abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111978086
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 17:47 schreef wootahH het volgende:
het verschil met het minimum loon moet gewoon vele malen groter worden. Nu is er geen drijfveer om te werken.

In theorie heb je gelijk. Maar de praktijk is zo lastig omdat je uitkeringen niet zo ver kan verlagen dat de armoedeval verdwijnt zonder dat men te weinig heeft om rond te kunnen komen en het minimumloon verhogen verslechtert de concurrentiepositie van Nederland...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 24 mei 2012 @ 20:27:46 #122
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_111984314
Ik zou graag uitgebreider reageren maar ik heb geen zin om onderdeel te zijn van een 'onderzoek'.
Daarom alleen de opmerking dat het in ieders belang is dat er een sociaal vangnet is voor de mensen die echts eens pech hebben of die niet kunnen werken.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  donderdag 24 mei 2012 @ 20:31:29 #123
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_111984470
quote:
Als mensen werkeloos thuis zaten en niet meer aan de bak kunnen komen is er al het een en ander mis.
Is dat wel per definitie zo? Vanaf een bepaalde leeftijd kom je toch sowieso al veel moeilijker aan een vaste baan aangezien je dan duurder bent?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  donderdag 24 mei 2012 @ 22:00:44 #124
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_111991853
Volgens mij is TS weer alweer gebannede kloon van phpmystyle
pi_111994575
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 17:47 schreef wootahH het volgende:
het verschil met het minimum loon moet gewoon vele malen groter worden. Nu is er geen drijfveer om te werken.
Tevens moeten mensen die hier langdurig gebruik van maken verplicht worden niet te roken en geen alcohol te nuttigen. (ik snap nooit waar ze dat geld vandaan halen)
zwart werken?
en als je zwart werkt, maakt het je geen reet uit of je uitkering 100 euro minder is. de enigen die daaronder lijden zijn de mensen die die bijstand ECHT nodig hebben.

ik ben dan ook voor het minimum loon verhogen. die concurentie positie kan de boom in, alsof je uberhaubt kan concurreren met echt lage loon landen. dat moet je niet eens willen.
pi_112003600
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:59 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik hanteer altijd dat ik mij slechts hoef te schamen voor hetgeen ik gedaan heb, of gelaten heb, voor zover ik anders had kunnen handelen.

Misschien is dat vreemd...
^O^
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 25 mei 2012 @ 01:04:48 #127
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_112004070
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:35 schreef Roellie80 het volgende:
Mijn god wat een onderbuikgevoelens weer. Ik stel voor dat we de AOW afschaffen. Dat gaat nog veel meer opleveren. Laat onze ouders maar doodverhongeren ofzo
nou we kunnen wel de bijstand en AOW samenvoegen en dat zie ik nog wel eens gebeuren
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_112004373
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 01:04 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

nou we kunnen wel de bijstand en AOW samenvoegen en dat zie ik nog wel eens gebeuren
Hoe zou jij dit dan voor je zien? AOW inclusief dezelfde (strenge) inkomens- en vermogenstoets bijvoorbeeld?

Ik ben overigens wel voorstander van het laten meebetalen door ouderen aan hun AOW indien ze een aanvullend pensioen hebben dat boven een bepaald bedrag uitkomt (hoe hoog dat dan zou moeten zijn daar ben ik voor mezelf nog niet uit). :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_112004447
Goed plan Loesje ts
Hopelijk steelt men dan eerst bij jouw familie!
Breken ze in bij jullie, at first, en slaan ze jullie hersens als eerste in, want je bent toch al achterlijk...zal inteelt zijn?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_112004457
Even nog vragen waar die Loeser werkt...kunnen wij je ontslag aanvragen alvast en kan een ander je baantje innemen!
:)
Lijkt me de ultieme straf voor loeser
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 25 mei 2012 @ 07:09:35 #131
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_112005672
Wat een krankzinnig slechte OP. Het typische gelul van een VVD'er die elke bijstandstrekker neerzet als een crimineel.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 07:11:28 #132
366229 Oldie57
pi_112005677
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:35 schreef Roellie80 het volgende:
Mijn god wat een onderbuikgevoelens weer. Ik stel voor dat we de AOW afschaffen. Dat gaat nog veel meer opleveren. Laat onze ouders maar doodverhongeren ofzo
Beter nog, iedereen die niet werkt (ontslagen, te ziek, te oud) een nekschot geven.
pi_112040925
Niet gelezen maar ik ben het eens met de titel. Hoe hard dat ook mag overkomen. Of puberaal. 8-)
pi_112042910
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 07:11 schreef Oldie57 het volgende:

[..]

Beter nog, iedereen die niet werkt (ontslagen, te ziek, te oud) een nekschot geven.
Precies waarom niet kan de regering veel bezuinigen!
Arbeidsbureaus...uwv's?
Al die klootzakjes in een uitkering en tegen de maurrrrrrrrr...
ja schiet ze neder!
En dan langzaam de rest van dit rare land.....

ieder die zonder werk komt meteen inspuiten met gif........

moet je ermee!
Toch?
Oei je moeder...ach Oldie ja jammer....tis nie anders?
Ja pa ook al? Tsssssssssss...nee maar werkeloos the shame!
Ja nee afschieten vind ik ook!
pi_112042926
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 00:36 schreef Ziba het volgende:
Niet gelezen maar ik ben het eens met de titel. Hoe hard dat ook mag overkomen. Of puberaal. 8-)
Mongolide...ja...klopt...je bent een mongool die moet ook....
Jij wel!
pi_112043514
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 02:03 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Mongolide...ja...klopt...je bent een mongool die moet ook....
Jij wel!
Daar is de bijstand voor uitgevonden.
pi_112043615
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 00:36 schreef Ziba het volgende:
Zibadzjaan.! Ik had je wijzer gedacht. Dit is niet mooi van je.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_112043678
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 02:55 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Zibadzjaan.! Ik had je wijzer gedacht. Dit is niet mooi van je.
Wat zou jou dat aan de reet roesten, ben je soort wereldverbeteraar ofzo?
  zaterdag 26 mei 2012 @ 07:10:01 #139
366229 Oldie57
pi_112044197
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 02:02 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Precies waarom niet kan de regering veel bezuinigen!
Arbeidsbureaus...uwv's?
Al die klootzakjes in een uitkering en tegen de maurrrrrrrrr...
ja schiet ze neder!
En dan langzaam de rest van dit rare land.....

ieder die zonder werk komt meteen inspuiten met gif........

moet je ermee!
Toch?
Oei je moeder...ach Oldie ja jammer....tis nie anders?
Ja pa ook al? Tsssssssssss...nee maar werkeloos the shame!
Ja nee afschieten vind ik ook!
Eens, <sarcastische mode> alle zwakkeren van de samenleving moeten worden behandeld als criminelen want volgens het neo-liberale gedachtegoed is het allemaal je eigen schuld en dus je eigen verantwoordelijkheid dat je in die situatie bent geraakt. Er zou een wetsvoorstel moeten zijn dat als je langer dan 6 maanden geen werk hebt, je dan tegen de muur wordt geplaatst </sarcastische mode>
  zaterdag 26 mei 2012 @ 09:25:18 #140
325019 jennie-pen
het is wat het is.....
pi_112045020
Lekker kortzichtig, hoop voor die loeser dat ie nooit in de situatie komt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')