Het is allemaal wat hč. Ga eens naar buiten, het is veel te mooi weer om zuur te zijn!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:05 schreef Oldie57 het volgende:
Neo-liberalen zeggen altijd dat een vrije markt het grootste geluk voor de mensheid betekent. 'De markt heeft altijd gelijk' zeggen deze simpele zielen. Volgens het neo-liberale gedachtegoed dient er een zorgmarkt te zijn zonder enige bemoeienis van de overheid. Zij willen bijvoorbeeld dat ziekenhuizen met elkaar gaan concurreren om de aandeelhouders maximaal financieel te belonen. Rijke mensen zijn van harte welkom, arme mensen mogen creperen in de goot. Ja, ja, dat is wat de schurkenbende van Rutte cs voor ons in petto heeft als zij het alleen voor het zeggen hebben.
Mooi weer of niet, het moet gezegd worden.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het is allemaal wat hč. Ga eens naar buiten, het is veel te mooi weer om zuur te zijn!
Jullie zijn allemaal suf"kutten"quote:
zo jullie zijn een beetje op de hoogte.quote:Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op fora, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare emotionele reacties (bijvoorbeeld woede, irritatie, verdriet, of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon) van andere mensen uit te lokken.[1]
vb
"Het komt ook voor dat iemand iets beweert alsof het om een feit gaat, terwijl het in werkelijkheid een mening betreft. Dit is niet per definitie negatief, maar hoe provocerend dit kan zijn blijkt uit een voorbeeld als "AIDS is Gods straf voor homoseksuelen". Ingebracht als slogan zonder verdere nuancering, is het vrij voorspelbaar dat forumdeelnemers zich dan ergeren aan de uitgesponnen "threads" (conversatielijnen) die daarop volgen en de conversatie amper verrijken."
Was een grapje van mezelf.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat zou jou dat aan de reet roesten, ben je soort wereldverbeteraar ofzo?
Ja, dat kan wel zo zijn, maar ik vind het toch wel een soort uitdaging om de drogredenen en valse argumenten te ontzenuwen. En zoals je ziet: er lijken mensen te zijn die het met hem eens zijn en die verdienen een weerwoord.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:46 schreef Fockker het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal suf"kutten"
In het geval van een troll, en daarom gaat het hier, zeggen we op forums op internet "Don't feed the trolls" iets dat jullie wel doen!
Vele van jullie zullen wel niet waten wat een troll is.
[..]
zo jullie zijn een beetje op de hoogte.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_%28internet%29
Fixed your post.quote:Het is allemaal wat hč. Ga eens naar buiten, het is veel te slecht weer om zuur te zijn!
Ik vind het prima te doen in Den Haag. Lekker windje, strand. Nee dit is heerlijk weer voor mij.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Yep. Aangezien ik heel de dag aan het zweten ben is het in ieder geval voor mij duidelijk veel te warm weer. Het is leuk als je vlakbij het strand woont maar verder vind ik er niets aan. Wel overlast door al dat zweten, vliegjes, muggen (nu gelukkig nog niet zoveel maar dat komt weer), geen strand of open water in de buurt.
Een temperatuur van 17 graden Celsius vind ik wat dat betreft veel fijner, je kan net zo goed in je T-shirt naar buiten maar je hebt niet al die nadelen die je met dit zeer warme weer hebt.
Als je 's avonds iets buiten wil doen dan is zo'n 23 graden Celsius fijner omdat je dan ook 's avonds nog in je T-shirt naar buiten kan.
Die zit geevee. Dit land is te vol, te vol met domme (neo-)liberalen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:45 schreef geevee het volgende:
Zo en nu ga ik naar mijn onbetaalde baan (mantelzorgen) even mijn 90 jarige mkoeder te eten geven zodat ze niet terug het verzorgingshuis in moet.
Het gaat jullie allemaal goed.
Paspoort afpakken en naar hun eigen land sturen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:06 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Die zit geevee. Dit land is te vol, te vol met domme (neo-)liberalen.
Juist, dan kunnen mensen die daar hun brood mee verdienen ontslagen worden. Kunnen we straks allemaal als vrijwilliger aan de slag. Is dat wat.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:50 schreef Skitzofrenix het volgende:
Mensen met een bijstandsuitkering of een werklozen uitkering zouden verplicht vrijwilligerswerk moeten doen!!!
Lijkt me een goed idee om die voor al de toekomstige demente bejaarden te laten zorgen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:50 schreef Skitzofrenix het volgende:
Mensen met een bijstandsuitkering of een werklozen uitkering zouden verplicht vrijwilligerswerk moeten doen!!!
Zou jij je oma aan iemand toevertrouwen die dat werk doet omdat het moet en zelf totaal ongemotiveerd is? Ik niet in ieder geval.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee om die voor al de toekomstige demente bejaarden te laten zorgen.
Ik was ook wat sarcastisch.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:06 schreef Hanako het volgende:
[..]
Zou jij je oma aan iemand toevertrouwen die dat werk doet omdat het moet en zelf totaal ongemotiveerd is? Ik niet in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |