quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:52 schreef Viking84 het volgende:
Mijn leidinggevende leest blijkbaar mee hier.
* Viking84 ijsje heeft.
Goede bron van eiwitten!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:44 schreef Novem het volgende:
Mooie lijst Perr,misschien niet zoveel, maar dat kan af en toe geen kwaadZou het visje erin houden!
En hij weet dus wie jij bent?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:52 schreef Viking84 het volgende:
Mijn leidinggevende leest blijkbaar mee hier.
* Viking84 ijsje heeft.
Nee joh, was een grapje (hoop ikquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:03 schreef Novem het volgende:
[..]
En hij weet dus wie jij bent?
Dat lijkt me zo'n hel he
Na het sporten heb ik nooit zo'n trek, mijn valkuil is na het werk/ voor het diner.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Goede bron van eiwitten!
Al denk ik stiekem dat er na de S een grote drang naar eten komt
Lepeltje havermout en nootjes door de shake zal voldoende zijn
Eind 30quote:
Dat dus nog nooit gesnaptquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
Na het sporten heb ik nooit zo'n trek, mijn valkuil is na het werk/ voor het diner.
Awwquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
GodsallemachtigjesNet even gesprekje gehad hier, merk wel dat het Die Tijd van de Maand is, hield het nog maar net droog terwijl er niks aan het handje was verders
Groetjes,
Maria a.k.a. Labielosaurus Rex
Ik doe altijd erg m'n best met sporten, zo erg dat ik er misselijk van word! ook met hardlopen, zit er nog wat in en heb ik nog 4 minuten ofzo, dan ga ik echt vol gasquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat dus nog nooit gesnapt
Weet niet hoeveel suiker er door de rabarber zit, maar kan me er dan wel iets bij voorstellen.
Labielosaurusquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
GodsallemachtigjesNet even gesprekje gehad hier, merk wel dat het Die Tijd van de Maand is, hield het nog maar net droog terwijl er niks aan het handje was verders
Groetjes,
Maria a.k.a. Labielosaurus Rex
Mwaa nee meer algemeen! Wat betreft gisteren: ging over afwijken van normale handelswijze ivm een klant met een klacht, wat ik niet nodig achtte maar baas achteraf gezien welquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aww. Was dat n.a.v. gisteren? Mag ik dat ook nog even weten btw? PM?
Oh rationeel gezien weet ik ook wel dat ik me druk maak om niks hoorquote:
Ja je bent gisteren (of was het nu vandaag?) weer veel te hard gegaanquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik doe altijd erg m'n best met sporten, zo erg dat ik er misselijk van word! ook met hardlopen, zit er nog wat in en heb ik nog 4 minuten ofzo, dan ga ik echt vol gas. Stom, maar ja, wel lekker.
Stom?! Da's juist het beste wat je kunt doenquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik doe altijd erg m'n best met sporten, zo erg dat ik er misselijk van word! ook met hardlopen, zit er nog wat in en heb ik nog 4 minuten ofzo, dan ga ik echt vol gas. Stom, maar ja, wel lekker.
Ik ook! Wij hadden losse modules gedaan en zelf ook een deel geregeld (ipv complete rondreis boeken). Werkte ook goedquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
http://www.riksjatravel.nl/
Prima tevreden over.
Niet iedereen heeft hetzelfde doel als jij, vergeet dat niet. Sommige mensen willen gewoon lekker een stukje kunnen hardlopen en doen dat ook gewoon.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja je bent gisteren (of was het nu vandaag?) weer veel te hard gegaan. Foei!
Ik vind het vooruitzicht van weer gaan hardlopen prettiger nu ik weet dat ik niet elke keer voluit hoef.
Dat is dan ook weer waarquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft hetzelfde doel als jij, vergeet dat niet. Sommige mensen willen gewoon lekker een stukje kunnen hardlopen en doen dat ook gewoon.
Op het moment dat je echt wilt gaan uitbouwen naar een langere afstand of echt op tempo wilt gaan lopen, dan is het een ander verhaal. Maar niet iedereen neemt het zo serieus als jij vik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |