quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:52 schreef Viking84 het volgende:
Mijn leidinggevende leest blijkbaar mee hier.
* Viking84 ijsje heeft.
Goede bron van eiwitten!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:44 schreef Novem het volgende:
Mooie lijst Perr,misschien niet zoveel, maar dat kan af en toe geen kwaadZou het visje erin houden!
En hij weet dus wie jij bent?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:52 schreef Viking84 het volgende:
Mijn leidinggevende leest blijkbaar mee hier.
* Viking84 ijsje heeft.
Nee joh, was een grapje (hoop ikquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:03 schreef Novem het volgende:
[..]
En hij weet dus wie jij bent?
Dat lijkt me zo'n hel he
Na het sporten heb ik nooit zo'n trek, mijn valkuil is na het werk/ voor het diner.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Goede bron van eiwitten!
Al denk ik stiekem dat er na de S een grote drang naar eten komt
Lepeltje havermout en nootjes door de shake zal voldoende zijn
Eind 30quote:
Dat dus nog nooit gesnaptquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
Na het sporten heb ik nooit zo'n trek, mijn valkuil is na het werk/ voor het diner.
Awwquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
GodsallemachtigjesNet even gesprekje gehad hier, merk wel dat het Die Tijd van de Maand is, hield het nog maar net droog terwijl er niks aan het handje was verders
Groetjes,
Maria a.k.a. Labielosaurus Rex
Ik doe altijd erg m'n best met sporten, zo erg dat ik er misselijk van word! ook met hardlopen, zit er nog wat in en heb ik nog 4 minuten ofzo, dan ga ik echt vol gasquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat dus nog nooit gesnapt
Weet niet hoeveel suiker er door de rabarber zit, maar kan me er dan wel iets bij voorstellen.
Labielosaurusquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
GodsallemachtigjesNet even gesprekje gehad hier, merk wel dat het Die Tijd van de Maand is, hield het nog maar net droog terwijl er niks aan het handje was verders
Groetjes,
Maria a.k.a. Labielosaurus Rex
Mwaa nee meer algemeen! Wat betreft gisteren: ging over afwijken van normale handelswijze ivm een klant met een klacht, wat ik niet nodig achtte maar baas achteraf gezien welquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aww. Was dat n.a.v. gisteren? Mag ik dat ook nog even weten btw? PM?
Oh rationeel gezien weet ik ook wel dat ik me druk maak om niks hoorquote:
Ja je bent gisteren (of was het nu vandaag?) weer veel te hard gegaanquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik doe altijd erg m'n best met sporten, zo erg dat ik er misselijk van word! ook met hardlopen, zit er nog wat in en heb ik nog 4 minuten ofzo, dan ga ik echt vol gas. Stom, maar ja, wel lekker.
Stom?! Da's juist het beste wat je kunt doenquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik doe altijd erg m'n best met sporten, zo erg dat ik er misselijk van word! ook met hardlopen, zit er nog wat in en heb ik nog 4 minuten ofzo, dan ga ik echt vol gas. Stom, maar ja, wel lekker.
Ik ook! Wij hadden losse modules gedaan en zelf ook een deel geregeld (ipv complete rondreis boeken). Werkte ook goedquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
http://www.riksjatravel.nl/
Prima tevreden over.
Niet iedereen heeft hetzelfde doel als jij, vergeet dat niet. Sommige mensen willen gewoon lekker een stukje kunnen hardlopen en doen dat ook gewoon.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja je bent gisteren (of was het nu vandaag?) weer veel te hard gegaan. Foei!
Ik vind het vooruitzicht van weer gaan hardlopen prettiger nu ik weet dat ik niet elke keer voluit hoef.
Dat is dan ook weer waarquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft hetzelfde doel als jij, vergeet dat niet. Sommige mensen willen gewoon lekker een stukje kunnen hardlopen en doen dat ook gewoon.
Op het moment dat je echt wilt gaan uitbouwen naar een langere afstand of echt op tempo wilt gaan lopen, dan is het een ander verhaal. Maar niet iedereen neemt het zo serieus als jij vik!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Stom?! Da's juist het beste wat je kunt doen![]()
Maar als ik dan 15min later thuis ben verdwijnt er zo een kilo voer...
Oh dat interesseert me niets. Ik wil progressie zien op m'n bovenbenen (58 cm) en het eerst volhouden, en als ik dan 5 km kan dat eerst even doen en dan opbouwen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer waar.
Maar dan moet je het ook oké vinden dat je op een gegeven moment niet zo snel progressie meer ziet qua snelheid en daar zijn veel beginnende lopers (getuige het hardlooptopic) toch wel mee bezig.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:34 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh dat interesseert me niets. Ik wil progressie zien op m'n bovenbenen (58 cm) en het eerst volhouden, en als ik dan 5 km kan dat eerst even doen en dan opbouwen.
Ja, dat zegt mijn vriend ook altijd. Maar ik moest laatst zowat overgeven toen ik klaar was met m'n hardlooprondje. Lijkt me ook niet de bedoelingquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Stom?! Da's juist het beste wat je kunt doen![]()
Maar als ik dan 15min later thuis ben verdwijnt er zo een kilo voer...
Eeeeye of the tiiiigeeeer!quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat zegt mijn vriend ook altijd. Maar ik moest laatst zowat overgeven toen ik klaar was met m'n hardlooprondje. Lijkt me ook niet de bedoeling![]()
Ehm, dan moet je naar Vik luisterenquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:34 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh dat interesseert me niets. Ik wil progressie zien op m'n bovenbenen (58 cm) en het eerst volhouden, en als ik dan 5 km kan dat eerst even doen en dan opbouwen.
Ik heb gewoon rustig uitgelopen en thuis een rennie genomen, toen voelde ik me weer prima!quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ehm, dan moet je naar Vik luisterenMet zo'n laatste sprintje geef je een sein aan je spieren dat ze juist moeten groeien...
Met je dunne beentjes
GB, misschien niet helemaal wat je bedoeling is, maar absoluut niet slecht voor je hoor
Behalve het zuur in je slokdarm dan
ik vind het soms zo grappig hoe jij op één dag 3 verschillende soorten meningen over hetzelfde iets kunt hebben!quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja je bent gisteren (of was het nu vandaag?) weer veel te hard gegaan. Foei!
Ik vind het vooruitzicht van weer gaan hardlopen prettiger nu ik weet dat ik niet elke keer voluit hoef.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:44 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind het soms zo grappig hoe jij op één dag 3 verschillende soorten meningen over hetzelfde iets kunt hebben!En hoe bloedfanatiek je ergens over kunt zijn!
Dat zeg ik, voor dunnere benen moet je juist niet voluit gaan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:44 schreef Perruche het volgende:
Viz ik heb echt GEEN dunne benen!! Echt dikke benen en billen. Maar goed, we zullen zien hoe het hardloop avontuur uitpakt. In de ochtend voor het ontbijt ben ik tevreden met mijn aanblik. Aan het eind van de dag lijk ik als een spons op te zetten dus dan wat minder
.
En GB ik heb dat ook, heb zelfs echt een keer moeten overgeven tijdens Combat. Snel naar de wc en weer terug
heerlijk. Stikheet hier in hsum.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
't Is hier gewoon lekker. Heb jurkje aan, vestje nog steeds ook. Gewoon normaal lekker zomerweer. Echt, aan de kust zitten is zo gek nog niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |