Ik heb geen flauw idee wie gaat winnenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:08 schreef Mickeys het volgende:
Frankrijk, Griekenland, Malta en Moldavie. De rest vind ik niet zo (en dan heb ik het over het ESF)
Zal er wel flink naast zitten
Heppie niet gekeken?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:10 schreef Laysa het volgende:
Niks van gezien van de finale...nu ff de uitslag opgezet
Ja inderdaad. Engelbert Humperdinges.. hahaha Nummer klinkt echt voor geen meterquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie gaat winnen
straks gaat het tussen Opa Humperdinges en de Omaatjes
nee, heb wel naar de 2 halve finales gekeken met moeitequote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heppie niet gekeken?![]()
ikke wel
ut was ook best saai somsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee, heb wel naar de 2 halve finales gekeken met moeite
Vast wel een mega vleeskleurige danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:17 schreef Mickeys het volgende:
Heeft zij in dat vleeskleurige jurk nou een mega onderbroek aan?
Vermoedelijk wel, maar als ik het zo zag, zou je bijna zonder moetenquote:
Het is de schoonzoon van de president en dat is God....dus ergens is het wel logischquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik zat ook al raar te kijken
Is dat echt zo ?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is de schoonzoon van de president en dat is God....dus ergens is het wel logisch![]()
ja dat zeiden Die Smit en Dekker netquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is dat echt zo ?heb ik weer gemist dan
Tis dat ie een oke hoofd heeftquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah ... was ik zeker effe piesen
ja dat ook... en een omaonderbroek blijf ik bijquote:
Zag ik niet...wel een geplisseerde reetquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ja dat ook... en een omaonderbroek blijf ik bij
wel haartjes keurig in de scheidingquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
die vent heeft flaporen en niet zo weinig ook
Je hebt niks gemistquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:29 schreef chufi het volgende:
Ik heb de laatste minuten eigenlijk niet echt meegekeken ,,,, Alleen maar meegeluisterd op de bBC
stelletje ouwe hippies...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:32 schreef golfer het volgende:
Zo. Wij hebben als oude hippies lekker meegezongen met de Woodstock-voorstelling in het Openluchttheater van Bloemendaal.
Erwin Nijhof heeft best wel een goede stem, trouwens.
Nu even wat foto's en films uploaden.
Zo wat voor ouwelullen nummers kwamen er al zo voorbij ?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:32 schreef golfer het volgende:
Zo. Wij hebben als oude hippies lekker meegezongen met de Woodstock-voorstelling in het Openluchttheater van Bloemendaal.
Erwin Nijhof heeft best wel een goede stem, trouwens.
Nu even wat foto's en films uploaden.
inderdaad. flower powerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
stelletje ouwe hippies...
Nog altijd meer dan ijsland, noorwegen en denenmarkenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Humperdinges heeft pas één punt !
da's wel sneu voor die ouwe
Veel van wat er in 1969 op Woodstock werd gespeeld: Santana, Jimi Hendrickx, Crosby, Stills, Nash & Young, Janis Joplin, The Who, Joe Coecker, CCR etc etc.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:36 schreef chufi het volgende:
Zo wat voor ouwelullen nummer kwamer er al zo voorbij ?
het IS spannend hahahaquote:
jah... dat welquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nog altijd meer dan ijsland, noorwegen en denenmarken
Binnen 2 week heeft ie een aanval en verdwijnt van onze wereldquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Humperdinges heeft pas één punt !
da's wel sneu voor die ouwe
Dat nog net niet. Wel een stel anderen en er werd ook nog door de presentator/regisseur in het water van de gracht voor het podium gesprongen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Bluezz misschien wel het podium op is gegaan ...
Dat is eigenlijk wel waar jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee was geen zak aan eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |