille avonden zonder hard te zuipen hoor.
Er kan namelijk helemaal niet hard genoeg gezopen worden.
Ja centen verdienen doet ie welquote:
En dan zo'n kankerlelijk barrel kopen.quote:
Ik moet het allemaal halen, anders vlieg ik eruit, vandaar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het is 3 dagen voor je tentamen? Leer van te voren evt al? Ga naar dat gala toe, drink wat biertjes, pomp ondertussen dat vrouwke vol en dan heb je nog 2 dagen om te leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |