ja niet te geloven eigenlijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar heb je in Nederland blijkbaar tegenwoordig ook al last van als Galatasaray kampioen wordt...
Deze had ik verwachtquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:10 schreef DonRaja het volgende:
Ik zie net dat ESF het songfestival is... Mikey, gast je moet écht weg uit dat nichtengat daar in het oosten...
heeeequote:Op woensdag 23 mei 2012 12:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deze had ik verwacht.., ik weet dat soort dingen omdat ik een vriendin heb die dat soort dingen kijkt.,
Gister helemaal flippen omdat Ierland onterecht had gewonnen.,
Aah mooi, geen hindoestaan. Dus je gaat in elk geval niet proberen om mij te neukenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:15 schreef Helpmefok het volgende:
Ik weet niet man soms heb ik echt van die fluctuerende dagen. Afgelopen maand werd er hier dus een Nederlander neergestoken die zijn poedeltje uitliet door een turk, neger en marokkaan (wat een mix ook).
Ik heb dan gelijk weer 2 maanden een hekel aan alles wat buitenlands is, turks, marokkaans, negert, allemaal oprotten. Ik probeer dan ook gelijk marokkaanse chicks te hosselen en te neuken, de Nederlandse vorm van eerwraak.
Nee maar het slaat nergens op want ik ga wel met o.a. Turken en Marokkanen om. Als mijn vriendin me daar dan op wijst zeg ik "ja maar da's anders........"quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah mooi, geen hindoestaan. Dus je gaat in elk geval niet proberen om mij te neuken
Ach ik begrijp der wel.., qua voetbal is Belgie niets., en dan hierin verslagen worden door een stel Russische oma's en twee Ierse flikkers., Al dacht ze serieus dat er een paar landen punten hadden gekregen vanwege de korte rokjes van de dames. En dan kan je honderdmaal vertellen dat het een gay iets is dat EFS en dat er voetbal opwas., maar dat was tegen dovemansoren oren.,quote:
gelukkig begin je zelf over het gay gebeuren pikquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ach ik begrijp der wel.., qua voetbal is Belgie niets., en dan hierin verslagen worden door een stel Russische oma's en twee Ierse flikkers., Al dacht ze serieus dat er een paar landen punten hadden gekregen vanwege de korte rokjes van de dames. En dan kan je honderdmaal vertellen dat het een gay iets is dat EFS en dat er voetbal opwas., maar dat was tegen dovemansoren oren.,
Het is wat meid.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ach ik begrijp der wel.., qua voetbal is Belgie niets., en dan hierin verslagen worden door een stel Russische oma's en twee Ierse flikkers., Al dacht ze serieus dat er een paar landen punten hadden gekregen vanwege de korte rokjes van de dames. En dan kan je honderdmaal vertellen dat het een gay iets is dat EFS en dat er voetbal opwas., maar dat was tegen dovemansoren oren.,
Jarson, is dat serieus een naam?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee maar het slaat nergens op want ik ga wel met o.a. Turken en Marokkanen om. Als mijn vriendin me daar dan op wijst zeg ik "ja maar da's anders........"!
Hindoestanen zijn sowieso extreem relaxte mensen. Tenzij de naam "Jarson" een voorkomende naam is in jullie cultuur. Alle Jarsons' naar de Duitse douches
Moet jij nooit meekijken naar shit?quote:
Fanboyquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vandaag Real shirtje en korte broek aan. Lekker met dit weer. Dikke swagger enz. Heerlijk man, niks mis mee.
Madrid, Betis, Mallorca, Zaragoza, Sociedad, Valladolid, Oviedo, Murcia? Zo ongeveer alles is daar koninklijk...quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vandaag Real shirtje en korte broek aan. Lekker met dit weer. Dikke swagger enz. Heerlijk man, niks mis mee.
Madridquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Madrid, Betis, Mallorca, Zaragoza, Sociedad, Valladolid, Oviedo, Murcia? Zo ongeveer alles is daar koninklijk...
Opzicht wel logisch .. als je kijkt dat bijna elke provincie vroeger zijn eigen koning had.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Madrid, Betis, Mallorca, Zaragoza, Sociedad, Valladolid, Oviedo, Murcia? Zo ongeveer alles is daar koninklijk...
Ik vind nog steeds dat wit ook écht wit moet zijn, dus geen zwarte strepen etc. Volgens mij lukt Tottenham het iets beter om het shirt echt wit te houden.quote:
Met C.Ronaldo op de achterkantquote:
Op die zwarte strepen na (en logo natuurlijk) is het helemaal wit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat wit ook écht wit moet zijn, dus geen zwarte strepen etc. Volgens mij lukt Tottenham het iets beter om het shirt echt wit te houden.
Maar al deze clubs zijn toch Real verklaard door het huidige koningshuis?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Opzicht wel logisch .. als je kijkt dat bijna elke provincie vroeger zijn eigen koning had.
Valencia , Navarra , Majorca, Leon, Galicië hadden allemaal een eigen koning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |