Ik vind het shirt op deze foto al een stuk mooier dan de eerste die je postte.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op die zwarte strepen na (en logo natuurlijk) is het helemaal wit.
Mooi shirtEn was maar 30 euro met bedrukking.
Ja op deze foto was het duidelijker.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind het shirt op deze foto al een stuk mooier dan de eerste die je postte.
Dan nog heeft dat met de historie te maken.. leg het lijstje met oude Spaanse mini koninkrijken maar eens naast de Real status van clubs., Dat of de koninklijke familie bestaat uit succes supporters.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar al deze clubs zijn toch Real verklaard door het huidige koningshuis?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:30 schreef Helpmefok het volgende:
http://gawker.com/5558322/swagger-mcdagger-are-you-the-father
Swagger mcdagger is pappie
Ik heb straks een presentatie, dus: saai blauw kostuum en hipsterbril...quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik swagger met witte korte broek en Ajax Capetown shirt
Nooit geweest ook, we gaan 422 en HMF voordragen. We zoeken alleen nog steun van de psv-ersquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Marcel is geen mod meer?. Ik had net t-shirts aangeschaft en alles![]()
Die gasten moet je niet naar luisteren die hebben guitarist toch al? En die vinden toch NIEMAND goed dus fuck hunquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nooit geweest ook, we gaan 422 en HMF voordragen. We zoeken alleen nog steun van de psv-ers
Dan loopt hij 24/7 met een stijve rond...quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:04 schreef Typisch het volgende:
422 moet je écht niet willen. Dan slaapt hij niet meer.
Je weet niet hoe graag ik dat zou willen...quote:
Jij hebt het goed voor elkaar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je weet niet hoe graag ik dat zou willen...
Ben zelfs voor de lunch niet buiten geweest, mijn secretaresse heeft broodjes gehaald.
Neuh, was liever lekker naar buiten gegaan. Maar ik ben met finetunen van een presentatie bezig.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Uwv gebeld en aangemeld en waarschijnlijk binnen 4 weken geld
Cool, net op tijd voor de zomerfestivalsquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Uwv gebeld en aangemeld en waarschijnlijk binnen 4 weken geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |