Haha toch welquote:
Gelukkig komt het pas in de avond hier en is het in de middag bij jullie.quote:
Hier tussen 7 en 8quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gelukkig komt het pas in de avond hier en is het in de middag bij jullie.
quote:
HOAX!quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja was net buiten op dat moment, zeiknat en fucking harde knallen. Dus maar ff ergens onder carport gaan staan
Welk merkquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wtf ik voel me alsof ik drugs op heb maar ik heb alleen nieuwe vitaminen pillen wat is deze
Uhm Fringe? Maar die volg je alquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:00 schreef KoningStoma het volgende:
Nick wat was die serie waar je het over had, met die paranomale shit ect.
Onnit. Heel bizar ik voel me super scherp en veel fitter dat heb ik nog nooit gehad van supplementenquote:
Wtfquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wtf ik voel me alsof ik drugs op heb maar ik heb alleen nieuwe vitaminen pillen wat is deze
Dat is toch positief ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onnit. Heel bizar ik voel me super scherp en veel fitter dat heb ik nog nooit gehad van supplementen
Is ook positief het werkt kennelijk op de dopamine levels in je lichaam. Zijn wel vrij prijzig helaas.quote:
Maar waarom slik je ze dan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is ook positief het werkt kennelijk op de dopamine levels in je lichaam. Zijn wel vrij prijzig helaas.
Ja diequote:Op donderdag 24 mei 2012 00:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm Fringe? Maar die volg je al. Ik denk dat we het nu over Touch hebben toch?
http://www.imdb.com/title/tt1821681/
Ja is wel tof hoor, Volg hem sowieso omdat een bekende van me er vrij positief over is, en Kiefer Sutherland is ook een baasquote:
Maar 12.000 users he !quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:18 schreef KoningStoma het volgende:
Hij heeft een 8.1, dus zal het wel wat zijn. Ik ga morgen eens even kijken.
You're onnit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onnit. Heel bizar ik voel me super scherp en veel fitter dat heb ik nog nooit gehad van supplementen
Is goed voor je. Eerste 150 pillen zijn van een sponsorquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar waarom slik je ze dan als ik vragen mag?
Daar komt de giraffe uit de broekspijp.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is goed voor je. Eerste 150 pillen zijn van een sponsor
Ah sponsor! mr big guyquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is goed voor je. Eerste 150 pillen zijn van een sponsor
Sponsoring loopt niet via mij maar via Michael Kuiper UFC fighter die met ons trained. Alleen krijgt de hele groep die shit best relaxed gratis shit enzoquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah sponsor! mr big guyEn dan wil jij dat ik met jou mee ga om in de ring te staan, ik zal nogal gek zijn
Gratis is gratis toch? We blijven toch Nederlandersquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sponsoring loopt niet via mij maar via Michael Kuiper UFC fighter die met ons trained. Alleen krijgt de hele groep die shit best relaxed gratis shit enzo
Zie net dat wij ook nog redelijk wat troep krijgenquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:45 schreef SoldMayor het volgende:
En het begint weer te onweren hier.![]()
Dikke bui weer op buienradar.
Niet scherp genoeg?quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toch maar even slapen gamen lukte iig voor geen flikker
quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:22 schreef Kutstudent het volgende:
Gewoon rustig nog kkhard staan beuken op balkon trouwens.
Ik wilde eerst colors [osten idd maar die kent iedereen toch alquote:Op donderdag 24 mei 2012 01:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sowieso 2 van de betere nummers van hun!
Ja denk het wel! komt omdat gewoon lekker nummer is!quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik wilde eerst colors [osten idd maar die kent iedereen toch al
Madamequote:
sacré bleuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |