quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:20 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Jan: "Hele act in het water gevallen"
BADUM TSJJJJJJJJJ
ik zeg israelquote:
Keihard.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:21 schreef MilaNL het volgende:
Ik vond ze allemaal niks. Joan had zo hard gewonnen in deze halve finale.
Bij deze finale had ze zeker meer kansquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:21 schreef MilaNL het volgende:
Ik vond ze allemaal niks. Joan had zo hard gewonnen in deze halve finale.
Echt hoor...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:22 schreef Cee het volgende:
Greys, ik snap nu wat je bedoelt over deze finale.
Cyprus en Griekenland gaan 12 punten uitwisselenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:23 schreef spiedermann het volgende:
[..]
Moldavie 12 punten van roemenie
Roemenie 12 punten van moldavie
Eens, maar volgens mij was dat vorig jaar ook zoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt hoor...
Ze hebben bijna alle crap bij elkaar gegooid per ongeluk
Ja, en echt ook geen enkel liedje dat op dat van Joan lijkt. In deze finale zouden we echt glansrijk gewonnen hebben. En daarna de finale ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt hoor...
Ze hebben bijna alle crap bij elkaar gegooid per ongeluk
Ik kan nu serieus ook nieuwe gordijnen aan gaan schaffen, er hing net in totaal 20 kilo kat in.quote:
Ik denk serieus dat áls Joan in de finale komt, dat ze daar dan ook bij de eerste 10 komtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en echt ook geen enkel liedje dat op dat van Joan lijkt. In deze finale zouden we echt glansrijk gewonnen hebben. En daarna de finale ook.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:24 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik kan nu serieus ook nieuwe gordijnen aan gaan schaffen, er hing net in totaal 20 kilo kat in.
[..]
Ik kan nu serieus ook nieuwe gordijnen aan gaan schaffen, er hing net in totaal 20 kilo kat in.
[..]
Beetje een Tom Diceje pullenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat áls Joan in de finale komt, dat ze daar dan ook bij de eerste 10 komt
Pics!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:24 schreef totebel het volgende:
[..]
3-2quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:24 schreef Bundesrepublik het volgende:
Wat is de tussenstand Bayern - Oranje?
Ik zou het eigenlijk niet eens onterecht vinden...quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:24 schreef Bundesrepublik het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Maxinator op 22-05-2012 22:27:06 (Spoiler) ]
Dat ze dan ook even dol zijn op Joan donderdag...quote:
twitter:OnsOranjeNL twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 22:25:52Oranje verliest met 3-2 van Bayern München, reageer op facebook.com/onsoranje - officiële Oranjepagina reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:24 schreef Bundesrepublik het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roemenie en Moldavie is net zo'n grote zekerheid als Cyprus en Griekenland die elkaar 12 punten gevenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:25 schreef spiedermann het volgende:
Alhoewel... Roemenie kan ook nog wel 12 punten aan hongarije geven
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:26 schreef hole1988 het volgende:
twitter:OnsOranjeNL twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 22:25:52Oranje verliest met 3-2 van Bayern München, reageer op facebook.com/onsoranje - officiële Oranjepagina reageer retweet
Zet Albanie even op.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:26 schreef totebel het volgende:
[..]
Ze zijn er alweer uit, ik was niet snel genoeg
Ik ben benieuwd naar hun commentaarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ze dan ook even dol zijn op Joan donderdag...
Want ze mogen op ons stemmen. Niet op België.
Ik denk dat het volledig afhankelijk is van de resultaten van deze weekquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:26 schreef Bundesrepublik het volgende:
Zal San Marino volgend jaar weer meedoen?
Nou ik bedenk me net... Hongarije kan ook een hoop punten verwachten van roemeniequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Roemenie en Moldavie is net zo'n grote zekerheid als Cyprus en Griekenland die elkaar 12 punten geven
M'n tweede favoriet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
Isreal vond ik eigenlijk wel HEEL leuk
Als Henk BBC 3 kan ontvangen vragen we wel of ie die op het grote scherm zet.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]SjongejongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Ben het helemaal met je eens... dat zijn de enige drie die zijn blijven hangen bij mequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:27 schreef Arashimashou het volgende:
Rusland, Moldavië en Israël. De rest zal me worst wezen.
Mijne ook. Ik hoop alleen niet dat ze winnen.quote:
Maar toch heb ik liever dat zoiets wint dan zo'n niemendalletje van Griekenland ofzoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Rusland is een grote gimmick... maar heeft met een liedjeswedstrijd natuurlijk geen zak van doen...
Dan ga ik winnen.quote:
Ik vind het nog steeds jammer dat ik niet kanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Henk BBC 3 kan ontvangen vragen we wel of ie die op het grote scherm zet.
Ja misschien wel in dat geval... maar laat in godsnaam gewoon een echt lied winnenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar toch heb ik liever dat zoiets wint dan zo'n niemendalletje van Griekenland ofzo.
Ja, er geheel onbevangen in gaan, dat is het beste.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Reden dat ik niets heb geluisterd van tevoren, dan vind ik alles opeens leuk
Sinds wanneer is goed zingen op een songfestival belangrijker dan de gimmicks?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Rusland is een grote gimmick... maar heeft met een liedjeswedstrijd natuurlijk geen zak van doen...
Zoals Joan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja misschien wel in dat geval... maar laat in godsnaam gewoon een echt lied winnen
Hoezo áls? Waar is je vertrouwen gebleven, Greys?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:24 schreef Greys het volgende:
Ik denk serieus dat áls Joan in de finale komt, dat ze daar dan ook bij de eerste 10 komt
En nog lelijkerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:29 schreef spiedermann het volgende:
Jedward was vorig jaar veel explosiever
Niet, vorig jaar waren ze explosief, maar dit jaar gaan ze pas af.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:29 schreef spiedermann het volgende:
Jedward was vorig jaar veel explosiever
Ja dat is echt wel balen... wij zitten donderdag met de hele balkan opgescheept die sowieso wel op elkaar stemmenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
Echt, Joan was hier met twee veren in haar tooi doorgerold
Ik vind het rete spannend hoor voor donderdag.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoezo áls? Waar is je vertrouwen gebleven, Greys?
GMT +1 volgens mijquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja... en hoe zit dat met die tijden... want op de een of andere manier begint het songfestival hier altijd om 21.00, maar het is daar 3 uur later.. op welk land worden de uitzendtijden gebaseerd?
Daar ga je je flink in vergissen hoeveel nederlanders amper engels sprekenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:30 schreef vraagjesman123 het volgende:
waarom die kut nederlandse man er door laat gewoon engels horen we kennen niet voor niks engels
We moeten tegen 6 liedjes die vanaf de start al een punt of 20 extra hebbenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoezo áls? Waar is je vertrouwen gebleven, Greys?
Jup, veel van de kanshebbers zitten in de 2e.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een hoop bagger op 1 avond. Alle mooie nummers zitten kennelijk in de 2e ronde?
CETquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja... en hoe zit dat met die tijden... want op de een of andere manier begint het songfestival hier altijd om 21.00, maar het is daar 3 uur later.. op welk land worden de uitzendtijden gebaseerd?
Nu begin ik me ook zorgen te maken over de Nederlandse jury.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Je zou maar in een jury zitten en dit voor je kiezen krijgen!
Het leukste van elk songfestival, de puntentellingquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, wat gaat er nou het komende half uur nog gebeuren?
Je mag vrijdag de hele dag tegen me aan huilen als het niet gelukt is Grey's (als ik klaar ben met tentamen that is).. als het wel gelukt is (waar we vanuit gaan) mag je ook de hele dag tegen me aan jubelenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het rete spannend hoor voor donderdag.
Hoop het heel erg (heb zelfs gewed op dat ze door gaat), maar EERST zien, dan geloven
Maar oh, wat zal ik teleurgesteld zijn als het niet lukt. Dus het MOET!
Tot je erachter komt hoe het er daadwerkelijk aan toe gaat, iets met mensenrechten en corruptie.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:31 schreef Sk00p het volgende:
De beelden van Azerbeidzjan![]()
Heb bijna zin om mijn koffers te pakken.
You must be new herequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
Europa gaat stemmen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
je vergeet Griekenland !!!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:31 schreef Cee het volgende:
Roemenië
Zwitserland
Israël
Cyprus
België (vooruit dan maar. Spoeling, dun)
Denemarken
RUSLAND
Oostenrijk (ik weet het echt niet meer)
Moldavië (dit was een lange avond)
Oh shit, ik moet er nog eentje uitkiezen?
Vooruit dan.
Die natte kuiven van zonet.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Europa gaat stemmen.
En je weet wat er gebeurt als Europa gaat stemmen!
Dat zal wel het addertje onder het gras zijn jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:32 schreef Drrk het volgende:
[..]
Tot je erachter komt hoe het er daadwerkelijk aan toe gaat, iets met mensenrechten en corruptie.
nee toch? want er wordt nu toch alleen bekend gemaakt wie er doorgaan? de uiteindelijk punten horen we toch pas na de finale ofzo?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Het leukste van elk songfestival, de puntentelling
Ik vind herhalingsoefeningen niet erg, maar als het herhalingsoefeningen van herhalingsoefeningen zijn, mogen ze niet in mijn heerschende lijstje!quote:
nee, dat niet, maar ik kan me weinig meer herinneren van eerder jaren...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
You must be new hereEr gaat NIKS gebeuren, ze laten ons hangen.
Nou ja de bekendmaking dan, is toch spannend? Kijken wie er doorgaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee toch? want er wordt nu toch alleen bekend gemaakt wie er doorgaan? de uiteindelijk punten horen we toch pas na de finale ofzo?
Preciesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee toch? want er wordt nu toch alleen bekend gemaakt wie er doorgaan? de uiteindelijk punten horen we toch pas na de finale ofzo?
nja, ik blijf nog wel ff hangen. maar ik vind pas de echte puntentelling spannendquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja de bekendmaking dan, is toch spannend? Kijken wie er doorgaan.
Ik vind het van die middelbare oostbloksnollen die door hun madam langs de weg worden gepresenteerdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Letland. Die vrouwtjes zijn zo Real housewiveserig
.
Dan stappen we uit de Euro Neuro.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:33 schreef Arashimashou het volgende:
Wat gaan we doen als Montenegro doorgaat?
Mislukte drama nummer, dat eigenlijk alleen de Fransen goed kunnen.quote:
Nee hoor, ze vertellen in willekeurige volgorde wie doorgaat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Het leukste van elk songfestival, de puntentelling
Het is een heaumeau!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:33 schreef vraagjesman123 het volgende:
die mangeen stijve krijgen met zulke vrouwen naast je.
baas
leuk. ik had het te druk met twitter om veel mee te kijgenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:34 schreef Cee het volgende:
Ik heb overigens toch nog gepoogd een liveblog bij te houden en dit is de puinhoop die het is geworden, mocht iemand geïnteresseerd zijn.
Dan moeten we zometeen nog een keer stemmen om het die keer goed te doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Europa gaat stemmen.
En je weet wat er gebeurt als Europa gaat stemmen!
twitter:RoelJewel twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 22:34:23Albanië is een goede vervanger voor het nationale luchtalarm op de eerste maandag van de maand. #esf12 reageer retweet
Gottegot, weet je die acts nog na de loting-uitzending toenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:34 schreef Greys het volgende:
Als we een tussenact krijgen zoals bij hun volgorde-loting, dan berg je maar vast
Albaniequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Welk land is die Björk, waar iedereen over katten begon hier?
Albanie, was niet echt slecht vond ikquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Nou ja, dat bedoelde ik, kijken wie er doorgaanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:34 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee hoor, ze vertellen in willekeurige volgorde wie doorgaat.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:35 schreef hole1988 het volgende:
twitter:RoelJewel twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 22:34:23Albanië is een goede vervanger voor het nationale luchtalarm op de eerste maandag van de maand. #esf12 reageer retweet
Dat meen je niet!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Albanie, was niet echt slecht vond ik
Nee Albanië is geen Björkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Daar dachten de katten van Nederland toch echt anders overquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Albanie, was niet echt slecht vond ik
Depeche Mode/ Duran Duran?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:35 schreef chufi het volgende:
Zwitserland lijkt heel erg op 80-jaren band ... Alleen de naam kom ik niet op
Komt verdomd in de buurtquote:
Volledig eensch!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
IJsland, Griekenland, Roemenie, Israel, Cyrpus, Rusland, Hongarije, Moldavie, Ierland, Denemarken
Simple Mindsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:35 schreef chufi het volgende:
Zwitserland lijkt heel erg op 80-jaren band ... Alleen de naam kom ik niet op
Tja, dat weet zo'n bloodhound niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:36 schreef totebel het volgende:
[..]
Daar dachten de katten van Nederland toch echt anders over
Die dus zei ik 6 topics terugquote:
Hier kan ik me in vinden!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:37 schreef Lov1 het volgende:
Door: IJsland, Roemenie, Litouwen, Zwitserland, Israel, Denemarken, Cyprus, Rusland, Hongarije, MoldavieEens kijken!
Heb ik ook nooit, maar t klinkt zo sexyquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze heeft echt geen idee wat ze zegt in het frans volgens mij
Daar doen ze dat nog met de hand en wss tellen sommige tellen drie keer mee. Zo zijn die corrupte landen.quote:
Volgens mij is die autocue fonetisch gespeld.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze heeft echt geen idee wat ze zegt in het frans volgens mij
Behalve België hebben we duidelijk dezelfde smaakquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:37 schreef vraagjesman123 het volgende:
greece
romanie
switzerland
belgie
finland
san marino
hungary
australia
moldova
goeie liedjes
Ja denk het ookquote:
Nu je het zegt; ben ik het wel mee eensquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:38 schreef Greys het volgende:
Ik hoop stiekem dat Jedward nu niet door is![]()
![]()
Ze hadden het bij Lipstick moeten houden.
je gaat toch vergelijken, vorig jaar was t nog soort van leuk, nu heb je zoiets van "alweer? "quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:38 schreef Greys het volgende:
![]()
Deze eerste halve finale heeft bij mij voor elkaar gekregen dat ik eigenlijk teleurgesteld zou zijn als ze er niet doorheen zouden komenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:38 schreef Greys het volgende:
![]()
Zijn er wel 2 back-up vrouwtjes?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:38 schreef Injetta het volgende:
Dat stemmen tellen.. Dat blijf ik zoiets achterlijks vinden. Die hoeven toch niet geteld????
Alsof ze nu de Russische vrouwtjes aan het turven hebben gezet..
Worden de Fransen boos!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:38 schreef alors het volgende:
Waarom doen ze nog Frans? Wie spreekt er Frans behalve de Fransen en een handjevol Zwisters? Duits heeft meer recht nog.
België misschien?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:38 schreef alors het volgende:
Waarom doen ze nog Frans? Wie spreekt er Frans behalve de Fransen en een handjevol Zwisters? Duits heeft meer recht nog.
Nieuwe installatie kopen, hier loopt het prima gelijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Het geluid loopt hier niet helemaal synchroon hoor met die trommelaar.
Wat moeten we zonder "douze points"quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:38 schreef alors het volgende:
Nou ja, ze hadden er wel een paar ingevlogen en een paar voor de reserve.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:38 schreef Injetta het volgende:
Dat stemmen tellen.. Dat blijf ik zoiets achterlijks vinden. Die hoeven toch niet geteld????
Alsof ze nu de Russische vrouwtjes aan het turven hebben gezet..
Hunebed.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:39 schreef Arashimashou het volgende:
Trommelt hij nou op een gigantisch brood?
Inderdaad, zon kkhekel aan. Arrogante kutfransen die denken dat ze nog wat voorstellen met die lelijk baggertaal van ze.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:38 schreef alors het volgende:
uit de oven van de baboeska's natuurlijk!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:39 schreef Arashimashou het volgende:
Trommelt hij nou op een gigantisch brood?
Ha ha.. Ik heb Australie helemaal gemist......quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:37 schreef vraagjesman123 het volgende:
greece
romanie
switzerland
belgie
finland
san marino
hungary
australia
moldova
goeie liedjes
Agreement!quote:
Nee, volgens mij haal je een paar landen door elkaar. Alsjeblieftquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:40 schreef Sponge-Bob het volgende:
Griekenland en Ierland! De rest maakt me niet zoveel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |