Links lijkt op koriander.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Pic's![]()
Dit is mijn hoekje [ afbeelding ] Klein maar zonnig.
Met kruidenplantjes. Weet iemand welk kruid dit is (de linker) Rechts is Tijm
[ afbeelding ]
Dat ziet er ook gezellig uit zeg... Zal even foto maken van mijn nieuwe set. Ik heb wel een grotere tuin dus ook grotere set...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Pic's![]()
Dit is mijn hoekje [ afbeelding ] Klein maar zonnig.
Met kruidenplantjes. Weet iemand welk kruid dit is (de linker) Rechts is Tijm
[ afbeelding ]
Ook niet verkeerd met een goed ligbedquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:59 schreef chufi het volgende:
Mijn balkonnetje wacht nog tot de zon zo komt schijnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja zeker, en dat setje dat jij hebt staan kan ik bij mij niet kwijtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd met een goed ligbed
Ja dat is het. Dankquote:
Kan ik me voorstellen dat dat bij jou niet past, maar ja, zo stond ik ook in de winkel. Gaat het passen of niet met wat ik in mijn hoofd heb. Valt gelukkig erg mee. Nog even foto van de "andere" kant gemaaktquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zeker, en dat setje dat jij hebt staan kan ik bij mij niet kwijt
Het past!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:18 schreef chufi het volgende:
Ziet er gezellig uit en past makkelijk toch
Hahaha, ja, I know, maar het is zelfbediening.quote:
Ja zit super enne... ligt ook nog onwijs lekker.... dat is dan wel weer gevaarlijk want je valt zo in slaap en met de zon op je lijf....quote:
Dat laatste heb ik zelfs met een krakkemikkig tuinstoeltje, met zoiets is het helemaal zo raak natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja zit super enne... ligt ook nog onwijs lekker.... dat is dan wel weer gevaarlijk want je valt zo in slaap en met de zon op je lijf....
Ja duh.....quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:30 schreef chufi het volgende:
Levens gevaarlijk ladies .. Rusten in de zon .
Lol... ach, kom m maar uit proberen als ik de BBQ ga organiserenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik zelfs met een krakkemikkig tuinstoeltje, met zoiets is het helemaal zo raak natuurlijk.
geen probleem hoor en in de rusten in de zon geldt ook voor mannenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hahaha, ja, I know, maar het is zelfbediening.
Ja dan kan ik met je meerijden Karinaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol... ach, kom m maar uit proberen als ik de BBQ ga organiseren
Eerst wat eten, zou ik zeggenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:40 schreef Mickeys het volgende:
Moet wel zeggen dat ik eigenlijk bekaf ben na al dat gesjouw en in elkaar zetten. Weet niet of ik ESF ga halen
Ow, veel te warm dus heb even een bammetje gemaakt.quote:
Dat is ook etenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow, veel te warm dus heb even een bammetje gemaakt.
Is ook niet te volgen ....quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:37 schreef Mickeys het volgende:
Ik probeer het ESF topic te volgen maar dat lukt niet echt, zo hard gaat dat. Hoe hou je dat vol Karina?
Nee, ik kijk zowaar nog.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Is ook niet te volgen ....Maar je bent inmiddels allang afgehaakt denk ik zo..
Volgens mij heeft Italie jaren niet meegedaan dus hadden ze eerst voorrondes moeten doen ... Of hebben ze dat ook ...?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:22 schreef Lienekien het volgende:
Zitten nog best aardige nummers tussen. Italië mag hoog eindigen.
Vond haar op Gabriella Cilmi lijken qua nummer en zang. Qua uiterlijk Amy Winhousequote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:22 schreef Lienekien het volgende:
Jawel, maar was voor 7 uur al wakker en genoeg gedaan vandaag. En speciaal en alleen opblijven voor ESF gaat me te verquote:
Hahaha.. lachenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:47 schreef Soury het volgende:
Ik zit nog op mijn balkon. Ik vind die zomerse avonden zo lekker.
En toch mijn zwembad maar weer gevuld, ja klein maar in de lengte past het wel. Maak morgen wel een pic van, na 4 emmers water even wachten of dat ding niet lek is en de beneden buren gaan klagen.
Heb je dan niet zoiets van even in je tuin meubels gaan zitten en naar de maan kijken en genieten. Overal vanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jawel, maar was voor 7 uur al wakker en genoeg gedaan vandaag. En speciaal en alleen opblijven voor ESF gaat me te ver
Eigenlijk wel, maar aan de ene burenkant zitten ze elkaar af te lebberen en de andere kant buren hebben een luidruchtig verjaardagfeestje. Mijn tuindeur is dus ook dicht.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je dan niet zoiets van even in je tuin meubels gaan zitten en naar de maan kijken en genieten. Overal van
Ja ik show de foto's morgen wel. Ik ben doodop van het ding opblazenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hahaha.. lachenPrive zwembad op balkon
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:47 schreef Soury het volgende:
Ik zit nog op mijn balkon. Ik vind die zomerse avonden zo lekker.
En toch mijn zwembad maar weer gevuld, ja klein maar in de lengte past het wel. Maak morgen wel een pic van, na 4 emmers water even wachten of dat ding niet lek is en de beneden buren gaan klagen.
Oh dat is minder ja. Jammer met dat soort nieuwe spullen ben ik altijd rete blij dat ik er haast seks mee wil hebben. Nieuwe teenslippers en een boek doet mij ook goed. Simpele dingen maken gelukkig somsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar aan de ene burenkant zitten ze elkaar af te lebberen en de andere kant buren hebben een luidruchtig verjaardagfeestje. Mijn tuindeur is dus ook dicht.
Ik ga zo nog ff op mn balkon chillenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar aan de ene burenkant zitten ze elkaar af te lebberen en de andere kant buren hebben een luidruchtig verjaardagfeestje. Mijn tuindeur is dus ook dicht.
Idem dito hier. Heb net nog gezeten hoor, maar te veel geouwehoerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat is minder ja. Jammer met dat soort nieuwe spullen ben ik altijd rete blij dat ik er haast seks mee wil hebben. Nieuwe teenslippers en een boek doet mij ook goed. Simpele dingen maken gelukkig soms
Het is langer dan dat het breed is. Komt goed(pic's) . Nu 4 emmers erin gekiept, 7 is perfect. Leeg halen is iets minder btw.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]Ik zou het dan meer een bad noemen .. Dat balkon liet je vanmiddag al zien en daar passt geen zwembad, ja ok 4 emmers water... Benieuwd naar de pics,,:)
Voor de onderburenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is langer dan dat het breed is. Komt goed(pic's) . Nu 4 emmers erin gekiept, 7 is perfect. Leeg halen is iets minder btw.
De nieuwe Amy !quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:22 schreef Lienekien het volgende:
De koekjes zijn nog niet op denk ik... of zouden het spacekoekjes zijn?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die omaatje's in de Greenroom![]()
Die horen allang op één oor te legge......
Ik heb geen flauw idee wie gaat winnenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:08 schreef Mickeys het volgende:
Frankrijk, Griekenland, Malta en Moldavie. De rest vind ik niet zo (en dan heb ik het over het ESF)
Zal er wel flink naast zitten
Heppie niet gekeken?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:10 schreef Laysa het volgende:
Niks van gezien van de finale...nu ff de uitslag opgezet
Ja inderdaad. Engelbert Humperdinges.. hahaha Nummer klinkt echt voor geen meterquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie gaat winnen
straks gaat het tussen Opa Humperdinges en de Omaatjes
nee, heb wel naar de 2 halve finales gekeken met moeitequote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heppie niet gekeken?![]()
ikke wel
ut was ook best saai somsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee, heb wel naar de 2 halve finales gekeken met moeite
Vast wel een mega vleeskleurige danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:17 schreef Mickeys het volgende:
Heeft zij in dat vleeskleurige jurk nou een mega onderbroek aan?
Vermoedelijk wel, maar als ik het zo zag, zou je bijna zonder moetenquote:
Het is de schoonzoon van de president en dat is God....dus ergens is het wel logischquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik zat ook al raar te kijken
Is dat echt zo ?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is de schoonzoon van de president en dat is God....dus ergens is het wel logisch![]()
ja dat zeiden Die Smit en Dekker netquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is dat echt zo ?heb ik weer gemist dan
Tis dat ie een oke hoofd heeftquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah ... was ik zeker effe piesen
ja dat ook... en een omaonderbroek blijf ik bijquote:
Zag ik niet...wel een geplisseerde reetquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ja dat ook... en een omaonderbroek blijf ik bij
wel haartjes keurig in de scheidingquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
die vent heeft flaporen en niet zo weinig ook
Je hebt niks gemistquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:29 schreef chufi het volgende:
Ik heb de laatste minuten eigenlijk niet echt meegekeken ,,,, Alleen maar meegeluisterd op de bBC
stelletje ouwe hippies...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:32 schreef golfer het volgende:
Zo. Wij hebben als oude hippies lekker meegezongen met de Woodstock-voorstelling in het Openluchttheater van Bloemendaal.
Erwin Nijhof heeft best wel een goede stem, trouwens.
Nu even wat foto's en films uploaden.
Zo wat voor ouwelullen nummers kwamen er al zo voorbij ?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:32 schreef golfer het volgende:
Zo. Wij hebben als oude hippies lekker meegezongen met de Woodstock-voorstelling in het Openluchttheater van Bloemendaal.
Erwin Nijhof heeft best wel een goede stem, trouwens.
Nu even wat foto's en films uploaden.
inderdaad. flower powerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
stelletje ouwe hippies...
Nog altijd meer dan ijsland, noorwegen en denenmarkenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Humperdinges heeft pas één punt !
da's wel sneu voor die ouwe
Veel van wat er in 1969 op Woodstock werd gespeeld: Santana, Jimi Hendrickx, Crosby, Stills, Nash & Young, Janis Joplin, The Who, Joe Coecker, CCR etc etc.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:36 schreef chufi het volgende:
Zo wat voor ouwelullen nummer kwamer er al zo voorbij ?
het IS spannend hahahaquote:
jah... dat welquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nog altijd meer dan ijsland, noorwegen en denenmarken
Binnen 2 week heeft ie een aanval en verdwijnt van onze wereldquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Humperdinges heeft pas één punt !
da's wel sneu voor die ouwe
Dat nog net niet. Wel een stel anderen en er werd ook nog door de presentator/regisseur in het water van de gracht voor het podium gesprongen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Bluezz misschien wel het podium op is gegaan ...
Dat is eigenlijk wel waar jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee was geen zak aan eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |